Originally posted by Scatman
View Post
Μάλιστα...
Παρακάμπτω και κάνω μερικά σχόλια.
Δεν γνώριζα καν ότι είχες αναφέρει το Dragon’s Lair εσύ και ως συνέπεια δεν αναφερόμουν σε εσένα, το είπα με αφορμή μια γενικότερη τάση που υπάρχει περί εξίσωσης ανόμοιων πραγμάτων και μηδενισμό των πάντων. Ο τρόπος που ενσωματώνει το Dragon’s Lair τα QTE’s σε σχέση με αυτό που επιχειρεί να κάνει το Shenmue δεν έχουν απολύτως καμιά σχέση btw, εκεί είναι που εστιάζω εγώ. Υπάρχουν πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις Dragon's Lair - Shenmue, όπου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Έχει τεράστια διαφορά το ποιος κάνει κάτι πρώτος με το ποιος το κάνει με τρόπο τέτοιο ώστε είτε να το καθιερώσει, είτε να επηρεάσει γενικότερα. Τεράστια. Αμφότερα είναι σημαντικά, αλλά πολύ διαφορετικά πράγματα.
Εγώ αυτόματα κι αυθαίρετα μπορώ να καταργήσω ένα μεγάλο μέρος του τεράστιου LittleBigPlanet, λέγοντάς ότι προσωπικά θυμάμαι τη δυνατότητα level creator από το Battle City του NES, ενώ πιθανότατα υπήρχε και ακόμα παλιότερα από τον τίτλο της Namco. Αυτό όμως, στη πραγματικότητα, δεν επηρεάζει στο παραμικρό το μέγεθος και τη σημασία του τίτλου του PS3.
Comment