Originally posted by paixtis
View Post
και εγω τωρα παω για 7ο! Γιαννενα ειναι το πιο δυσκολο και μετα της κρητης
. Μας το ειπε καθηγητης απο πατρα αυτο αλλα τι να γινει. 41 υποχρεωτικα εχουμε τωρα εαν εσεις εχετε 61 μαθηματα τι να πω!!Εργαστηρια εχω 5 τα οποια εχω περασει αλλα κβαντικες και ηλεκτροδυναμικες θα μας καταστρεψουν. Μεσος ορος αποφοιτησης ειναι 8,5 ετη εδω. Καλη μας δυναμη και σορρυ για το

Originally posted by Evans
View Post
. Διάβαζε παίχτης και άσε τα ψόφια 

Leave a comment: