Announcement
Collapse
No announcement yet.
Τέλος εποχής - Όλα στο σφυρί
Collapse
X
-
Ακριβη αγορα το original Xbox, μονο και μονο ο φορος για τη δευτερη κατοικια σε ξεσκιζει...
-
Αν κανονίσετε meeting είμαι μέσα από τις 22 Οκτωβρίου και μετά,να έχω επιστρέψει.
Leave a comment:
-
Χαίρομαι που γενικά έμεινες ευχαριστημένος, κρίμα για το dvd tray που κολλάει όποτε του έρθει παρόλο που δεν είχε καμία κακομεταχείριση
Βγάλε φωτό με το Panzer Dragon Orta να παίζει αν το έχεις εύκαιρο
Γούσταρα πάρα πολύ με το μέρος της συλλογής σου που είχα την ευκαιρία να δω. Σας είχα πει ότι σκοπεύω να αναβαθμίσω το PC; Ε, μόλις είδα το setup του Sinclair στο σαλόνι με την TV, μου ήρθε να βάψω μπλε το PC μου και να το πετάξω στη θάλασσα
Θα κοιτάξω να κανονίσουμε meeting από κοντά, θα πω και στους άλλους μουργαρέους του forum!
Leave a comment:
-
Απλώς να γράψω κι εγώ ένα μεγάλo ευχαριστώ στον RyuGr για το χκουτακι και τη βοήθεια στη μεταφορά αλλα και για την εν τάχει κουβέντα που κάναμε! Thanks George κι ελπίζω να τα πούμε και σύντομα πιο χαλαρά! χωρίς την πίεση του χρόνου!
Leave a comment:
-
Περιττό να πω πως σε μισώ που δεν είχα λεφτά να τα πάρω όλα μαζί από τη στιγμή που ανέβασες την αγγελία!
Leave a comment:
-
Τέλεια
Φωτό από το Xbox +Games. Προσοχή δεν απεικονίζονται όλα τα games. Για αναλυτική λίστα δείτε το 1ο post.
Leave a comment:
-
Η κονσόλα είναι σε εξαιρετική κατάσταση και δουλεύει ρολόι. Δυστυχώς εδώ στο Ρέθυμνο δεν έχω τηλεόραση. Περάσαμε επίσης πολύ ωραία με τον Ryu.
Leave a comment:
-
Ναι, το πακέτο DS έφυγε σχεδόν αμέσως. Ταξιδεύει Σαντορίνη τώρα.
Επίσης δώθηκε το PSX στον Ραφαήλ και ακολούθησε καφές και retrospective! Πολύ ωραία να τα λες με ένα fellow gamer
Σε καλή μεριά, χαίρομαι που θα ξαναμπει στην πρίζα το PSX και καλή αρχή στο Ρέθυμνο
Περιμένω feedback από τη λειτουργία του μηχανήματος.
Leave a comment:
-
Νταξει μικρο το κακο τοτε, το Lite μονο του δε πιανει ουτε 30€
fake-edit: ακυρο, με καρτουλα για roms φτανει και 40...
Leave a comment:
-
Δεν αποκλειεται, εγω πιστευω πως θα μπορουσα να παρω 80ε για τα παιχνιδια χωρις το DS Lite
.
Leave a comment:
-
Ειδα οτι την εβαλες στο insomnia και τη κλειδωσες. Αρα πουληθηκε;
Leave a comment:


Leave a comment: