Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ωραίο δε λέω αλλά εγώ τις lambo τις έχω συνηθίσει κόκκινες.σε άλλο χρώμα δε μου κάθονται καλά στο μάτι,παρόλο που το μαύρο είναι το αγαπημένο μου χρώμα...
[/b]
Lambo μόνο σε κίτρινο θα έπαιρνα. Εκτός κι αν ήταν η Reventon που της πάει το ασημί.
Lambo μόνο σε κίτρινο θα έπαιρνα. Εκτός κι αν ήταν η Reventon που της πάει το ασημί.
[/b]
LOL! Άμα μαζέψεις λεφτά για Reventon, πάρε καλύτερα δυο Gallardo, δώσε την μια σε 'μένα και βάλε ό,τι περισσέψει στην τραπέζα για να ζεις όλη σου την ζωή από τους τόκους.
Το καλυτερο αμαξι του κοσμου, με τα μισα λεφτα της 911 Turbo παταει την 911 GT2, σκιζει τον κωλο του R8 και στις στροφες (στην ευθεια δεν υπαρχει καν συγκριση) και νικαει στην ευθεια την Corvette Z06.
Επισης αυτο το πραγμα με το βαρος του αυτοκινητου και τα τελωνεια δεν εχει καμια μα καμια σημασια. Εαν καποιος διαβασει καθαρα την ΝΕΑ νομοθεσια για την εισαγωγη αυτοκινητων, θα καταλαβει οτι παιζει τεραστια σημασια η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ κυκλοφοριας του αυτοκινητου και μετα τα κηβικα του. Ψαξτε το, βαριεμαι να σας το διαβαζω...
UEG ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΡΕ! ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ!!!!!!
Το καλυτερο αμαξι του κοσμου, με τα μισα λεφτα της 911 Turbo παταει την 911 GT2, σκιζει τον κωλο του R8 και στις στροφες (στην ευθεια δεν υπαρχει καν συγκριση) και νικαει στην ευθεια την Corvette Z06.
[/b]
Όχι, απλώς καμιά φορά αξίζει να σκάσεις πολλά χιλιάρικα παραπάνω, μόνο και μόνο για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που σου αρέσει εσένα περισσότερο και σου αφήνει καλύτερη αίσθηση, άσχετα από το αν είναι αντικειμενικά καλύτερο ή όχι.
Προσωπικά, κόβω φλέβα για την Murcielago της Lamborghini και μάλλον κάποια στιγμή στο μέλλον θα την νοικιάσω να την λιώσω.
Εγω να θυμισω στον κοσμο οτι το Lancer Evoluiton ειναι αμαξι της MITSUBISHI, το S2000 ειναι HONDA και η Delta Intergrale ηταν της LANCIA.
Eαν νομιζετε οτι χρειαζονται 100 χιλιαδες ευρω για να απολαυσεις τερμα αυτοκινηση σε hardcore καταστασεις, τοτε δεν ξερετε απο αυτοκινηση.
Και στην τελικη προσωπικα πιστευω οτι ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει πρωτα απο ολα ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ και ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ωστε να προσφερει πραγματικη οδηγικη απολαυση (με ή χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα, κυριως χωρις) παρα να ειναι ενα συγχρονο καρο με τεσσερις ροδες οπου θα με πηγαινει απο το σημειο Α στο σημειο Β με ασφαλεια (ποια ασφαλεια δλδ, που αν πεσει καποιος πανω σου, δε πα να εχεις και 15 αστερια στο EuroNCAP, ζητημα ειναι εαν θα την γλυτωσεις).
Αυτο που χρειαζεται ειναι οδηγικη παιδεια και σαφης οδηγικος προσανατολισμος του εκαστωτε οδηγου. Και επισης πιστευω, ετσι για να το θεσω το ζητημα, οτι το διπλωμα αυτοκινητου θα πρεπει να διαχωριστει οπως και στο διπλωμα μηχανης. Τι εννοω;
Οτι το νορμαλ διπλωμα οδηγησης θα πρεπει να αφορα αυτοκινητα μεχρι και 200 αλογα (για να μην πω 150). Εαν καποιος εχει τα λεφτα να αγορασει ενα αμαξι με 30000 ευρω που θα εχει 200 αλογα, εχει και τα λεφτα να βγαλει και το διπλωμα που θα τον κανει να ΜΠΟΡΕΙ να χειριστει ενα τετοιο αυτοκινητο. Δεν μπορει ο οποιοσδηποτε χρηματοφραγκατος να βαζει τα εγκληματικα και κουλα χερια του πανω στο τιμονι ενως EVO X ή ενος Focus ST ή να βελτιωνει την μπακατελα του στα 300+ αλογα και να παιρνει στον λαιμο του κοσμο στον δρομο με την πρωτη βροχη. Θελεις αγορι μου 300+ αλογα; Πλερω να μαθεις να τα οδηγας.
Comment