15)The Shining
[/b]
Πως διάολο το ξέχασα....πως?!
.
Να το ΤΟ θέμα με τα "Καλύτερα"
-οκ οκ....σταματάω....-
Κάθε σειρά να πιάνει μια θέση
(ζώνη τρόμου στον ΑΝΤ1,Παρασκευές μετά την τηλ. σειρά Παρασκευή και 13) 
Leave a comment: