Announcement

Collapse
No announcement yet.

Μasters of Horror

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Altair
    replied
    Howling & The Church.σωστός ο Γκέτα.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Η επίθεση της δολοφονικής σαρδέλας Νο7.

    Leave a comment:


  • Getta Robo
    replied
    1)
    Begotten (1991)
    2)
    Blair witch project
    3)
    Ratman (1988)
    4)
    REC
    5)
    The cellar
    6)
    The church (1989)
    7)
    Howling
    8)
    C.H.U.D (1984)
    9)
    Jaws
    10)
    Spice world

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Αν θελετε να λεγεστε Masters δειτε το REC[/b]
    Ο τίτλος δεν αναφέρετε σε μας ως fan,αλλά τον δανείστηκα από ένα υπέροχο ντοκιμαντέρ που αφορά τους μετρ του τρόμου.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    έχω σκοπό να το δω κι εγώ,αλλά σε καμία περίπτωση δε θέλω να αποκαλούμαι έτσι.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Αν θελετε να λεγεστε Masters δειτε το REC. Ειναι το καλυτερο που κυκλοφορησε φετος(Ελλαδα - κανονικα κυκλοφορησε 2007).

    Leave a comment:


  • Laharl
    replied
    Ούτε εγώ δηλώνω fan του horror.Τα ψυχολογικά μου αρέσουν πολύ όμως...

    The Shining
    Sixth Sense
    The Butterfly effect
    The Game
    Cube 1
    Και δύο άλλα που δεν θυμάμαι όνομα γμτ...

    Leave a comment:


  • Pilgrim
    replied
    Χμμ δεν είμαι και πολύ του είδους και οι αλήθεια είναι οτι έχω πολλά χρόνια να δω μια ταινία και να νιώσω τρόμο, αλλα συγκρατώ δύο ταινίες που αναφέρθηκαν απο τα παρτάλια παραπάνω.
    Ποιο τρομακτική
    Το Αυτο!
    ποιό?
    Το αυτό.
    Ποιό αυτό??
    ΤΟ ΑΥΤΟ!!
    Την είχα δει μικρός την ταινία και με είχε πάει blood!!

    Ποιό ατμοσφαιρική ταινία
    Dracula by Francis Ford Copola (Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ και ξερό ψωμί !!!)
    Αν και δεν είμαι φαν του κόμη η συγκεκριμένη ταινία ήταν άψογη απο όλες τις απόψεις! Κοστούμια εποχής, σκηνικά, σκηνοθεσία και φυσικά ερμηνίες όλα υπερόχα. Χοπκινς και Ολντμαν εξαιρετικοι!
    10/10 B)

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Από τα Resi πλάκα πλάκα,το πρώτο το παρακολουθούσες,αλλά το 2ο ίσως να είμαι υπερβολικός μη μ ρίξετε ντομάτες,μου φανηκε καλύτερο-ίσως επειδής μου άρεσε η jill και ο nemesis(αν και το origin του ήταν για κλάματα)

    Και το Cube,μου άρεσε αρκετά.Το δεύτερο δεν το έχω δει,αλλά το πρώτο μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις.Κλειστοφοβικη ατμόσφαιρα,ενδιαφέρουσα αισθητική και καλή ανάπτυξη χαρακτήρων.

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    Ωραιος ρε Wesker τα jeepers creepers τα ειχα δει με τον αδερφο μου και μας ειχαν κανει πολυ καλη εντυπωσει ενω δεν το περιμεναμε
    ο αδερφος μου ειδικα με εχει πριξει για το πότε θα βγει το 3

    Leave a comment:


  • wesker
    replied
    it
    the exorcist
    dawn of the dead
    evil dead
    night of the living dead
    omen
    pet cemetery
    the hills have eyes
    texas chainsaw
    jeepers creepers
    friday the 13th
    nightmare on elm streat
    saw
    hostel
    rex the demon
    red rose
    hallowen
    underworld
    from dusk till dawn
    vampires
    dracula 2000
    the ring
    grudge

    Leave a comment:


  • TheCursed
    replied
    Δεν είμαι και πολύ fan των Horror γενικά (μόνο κανά Thriller βλέπω ενίοτε), οπότε δεν θα κάτσω να γράψω λίστα. Θα σας πω όμως το εξής: Η ταινία στην οποία τρόμαξα περισσότερο απ' ότι σε οποιαδήποτε άλλη ήταν το Signs. Ακολουθούν κατά πόδας τα Event Horizon και Sphere, στα οποία πάντως ο τρόμος είχε μεγαλύτερη διάρκεια.

    Υπάρχει πρόβλημα, γιατρέ, ή είμαι πολύ του ψυχολογικού;

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    Σε περίπτωση που δεν το έχεις δει,δες το Επίθεση στο σταθμό 13,μιας και είσαι οπαδός του Κάρπεντερ κι άμα δε σε χαλάει δες επίσης τα They Live,Vampires & Τα φαντάσματα του Άρη ή κάτι τέτοιο του ίδιου σκηνοθέτη πάλι.
    έβγαλε κι ένα δεύτερο σαν το Vampires αλλά ήταν άθλιο.[/b]
    Απο Carpenter τα εχω δει σχεδον ολα
    χαιρομαι που γουσταρεις και εσυ Carpenter

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    <div class='quotetop'>(sOLiD SNAKE &#064; Sep 25 2008, 11&#58;52 PM) [snapback]39630[/snapback]</div>


    Night of the Living Dead και dawn of the dead(μου αρεσαν και τα remake τους αρκετα θα ελεγα)
    The Evil Dead trilogy
    Braindead(του Peter Jackson)

    The Fog
    Halloween
    The Thing
    In the Mouth of Madness (μου αρεσει o Carpenter τι να κανουμε )

    The Hills Have Eyes(το remake)
    the others
    The Sixth Sense
    o εξορκιστης
    The Shining
    The Silence of the Lambs(μου αρεσαν και τα Manhunter,Red Dragon)
    suspiria(η μοναδικη ταινια του Argento που εχω δει ως τωρα)
    A Nightmare on Elm Street
    Carrie
    Jaws
    το Alien και Aliens(αχ ρε πως την καταντησαν αυτην την σειρα ετσι )
    The Omen(το πρωτο )
    Dracula του Κοπολα
    [/b]


    κράτησα όλα όσα ξέχασα ή είχαμε κοινά για συμπλήρωμα της δικής μου λίστας.
    Σε περίπτωση που δεν το έχεις δει,δες το Επίθεση στο σταθμό 13,μιας και είσαι οπαδός του Κάρπεντερ κι άμα δε σε χαλάει δες επίσης τα They Live,Vampires & Τα φαντάσματα του Άρη ή κάτι τέτοιο του ίδιου σκηνοθέτη πάλι.
    έβγαλε κι ένα δεύτερο σαν το Vampires αλλά ήταν άθλιο.

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    Δεν θα κανω λιστα
    Θα πω απλα οποιες μου αρεσαν και μου ερχονται στο μυαλο
    καποιες ισως να μην ειναι Horror με ολη την σημασια της λεξης.........αλλα εγω αυτες σκεφτηκα

    Night of the Living Dead και dawn of the dead(μου αρεσαν και τα remake τους αρκετα θα ελεγα)
    The Evil Dead trilogy
    Braindead(του Peter Jackson)

    The Fog
    Christine
    Halloween
    The Thing
    In the Mouth of Madness (μου αρεσει o Carpenter τι να κανουμε )

    The Hills Have Eyes(το remake)
    the others
    The Sixth Sense
    o εξορκιστης
    The Shining
    The Silence of the Lambs(μου αρεσαν και τα Manhunter,Red Dragon)
    Psycho
    suspiria(η μοναδικη ταινια του Argento που εχω δει ως τωρα)
    A Nightmare on Elm Street
    Carrie
    Jaws
    The Fly
    το μωρο της ροζμαρι
    το Alien και Aliens(αχ ρε πως την καταντησαν αυτην την σειρα ετσι )
    The Omen(το πρωτο )
    Dracula του Κοπολα




    Leave a comment:

Working...
X