Εγώ, προσωπικά, δε βρίσκω λόγω να μην είναι και τα δύο στη λίστα.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Top 20 Nintendo 64 Games
Collapse
X
-
Originally posted by Ground_zero View PostEgw apo thn allh menw poly ekplhktos gia to pws einai dynaton na arese se kapoion, akoma kai an goustarei trella ta FPS games."Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"
Comment
-
Afto sou lew kai egw, oti den katalavainw to giati
Den kathgorw kanenan, aplws anarwtiemai."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
An thelete peite merika pragmata pou themeliwse to goldeneye gia na ta pathw kai egw."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by deus_d0pe View Postwat?
Μόνο το 1 και 2 αξίζουν, τα άλλα για γεμίζουν τη λίστα μπήκαν.
Originally posted by Ground_zero View PostPwpw pragmatika, xreiasthke ena Top 20 gia na katalavw posa liga kala paixnidia eixe afth h konsola, an kai egw isws eftiaxna ena Top 5:Originally posted by Ground_zero View Post
1: Zelda
2: Mario 64
3: Mario kart 64
4: Smash Bross
5: Star Fox 64
Comment
-
Μη ξεχνάτε πάντως πως ένα μεγάλο ποσοστό των standards των FPS θεμελιώθηκαν με το Goldeneye...Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Originally posted by Ground_zero View PostEgw apo thn allh menw poly ekplhktos gia to pws einai dynaton na arese se kapoion, akoma kai an goustarei trella ta FPS games.
Συμφωνώ με τον Cursed. Είσαι το μοναδικό άτομο που έχω γνωρίσει στην ζωή μου που να μισεί το Goldeneye.
Άτομα να σιχαίνονται τον Mario ξέρω, τα Zelda ξέρω, το Goldeneye κανέναν.
Comment
-
To Goldeneye ήταν παιχνιδάρα για την εποχή του (1997), δε το συζητάμε.
Προσωπικά είχα παίξει πρώτα το παιχνίδι και μετά είδα την ταινία. Η μεταφορά ήταν ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ. Ακόμη κι από άποψη γραφικών ήταν εξαίσιο. Το προτειμώ απ'το Perfect Dark.
Eκείνη την περίοδο υπήρχαν στην αγορά ιερά τέρατα τύπου : Duke Nukem 3D [1996] , Quake II [1997], Powerslave [1996] , Blood [1997] κ.α που όχι μόνο δεν ήταν απλά δωμάτια με εχθρούς αλλά είχαν κάνει αρκετά βήματα παρα-πέρα : multiway deaths, σετάρισμα bombs, mass destruction κτλ κτλ. Πολλοί απ'τους μηχανισμούς αυτών των παιχνιδιών χρησιμοποιούνται κι απ'το Goldeneye αλλά και σημερινά παιχνίδια.
Η επιτυχία του GE ήταν ότι αξιοποίησε σε μεγάλο βαθμό τις ικανότητες του N64 και παρουσιάσε κάτι πολύ εντυπωσιακό που ακόμη και τα PCs δεν είχαν τη δυνατότητα να προσφέρουν (εκείνη η περίοδος ήταν τραυματική για το PC gaming ούτως ή αλλιώς).Επίσης, έδειξε το δρόμο στα μεταγενέστερα παιχνίδια ~του ίδιου συστήματος~ πως θα έπρεπε να αξιοποιείται ένα δυνατό hardware και γενικά πως θα πρέπει να είναι μί σωστή παραγωγή.
Θα με ενδιέφερε κι εμένα ακούσω, τι θεμελίωσε το Goldeneye στα FPSs που δεν υπήρχε ήδη." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Originally posted by Scatman View PostΘα με ενδιέφερε κι εμένα ακούσω, τι θεμελίωσε το Goldeneye στα FPSs που δεν υπήρχε ήδη.
Το GE ποιο πολύ σε action/adventure πρώτου προσώπου έμοιαζε παρά με καθαρόαιμο FPS για τα δεδομένα της εποχής ΙΜΟ.
Πέρα αυτών το GE τα έκανε όλα τέλεια. Είχε κινηματογραφική αίσθηση, φοβερά για την εποχή γραφικά, μερικές εκπληκτικές λεπτομέρειες όπως να χειρίζεσαι δύο διαφορετικά όπλα ταυτόχρονα ή να κρατάς την αναπνοή σου όταν χρησιμοποιούσες sniper.
Σε αρκετά επίπεδα μπορούσες να παίξεις και με μια ποιο stealth λογική.
Δεν βρίσκω ψεγάδι ειλικρινά.
Comment
-
Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές τα καινοτόμα στοιχεία του GoldenEye, επειδή όμως βαριέμαι να τα ξαναγράφω με δικά μου λόγια:
The game received overwhelming critical praise. When it was released in 1997, its stealth elements and varied objectives contrasted with the approaches taken by Doom and Quake, and its split-screen deathmatch mode proved popular. These factors contributed to the game's commercial success, selling eight million copies.Along with Shiny Entertainment's MDK, GoldenEye is credited with popularizing the video game convention of a zoomable sniper rifle on consoles, enabling players to kill oblivious enemies from vast distances away with a single, precise head shot; context-sensitive enemy hit-locations were also pioneered by the game for console games that followed.
Βέβαια κι εδώ δεν τα αναφέρει όλα, ούτε και αναλυτικά και η αλήθεια είναι πως το GoldenEye είχε και πάρα πολλά καλά στοιχεία τα οποία δεν θεμελιώθηκαν στα FPS αργότερα, αλλά παρόλ' αυτά είχαν προκαλέσει αίσθηση και μόνο θετικά μπορούν να χαρακτηριστούν.
Αλλά, ειλικρινά, με έχει κουράσει αυτή η κουβέντα, είναι νομίζω η τρίτη φορά που συζητάμε αναλυτικά για το συγκεκριμένο παιχνίδι στο Gamer's Odyssey."Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"
Comment
-
σορρυ Cursed αλλά το παραπάνω κείμενο λέει αυτό που λέμε όλοι, ότι το παιχνίδι είναι εντυπωσιακό κι έχει κάποια πολύ όμορφα στοιχεία.
Along with Shiny Entertainment's MDK, GoldenEye is credited with popularizing the video game convention of a zoomable sniper rifle on consoles
δεν συμφωνώ με την άποψη του Ground_Zero αλλά συμμερίζομαι την απορία του για το πως το παιχνίδι επηρέασε την επόμενη γενιά FPSs. Τι εισήγαγε, τι προσέφερε στο Genre?
Ένα καλό παιχνίδι, δε συνεπάγεται με καινοτομία και το αντίθετο.
Ormion, αυτό που αναφέρεις για το GE υφίσταται απ'το 1994 ( System Shock )" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Originally posted by Scatman View Postσορρυ Cursed αλλά το παραπάνω κείμενο λέει αυτό που λέμε όλοι, ότι το παιχνίδι είναι εντυπωσιακό κι έχει κάποια πολύ όμορφα στοιχεία.
1) Stealth elements
2) Zoomable sniper rifle on consoles + enabling players to kill oblivious enemies from vast distances + single head shot kill (όλα μαζί σημαίνουν τελειοποίηση του sniping που, ναι, ήταν καινοτομία)
3) Context-sensitive enemy hit-locations were also pioneered by the game (η βασικότερη καινοτομία του)
"Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"
Comment
-
H kainotomies tou den me antypwsiazoun kai opoios yposthrizei oti to game eixe, h exei kala grafika einai olofanero pws exei xtyphsei sta matia.
Apo ekei kai ystera ksanalew, den misw to paixnidi, aplws den einai toso kalo oso lete
Kai pistevw pws oi logoi pou exw dwsei ws pros to giati, einai eksisou kaloi me aftous pou dinete kai eseis gia ton antitheto logo.
EDIT: Mhn parekshgithw, den sas paw kontra or something, to paixnidi mou einai toso adiaforo pou tha mporousa na mhn to kanw kan thema, aplws h ekplhksh mou ws pros to oti sas aresei olous einai alhthinh!"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Ευτυχώς υπήρχε και το PlayStation και βλέπαμε γραφικά της προκοπής.
Μπορούσες να μετρήσεις και τα pixels.....
Comment
Comment