Announcement
Collapse
No announcement yet.
Πανεπιστημιακο Βitching
Collapse
X
-
Μπα οχι, ακομα τουλαχιστον δεν εχω φαει τετοια ηττα (στην Ελλαδα νομιζω ηταν πιο συνηθισμενα τετοια σκηνικα), τωρα τι θα βγει θα δειξει σε καμια βδομαδα, παντως εν τελει αρχισα να συμπαθω τον Hull και το αντικειμενο με το οποιο ασχολειται.
-
Xeno μη μου πεις ότι έπαθες τέτοια λαχτάρα, γιατί θα θυμηθώ τα δικά μου και θα στενοχωρηθώ διπλα...
Leave a comment:
-
Περισσότερο από εμάς τους Έλληνες λίγο δύσκολο...Originally posted by TannoΜάλλον οι Άγγλοι πίνουν πάρα πολύ μπάφο
Leave a comment:
-
Μάλλον οι Άγγλοι πίνουν πάρα πολύ μπάφο που δεν νοιάζονται για τους ανθρώπους... Τα ίδια και στην Κίνα με τους Nanjing δικαστές, και το σκηνικό στην Αμερική με την δίκη-παρωδία για τον μαύρο που θανατώθηκε άδικα...
Ο κόσμος είναι τρελός. Που είναι ο Αρμαγέδωνας, όταν τον χρειαζόμαστε...?
Leave a comment:
-
Αν το ρίξεις και δεν το φάνε μετράει;Πρώτη μέρα στο Λονδίνο, 14 Ιουνίου συγκεκριμένα, είδα μία πινακίδα που έλεγε ότι αν ταΐσεις τα περιστέρια θα φας πρόστιμο μέχρι και 500 (ή 5k) pounds. Beat that
.
Leave a comment:
-
@Somari δεν ξέρω, εδώ σου ρίχνουν πρόστιμο για το οτιδήποτε. Στο York υπάρχει ένας άγραφος κανόνας που "λέει" ότι αν πειράξεις μία πάπια, την έχεις πατήσει άσχημα. Χαρακτηριστικά κάποιος μου είπε "If you kill a man, you are ok, if you just push a duck, you are screwed"
.
Αυτό που δεν κατάλαβα εγώ είναι το "up to 5k." Πώς μετράνε δηλαδή το μέγεθος του παραπτώματος
; Ανάλογα με την ποσότητα φαγητού που θα πετάξεις, ή με το πόσα περιστέρια θα μαζευτούν;
@Phantom άντε με το καλό το πτυχίο!
Leave a comment:
-
Πέρασε 1,5 χρόνος από τότε που έβαλα την υπογραφή μου στο χαρτί της πτυχιακής, αλλά επιτέλους κατάφερα να την παρουσιάσω (την είχα έτοιμη εδώ και 6 μήνες). Στα τσακίδια και το τελευταίο αγκάθι της σχολής λοιπόν.
Leave a comment:
-
Πρώτη μέρα στο Λονδίνο, 14 Ιουνίου συγκεκριμένα, είδα μία πινακίδα που έλεγε ότι αν ταΐσεις τα περιστέρια θα φας πρόστιμο μέχρι και 500 (ή 5k) pounds. Beat thatOriginally posted by Xeno View PostΤο ειδαμε κι αυτο, στο πανεπιστημιο μοιραζουν κλησεις για παρανομη σταθμευση και στα ποδηλατα.
7.5 ευρω και στο κλειδωνουν με δικη τους κλειδαρια, οποτε ή πληρωνεις ή το παιρνεις παραμασχαλα και φευγεις
.
Με το που βγηκα απο το μαθημα καποιος μου το πε πως οντως μοιραζουν κλησεις και ειδα κατι χαρτακια να κρεμονται απο τα περισσοτερα ποδηλατα και λεω οκ κοψε τις μαλακιες, κανα διαφημιστικο θα ναι. Βλεπω απο μακρια και στο δικο μου ποδηλατο ενα κοκκινο χαρτακι, αλλα ευτυχως με το που πηγα κοντα ειδα πως δεν το ειχαν κλειδωσει - οπως και μερικα ακομα βεβαια. Δε σας χαλασε ε, σας τελειωσαν μαλλον οι κλειδαριες εεεεε, αντε πισω στη σπηλια σας.
.
Leave a comment:
-
Κάτω το αστυνομικό κράτος της Ολλανδίας, ελεύθερα επαναστατικά ποδήλατα για όλους τους συντρόφους συνάδελφους.
Ζίνο ευτυχώς πρόλαβες πριν έρθει ο γερανός να στο πάει στη μάντρα.
Leave a comment:
-
Το ειδαμε κι αυτο, στο πανεπιστημιο μοιραζουν κλησεις για παρανομη σταθμευση και στα ποδηλατα.
7.5 ευρω και στο κλειδωνουν με δικη τους κλειδαρια, οποτε ή πληρωνεις ή το παιρνεις παραμασχαλα και φευγεις
.
Με το που βγηκα απο το μαθημα καποιος μου το πε πως οντως μοιραζουν κλησεις και ειδα κατι χαρτακια να κρεμονται απο τα περισσοτερα ποδηλατα και λεω οκ κοψε τις μαλακιες, κανα διαφημιστικο θα ναι. Βλεπω απο μακρια και στο δικο μου ποδηλατο ενα κοκκινο χαρτακι, αλλα ευτυχως με το που πηγα κοντα ειδα πως δεν το ειχαν κλειδωσει - οπως και μερικα ακομα βεβαια. Δε σας χαλασε ε, σας τελειωσαν μαλλον οι κλειδαριες εεεεε, αντε πισω στη σπηλια σας.
Leave a comment:
Leave a comment: