Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vagrant Story

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vagrant Story

    Κατ' αρχην για να πω την αμαρτια μου, μπορει το Vagrant Story να ηταν το 1ο μου παιχνιδι στο PS1, αλλα ποτε δεν καταφερα να το τελειωσω.. Προχθες ευτυχως αλλαξε αυτο, μετα απο αρκετο πεισμα και υπομονη.

    Ο τιτλος καταρχην ειναι πραγματικα δυσκολος, τουλαχιστον σε σχεση με ο,τι αλλο εχουμε συνηθισει απο τη Squaresoft. Υποθετω πως με guides κτλ θα ειναι τελειως abusable, αλλα κατα τ' αλλα το παιχνιδι ειναι αρκετα χαοτικο μεχρι ο παικτης να αρχισει να καταλαβαινει τι γινεται και πως πρεπει να παιζει.
    Επισης το in game tutorial ειναι φτωχο και πολλες φορες και παραπλανητικο.

    Το battle system ειναι ο,τι πιο συνθετο εχω δει ποτε σε rpg, τουλαχιστον απο αποψης παραμετροποιησης. Πολλα stats, πολλα skills, πολλα affinities, πολλα ειδη οπλων, πολλοι τυποι οπλων (piercing, edged, blunt εννοω) και πολυ item crafting.
    Κοινως ορεξη να χεις να πειραματιζεσαι.

    Απ οτι διαπιστωσα ολοι φτασαν καποτε στο σημειο να πολεμανε bosses και να κανουν damage του τυπου 1-5 hp. Γι αυτο το λογο το αφησα 2 φορες στο παρελθον.

    Την 3η φορα (τωρα) μου ξανατυχε το ιδιο και με επιασαν παλι τα νευρα μου γιατι κανενα οπλο μου δεν εκανε ζημια. Οντας μακρια δεν ειχα internet, αλλα ευτυχως καπου βρηκα ενα pc και στα κλεφτα ειδα ενα guide για 5 λεπτα και ευτυχως εμαθα ενα απλο πραγμα το οποιο ακουει στο ονομα Raging Ache.

    Οσοι ξερουν τι εστι αυτο το skill, τοτε θα ξερουν πως αποτελει την καλυτερη λυση σε περιπτωσεις που τιποτα αλλο δε λειτουργει.. Καπως ετσι καταφερα να ξεκολλησω και μετα που καταλαβα γενικοτερα τι παιζει, την παλευα καπως παιζοντας και πιο.... "κανονικα", αν και παλι ηρθαν στιγμες που το raging ache με ξελασπωνε.

    Oμολογουμενως το ατελειωτο dungeon crawling καπου τρελαινει τους πιο κλειστοφοβικους gamers.. Προσωπικα χαιρομουν απιστευτα καθε φορα (μια στο τοσο δηλαδη) που εβλεπα λιγο φως.

    Το παιχνιδι ειναι τελειως μοναχικο (για vagrants μιλαμε αλλωστε ), αλλα εχει κι αυτο τη χαρη του.

    Αξιο αναφορας το τελειως χαοτικο snowfly forest (σπασιμο νευρων αυτο το maze). Κατα τ' αλλα δεν ειχα προβλημα με το που να παω αν και οταν πηρα το teleportation spell, ξαφνικα ειχα μπροστα μου ουκ ολιγες επιλογες.

    Μ αυτα και μ αυτα εφαγα περιπου 30 ωρες παιζοντας vagrant story, εκ των οποιων ενα σεβαστο μερος καταναλωθηκε σε πειραματα με item crafting κτλ.

    Τα γραφικα ειναι εξαιρετικα για την εποχη και θεωρω πανεξυπνο το οτι ολες οι σκηνες δινονται απο την in game μηχανη και οχι απο fmv σκηνες. Το soundtrack απουσιαζει παντελως την περισσοτερη ωρα, αλλα τα λιγα κομματια που ακουγονται ειναι φανταστικα.
    Οι μαχες απ τη μια με αφησαν αναυδο με το βαθος τους, απ την αλλη με καναν ωρες ωρες να ψαχνω τα χαπια μου, αν και ο τελικος απολογισμος ειναι μαλλον θετικος.

    Το καλυτερο το αφησα για το τελος και δεν ειναι αλλο απο το σεναριο του παιχνιδιου. Μολις 2 παιχνιδια του Yasumi Matsuno εχω τελειωσει (VS, FFT) και μπορω να πω πως πραγματικα υποκλινομαι μπροστα μου.
    Απιστευτη σεναριακη ωριμοτητα, ΤΕΛΕΙΟΙ διαλογοι, χαρακτηρες με βαθος και ενα κλιμα που δε θυμιζει καμια πλευρα των jrpg οπως τα ξερουμε τοσα χρονια. Τετοο υφος δεν εχω ξαναδει απο κανεναν αλλον δημιουργο και θα προσπαθησω με την 1η ευκαιρια να δω και αλλα παιχνιδια του "Yaz".

    Ωραια ολα και καλα αλλα εχω καποια ερωτηματικα σχετικα με το τελος του παιχνιδιου (και οχι μονο.. αλλα αυτα μου ερχονται για αρχη)...

    Spoilers
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Καταλαβε κανεις τι γινεται στο ending; Ο Ashley ειναι μεσα στο manor του Duke.. η καμερα γυρναει στον duke και αμεσως μετα βλεπουμε διπλα του τον Sydney αντι του Ashley. O Sydney πεθαινει, οπως και ο duke οπως αφηνεται να εννοηθει.
    Στο τελος βλεπουμε την Merlose να αποδρα, αλλα τελικα μαθαινουμε πως κατω απ την κουκουλα δεν ειναι η Callo, αλλα ο Ashley.

    Αν καταλαβα καλα εχουμε και λεμε.....
    Ο duke θελει να πεθανει αυτος και ο sydney γιατι εχουν γινει possess απο το darkness (blood sin).
    Στο τελος το blood sin το παιρνει ο εκλεκτος του Sydney (Ashley) γιατι ειναι ο μονος που δε θα καταχραστει τη σκοτεινη αυτη δυναμη.
    Οι duke/sydney θελουν να πεθανουν για να μη συνεχιστει η καταρα αυτη στο διαδοχο της οικογενειας (το μικρο joshua που πρεπει να ειναι και ο αδερφος του sydney).

    Μαλλον οποιος εχει το blood sin μπορει να παρει οποια μορφη θελει, αρα ο Ashley μπαινει στο manor και παιρνει τη μορφη του Sydney ( ; ). Τη στιγμη που πεθαινει ο Sydney/Ashley εξαφανιζεται αλλα δεν καταλαβα αν και αυτο ειναι μεσα στα "κολπα" του blood sin και αν μετα ο duke πεθαινει, αφου πιστευει πως σκοτωσε το γιο του και εσωσε ετσι την οικογενεια του.

    Στο τελος ο Ashley παντως απλα την κοπαναει, εχοντας τη μορφη της Merlose "VKP Inquisitor".
    Εσεις πως ερμηνευετε το τελος του παιχνιδιου;

    Επισης τι παιζει με τη σκηνη κατω απ το δεντρο με τον Ashley, τη γυναικα, το παιδι και τους φονους;
    Ποιος ειναι ποιος και ποιος λεει την αληθεια τελικα; Η VKP ή ο Sydney;

    Ο Sydney επιμενει πως ηταν στυγερος δολοφονος της VKP και σκοτωσε 2 αθωα ατομα, αλλα μπορει απλα να θελει να ελεγξει τη δυναμη του σαν χαρακτηρα - αλλωστε πρεπει να βρει τον εκλεκτο που θα λαβει τη δυναμη αυτη.
    Αν ισχυει αυτο τοτε ο Ashley ηταν οντως με την οικογενεια του, αλλα τοτε ποιος τους σκοτωσε και γιατι......... μπλεξιμο :/

  • #2
    Nai fovero paixnidi, yparxoun 80.000 pithanoi syndiasmoi customisation oplwn monaxa

    To telos einai opws to ermhneveis, ekeinh h oikogeneia katw apo to dentro den htan tou Ashley, aftos htan ontws o dolofonos.
    Omws den gnwrize ta thymata tou kai otan katalave ti ekane, epathe afthn thn amnhsia apo tis enoxes tou.

    O Ashley einai o monadikos xarakthras se RPG pou den "mathainei" nea skills alla ta " thymatai" epeidh ta gnwrize hdh

    Oson afora ta senaria tou Matsuno, welcome to the club, eixa thn elpida pws kati paromoio tha htan kai tou FF12 alla dystyxws... kati stravwse.

    Kataferes na mpeis sto "Iron maiden"?
    Prepei na paikseis ksana apo thn arxh to game exontas to bloody Sin gia na anoiksoun oi portes.
    Ta opla pou mporeis na ftiakseis apo ekei einai epieikws trela me koryfaio to X-calibur, to oplo tou Gilderstain.
    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

    Comment


    • #3
      Με όλα αυτά που διάβασα για κάποιον περίεργο λόγο ψήνομαι να το ξεκινήσω και πάλι. Το έπαιξα και το τελείωσα μικρός (dunno how) δίχως οδηγούς, αλλά ποτέ δεν το κατάλαβα. Πρόσφατα το ξεκίνησα και πάλι αλλά το άφησα για ανεξήγητους λόγους (και τα πήγαινα εξαιρετικά, έμαθα πολύ καλά τους μηχανισμούς - τους οποίους και ξέχασα). Θέλω πολύ να το θυμηθώ και να ζήσω την εμπειρία, αν και δεν ξέρω αν θα καταφέρω να μπλέξω με μυστικά. Έβλεπα κάτι θεϊκά όπλα/πανοπλίες που έφτιαχναν κάτι παλικάρια και πάθαινα σοκ.

      Μπράβο ρε Xenov, δυναμικό come back (spam goes on ).

      Comment


      • #4
        @ Ground: Γιατι ομως να ισχυει αυτο στη σκηνη με το δεντρο που λες;
        Πως εξηγειται πως ειναι καποιοι τυχαιοι αυτοι και οχι η Tia και ο Marco;
        Εγω αν πονταρα σε ενα σεναριο θα ελεγα πως οντως ηταν με την οικογενεια του και πως στην πορεια απλα ο Ashley ξεχασε παρα πολλα πραγματα (περαν των break arts του κτλ ), λογω της πλυσης εγκεφαλου απο τη VKP.

        Comment


        • #5
          Το είχα τερματίσει πριν πολλά χρόνια και το μόνο που θυμάμαι είναι πως δεν είχα καταλάβει καθόλου την ιστορία, ειδικά στο τέλος καθώς άλλον περίμενα για τελικό αρχηγό και άλλον πάλεψα τελικά.

          Στον τελικό αρχηγό έκενα και εγώ απειροελάχιστη ζημιά και μάλλον με κάποιον κωδικό θα το κέρδισα.

          Κάπου άκουσα πως στο ίντερνετ υπάρχουν περιλήψεις της πλοκές με όλες τις δυνατές περιπτώσεις αλλά δεν έψαξα ποτέ να τις βρω.
          https://www.emulator-zone.com
          I am an iteration closer to my desired solution!
          The World Ends With You

          I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
          Castlevania Lords of Shadow

          I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
          Hyperdimension Neptunia

          Comment


          • #6
            Ena poly kalo ekswfyllo apo ena comic pou apoti katalava eixe taftoxronh kykloforia me to Vagrant story sthn amerikh

            http://fc05.deviantart.com/fs19/i/2007/310...TimTownsend.jpg
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • #7
              το πρώτο rpg που έπαιξα και θυμάμαι ότι το είχα προχωρήσει αρκετά αν και μικρός.μάλλον θα το χώσω στο psp και θα το τελειώσω-god bless the internet
              Carpe diem

              Comment


              • #8
                .. να το δουμε κι αυτο ...

                Comment


                • #9
                  ...say what...
                  Carpe diem

                  Comment


                  • #10
                    Επιτέλους!!! Νίκησα τόσο το Golem όσο και τον πρώτο δράκο και είδα το φως της Lea Monde. 4μιση ώρες περίπου συβουλεύτηκα ένα guide για να δω τι παίζει με τα abilities και με τα workshops. Υπέροχο παιχνίδι... Κρίμα που άργησα κοντά δέκα χρόνια να το εκτιμήσω. Ειδικά το σενάριο φαίνεται πολλά υποσχόμενο και είναι γεγονός πως ακόμη και στα 18 μου που το είχα πρωτοξεκινήσει δεν είχα καταλάβει πολλά και το είχα παρατήσει κοντά στο Golem μιας και το chaining με είχε κουράσει. Ακόμη και τώρα το θαυμαστικό με μπερδεύει αρκετά. Προσπαθώ να πατάω το επόμενο κουμπί ανάλογα με τον ήχο που ακούω από το χτύπημα του όπλου- με το Spear έκανα 9-10 chains σε κάποια στιγμή αλλά αποσυντονίζομαι γρήγορα.

                    Τέλος πάντων μακάρι να με κρατήσει μέχρι τέλους με αμείωτο το ενδιαφέρον
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • #11
                      To χω και γω αυτο απο προχτες απο το psn. 95mb lol.Θα το βαλω αργοτερα να δω αν και με rpg δεν..
                      Ground_Zero:

                      Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                      Comment


                      • #12
                        To χω και γω αυτο απο προχτες απο το psn. 95mb lol.Θα το βαλω αργοτερα να δω αν και με rpg δεν..
                        Ένας από τους χαρακτήρες του παιχνιδιού κάνει κάτι που αν το έβλεπε ο Κράτος θα χεζόταν πάνω του.
                        Ακόμη και τώρα το θαυμαστικό με μπερδεύει αρκετά. Προσπαθώ να πατάω το επόμενο κουμπί ανάλογα με τον ήχο που ακούω από το χτύπημα του όπλου- με το Spear έκανα 9-10 chains σε κάποια στιγμή αλλά αποσυντονίζομαι γρήγορα.
                        Το θέμα είναι πως σε κάποια φάση αλλάζει το timing γι'αυτό και μπερδεύεσαι. Πάρ'το σιγά σιγά για να χωνέψεις όλα τα στοιχεία του. Τα γραφικά του δεν είναι απίστευτα;
                        Originally posted by Squall Leonhart
                        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                        Originally posted by 丹野
                        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                        Originally posted by Ryu_gr
                        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                        Comment


                        • #13
                          Μακαρι να το παρουν ετσι ζεστα οσοι ασχολουνται με αυτο το παιχνιδι. Τετοιες εμπειριες ζεις μια φορα στα τοσα χρονια.

                          Κωστα ελπιζω να το τελειωσεις σχετικα συντομα, απλα επειδη αν το παιξεις σε φασεις πχ λιγο τωρα και λιγο τον επομενο μηνα κ.ο.κ, τοτε σιγουρα θα ξεχασεις πολλες λεπτομερειες οσον αφορα το σεναριο και ειναι κριμα γιατι παροτι διακριτικο, ειναι πραγματικα υπεροχο.

                          Για τις μαχες κοιτα να χεις παντα στην ακρη τουλαχιστον 2 τυπους οπλων (piercing και edged). Δεν ασχοληθηκα πολυ με το ολο θεμα μεχρι που εφτασα σε καποιον δρακο ο οποιος δε χαμπαριαζε τιποτα και τοτε αρχισα να ψαχνομαι. Μετα που θα βρεις και τα πρωτα workshops θα αποκτησει πολυ ενδιαφερον το item crafting.

                          Κατα τ' αλλα οπως εχω γραψει και στο ΟΡ, Raging Ache ftw. When all else fails raging ache saves the day .
                          Για τα chains μην ανησυχεις, στην αρχη μου φαινοντουσαν δυσκολα, αλλα στην πορεια εκανα ανετα 10-15 chains σε καθε επιθεση.. Σε καθε τυπο οπλου υπαρχουν συγκεκριμενα animations (2-3) που κανει o Ashley καθε φορα που βαραει.
                          Εγω επαιξα σχεδον ολο το παιχνιδι με dagger και εχοντας μαθει ολα τα πιθανα animations μου φανηκε αρκετα απλο το να συγχρονιζω τις επιθεσεις μου απο ενα σημειο και μετα.

                          Καλο κουραγιο και στους υπολοιπους τολμηρους (Azrael - wtf ).

                          Comment


                          • #14
                            Βασικά προβλέπεται μια μοναχική εβδομάδα από πολλές απόψεις στο στρατόπεδο και εκτός οπότε μάλλον θα είναι και η μόνη διέξοδος το Vagrant Story σε ιατρείο και σε εξόδους:kill:
                            Βασικά αργά αλλά σταθερά θα το παλέψω το battle system του. Απλά μου κάνει φοεβερή εντύπωση πως ένα τόσο καλό παιχνίδι πέρασε σχετικά στο ντούκου- είχε τσιμπήσει και 40άρι από το Famitsu αν δεν απατώμαι. Μου θυμίζει αρκετά ένα πρώιμο Demon's Souls με πιο πολύπλοκο σενάριο.

                            Για την αισθητική του τίτλου έχω να πω απλά wow... Υπέροχος τεχνικός τομέας ίσως το πιο όμορφο παιχνίδι του πρώτου PS μαζί με το FF 9. Είδα σχόλια σε neogaf etc για blocky χαρακτήρες κτλ αλλά πραγματικά δε μου φαίνεται καθόλου άσχημο. Eιδικά τα in game cut scenes με τα speech bubbles είναι υπέροχα όπως εντύπωση μου κάνουν οι πολύ καλογραμμένοι διάλογοι.

                            Την έκπληξη σε μια φάση που δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ σχεδόν με τπτ από gaming την έφερε ένα παιχνίδι του 2001. Μακάρι να συνεχίσω με την ίδια όρεξη γιατί στην παρούσα φάση ένα τέτοιο game με ψυχαγωγεί σε μεγάλο βαθμό.
                            Το θέμα είναι πως σε κάποια φάση αλλάζει το timing γι'αυτό και μπερδεύεσαι.
                            Βασικά γι'αυτό το λόγο προσπαθώ να χρησιμοποιώ όσο μπορώ ακουστικά hints γιατί με το θαυμαστικό πρεπει να πατήσεις το κουμπί ένα δευτερόλεπτο μετά σύμφωνα με guides κάτι που δε με βόλευε ποτέ. Οπότε κάπου το μαθαίνω σαν τo timing των combos στο SF, με πολύ practice.

                            Xeno είδα και κάτι για phantom pain πως είναι χρήσιμο στα bosses. Προσωπικά με βοήθησε αρκετά το defence abilty που κάνει reflect το 40% από το dmg που δέχεσαι. Ας πούμε το τελευταίο χτύπημα στο Dragon Boss ήταν με reflect dmg από την tail attack του( του έκανα γύρω στο 42 dmg ευτυχώς από τις λίγες φορές που έβγαλα σωστά defence ability )

                            EDIT
                            Mόλις κατάφερα μετά από τρεις αποτυχημένες προσπάθειες( τα πρώτα game over μου)να νικήσω τον Duane και τους άλλους δύο. Με 1HP και poison status αναδείχθηκα νικητής. 17chain έβγαλα με heavy shot και raging ache. Ο άτιμος όλο miss μου έβγαζε όταν του έριχνα στο κεφάλι μπας και βγάλει το σκασμό( aka silence ) και δεν κάνει το καταραμένο το Εxplosion lv1. Πάμε για άλλα, έχω και τα ηρεμιστικά απο δίπλα καλού κακού
                            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                            Comment


                            • #15
                              To vagrant story einai sta limits tou PS1 logiko einai na exei ta kalytera grafika.
                              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                              Kindred, this blade and I.
                              "

                              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                              Greek Gaming Videos
                              Greek Final Fantasy Forum

                              Comment

                              Working...
                              X