Announcement

Collapse
No announcement yet.

Το νέο μου αυτοκίνητο

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ωραίο δε λέω αλλά εγώ τις lambo τις έχω συνηθίσει κόκκινες.σε άλλο χρώμα δε μου κάθονται καλά στο μάτι,παρόλο που το μαύρο είναι το αγαπημένο μου χρώμα...
    [/b]
    Lambo μόνο σε κίτρινο θα έπαιρνα. Εκτός κι αν ήταν η Reventon που της πάει το ασημί.


    Comment


    • #47
      Ρε το αυτοκίνητο πρέπει να είναι μουράτο,αλλά πρέπει να είναι ταυτόχρονα και ΚΑΛΤ.Παράδειγμα μια esprit των early 90's τα σπάει.
      Originally posted by Raf
      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

      Comment


      • #48
        Αχαχαχαχαχ καλά Scatman είσαι φοβερός. Στείλτο μου σε πιο μεγάλο αν μπορείς να το κρατήσω
        [/b]
        Request Filled : http://www.gamers-odyssey.com/forum/index....836&#entry20836
        " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

        Authenticity sir, authenticity. "

        Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



        Comment


        • #49
          Lambo μόνο σε κίτρινο θα έπαιρνα. Εκτός κι αν ήταν η Reventon που της πάει το ασημί.
          [/b]
          LOL! Άμα μαζέψεις λεφτά για Reventon, πάρε καλύτερα δυο Gallardo, δώσε την μια σε 'μένα και βάλε ό,τι περισσέψει στην τραπέζα για να ζεις όλη σου την ζωή από τους τόκους.
          "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

          Comment


          • #50


            Το καλυτερο αμαξι του κοσμου, με τα μισα λεφτα της 911 Turbo παταει την 911 GT2, σκιζει τον κωλο του R8 και στις στροφες (στην ευθεια δεν υπαρχει καν συγκριση) και νικαει στην ευθεια την Corvette Z06.

            Επισης αυτο το πραγμα με το βαρος του αυτοκινητου και τα τελωνεια δεν εχει καμια μα καμια σημασια. Εαν καποιος διαβασει καθαρα την ΝΕΑ νομοθεσια για την εισαγωγη αυτοκινητων, θα καταλαβει οτι παιζει τεραστια σημασια η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ κυκλοφοριας του αυτοκινητου και μετα τα κηβικα του. Ψαξτε το, βαριεμαι να σας το διαβαζω...

            UEG ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΡΕ! ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ!!!!!!
            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

            Comment


            • #51
              Το καλυτερο αμαξι του κοσμου, με τα μισα λεφτα της 911 Turbo παταει την 911 GT2, σκιζει τον κωλο του R8 και στις στροφες (στην ευθεια δεν υπαρχει καν συγκριση) και νικαει στην ευθεια την Corvette Z06.
              [/b]

              Το καλύτερο αμάξι αν ζητάς αυτά που δίνει.
              I'm back bitches... Version 2.0

              Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

              Comment


              • #52
                Το καλύτερο αμάξι αν ζητάς αυτά που δίνει.
                [/b]
                Αν το καλύτερο αμάξι του κόσμου είναι Nissan, να μου λείπει το βύσσινο. Προτιμώ να πάρω το δεύτερο καλύτερο και να ευχαριστιέμαι την Lambo μου


                Comment


                • #53
                  Ναι μωρη Nissan αρρωστια. Αλλαξε τους τα φωτα. Θα φτιαξω κι εγω το Micra της μανας μου να πηγαινει σαν το GT-R.
                  Do a barrel roll!

                  Comment


                  • #54
                    Αν το καλύτερο αμάξι του κόσμου είναι Nissan, να μου λείπει το βύσσινο. Προτιμώ να πάρω το δεύτερο καλύτερο και να ευχαριστιέμαι την Lambo μου
                    [/b]

                    Όπως είπα και πιο πριν είναι το καλύτερο αν ζητάς αυτά που δίνει.
                    Σίγουρα σε μούρη υπολείπεται μιας Lamborghini.
                    I'm back bitches... Version 2.0

                    Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                    Comment


                    • #55
                      Αρα ολα τα κανουμε για το brand name? :S

                      Comment


                      • #56
                        Αρα ολα τα κανουμε για το brand name? :S
                        [/b]
                        Όχι, απλώς καμιά φορά αξίζει να σκάσεις πολλά χιλιάρικα παραπάνω, μόνο και μόνο για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει εσένα περισσότερο και σου αφήνει καλύτερη αίσθηση, άσχετα από το αν είναι αντικειμενικά καλύτερο ή όχι.

