Announcement
Collapse
No announcement yet.
Μasters of Horror
Collapse
X
-
1)
Begotten (1991)
2)
Blair witch project
3)
Ratman (1988)
4)
REC
5)
The cellar
6)
The church (1989)
7)
Howling
8)
C.H.U.D (1984)
9)
Jaws
10)
Spice world
Leave a comment:
-
Ο τίτλος δεν αναφέρετε σε μας ως fan,αλλά τον δανείστηκα από ένα υπέροχο ντοκιμαντέρ που αφορά τους μετρ του τρόμου.Αν θελετε να λεγεστε Masters δειτε το REC[/b]
Leave a comment:
-
έχω σκοπό να το δω κι εγώ,αλλά σε καμία περίπτωση δε θέλω να αποκαλούμαι έτσι.
Leave a comment:
-
Αν θελετε να λεγεστε Masters δειτε το REC. Ειναι το καλυτερο που κυκλοφορησε φετος(Ελλαδα - κανονικα κυκλοφορησε 2007).
Leave a comment:
-
Ούτε εγώ δηλώνω fan του horror.Τα ψυχολογικά μου αρέσουν πολύ όμως...
The Shining
Sixth Sense
The Butterfly effect
The Game
Cube 1
Και δύο άλλα που δεν θυμάμαι όνομα γμτ...
Leave a comment:
-
Χμμ δεν είμαι και πολύ του είδους και οι αλήθεια είναι οτι έχω πολλά χρόνια να δω μια ταινία και να νιώσω τρόμο, αλλα συγκρατώ δύο ταινίες που αναφέρθηκαν απο τα παρτάλια παραπάνω.
Ποιο τρομακτική
Το Αυτο!
ποιό?
Το αυτό.
Ποιό αυτό??
ΤΟ ΑΥΤΟ!!
Την είχα δει μικρός την ταινία και με είχε πάει blood!!
Ποιό ατμοσφαιρική ταινία
Dracula by Francis Ford Copola (Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ και ξερό ψωμί !!!)
Αν και δεν είμαι φαν του κόμη η συγκεκριμένη ταινία ήταν άψογη απο όλες τις απόψεις! Κοστούμια εποχής, σκηνικά, σκηνοθεσία και φυσικά ερμηνίες όλα υπερόχα. Χοπκινς και Ολντμαν εξαιρετικοι!
10/10 B)
Leave a comment:
-
Από τα Resi πλάκα πλάκα,το πρώτο το παρακολουθούσες,αλλά το 2ο ίσως να είμαι υπερβολικός μη μ ρίξετε ντομάτες,μου φανηκε καλύτερο-ίσως επειδής μου άρεσε η jill και ο nemesis(αν και το origin του ήταν για κλάματα)
Και το Cube,μου άρεσε αρκετά.Το δεύτερο δεν το έχω δει,αλλά το πρώτο μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις.Κλειστοφοβικη ατμόσφαιρα,ενδιαφέρουσα αισθητική και καλή ανάπτυξη χαρακτήρων.
Leave a comment:
-
Ωραιος ρε Wesker τα jeepers creepers τα ειχα δει με τον αδερφο μου και μας ειχαν κανει πολυ καλη εντυπωσει ενω δεν το περιμεναμε
ο αδερφος μου ειδικα με εχει πριξει για το πότε θα βγει το 3
Leave a comment:
-
it
the exorcist
dawn of the dead
evil dead
night of the living dead
omen
pet cemetery
the hills have eyes
texas chainsaw
jeepers creepers
friday the 13th
nightmare on elm streat
saw
hostel
rex the demon
red rose
hallowen
underworld
from dusk till dawn
vampires
dracula 2000
the ring
grudge
Leave a comment:
-
Δεν είμαι και πολύ fan των Horror γενικά (μόνο κανά Thriller βλέπω ενίοτε), οπότε δεν θα κάτσω να γράψω λίστα. Θα σας πω όμως το εξής: Η ταινία στην οποία τρόμαξα περισσότερο απ' ότι σε οποιαδήποτε άλλη ήταν το Signs. Ακολουθούν κατά πόδας τα Event Horizon και Sphere, στα οποία πάντως ο τρόμος είχε μεγαλύτερη διάρκεια.
