.. Απο που να αρχισει κανεις οταν πρεπει να μιλησει για το παιχνιδι που στην ουσια εθεσε τα θεμελια για ολοκληρο το ειδος των fighting games;
Μιλαμε για ενα παιχνιδι το οποιο παιζεται επι 15 χρονια ασταματητα και ακομα εχει μελλον μπροστα του.
Απο την απλη εκδοση -World Warrior- πηγαμε στην Champion με τα playable bosses και απο εκει στο Turbo με νεες κινησεις, μεγαλυτερη ταχυτητα και αλλα... Δεν αργησε το Super στο οποιο προστεθηκαν καποιοι χαρακτηρες ακομα π.χ. Cammy, Fei-Long κτλ.
Ολα αυτα για να καταληξουμε καποια στιγμη στο Super Turbo, την εκδοση που παιζεται μεχρι σημερα.
Bελτιωμενα γραφικα και remixed ost αλλα και προσθηκες στο gameplay oπως η μπαρα για super moves.... Αυτο ειναι το πιο ολοκληρωμενο κομματι του παζλ μεχρι σημερα.
Ναι δεν ειναι ισορροπημενο -ουτε καν κοντα-, επισης δεν εχει καν εξελιχθει σε ουσιαστικα σημεια.. Ειναι η παλια καλη συνταγη που κανεις δε θα βαρεθει ισως και λογω συναισθηματων.
Ουτε εγω νομιζω πως θα το βαρεθω αφου το SF2 Turbo στο SNES ηταν το πρωτο παιχνιδι που πηρα ποτε σε home console και απο τοτε δεθηκα με τη σειρα για τα καλα.
Το μελλον του τιτλου οπως φαινεται ειναι το HD Remix το οποιο θα διατεθει μεσω PSN/XBLA καπου στο 1ο μισο του ετους αν δεν αλλαξει κατι.
Η Capcom βρηκε μια ευκαιρεια να κανει revive το παιχνιδι που την εβαλε για τα καλα στον χαρτη του παιχνιδιου αλλα και να προετοιμασει το εδαφος ενοψει του 4ου μερους της σειρας.. Οσο περιεργο και αν ακουγεται η κυρια σειρα εχει να δει κατι νεο 10 χρονια και κατι ψιλα.. απο οταν βγηκε το SF III: 3rd strike.
Αναρωτιεμαι αν ο τιτλος θα τραβηξει το ενδιαφερον του κοσμου ή αν θα προσελκυσει μονο την πιο παλια σχολη.. Οχι τιποτα αλλο αλλα πολλοι old school gamers ακομα δεν εχουν πειστει να επενδυσουν σε καποια κονσολα αυτης της γενιας.
Πολλοι δεν ασχολουνται καν θεωρωντας το ειδος απροσιτο... Το SF2 σιγουρα αποτελει το θεμελιο λιθο για οποιονδηποτε επιδοξο fighter wannabe. Easy to understand, easy to do the basics but hard to master.
Σε μετριο επιπεδο ειναι καθαρα θεμα τοποθετησης και κινησης... Δεν εχει σημασια αν ο αλλος ξερει κατι παραπανω.. Αυτη ειναι ισως η χαρα του παιχνιδιου, αφου μπορει να το ευχαριστηθει κανεις ακομα και σε non-pro level.
Επισης αλλο ενα καλο που βλεπω ειναι πως μου ελυσε τα χερια για τα καλα.
Βλεπω ατομα που προσπαθουν να κανουν σχετικα δυσκολα πραγματα σε 3d fighting τυπου Tekken, Virtua Fighter κτλ και δε μπορουν με τιποτα... Οι περισσοτεροι δεν περασαν ποτε απ το σχολειο του SF.
^^^^^^^^^^^^^^^
click
------------------------------------
Ωραια ολα αυτα αλλα η ουσια ειναι στα videos του παιχνιδιου.. Δε μιλαω για το HD, εκει απλα θα δουμε αλλα γραφικα.. Παμε στα παλια να δουμε πως πρεπει να παιζεται το παιχνιδι.
Ας αρχισουμε με τα βασικα.. μια ιδεα με το πως πρεπει να παιζονται λοιπον μερικοι παιχτες:
Can't Touch Me (Guile) : Να ενας απλος τροπος να παιξει κανεις αποτελεσματικα... Μαθημα #1: Σημασια δεν εχει πως παιζεις, σημασια εχει η νικη.
Bitch Fight (Chun-Li) : Οταν οι περιβοητες 100 κλωτσιες ( ) δεν αρκουν...
For Mother Russia (Zangief) : Εδω θα χορτασετε Zangief... Σε καλα χερια ο τυπος απλα θεριζει...
Clash of the Sparring Pals (Ryu Vs Ken) : Απλα κορυφαιο.. All about shotokans μεσα σε 1 βιντεο.. Μετα ακολουθουν και αλλοι εναντιον του Ken.
Eτσι γ@#$ει ο Daigo (Ryu ownage): No comments.. just a glimpse of ownage.
Eτσι ξαναγ@#$ει ο Daigo (Balrog the BEAST) : Το καλυτερο το αφησα για το τελος.. Εδω η κατασταση ξεφευγει.. Ο τυπος που παιζει με Sagat ειναι ο καλυτερος Sagat στην Αμερικη αλλα με τετοιον αντιπαλο χανει τη μπαλα.
Τετοια πιεση δεν εχω ξαναδει... Απλα απιστευτο βιντεο, ιδιως η 2η μαχη και ο τελευταιος της γυρος ειναι ο ορισμος του ολεθρου.
Θα μπορουσα να βαλω κι αλλα αλλα πρωτον θα αυξησω τις πιθανοτητες του να μην ασχοληθει κανεις εστω μ αυτα και δευτερον γραφω εδω και μια ωρα για τοσα λιγα πραγματα... ουφ.
Comment