Announcement

Collapse
No announcement yet.

Πανεπιστημιακο Βitching

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laharl
    replied
    Originally posted by TheCursed View Post
    Είναι κουβέντα που έχω βαρεθεί να κάνω αυτή, αλλά εμένα η άποψή μου επιβεβαιώνεται από το πόσο και ποιοι δυσκολεύονται να τελειώσουν το εκάστοτε φυσικό. Στην Θεσσαλονίκη ήξερα διάνοιες (χωρίς πλάκα όμως) που διάβαζαν αρκετά, αλλά και πάλι δεν τα πήγαιναν και ιδιαίτερα καλά...
    Μα δεν σπουδάζω στο Φυσικό ρε Cursed...

    μάγκνουμ 33άρι χτυπάει πίνακα στερεωμένο σε ελατήριο που στην άλλη του άκρη έχει ελέφαντα που κλάνει στη μούρη φοιτητή ο οποίος αρχίζει να περιστρέφεται γύρω από τη θέση του με ω ίσο με λ /s όταν αμολάει σκατούλες με ρυθμό μ kg/s. Να βρεθεί ο καιρός στο Κάιρο
    ,παρόμοια θέματα μας βάζουν και εμάς στην Φ1.Ας ελπίσουμε να τους την βαρέσει και τώρα που θα το δώσω να βάλουν 2 εύκολα θέματα:kill:

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    E κοίτα, σε κάθε εργαστήριο / παρακολούθηση πιάνω κουβέντα... είμαι κοινωνικός τύπος και ας είμαι καμμένος

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Originally posted by Somari View Post
    Έχω ακούσει πολλά. Από παιδί με μεταγραφή από ΑΠΘ άκουσα "έπρεπε να κάτσω εκεί, ήρθα εδώ στους κ****δες". Από άλλο παιδί, πάλι από μεταγραφή, άκουσα πως στης Κρήτης ήταν πιο δύσκολο. Από άλλον άκουσα πως του φαινόταν πιο εύκολο της Κρήτης.
    Καλά ρε αδερφέ, όλα τα βύσματα της Ελλάδας ξέρεις; Μέχρι και ο Ramp θα τρομάξει μόλις δει αυτό το post! Τι διάολο, σε ποιο forum μπήκα;

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Όταν μετράτε τα μαθήματα αν το ίδιο μάθημα έχει και θεωρία και εργαστήριο(στα οποία είναι ξεχωριστή εξέταση) το μετράτε σαν 2 μαθήματα;
    Ναι...Βέβαια στη δική μου σχολή, δε ξέρω στα άλλα φυσικά, μόνο 2 από τα εργαστήρια είναι της "τελικής εξέτασης". Σχεδόν όλα τα άλλα είναι του "paper".

    Αν και πάλι δε ξέρω πόσο πολύ βοηθάει το "μέτρημα"...Πχ 1 μάθημα μπορεί να είναι δυσκολίας όσο άλλα 5 μαζί...πχ εγώ στα χρωστούμενα έχω Φ1 η οποία είναι σχεδόν μηχανική λυκείου με επιπρόσθετες γνώσεις/λύσεις απειροστικού λογισμού, και έχω περάσει θεωρητική μηχανική ΚΑΙ σχετικότητα (όσοι έχετε συναντήσει μπροστά σας καταλαβαίνετε) επειδή οι καθηγητές της Φ1 μας μαμάνε με θέματα του τύπου "μάγκνουμ 33άρι χτυπάει πίνακα στερεωμένο σε ελατήριο που στην άλλη του άκρη έχει ελέφαντα που κλάνει στη μούρη φοιτητή ο οποίος αρχίζει να περιστρέφεται γύρω από τη θέση του με ω ίσο με λ /s όταν αμολάει σκατούλες με ρυθμό μ kg/s. Να βρεθεί ο καιρός στο Κάιρο".

    Δεν τους ξέρεις. Βασικά δε μου είπαν ακριβώς αυτό, αλλά ότι γενικά είναι κάπως πιο εύκολα τα πράγματα εκεί.
    Έχω ακούσει πολλά. Από παιδί με μεταγραφή από ΑΠΘ άκουσα "έπρεπε να κάτσω εκεί, ήρθα εδώ στους κ****δες". Από άλλο παιδί, πάλι από μεταγραφή, άκουσα πως στης Κρήτης ήταν πιο δύσκολο. Από άλλον άκουσα πως του φαινόταν πιο εύκολο της Κρήτης. Όπως έγραψα σε μερικά ποστ πιο πίσω, επειδή η φυσική είναι μια πολύ γενικευμένη επιστήμη και άρα ασχολείται με πολλά πράγματα, του καθενός μπορεί να του πέσει άλλο πράγμα πιο "δυσκολοχώνευτο", οπότε δεν έχουμε σίγουρα αντικειμενική κατάταξη δυσκολίας.

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Originally posted by Somari View Post
    Ποιος σου είπε πως αυτό δεν ισχύει για το ΕΚΠΑ;
    Δεν τους ξέρεις. Βασικά δε μου είπαν ακριβώς αυτό, αλλά ότι γενικά είναι κάπως πιο εύκολα τα πράγματα εκεί.

    Leave a comment:


  • NickTG
    replied
    Όταν μετράτε τα μαθήματα αν το ίδιο μάθημα έχει και θεωρία και εργαστήριο(στα οποία είναι ξεχωριστή εξέταση) το μετράτε σαν 2 μαθήματα;

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by TheCursed View Post
    Παιδιά μην την ψάχνατε, το πιο δύσκολο φυσικό είναι του Α.Π.Θ. με διαφορά και ο λόγος είναι οι καθηγητές: παλιοί, ζουν και αναπνέουν για την φυσική (οι μισοί δουλεύουν στο C.E.R.N. ) και απαιτούν από τους φοιτητές να γίνουν επιστήμονες διεθνούς κλάσης με το που βγουν απ' την σχολή.
    Ποιος σου είπε πως αυτό δεν ισχύει για το ΕΚΠΑ;

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Originally posted by BigBOSS View Post
    αυτοί που δεν ανοίγουν βιβλίο:phil: δεν πάνε στα μαθήματα κτλ.
    Χαχα, καλά, καλά, ό,τι πεις.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Originally posted by TheCursed View Post
    αλλά εμένα η άποψή μου επιβεβαιώνεται από το πόσο και ποιοι δυσκολεύονται να τελειώσουν το εκάστοτε φυσικό.
    αυτοί που δεν ανοίγουν βιβλίο:phil: δεν πάνε στα μαθήματα κτλ.

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Παιδιά μην την ψάχνατε, το πιο δύσκολο φυσικό είναι του Α.Π.Θ. με διαφορά και ο λόγος είναι οι καθηγητές: παλιοί, ζουν και αναπνέουν για την φυσική (οι μισοί δουλεύουν στο C.E.R.N. ) και απαιτούν από τους φοιτητές να γίνουν επιστήμονες διεθνούς κλάσης με το που βγουν απ' την σχολή.

    Είναι κουβέντα που έχω βαρεθεί να κάνω αυτή, αλλά εμένα η άποψή μου επιβεβαιώνεται από το πόσο και ποιοι δυσκολεύονται να τελειώσουν το εκάστοτε φυσικό. Στην Θεσσαλονίκη ήξερα διάνοιες (χωρίς πλάκα όμως) που διάβαζαν αρκετά, αλλά και πάλι δεν τα πήγαιναν και ιδιαίτερα καλά...

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    ante ante....

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Βασικά όσο ήμουνα στρατό ξέχασα να ανανεώσω εγγραφή κι έτσι πρέπει να περιμένω αυτό το εξάμηνο,ώστε να δηλώσω την πτυχιακή και να την παρουσιάσω.Ένα κεφάλαιο έμεινε για να την τελειώσω.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by Altair View Post
    Ευτυχώς χρωστάω μόνο πτυχιακή εδώ και 1-2 χρόνια.
    Και τι κάνεις για αυτό;

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Δεν ξέρω τι παίζει με σας και τα μαθήματα σας, αλλά άκουσα ότι θα κάνουν Καλλικράτη στα Πανεπιστήμια.

    Παίχτη, σε λίγο καιρό τα ΠΑΜΑΚ και ΑΠΘ θα μετακομίσουν στο δρόμο προς Θέρμη, λόγω Καλλικράτη και λόγω του χτίσιμου του πάρκου, αλλά ακόμα χειρότερα λόγω της πολυκοσμίας.

    Δεν άκουσα για μείωση και κατάργηση μαθημάτων, παρά μόνο στα σχολεία.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    52+8 επιλογής=60 χμμμμ.
    Σας έφαγα.
    Συν πρακτική,συν πτυχιακή.
    Ευτυχώς χρωστάω μόνο πτυχιακή εδώ και 1-2 χρόνια.

    Leave a comment:

Working...
X