Announcement

Collapse
No announcement yet.

Πανεπιστημιακο Βitching

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • morfeas-dsl-
    replied
    Originally posted by paixtis View Post
    Είμαστε λίγο offtopic αλλά είναι το τελευταίο.Ας μεταφερθούν στα καλωσήρθατε τα μηνύματα στην τελική.

    Εγώ τώρα πάω για 7ο.Θεσσαλονίκη.Γιάννενα είναι πιο βατό το φυσικό έχει και 20 μαθήματα λιγότερα έχω ακούσει...

    και εγω τωρα παω για 7ο! Γιαννενα ειναι το πιο δυσκολο και μετα της κρητης . Μας το ειπε καθηγητης απο πατρα αυτο αλλα τι να γινει. 41 υποχρεωτικα εχουμε τωρα εαν εσεις εχετε 61 μαθηματα τι να πω!!
    Εργαστηρια εχω 5 τα οποια εχω περασει αλλα κβαντικες και ηλεκτροδυναμικες θα μας καταστρεψουν. Μεσος ορος αποφοιτησης ειναι 8,5 ετη εδω. Καλη μας δυναμη και σορρυ για το

    Originally posted by Evans View Post
    Εμένα πάντως η φίλη μου τελείωσε στα 6 χρόνια με καλό σχετικά βαθμό και φέτος τελείωσε και το μεταπτυχιακό . Διάβαζε παίχτης και άσε τα ψόφια .
    Η φιλη μου που τελειωσε καλοκαιρι εχει τον υψηλοτερο βαθμο μεταξυ τον αποφοιτων της παραπανω φουρνιας και ειναι 5,6. Αυτα!

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Εμένα πάντως η φίλη μου τελείωσε στα 6 χρόνια με καλό σχετικά βαθμό και φέτος τελείωσε και το μεταπτυχιακό . Διάβαζε παίχτης και άσε τα ψόφια .

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by morfeas-dsl- View Post
    7 και βλεπουμε! Γιαννενα ! Ασε μας εχουν $#$@$%$%...
    Εγώ φυσικό Αθήνα (τελειώνω μόνο πτυχιακή έμεινε σχεδόν) και ο παίχτης Θεσσαλονίκης!!!

    Έτσι ρε οι υπόλοιποι...θα πνιγείτε!Βig Bang Theory θα σας το κάνουμε το μαγαζάκι!Μόνο ένας μηχανολόγος λείπει!Χαχαχαχα




    Εγώ τώρα πάω για 7ο.Θεσσαλονίκη.Γιάννενα είναι πιο βατό το φυσικό έχει και 20 μαθήματα λιγότερα έχω ακούσει...
    Ούτε εσένα σε πάει να μιλήσουμε όμως για difficulty level

    Εγώ για γιάννενα έχω ακούσει πως έχει λιγότερα εργαστήρια πάντως... (ναι μεταφέρετε τα μηνύματα)

    Εδιτ

    Mιας και την ερώτηση την έκανε ο somari, το ανέκδοτο θα ήταν αν έλεγε ΣΕΜΦΕ...
    Που είναι τα Βάλιουμ;

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Είμαστε λίγο offtopic αλλά είναι το τελευταίο.Ας μεταφερθούν στα καλωσήρθατε τα μηνύματα στην τελική.

    Εγώ τώρα πάω για 7ο.Θεσσαλονίκη.Γιάννενα είναι πιο βατό το φυσικό έχει και 20 μαθήματα λιγότερα έχω ακούσει...

    Leave a comment:


  • morfeas-dsl-
    replied
    Originally posted by paixtis View Post
    Xαχα ανέκδοτο είπες τώρα!!!Σε ποιο έτος είσαι και σε ποια πόλη?Και γω φυσικό είμαι όπως κατάλαβες!!! :kill:
    7 και βλεπουμε! Γιαννενα ! Ασε μας εχουν $#$@$%$%...

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Mιας και την ερώτηση την έκανε ο somari, το ανέκδοτο θα ήταν αν έλεγε ΣΕΜΦΕ...

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Originally posted by morfeas-dsl- View Post
    Φυσικο φιλε
    Xαχα ανέκδοτο είπες τώρα!!!Σε ποιο έτος είσαι και σε ποια πόλη?Και γω φυσικό είμαι όπως κατάλαβες!!! :kill:

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Θα σου'λεγα τώρα τίποτα αλλά έχε χάρη που σου έχω αδυναμία.

    Morfea μην ακούς κανέναν.Κάνε ότι γουστάρεις.;)

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Originally posted by morfeas-dsl- View Post
    Φυσικο φιλε
    Άμα δεν κάνεις στενή παρέα με τον Altair ίσως την γλυτώσεις και με την συλλογή που θα αποκτάς σιγά σιγά θα ξέρεις τι έχεις. Ο Altairίσκος ζήτημα αν τα μισά παιχνίδια που έχει γνωρίζει τι σόι πράγμα είναι.

    Altair είσαι λατρεία αλλά δεν σου παίρνω PS 3.

    Leave a comment:


  • morfeas-dsl-
    replied
    Φυσικο φιλε

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by morfeas-dsl- View Post
    Δικιο εχεις για τα περι οικονομιας αλλα μιας και δεν εχω πανω απο 4-5 μηνες που αρχισα συλλογη με παιχνιδια δεν εχω μπει ακομα στο να σκεφτω τι αγοραζω και πως ξοδευω λεφτα. Σκεφτομαι μαλιστα να κανω κανενα ιδιαιτερο παραλληλα με τη σχολη ετσι ωστε αυτα που ξοδευω να μην τα καταλαβαινω σαν απωλεια και να λεω πως τα δουλεψα
    Σε ποια σχολή είσαι;

    Leave a comment:


  • morfeas-dsl-
    started a topic Πανεπιστημιακο Βitching

    Πανεπιστημιακο Βitching

    Aνοιγω αυτο το θεμα με αφορμη τα off-topic posts που εγιναν απο τους φυσικους του φορουμ (επιστημονες να σας πετυχει) για να συνεχιστει η κουβεντα εδω, αλλα και για να βγαλει ο καθενας το αχτι του σε ο,τι του τη σπαει στη σχολη του κτλ κτλ.

    -Xeno-
    ----------------------------------------------------------

    Δικιο εχεις για τα περι οικονομιας αλλα μιας και δεν εχω πανω απο 4-5 μηνες που αρχισα συλλογη με παιχνιδια δεν εχω μπει ακομα στο να σκεφτω τι αγοραζω και πως ξοδευω λεφτα. Σκεφτομαι μαλιστα να κανω κανενα ιδιαιτερο παραλληλα με τη σχολη ετσι ωστε αυτα που ξοδευω να μην τα καταλαβαινω σαν απωλεια και να λεω πως τα δουλεψα
Working...
X