Announcement

Collapse
No announcement yet.

Τέλος εποχής - Όλα στο σφυρί

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ramparter
    replied
    Ακριβη αγορα το original Xbox, μονο και μονο ο φορος για τη δευτερη κατοικια σε ξεσκιζει...

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Αν κανονίσετε meeting είμαι μέσα από τις 22 Οκτωβρίου και μετά,να έχω επιστρέψει.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Χαίρομαι που γενικά έμεινες ευχαριστημένος, κρίμα για το dvd tray που κολλάει όποτε του έρθει παρόλο που δεν είχε καμία κακομεταχείριση
    Βγάλε φωτό με το Panzer Dragon Orta να παίζει αν το έχεις εύκαιρο

    Γούσταρα πάρα πολύ με το μέρος της συλλογής σου που είχα την ευκαιρία να δω. Σας είχα πει ότι σκοπεύω να αναβαθμίσω το PC; Ε, μόλις είδα το setup του Sinclair στο σαλόνι με την TV, μου ήρθε να βάψω μπλε το PC μου και να το πετάξω στη θάλασσα

    Θα κοιτάξω να κανονίσουμε meeting από κοντά, θα πω και στους άλλους μουργαρέους του forum!

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Απλώς να γράψω κι εγώ ένα μεγάλo ευχαριστώ στον RyuGr για το χκουτακι και τη βοήθεια στη μεταφορά αλλα και για την εν τάχει κουβέντα που κάναμε! Thanks George κι ελπίζω να τα πούμε και σύντομα πιο χαλαρά! χωρίς την πίεση του χρόνου!

    Leave a comment:


  • NickTG
    replied
    Ξέρεις τώρα, ποτέ δεν είναι αρκετά!

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    χαχα δεν θα έπρεπε, απ' ότι έχω δει έχεις δυνατή συλλογή!

    Leave a comment:


  • NickTG
    replied
    Περιττό να πω πως σε μισώ που δεν είχα λεφτά να τα πάρω όλα μαζί από τη στιγμή που ανέβασες την αγγελία!

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Update με games του X360. 40 ευρώ όλα μαζί κύριοι.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Τέλεια

    Φωτό από το Xbox +Games. Προσοχή δεν απεικονίζονται όλα τα games. Για αναλυτική λίστα δείτε το 1ο post.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Η κονσόλα είναι σε εξαιρετική κατάσταση και δουλεύει ρολόι. Δυστυχώς εδώ στο Ρέθυμνο δεν έχω τηλεόραση. Περάσαμε επίσης πολύ ωραία με τον Ryu.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Ναι, το πακέτο DS έφυγε σχεδόν αμέσως. Ταξιδεύει Σαντορίνη τώρα.

    Επίσης δώθηκε το PSX στον Ραφαήλ και ακολούθησε καφές και retrospective! Πολύ ωραία να τα λες με ένα fellow gamer

    Σε καλή μεριά, χαίρομαι που θα ξαναμπει στην πρίζα το PSX και καλή αρχή στο Ρέθυμνο

    Περιμένω feedback από τη λειτουργία του μηχανήματος.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Νταξει μικρο το κακο τοτε, το Lite μονο του δε πιανει ουτε 30€

    fake-edit: ακυρο, με καρτουλα για roms φτανει και 40...

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Δεν αποκλειεται, εγω πιστευω πως θα μπορουσα να παρω 80ε για τα παιχνιδια χωρις το DS Lite .

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Ειδα οτι την εβαλες στο insomnia και τη κλειδωσες. Αρα πουληθηκε;

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Φωτογραφίες από το NDS πακετάκι.





    Έλα το καλό DS! Σπαρταράει!

    Leave a comment:

Working...
X