Announcement

Collapse
No announcement yet.

Πανεπιστημιακο Βitching

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • straier
    replied
    Edit: Α, και κάτι που δημιούργησα την ώρα που παρακολουθούσα Μηχανική. Αφιερωμένο:cheers: :
     

    Το οποίο είναι κάπως ειρωνικό αν σκεφτεί κανείς πως κατά τα φαινόμενα ήταν ένα σπορ που δεν εξασκούσε.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by _Lloyd View Post
    Ρε και γω μαζί σου ρε για τις συνήθεις διαφορικές, τα εφαρμοσμένα δεν είναι μαθηματικά (πιο πολύ σε φυσική φέρνουν ) . Λες άμα ενώσουμε τις δυνάμεις μας να τους πείσουμε τα καταργήσουν;
    Να το κάνουν πιο ανθρώπινο και πιο χρήσιμο (όταν μαθαίνεις στον άλλον 100 πράγματα από τα οποία θα χρησιμοποιήσει τα 5, στο τέλος δε του μένουν ούτε αυτά τα 5)

    Leave a comment:


  • NickTG
    replied
    Τρομερή οργάνωση στο ΤΕΙ Πειραιά.

    Χθες αποφάσισαν να μείνει κλειστό Δευτέρα 20/9, Τρίτη 21/9 και Τετάρτη 22/9.

    Σήμερα αποφάσισαν να το ανοίξουν Τρίτη και Τετάρτη και να κάνουν και εγγραφές εργαστηρίων...


    :kill: :kill:

    Leave a comment:


  • _Lloyd
    replied
    Ρε και γω μαζί σου ρε για τις συνήθεις διαφορικές, τα εφαρμοσμένα δεν είναι μαθηματικά (πιο πολύ σε φυσική φέρνουν ) . Λες άμα ενώσουμε τις δυνάμεις μας να τους πείσουμε τα καταργήσουν;

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Τώρα αν σου πω το ίδιο για μαθηματικούς διότι όλως συμπτωματικά έδινα σήμερα συνήθεις διαφορικές για 1000000 στή φορά... Γαμω το κερατό σας ρε, έχω περάσει μηχανικές και σχετικότητες και κολλάω στα εφαρμοσμένα με τα κωλοθέματα που βάζουν και τους απίστευτους φορμαλισμούς τους! Εργαλεία θα είστε ρε, ξεπεράστε το κόμπλεξ και αφήστε τους επιστήμονες να συνεχίσουν το έργο τους (σκύβει να αποφύγει τσεκούρια, μαχαίρια και άλλα +3attack αντικείμενα)

    Leave a comment:


  • _Lloyd
    replied
    Α στα διάλα παλιοφυσικοί/ψόφος/χωρίς εσάς ο κόσμος θα ήταν καλύτερος/αν είναι δυνατόν δηλαδή μια φορά έπεσε ένα μήλο στο κεφάλι ενός @#$%^ και αυτός έπρεπε να σκεφτεί ολόκληρη θεωρία/ wtf γιατί δεν μπορούσε να έχει απλώς πονοκεφάλο όπως όλοι οι άνθρωποι δηλαδή/γαμώ την @@#%&* μου τώρα θα είχα ένα μάθημα για πτυχίο λιγότερο.

    Edit: Α, και κάτι που δημιούργησα την ώρα που παρακολουθούσα Μηχανική. Αφιερωμένο:cheers: :
     

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    ΦΕΡΤΟ ΠΙΣΩ...ΓΟΥΑΑΑΑΑΑΤΣΑ!!!!:whip:

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Ομολογω ότι η κλοπή του τόμου μέσα από τα χέρια του Indiana Nick δεν ήταν εύκολη υπόθεση...

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Fellow physicists, anagnorizete ta artifacts?

    Leave a comment:


  • morfeas-dsl-
    replied
    Οτι ειναι λογικο ναι συμφωνω ! Σε εμας ομως το θεωρουν ενα μαθημα το παραπανω ;)

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by morfeas-dsl- View Post
    δηλαδη πχ εργαστηριο οπτικης που για να το περασεις πρεπει να παρεις πανω απο 5 σε 10 τεστακια, πανω απο 5 στις εργασιες, πανω απο 5 σε εξεταση πειραματος και πανω απο 5 σε εξεταση σε θεωρια στο τελος να το μετρησω σαν 4?
    Σαν 1 μετραει αυτο σε εμας. Ψηφιακα εργαστηριο πχ και ψηφιακα μαθημα ειναι 2 ξεχωριστες εξετασεις, αλλα για να μετρησει σαν 1 μαθημα πρεπει να τα περασεις και τα 2.
    Το κατάλαβες τελείως λάθος.
    Μιας και ανέφερες την οπτική (aka στο ΕΚΠΑ Φυσικό Φ4: Οπτική - Κυματική)
    My studies (aka αναλυτική) : 2 κωδικοί
    Ο ένας είναι το "κανονικό" μάθημα το οποίο εξετάζεσαι κανονικά στο τέλος της χρονιάς με τα όλα του (δηλαδή 5 θέματα με ασκήσεις που καλύπτουν την ύλη του μαθήματος)
    Ο άλλος είναι το εργαστήριο, ο οποίος -κανονικά- βγαίνει βάσει της προφορικής σου εξέτασης ΠΡΟ εκτέλεσης της άσκησης, της δουλειάς σου κατα τη διάρκεια της εκτέλεσης, και τέλος κυριότερα από τις εργασίες που παραδίνεις -πάλι με τα όλα τους, θεωρία, δεδομένα επεξεργασία δεδομένων, σφάλματα, αποτελέσματα, συμπεράσματα Χ 8 φορές)

    Άρα από τη στιγμή που το εργαστήριο ακολουθεί δικό του "βιβλιαράκι" / βαθμολογία στον οδηγό σπουδών / παραπλήσια αλλά όχι ίδια ύλη με το μάθημα και σου ροκανίζει εβδομαδιαίως τουλάχιστον 1,5-2 ημέρες είναι λογικό να θεωρείται διαφορετικό μάθημα...

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Σ' αυτήν την περίπτωση ναι.Σε μας όμως το μάθημα της θεωρίας και το εργαστήριο είναι δυο διαφορετικά μαθήματα όπως εξήγησα παραπάνω.Εξαίρεση αποτελεί το εργαστήριο ηλεκτρικών κυκλωμάτων και το εργαστήριο χημείας όπου πρέπει να περάσεις θεωρητικό,πειραματικό και εργασίες(για των κυκλωμάτων).Αλλά αυτά τα μετράμε σαν 1 μάθημα.Το μάθημα οπτικής σε μας και το εργαστήριο οπτικής είναι δυο διαφορετικά μαθήματα που καταχωρούνται και ως 2 διαφορετικά μάλιστα.

    Leave a comment:


  • morfeas-dsl-
    replied
    Originally posted by NickTG
    Όταν μετράτε τα μαθήματα αν το ίδιο μάθημα έχει και θεωρία και εργαστήριο(στα οποία είναι ξεχωριστή εξέταση) το μετράτε σαν 2 μαθήματα;

    Originally posted by Somari View Post
    Ναι...Βέβαια στη δική μου σχολή, δε ξέρω στα άλλα φυσικά, μόνο 2 από τα εργαστήρια είναι της "τελικής εξέτασης". Σχεδόν όλα τα άλλα είναι του "paper".

    δηλαδη πχ εργαστηριο οπτικης που για να το περασεις πρεπει να παρεις πανω απο 5 σε 10 τεστακια, πανω απο 5 στις εργασιες, πανω απο 5 σε εξεταση πειραματος και πανω απο 5 σε εξεταση σε θεωρια στο τελος να το μετρησω σαν 4?
    Σαν 1 μετραει αυτο σε εμας. Ψηφιακα εργαστηριο πχ και ψηφιακα μαθημα ειναι 2 ξεχωριστες εξετασεις, αλλα για να μετρησει σαν 1 μαθημα πρεπει να τα περασεις και τα 2.

    Leave a comment:


  • Laharl
    replied
    Όχι ρε paixtis πως σου ήρθε αυτό?Δεν έχετε μόνο εσείς Φυσική Ι ως μάθημα

    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ στο ΑΠΘ είμαι

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Laharl είσαι Φυσικό τελικά ή όχι????

    Bigboss γράψαν τα παιδιά πιο πίσω πόσα μαθήματα έχει η κάθε σχολή.Εγώ είπα στο περίπου 20 μαθήματα κάτω.Είναι λίγο περισσότερα.

    Altair δεν μιλάμε γενικά για τις σχολές αλλά για τα μαθήματα του εκάστοτε φυσικού τμήματος ανα την Ελλάδα.

    Τα εργαστήρια σε μας είναι ξεχωριστά μαθήματα από τα αντίστοιχα της θεωρίας.Δεν συνδέονται οι βαθμοί του ενός με το άλλο.Και μπορείς να τα πάρεις σε διαφορετικά εξάμηνα.Άρα είναι ξεκάθαρα διαχωρισμένα.

    Leave a comment:

Working...
X