                        Προσωπικά, κόβω φλέβα για την Murcielago της Lamborghini και μάλλον κάποια στιγμή στο μέλλον θα την νοικιάσω να την λιώσω.
                        "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                        Comment


                        • #57
                          Απ αυτη τη λογικη ναι συμφωνω, απλα εγω το ειδα σαν "πφφ τι να μας πει και η Nissan, ο,τι και να κανει i dont even care" .

                          Comment


                          • #58
                            Εγω να θυμισω στον κοσμο οτι το Lancer Evoluiton ειναι αμαξι της MITSUBISHI, το S2000 ειναι HONDA και η Delta Intergrale ηταν της LANCIA.

                            Eαν νομιζετε οτι χρειαζονται 100 χιλιαδες ευρω για να απολαυσεις τερμα αυτοκινηση σε hardcore καταστασεις, τοτε δεν ξερετε απο αυτοκινηση.

                            Και στην τελικη προσωπικα πιστευω οτι ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει πρωτα απο ολα ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ και ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ωστε να προσφερει πραγματικη οδηγικη απολαυση (με ή χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα, κυριως χωρις) παρα να ειναι ενα συγχρονο καρο με τεσσερις ροδες οπου θα με πηγαινει απο το σημειο Α στο σημειο Β με ασφαλεια (ποια ασφαλεια δλδ, που αν πεσει καποιος πανω σου, δε πα να εχεις και 15 αστερια στο EuroNCAP, ζητημα ειναι εαν θα την γλυτωσεις).

                            Αυτο που χρειαζεται ειναι οδηγικη παιδεια και σαφης οδηγικος προσανατολισμος του εκαστωτε οδηγου. Και επισης πιστευω, ετσι για να το θεσω το ζητημα, οτι το διπλωμα αυτοκινητου θα πρεπει να διαχωριστει οπως και στο διπλωμα μηχανης. Τι εννοω;

                            Οτι το νορμαλ διπλωμα οδηγησης θα πρεπει να αφορα αυτοκινητα μεχρι και 200 αλογα (για να μην πω 150). Εαν καποιος εχει τα λεφτα να αγορασει ενα αμαξι με 30000 ευρω που θα εχει 200 αλογα, εχει και τα λεφτα να βγαλει και το διπλωμα που θα τον κανει να ΜΠΟΡΕΙ να χειριστει ενα τετοιο αυτοκινητο. Δεν μπορει ο οποιοσδηποτε χρηματοφραγκατος να βαζει τα εγκληματικα και κουλα χερια του πανω στο τιμονι ενως EVO X ή ενος Focus ST ή να βελτιωνει την μπακατελα του στα 300+ αλογα και να παιρνει στον λαιμο του κοσμο στον δρομο με την πρωτη βροχη. Θελεις αγορι μου 300+ αλογα; Πλερω να μαθεις να τα οδηγας.

                            Η προταση μου ειναι λοιπον η εξης:

                            -Νορμαλ Διπλωμα (εως και 200 αλογα) Α'
                            -Διπλωμα Δευτερου Βαθμου (απο 200 εως 400 αλογα)
                            -Τελικο Διπλωμα (400+ αλογα)

                            ...και αν θελεις Ferrari, να ξερεις και να την πηγαινεις!
                            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                            Comment


                            • #59
                              Εγω να θυμισω στον κοσμο οτι το Lancer Evoluiton ειναι αμαξι της MITSUBISHI, το S2000 ειναι HONDA και η Delta Intergrale ηταν της LANCIA.

                              [/b]

                              Το παράδειγμα της Lancia δεν είναι σχετικό με τα άλλα δύο.
                              H Lancia είναι ιστορική εταιρεία. Δεν έβγαλε ξαφνικά την Integrale και έγινε γνωστή.
                              I'm back bitches... Version 2.0

                              Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                              Comment


                              • #60
                                αυτό που λέει ο dj για τα διπλώματα δεν το σχολιάζει κανείς;πολύ γαμάτη ιδέα.μακάρι να γινότανε.
                                Carpe diem

                                Comment

                                Working...