Υπάρχει πρόβλημα, γιατρέ, ή είμαι πολύ του ψυχολογικού;
Leave a comment:
-
Απο Carpenter τα εχω δει σχεδον ολαΣε περίπτωση που δεν το έχεις δει,δες το Επίθεση στο σταθμό 13,μιας και είσαι οπαδός του Κάρπεντερ κι άμα δε σε χαλάει δες επίσης τα They Live,Vampires & Τα φαντάσματα του Άρη ή κάτι τέτοιο του ίδιου σκηνοθέτη πάλι.
έβγαλε κι ένα δεύτερο σαν το Vampires αλλά ήταν άθλιο.[/b]
χαιρομαι που γουσταρεις και εσυ Carpenter
Leave a comment:
-
<div class='quotetop'>(sOLiD SNAKE @ Sep 25 2008, 11:52 PM) [snapback]39630[/snapback]</div>
Night of the Living Dead και dawn of the dead(μου αρεσαν και τα remake τους αρκετα θα ελεγα)
The Evil Dead trilogy
Braindead(του Peter Jackson)
The Fog
Halloween
The Thing
In the Mouth of Madness (μου αρεσει o Carpenter τι να κανουμε
)
The Hills Have Eyes(το remake)
the others
The Sixth Sense
o εξορκιστης
The Shining
The Silence of the Lambs(μου αρεσαν και τα Manhunter,Red Dragon)
suspiria(η μοναδικη ταινια του Argento που εχω δει ως τωρα)
A Nightmare on Elm Street
Carrie
Jaws
το Alien και Aliens(αχ ρε πως την καταντησαν αυτην την σειρα ετσι
)
The Omen(το πρωτο )
Dracula του Κοπολα
[/b]
κράτησα όλα όσα ξέχασα ή είχαμε κοινά για συμπλήρωμα της δικής μου λίστας.
Σε περίπτωση που δεν το έχεις δει,δες το Επίθεση στο σταθμό 13,μιας και είσαι οπαδός του Κάρπεντερ κι άμα δε σε χαλάει δες επίσης τα They Live,Vampires & Τα φαντάσματα του Άρη ή κάτι τέτοιο του ίδιου σκηνοθέτη πάλι.
έβγαλε κι ένα δεύτερο σαν το Vampires αλλά ήταν άθλιο.
Leave a comment:
-
Δεν θα κανω λιστα
Θα πω απλα οποιες μου αρεσαν και μου ερχονται στο μυαλο
καποιες ισως να μην ειναι Horror με ολη την σημασια της λεξης.........αλλα εγω αυτες σκεφτηκα
Night of the Living Dead και dawn of the dead(μου αρεσαν και τα remake τους αρκετα θα ελεγα)
The Evil Dead trilogy
Braindead(του Peter Jackson)
The Fog
Christine
Halloween
The Thing
In the Mouth of Madness (μου αρεσει o Carpenter τι να κανουμε
)
The Hills Have Eyes(το remake)
the others
The Sixth Sense
o εξορκιστης
The Shining
The Silence of the Lambs(μου αρεσαν και τα Manhunter,Red Dragon)
Psycho
suspiria(η μοναδικη ταινια του Argento που εχω δει ως τωρα)
A Nightmare on Elm Street
Carrie
Jaws
The Fly
το μωρο της ροζμαρι
το Alien και Aliens(αχ ρε πως την καταντησαν αυτην την σειρα ετσι
)
The Omen(το πρωτο )
Dracula του Κοπολα
Leave a comment:
Leave a comment: