Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Feature] Metal Gear Solid Games

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • paixtis
    replied
    Katapliktikh douleia paides.Diavasa apospasmatika kapoia komatia pou me endieferan gia ta palia mg kai gia to portable ops alla kai to ghost babel pou 8a prospa8isw na to vrw se emulator toulaxiston gia na to paiksw.8a to diavasw kapoia stigmh olo otan efkairesw

    Btw pros8este kai to lunar knights sta ''erga'' tou kojima mhn minei paraponemeno!

    Leave a comment:


  • BlackDragonGR
    Guest replied
    Parakato paratheto kapia poli simantika pragmata....

    1.)The main character of the Metal Gear series, Solid Snake, is inspired by Snake Plissken. In the game Metal Gear Solid 2 and MGS2:Substance Solid Snake lies about his name when speaking to Raiden, calling himself "Iroquois Pliskin". Hideo Kojima himself has volunteered the information that Escape From New York is one of his favourite films, and that Solid Snake is based on Plissken.

    2.)Kojima's love of film is noticeable in his games where he pays homage through his stories and characters, sometimes to the point of pastiche, as in Snatcher. Snatcher is inspired by many science fiction movies, particularly from the eighties, including Blade Runner, Akira, The Thing, Invasion of the Body Snatchers and The Terminator.

    Examples of influence by films include Solid Snake's codename (named after Snake from Escape from New York) and real name (Dave from 2001: A Space Odyssey),[ Hal "Otacon" Emmerich (HAL from 2001: A Space Odyssey),Sniper Wolf shooting Meryl in Metal Gear Solid (Full Metal Jacket),Psycho Mantis (inspired from the film The Fury)and the whole Metal Gear stealth concept (The Great Escape)


    3.)Much as Metal Gear began as a pastiche of action movies of the time, Solid Snake began as a pastiche of contemporary action movie heroes. For example, on the cover artwork of the original Metal Gear, he resembles Michael Biehn in The Terminator, and the in-game portrait of Snake in Metal Gear 2: Solid Snake resembles Mel Gibson (who was then starring in the Lethal Weapon movies). Solid Snake was even named after an action movie hero: Snake Plissken, Kurt Russell's character in Escape from New York. Due to Kojima's admission that Escape from New York is one of his favorite films, later revisions of Solid Snake would be based on the Plissken character. Kojima describes Snake's role in the original Metal Gear as the "player's presence", explaining the paradoxical codename of Solid Snake to suit both, the player's personality and the character's toughness, contrasting the defined personality Solid Snake acquired in Metal Gear Solid.


    4.)It was also noticeable the similarity between the duos of Colonel Campbell/Solid Snake and Colonel Trautman/Rambo.


    An kai ton antipatho san sinxero gia tin afosiosis sas ston sxistomati kai tin dulia sas.


    Miso ton Kojima,miso to game,ALLA agapao osus ton enepneysan....

    End of transmission,Codec closed.....



    JOHN'S CARPENTER ESCAPE FROM NEW YORK WILL LIVE FOREVER

    http://www.youtube.com/watch?v=DUgtpCDlYnc
    http://www.youtube.com/watch?v=ckvDo...eature=related

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Πολυ καλο το αφιερωμα μπραβο! B) B)

    Το διαβασα ολο και θελω να παιξω ολα τα mgs απο την αρχη...

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Κατ' αρχην το θεμα γινεται pin, εστω και προσωρινα - ή τουλαχιστον μεχρι να ανεβει σε σελιδα κανονικα. Μιας και ειναι το πρωτο αφιερωμα καλο ειναι να σχολιαστει απ ολους.

    Κατα τ' αλλα μπραβο στα παιδια για την εκτενεστατη δουλεια τους μιας και λιγοι θα εμπαιναν στον κοπο να ασχοληθουν με ενα τετοιο εγχειρημα.

    Διαβασα το αφιερωμα αποσπασματικα, αλλα πιστευω πως συντομα θα καταφερω να το δω με την ανεση μου.

    Κατα τ' αλλα μιλωντας σαν διορθωτης (ελπιζω να μην ακουγεται ασχημο αυτο) και οχι σαν forum member, θα ηθελα να μου πουν τα παιδια αν προτιμουν να δωσω εγω και κατ επεκτασιν οποιος αλλος θελει feedback εδω δημοσια ή μεσω ΡΜ.

    Εγω και ο boy τουλαχιστον θα το περασουμε ενα χερι και πιστευω πως θα εξαλειφθουν τα διαφορα λαθακια χωρις ιδιαιτερη δουλεια μιας και σε γενικες γραμμες η ολη προσπαθεια ειναι πολυ ικανοποιητικη και πανω απ ολα πληρης.

    Thumbs up και παλι.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Παιδιά εμένα θα με συγχωρέσετε, αλλά θα αργήσω λίγο να το διαβάσω. Θέλω να παίξω τα 4 παιχνίδια της σειράς, ώστε να δω κάποια πράγματα (δε θυμάμαι ΤΙΠΟΤΑ). Μετά, όμως, θα το τιμήσω .

    Είδα στο περίπου τι περιέχει, έριξα κάτι κλεφτές ματιές σε συγκεκριμένα σημεία και διέκρινα πολύ καλή ποιότητα λόγου και αφήγησης. Ένα αρχικό (τεράστιο) συγχαρητήρια .

    ΥΓ: Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να κάνεις ένα αφιέρωμα τέτοιου μεγέθους. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε τώρα, που έγραψα ένα αφιέρωμα για τα FFs, σύνολο 30+ σελίδων σε 5 μέρες (8-10 ώρες έγραφα τη μέρα).

    Είστε μπροστά και οι δύο ;) .

    Leave a comment:


  • belmont
    replied
    Είστε πολύ ωραίοι!!!

    Θα συμπληρώσω ένα-δύο πραγματάκια:

    Οι μικρές αποστολές στο portable oops δεν οφείλονται στο umd αλλά στο ότι πρέπει να είναι μικρές για να μπορεί να προλαβαίνει ο παίκτης να παίζει στο λεωφορείο κτλ.

    Το Babel κάθε άλλο παρά άσχετο είναι με τη βασική σειρά όπως φένεται στην 100% ολοκλήρωση του τίτλου και στα λεγόμενα του Raiden στο MGS2.

    Επίσης το Ac!d 2 είναι direct sequel του 1 από άποψη πλοκής. Επίσης δεν χρειάζεσαι καλώδιο για να παίξεις διπλό, το σύστημα είναι ασύρματο!

    Leave a comment:


  • hideo.
    replied
    Μπραβο παιδια,εξαιρετικη δουλεια!
    Το διαβασα μια φορα με προσοχη και σιγουρα θα το ξανακανω αρκετες φορες στο μελλον.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Μεγάλο μπράβο στα παιδιά για τον κόπο και το χρόνο που κατέβαλλαν για το αφιέρωμα.Θυμήθηκα αρκετά πράγματα plot wise. ΒigBOSS.songoku ειλικρινά μπράβο.
    Χάρηκα που το διαβασα τόσο γεμάτο.Αν και άφησα απέξω τις πληροφορίες για το 4ο MGS.Είχα αρχικά φοβηθεί όταν είχα πληροφορηθεί την έκταση,αλλά τελικά είναι μια χαρά και σε τραβάει σαν ανάγνωσμα από τους fans για τους fans.Τhumbs up!!
    Άντε να ανεβει το site,να το καμαρώσετε(ουμε) και online και φυσικά να το δει και όσο περισσότερος κόσμος γίνεται.ΜΠΡΑΒΟ-ξέμεινα από λέξεις.


    Respect

    EDIT:
    Scatman περιμένω αφιέρωμα jrpgs για άλλες κονσόλες

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Θα ηθελα να πω πως τοσο ο Big Boss οσο και εγω ελπιζουμε το ολο αφιερωμα να αποτελεσει μια περιεκτικη ανασκοπηση στο συμπαν της σειρας για οσους εχουν ασχοληθει με τα παιχνιδια του kojima αλλα και μια προσβασιμη εισαγωγη σε οσους δεν ειχαν την τυχη να δοκιμασουν τους τιλους του . Παραλληλα να πουμε ενα μεγαλο ευχαριστω στον Boy που ειχε την επιβλεψη του μεγαλυτερου ογκου του αφιερωματος κανοντας οπου επρεπε διορθωτικες παρεμβασεις . To topic θα καρφιτσωθει για καποιο χρονικο διαστημα (credits στον xeno and the rest of the mods ) και μεσω του feedback ελπιζω να δωσουμε κατι καλυτερο οταν ανοιξει η κεντρικη σελιδα .

    Περιμενουμε τα σχολια σας και ελπιζουμε να σας αρεσει η ολη προσπαθεια .

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Ειστε ωραιοι.
    Πολυ ωραιο αφιερωμα κ λυπαμαι που η τυχη του site αγνοειται ακομη.
    Τετοια θεματα ειναι "μοστρα" για τη θεματολογια του

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Δημιουργημένο από songoku και BigBOSS

    OΚ κάντε post B)

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Τίτλοι Metal Gear που δεν συνδέονται με την επίσημη ιστορία της σειράς</span>

    Metal Gear : Ghost Babel


    ? Ιαπωνία 27/04/2000
    ? Αμερική 05/ 05/2000
    ? Ευρώπη 05/05/2000

    Το Metal Gear : Ghost Babel κυκλοφόρησε αποκλειστικά για το gameboy color και χρησιμοποιώντας ως βάση το πρώτο Metal Gear παρουσίασε μια εναλλακτική ιστορία πάνω στο συμπάν της σειράς μη λαμβάνοντας υπόψη τις ήδη υπάρχουσες συνέχειες . Το σενάριο μας πηγαίνει στην κεντρική Αφρική όπου μια οργάνωση με το όνομα Gindra έχει κλέψει ένα Metal Gear με την κωδική ονομασία Gander με σκοπό να βγει νικηφόρα από τον εμφύλιο πόλεμο που γίνεται ανάμεσα σε διάφορες παρατάξεις της χωράς . H Fox Hound καλεί πίσω Solid Snake που έχει αποσυρθεί στην Αλάσκα τα τελευταία επτά χρονιά προκειμένου να σταματήσει τα τεκτενόμενα του πολέμου και να ερευνήσει την κατάσταση.

    .................................................. .........................

    Ο τίτλος χρησιμοποίησε στοιχειά τόσο των πρώτων Metal Gear που παρουσιάστηκαν στο MSX όσο και ιδέες που εμφανιστήκαν στο Metal Gear Solid του Playstation . Το παιχνίδι ήταν χωρισμένο σε δεκατρία επίπεδα και είχε τέσσερεις δυνατούς βαθμούς δυσκολίας . Πέρα από το κεντρικό campain υπήρχαν τα modes VS Boss και VR Training που παρείχαν μονό τις αναμετρήσεις με τους βασικούς αντιπάλους αλλά και εικονικές αποστολές προς εκπαίδευση αντίστοιχα ( όπως είχαν παρουσιαστεί στο Metal Gear Solid ) . Αξίζει να σημειωθεί πως ο τίτλος έλαβε πολύ θετικές κριτικές από τον ειδικό τύπο.

    Metal Gear Solid Acid


    ? Ιαπωνία 16/12/2004
    ? Β.Αμερική 22/3/2005
    ? Ευρώπη 1/9/2005

    Ο τίτλος κυκλοφόρησε για την φορητή κονσόλα της Sony Playstation Portable (PSP). Ενώ οι υπόλοιποι τίτλοι της σειράς Metal Gear είναι stealth/action, το Metal Gear Solid Acid είναι το πρώτο Metal Gear το οποίο βασίζεται σε turned-based strategy μηχανισμούς. Όλες οι κινήσεις του playable χαρακτήρα γίνονται με τη χρήση ενός αριθμού καρτών. Στην αρχή του παιχνιδιού αυτές οι κάρτες είναι έξη και στη συνέχεια ο αριθμός τους σταδιακά αυξάνει. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στο gameplay του Acid είναι ο παράγοντας COST που έχει κάθε κάρτα. Το COST κάθε κάρτας μεταφέρετε στον παίχτη όταν την χρησιμοποιεί. Όσο μεγαλύτερο COST έχει η κάρτα τόσο περισσότερο περιμένει ο παίχτης στο να κάνει την επόμενη του κίνηση. Επίσης το Acid υποστήριζε link battle. Υπήρχε η δυνατότητα μάχης μεταξύ δύο παιχτών όταν είχαν δύο PSP συνδεδεμένα μεταξύ τους με ειδικό καλώδιο και φυσικά δύο MGS Acid.

    .................................................. ..................

    Το σενάριο το Acid δεν συνδέεται με την επίσημη ιστορία της σειράς. Σύμφωνα με το σενάριο του, το έτος 2016 αεροπειρατές κατέλαβαν ένα αεροπλάνο στο οποίο βρίσκονταν ένας σημαντικός πολιτικός, ο γερουσιαστής Hach. Oι τρομοκράτες ζητούν να τους δοθεί το πρόγραμμα ?Pythagoras? , προκειμένου να αφήσουν ελεύθερο τον γερουσιαστή. Το ?Pythagoras? αναπτύσεται σε ένα εργαστήριο που βρίσκεται στο Lobito island του κράτους Moloni στη νότια Αφρική. Η κυβέρνηση των Η.Π.Α. στέλνει τον Solid Snake στο Moloni, ώστε να διεισδύσει στο εργαστήριο και να συλλέξει πληροφορίες για το ??Pythagoras? και στη συνέχεια να σώσει τον γερουσιαστή.

    Metal Gear Solid Acid 2


    ? Ιαπωνία 8/12/2005
    ? Β.Αμερική 21/3/2006
    ? Ευρώπη 19/5/2006

    Το sequel του Acid κυκλοφόρησε επίσης για το PSP. Το gameplay ήταν πανομοιότυπο με αυτό του πρώτου τίτλου. Πέρα από αυτό, η μηχανή γραφικών ήταν πλέον cel-shaded. Yπήρχε ένα tutorial mode για αρχάριους. Οι διαθέσιμες κάρτες ήταν πάνω από 500, σχεδόν διπλάσιες σε σχέση με το αρχικό game. Χάρις σε ένα mode ονόματι Arena, o gamer μπορούσε να πολεμήσει εναντίον bosses από παλαιότερα Metal Gear παιχνίδια, με την μόνη διαφορά ότι αυτές οι μάχες εναντίον των boss βασίζονταν στο gameplay με τις κάρτες των Acid. To Acid 2 έφερε μαζί του και ένα περιφερειακό, το Solid Eye, το οποίο ουσιαστικά ήταν φακοί που έμπαιναν μπροστά στα μάτια και προκαλούσαν στον gamer την τρισδιάστατη ψευδαίσθηση των όσων έβλεπε στην οθόνη. Η έκδοση της Β.Αμερικής και της Ευρώπης σε σχέση με αυτή της Ιαπωνίας, περιείχε έξι επιπλέον κάρτες οι οποίες βασίζονταν στο επερχόμενο Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots. Υπήρχε δυνατότητα μεταφοράς εικόνων από το MGS3: Subsistence με τον gamer να μπορεί να τις δει <<τρισδιάστατα>> με τη βοήθεια του Solid Eye. Τέλος, στο Solid Eye Theater υπήρχαν video και εικόνες με διάσημα Ιαπωνικά μοντέλα που εμφανίστηκαν κατά καιρούς σε αφίσες σε games της σειράς Metal Gear.

    .................................................. .................

    Το σενάριο του Acid 2 δεν συνδέεται με την επίσημη ιστορία της σειράς ούτε έχει κάποια σχέση με αυτήν του Acid. Σύμφωνα λοιπόν με το σενάριο του παιχνιδιού, ο Solid Snake πετώντας με ένα αεροπλάνο, στο οποίο βρίσκονταν και μία γυναίκα, η Consuela Alvarez καθώς και οι πιλότοι Dave Copeland και Roddy Louiz, προσγειώθηκε παράνομα σε αμερικάνικο έδαφος, με αποτέλεσμα αυτός και η ομάδα του να συλληφθούν από μια ομάδα S.W.A.T του F.B.I..

    O Snake στη συνέχεια οδηγείται σε έναν άνθρωπο του F.B.I. εν ονόματι Dalton, ο οποίος αναφέρει στον Snake πως θα άφηνε ελεύθερους αυτόν και τους φίλους του εάν αναλάμβανε και έφερνε εις πέρας μια αποστολή. Ο Snake εστάλη σε ένα συγκρότημα εγκαταστάσεων παραγωγής όπλων της SaintLogic σε ένα απομονωμένο νησί της βόρειας Αμερικής, με στόχο να μάθει τα μυστικά σχέδια της εταιρείας.
    <span style="color:#FF0000">
    Εδώ θα προστεθεί σύντομα και το Metal Gear2: Snake&#39;s Revenge.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Metal Gear Solid 4 : Guns Of The Patriots</span>


    LIMITED EDITION


    ? Παγκοσμίως 12/06/2008

    Το τέταρτο και πολυαναμενόμενο επεισόδιο της σειράς θα είναι σε λίγο καιρό κοντά μας και θα πλεύσει αποκλειστικά προς την νέα κονσόλα της sony . Διαλέξαμε να μην παραβούμε τον βασικό σκοπό αυτού του αφιερώματος - την σύνοψη των γεγονότων του σύμπαντος που δημιούργησε ο Hideo Kojima προκειμένου ο κάθε αναγνώστης να έχει μια πρώτη εκκίνηση απέναντι στο Guns Of The Patriots - και κατά συνεπεία θα αναφέρουμε μονό κάποια αρχικά στοιχειά του σεναρίου . Βρισκόμαστε στο έτος 2014 , πέντε χρονιά μετά τα γεγονότα του Sons Of Liberty. Οι στρατιωτικές δυνάμεις έχουν χάσει τον εθνικό τους χαρακτήρα, με συνεπαγωγή την δημιουργία μισθοφορικών οργανώσεων με εταιρική μορφή κάτω από τον έλεγχο ιδιωτών . Η νανοτεχνολογία έχει γίνει δεύτερη φύση των στρατιωτών , με τα εμφυτεύματα να χρησιμοποιούνται για να αναπτύσσουν τις ικανότητες τους στο πεδίο της μάχης αλλά και να τους κρατούν υπό έλεγχο αναιρώντας τα βασικά τους <<θέλω>> και <<πιστεύω>> . Μια οργάνωση, με το όνομα Outer Heaven και με ηγετικό της στέλεχος τον Ocelot, έχει υπό τις εντολές της τις πέντε από τις μεγαλύτερες αυτές μισθοφορικές οργανώσεις και ετοιμάζεται να εισβάλει στις Η.Π.Α. . Ο Roy Campbell φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο τον Solid Snake, στέλνοντας τον στην Μέση Ανατολή προκειμένου να εξοντώσει τον Ocelot και να φέρει ένα τέλος στην κρίση που έχει ξεσπάσει.



    Σε ότι αφορά το gameplay, θα αναφέρουμε κάποιες βασικές προσθήκες και αλλαγές που φέρνει ο τέταρτος τίτλος σε σχέση με το παρελθόν. Ο κεντρικός πυρήνας παραμένει πιστός στις stealth ρίζες του, με την βασική ιδέα του gameplay να κρατείται και εδώ . Το παιχνίδι υιοθετεί την ελεύθερη κάμερα του MGS 3 : Subsistance και αυτή τη φορά παρέχει την δυνατότητα πλήρους προοπτικής πρώτου προσώπου (εν ολίγοις, έχετε την επιλογή εφόσον το θελήσετε να παίξετε τον τίτλο ως first person shooter) . Το camo system του Snake Eater επιστρέφει εξελιγμένο με την μορφή του Octocamo , μιας στολής που σας δίνει την δυνατότητα να προσαρμόζετε την εμφάνιση σας ανάλογα με το εκάστοτε περιβάλλον και το σύστημα μάχης C.Q.C. ανανεώνεται, παρέχοντας πολύ μεγαλύτερο αριθμό επιλογών σε σχέση με το παρελθόν . Το Codec αντικαθίσταται από έναν μικρό ρομποτικό όχημα το οποίο ο παίκτης μπορεί να το χρησιμοποιήσει τόσο για τις κλασσικές συνομιλίες με άλλους χαρακτήρες, όσο και σαν όργανο κατασκοπίας μέσω τηλεχειρισμού . Επίσης, έχουμε αντικατάσταση του Stamina Bar με το Psyche Meter το Stress meter (ένα είδος μετρητή του stress κατά την διάρκεια των δρώμενων ) αλλά και την προσθήκη του Baseline Map (ενός τρισδιάστατου οπτικού μετρητή που δείχνει το πόσο ορατός είναι ο Snake στο εκάστοτε περιβάλλον ) . Τέλος η δομή των επιπέδων θα περιλαμβάνει πολυπληθείς μάχες ανάμεσα σε αντίπαλες στρατιωτικές παρατάξεις, δίνοντας στον παίκτη την δυνατότητα επιλογής στρατοπέδου προκειμένου να φέρει σε πέρας το ζητούμενο της κάθε αποστολής . Το παιχνίδι θα προσφέρεται μαζί με το starter pack του Metal Gear Online παρέχοντας μια σαφώς πιο ολοκληρωμένη εμπειρία από τις προηγούμενες προσπάθειες (με πιο οργανωμένη δομή μιας και η sony πλέον έχει θεμελιώσει μια ενεργή on ?line κοινότητα) και θα υποστηρίζει και το νέο χειριστήριο dual shock 3 με δυνατότητες δόνησης.

    <span style="color:#FFFFFF">............................ .............


    Οπτικά, από τα όσα έχουν αποκαλυφθεί, ο τίτλος αναμένεται ιδιαιτέρα εντυπωσιακός, έχοντας στο πλευρό του όλες της σύγχρονες τεχνολογικές επιτεύξεις . Μακριά πλέον από τους περιορισμούς των προηγουμένων ετών αναμένουμε έναν ενιαίο περιβάλλοντα χώρο χωρίς loading παρεμβολές καθώς και ασυμπίεστα cutscenes και ήχο, ένεκα του νέου οπτικού μέσου που χρησιμοποιεί το playstation 3 ( blu ray ) .
    Ακουστικά, ο Harry Gregson Williams είναι για άλλη μια φορά παρών και κατά συνεπεία το νέο κεντρικό theme όπως επίσης και η συνολική μουσική επένδυση του παιχνιδιού αναμένονται με ιδιαίτερη αγωνία .

    Ο τίτλος θα κυκλοφορήσει σε δυο εκδόσεις , την κανονική αλλά και την limited ? collectors που θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω της αλυσίδας Gamestop (εκδόσεις που αντιστοιχούν στα παραπάνω box arts ).

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Το βασικό μήνυμα του MGS2 είναι ο έλεγχος-φιλτράρισμα του τεράστιου όγκου των πληροφοριών της σημερινής ψηφιακής εποχής, ώστε στους πολίτες να φθάνουν λανθασμένες ή μια μείξη λανθασμένων και μη λανθασμένων πληροφοριών με στόχο να τους δημιουργείται μια πλαστή αντίληψη της υπάρχουσας πραγματικότητας ή να τους δημιουργείται η αντίληψη μιας εναλλακτικής πραγματικότητας η οποία δεν έχει την παραμικρή σχέση με την αλήθεια. Με αυτόν τον τρόπο, όσοι φιλτράρουν τις πληροφορίες, ελέγχουν έμμεσα τη σκέψη των πολιτών και χειραγωγούν- καθοδηγούν τις μάζες προς συγκεκριμένες λανθασμένες αντιλήψεις, με απώτερο στόχο την ανενόχλητη και ευκολότερη εξυπηρέτηση των επιδιώξεων τους.

    Αυτό ουσιαστικά πράττουν και οι Patriots στα γεγονότα του Sons Of Liberty. Μέσω του συστήματος GW θέλουν να φιλτράρουν και να περάσουν στους πολίτες των ΗΠΑ τις πληροφορίες που αυτοί θέλουν με στόχο να τους παραπλανήσουν ή να τους οδηγήσουν σε μια λανθασμένη αντίληψη της υπάρχουσας κατάστασης. Έμμεσα λοιπόν, οι Patriots ελέγχουν την σκέψη των πολιτών και τους κάνουν να πιστέψουν ό,τι αυτοί επιθυμούν. Πέρα από το σύστημα GW που όπως ειπώθηκε, στόχος του είναι να παραπλανήσει τους πολίτες μέσα από το φιλτράρισμα των πληροφοριών, υπάρχει και το πρόγραμμα S3.Ουσιαστικά το πρόγραμμα S3 εντάσσεται στο γενικότερο σύστημα GW. Το S3 εφαρμόστηκε πλήρως στα γεγονότα του Big Shell όπου ο Raiden στάλθηκε με βασικό και πρώτο στόχο να απελευθερώσει τον πρόεδρο των ΗΠΑ Johnson και να διαπιστώσει εάν οι τρομοκράτες έχουν την ικανότητα να πραγματοποιήσουν τις απειλές τους για μια οικολογική καταστροφή. Στο Big Shell, o Raiden χωρίς φυσικά να το γνωρίζει, συμμετέχει σε μια πλήρη εφαρμογή του S3 και πίσω από όλα αυτά βρίσκονται οι Patriots, στους οποίους (χωρίς πάλι να το γνωρίζει) προσφέρει τις υπηρεσίες του. Όλα αυτά, τα κατάφεραν οι Patriots δίνοντας του εξαρχής πληροφορίες που δεν είχαν καμιά σχέση με την πραγματικότητα που εκείνος θα καλούνταν να αντιμετωπίσει, δημιουργώντας στη σκέψη του μια ψευδαίσθηση



    --------------------------------------------

    To gameplay του Sons Of Liberty σε γενικές γραμμές βασίζεται σε αυτό του Metal Gear Solid στο Playstation, πηγαίνοντας όμως ένα βήμα παραπέρα. Η σταθερή κάμερα που υπήρχε στο Metal Gear Solid διατηρήθηκε και στο Sons Of Liberty. Στο Sons Of Liberty προστέθηκαν στον Snake και στον Raiden νέες κινήσεις, οι οποίες επηρέασαν ανάλογα και το gameplay. Πλέον ο gamer μπορούσε με το πιστόλι Μ9 να αναισθητοποιήσει έναν φρουρό, με υπνωτικά βελάκια. Στη συνέχεια για να μη τον δουν οι υπόλοιποι συνάδελφοι του και σημάνουν συναγερμό, ο Snake ή Raiden (ανάλογα) μπορούσαν να τον σύρουν και να τον κρύψουν σε μια ντουλάπα. Σε μια ντουλάπα μπορούσαν να κρυφθούν και ο Snake ή Raiden όταν σημαινε συναγερμός και έρχονταν να ερευνήσουν τον χώρο επιπλέον φρουροί πέρα από αυτούς που έκαναν τις περιπολίες. Αυτοί οι φρουροί που έρχονταν για βοήθεια μετά από έναν συναγερμό ήταν καλύτερα εξοπλισμένοι από τους τυπικούς φρουρούς.

    Επίσης στους Snake και Raiden προστέθηκε η δυνατότητα άλματος με το οποίο μάλιστα μπορούσαν πολύ γρήγορα, ειδικά στα χαμηλά επίπεδα δυσκολίας, να αναισθητοποιήσουν έναν εχθρό. Επιπλέον προστέθηκε και η δυνατότητα να κρέμονται από τις άκρες των περβαζιών, να κρυφοκοιτάνε από τις γωνίες καθώς και να πυροβολούν σε προοπτική πρώτου προσώπου χωρίς όμως συγχρόνως να μπορούν να κινηθούν. Αυτή η αλλαγή, πέρα από το γεγονός ότι ευνόησε την action πλευρά του τίτλου, βελτίωσε σημαντικά και την ευστοχία που είχε ο gamer στις μάχες με τους φρουρούς και φυσικά με τα bosses. Επίσης, προστέθηκε και η ικανότητα να ακινητοποιούνται οι φρουροί με την ξαφνική προβολή του όπλου προς αυτούς. Με αυτόν τον τρόπο ο φρουρός πετούσε κάτω το dog tag, δηλαδή την στρατιωτική του ταυτότητα. Αν ο gamer μάζευε έναν συγκεκριμένο αριθμό dog tags σε κάθε επίπεδο δυσκολίας, ξεκλείδωνε διάφορα χρήσιμα αντικείμενα.

    .................................................. .....................................

    Πέρα από τα dog tags, οι φρουροί πετούσαν και διάφορα άλλα αντικείμενα, ειδικά στα χαμηλότερα επίπεδα δυσκολίας, όπως σφαίρες ή rations. Υπήρχαν πάντως και μερικοί φρουροί, οι οποίοι δεν έδειχναν να φοβούνται στην ξαφνική προβολή του όπλου προς αυτούς, παρόλα αυτά αρκούσε ο τραυματισμός σε κάποιο από τα άκρα τους για να τους κυριεύσει ο φόβος και να πετάξουν τα dog tags και άλλα αντικείμενα. Επίσης, λόγω της μεγάλης για την εποχή εκείνη διαδραστικότητας με το περιβάλλον, o gamer μπορούσε να πυροβολήσει διάφορα αντικείμενα στο περιβάλλον, όπως πυροσβεστήρες ή σακιά με αλεύρι και ο αφρός ή το αλεύρι που εξέρχονταν, να παρεμπόδιζε για κάποια δευτερόλεπτα την όραση των φρουρών. Όταν ένας φρουρός έβλεπε τον Snake ή τον Raiden, δεν σήμαινε αμέσως συναγερμός όπως στο πρώτο Metal Gear Solid, αλλά έπρεπε πρώτα να καλέσει με τον ασύρματο του το κέντρο ελέγχου το οποίο θα σήμανε συναγερμό και θα έστελνε ενισχύσεις, οι οποίες έψαχναν τους χώρους κατά ομάδες. Ωστόσο, ο gamer μπορούσε να αχρηστέψει τον ασύρματο ενός φρουρού απλά πυροβολώντας τον, έτσι και να τον έβλεπε ένας φρουρός δεν μπορούσε άμεσα να καλέσει ενισχύσεις, αλλά μόνο πηγαίνοντας σε άλλο δωμάτιο-περιοχή όπου βρίσκονταν άλλοι φρουροί. Επίσης τα alert, evasion και caution mode που υπήρχαν και στο Metal Gear Solid διατηρηθήκαν κι εδώ.

    Τα γραφικά ήταν κορυφαία για την εποχή τους και αναδείκνυαν σε μεγάλο βαθμό τις δυνατότητες του τότε, πολύ ισχυρού hardware του Playstation 2. Μάλιστα ουκ ολίγες φορές η Sony είχε χρησιμοποιήσει το Sons Of Liberty ως αδιάσειστο στοιχείο της τεχνολογικής ανωτερότητας του Playstation 2 έναντι του τότε ανταγωνιστή του, Dreamcast της SEGA. Tα περιβάλλοντα και οι χαρακτήρες του παιχνιδιού είχαν πρωτόγνωρη λεπτομέρεια για την εποχή. Τα cut-scenes δημιουργημένα από την in game μηχανή του παιχνιδιού ήταν εξίσου εντυπωσιακά. Η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον ήταν ανεπτυγμένη, καθώς ο gamer μπορούσε να πυροβολήσει περιοδικά και να πεταχτούν φύλλα από αυτά, να πυροβολήσει μπουκάλια ή πιάτα και να σπάσουν σε μικρά κομμάτια, να πυροβολήσει κουτιά με αλάτι και να πεταχτεί αυτό έξω, και πολλά άλλα. Επίσης για πρώτη φορά, ένας Metal Gear τίτλος διέθετε και real time σκιές. Οι φωτισμοί επίσης ήταν εξαιρετικοί ενώ εντύπωση προκαλούσαν και διάφορα άλλα εφέ όπως αυτά της βροχής ή των εκρήξεων. Τέλος, η μουσική επένδυση του τίτλου έλαβε χολιγουντιανές διαστάσεις, καθώς για τον σκοπό αυτό η Konami επιστράτευσε τον Harry Gregson Williams o οποίος είχε συνθέσει μουσική και ηχητικά εφέ για πολλές χολιγουντιανές παραγωγές.

    Metal Gear solid 2: Substance



    Αποτελεί μια επέκταση του Sons of Liberty με πρόσθετο υλικό που κυκλοφόρησε για Playstation 2, Xbox και Pc.

    Για Playstation 2:
    ? Ιαπωνία 19/12/2002
    ? Β.Αμερική 3/3/2003
    ? Ευρώπη 28/3/2003

    Για Xbox:
    ? Β.Αμερική 5/11/2002
    ? Ευρώπη 7/3/2003

    Για PC:
    ? Β.Αμερική 27/3/2003
    ? Ευρώπη 28/3/2003

    Επειδή το Sons Of Liberty εξαρχής δημιουργήθηκε για το Playstation 2, o χειρισμός των Substance για Xbox και PC παρουσίαζε προβλήματα. Πέρα από αυτό, προστέθηκαν VR missions, κάποιες άλλες αποστολές εν ονόματι alternative missions, οι Snake Tales που ήταν πέντε μικρές αποστολές στο Big Shell Plant με πρωταγωνιστή τον Snake, καθώς και η δυνατότητα χρήσης skateboard στο Big Shell Plant τόσο από τον Snake όσο και από τον Raiden. Ωστόσο αυτή η δυνατότητα υπήρχε μόνο στην έκδοση για Playstation 2 όσο και στον τίτλο Evolution Skateboarding της Konami (PS2, GC).

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    To Metal Gear Solid καθιέρωσε οριστικά τα stealth/action games. Oι stealth μηχανισμοί που χρησιμοποιούσε ήταν πρωτόγνωροι για την εποχή του. Στο Metal Gear Solid σκοπός ήταν να επιτύχεις τον στόχο σου όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα γινόταν. Στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης υπήρχε ένα radar που απεικόνιζε πανοραμικά τον χώρο όπου βρίσκονταν ο Snake, τη θέση του ιδίου καθώς και τις θέσεις των φρουρών μαζί με το οπτικό τους πεδίο. Όταν ένας φρουρός έβλεπε τον Snake σήμανε αμέσως συναγερμός. Τα επίπεδα συναγερμού ήταν τρία, alert, evation και caution mode. Κάθε mode είχε μια συγκεκριμένη διάρκεια και με το πέρας της, σταματούσε τελείως ο συναγερμός και οι φρουροί έπαυαν να ψάχνουν τον Snake. Ο Snake μπορούσε να κολλήσει με την πλάτη στον τοίχο, όταν συνέβαινε αυτό η κάμερα άλλαζε προοπτική κατά τέτοιον τρόπο ώστε ο gamer να βλέπει τι υπήρχε πίσω δεξιά η αριστερά από τον τοίχο όπως ένας φρουρός ή μία κάμερα. Σε όλες τι άλλες περιπτώσεις η κάμερα ήταν πανοραμική και στατική. Υπήρχε η δυνατότητα ο Snake να δει σε πρώτο πρόσωπο δίχως όμως να μπορεί να πυροβολήσει ή να κινηθεί. Αυτή η έλλειψη της δυνατότητας χρήσης όπλου σε 1st person mode δυσκόλευε τα πράματα όταν ο Snake εμπλέκονταν σε μάχες με πολλούς φρουρούς, καθώς ο gamer δεν μπορούσε να έχει την καλύτερη δυνατή ευστοχία.

    Όταν ο Snake έσκυβε και έμπαινε σε ένα στενό και χαμηλό μέρος, όπως σε έναν αεραγωγό, τότε η προοπτική από τρίτο άλλαζε σε πρώτο πρόσωπο και υπήρχε ταυτόχρονα και δυνατότητα κίνησης. Στις περιπτώσεις που ο Snake ήταν με την πλάτη στον τοίχο μπορούσε να χτυπήσει σε αυτόν το χέρι του ώστε να παραπλανήσει τους φρουρούς. Ο Snake με λαβή μπορούσε να πετάξει ή να πνίξει κάποιον φρουρό ενώ υπήρχε και δυνατότητα να τον χτυπήσει με γροθιές και λακτίσματα ακόμη και αν κρατούσε εκείνη την στιγμή στα χέρια του κάποιο όπλο. Τα όπλα που είχε στην διάθεση του ήταν ποικίλα, από πιστόλια (socom) έως μπαζούκα (nikita). Πέρα από τα όπλα αυτά, μπορούσε να έχει και ειδικές χειροβομβίδες, δηλαδή τις chaff και stun grenades. Η χρήση της chaff grenade απενεργοποιούσε τις κάμερες που βρίσκονταν κρεμασμένες πάνω σε τοίχους και επέβλεπαν τους χώρους ή και τα διάφορα πυροβόλα που ήταν τοποθετημένα σε διάφορα σημεία. Επίσης στην μάχη εναντίον του Metal Gear REX η χρήση της chaff grenade απενεργοποιούσε τα ηλεκτρονικά συστήματα κατεύθυνσης των πυραύλων. Η chaff απενεργοποιούσε και το radar για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα. Από την άλλη μέρια η stun grenade, προκαλούσε όταν εκρήγνυταν μια μεγάλη λάμψη, η οποία τύφλωνε προσωρινά τους φρουρούς. Τέλος, φυσικά δεν έλειπαν και οι μάχες με τα bosses.

    Σίγουρα το Metal Gear Solid δεν σημείωσε επιτυχία λόγω των γραφικών του. Τα γραφικά του ήταν μεν ικανοποιητικά αλλά όχι από τα καλύτερα για την εποχή τους καθώς τότε είχαν κυκλοφορήσει games που είχαν καλύτερα γραφικά όπως για παράδειγμα το Half Life της Valve. O ήχος ήταν πολύ καλός όπως και η μουσική του τίτλου. Τα voice overs στα cut scenes προέρχονταν φυσικά από πραγματικούς ηθοποιούς, μάλιστα από τότε και στην αμερικάνικη-ευρωπαϊκή έκδοση η φωνή του Snake ταυτίστηκε με την φωνή του David Hayter o οποίος έδωσε την φωνή του στον βασικό ήρωα της σειράς Metal Gear.


    Metal Gear Solid: Integral
    - Ιαπωνία 25/6/1999


    Κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία. Περιείχε νέα στοιχεία όπως νέα κοστούμια για τον Snake, νέας δυσκολίας mode, το very easy καθώς και τρία νέα game modes εκ των οποίων ένα έκανε χρήση και του pockestation. Επίσης στην συσκευασία υπήρχε και ένα επιπλέον cd με πολλές νέες VR missions.

    Metal Gear Solid: VR missions ? B.Αμερική 23/9/1999


    Έχει το ίδιο περιεχόμενο με το Integral.

    Metal Gear Solid: Special Missions ? Ευρώπη 29/10/1999


    Περιέχει ότι και τα άλλα δύο, αλλά επιπλέον και: πρόσθετες αποστολές όπου δοκιμάζονται οι ικανότητες του gamer στο stealth και στη μάχη, αποστολές όπου ο gamer έχει ως στόχο να λύσει μυστήρια με φόνους, μάχες εναντίον γιγαντιαίων φρουρών καθώς και ένα mode όπου ο gamer μπορεί να παίξει με τον Gray Fox. Επίσης υπήρχε η δυνατότητα παρακολούθησης όλων των cut scene του τίτλου, ένα artwork του Metal Gear RAY από το Sons of Liberty και ένα photo shoot mode με το οποίο ο gamer μπορούσε να τραβήξει φωτογραφίες τις Naomi και Mei Ling.

    Metal Gear Solid ? PC B.Αμερική 24/9/2000, Ευρώπη 24/10/2000



    Είχε καλύτερα, αν και με glitches, γραφικά από την έκδοση για Playstation. Το περιεχόμενο του ήταν ίδιο με αυτό των Integral και VR missions με τη διαφορά ότι η δυνατότητα χρήσης του pocketstation είχε αφαιρεθεί.

    Metal Gear Solid: The Twin Snakes ? Gamecube


    Κυκλοφόρησε τον Μαρτιο του 2004 για Gamecube σε Ιαπωνία, Β.Αμερική και Ευρώπη. Αποτελεί remake του Metal Gear Solid του Playstation με αναβαθμισμένα φυσικά γραφικά και με gameplay του Sons of Liberty. Δεν δημιουργήθηκε από την Konami αλλά από την Silicon Nights. Tα cut scenes σκηνοθετήθηκαν από τον Ιάπωνα
    Ryuhei Kitamura και χαρακτηρίζονται από χρήση του bullet time.

    Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty


    Τanker Discovery 2007

    Μετά τα γεγονότα των Shadow Moses (2005), o Ocelot πήρε στα χέρια του τα σχέδια κατασκευής του Metal Gear REX και τα διέθεσε στην μαύρη αγορά. Οποιαδήποτε χώρα μπορούσε να διαθέσει το ανάλογο χρηματικό ποσό, θα μπορούσε να αποκτήσει αντίγραφο αυτών των σχεδίων και να κατασκευάσει το δικό της Metal Gear. Από τη μεριά της, η κυβέρνηση των Η.Π.Α. κατασκεύασε ένα νέο Metal Gear, το Metal Gear RAY το οποίο τεχνολογικά υπερτερούσε του REX καθώς πέρα από τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που είχε έναντι του REX, ήταν και αμφίβιο.

    Εν τω μεταξύ η Fox Ηound, στην οποία ο Solid Snake ανήκε έως και λίγο μετά τα γεγονότα στα Shadow Moses, έπαψε να υφίσταται. Ο Snake μαζί με τον Otacon δημιούργησαν μια οργάνωση, γνωστή ως Philanthropy, η οποία ήταν αναγνωρισμένη από τα Ηνωμένα Έθνη και ως σκοπό είχε να κάνει γνωστή στους πολίτες την ύπαρξη κάθε νέου Metal Gear με την χρήση αποδεικτικών στοιχείων. Η Philanthropy δέχτηκε πληροφορίες από μια απόρρητη πηγή σύμφωνα με τις οποίες ένα RAY μεταφέρονταν εκτός των Η.Π.Α. με ένα tanker, το Discovery, μέσα στο οποίο υπήρχαν πεζοναύτες υπό την καθοδήγηση του Scott Dolph. O Snake διείσδυσε μυστικά στο Discovery με στόχο να τραβήξει τέσσερις φωτογραφίες του RAY oι οποίες θα χρησιμοποιούνταν ως αποδεικτικό στοιχείο εκ μέρους της Philanthropy για την ύπαρξη του νέου Metal Gear.

    Όμως οι Patriots, οι πραγματικοί ηγέτες των Η.Π.Α. που κινούνται παρασκηνιακά, είχαν άλλα σχέδια. Έστειλαν στο Discovery τον Ocelot, ο οποίος με την βοήθεια του Sergei Gurlukovich κατάφερε να πάρει στα χέρια του το RAY για λογαριασμό των ιδίων των Patriots, και να παρουσιάσει τον Snake ως έναν τρομοκράτη ο οποίος μάλιστα προκάλεσε και την βύθιση του Discovery στην οποία και πνίγηκε. Βέβαια, το Discovery το βύθισε ο ίδιος ο Ocelot ανατινάσσοντας με τηλεχειρισμό έναν αριθμό εκρηκτικών semtex αλλά και χρησιμοποιώντας την καταστρεπτική δύναμη του RAY. Μάλιστα ο Ocelot σκότωσε και τον Scott Dolph αλλά και τον Gurlukovich παρά το γεγονός ότι οι δυο γνωρίζονταν μεταξύ τους ήδη από τον ψυχρό πόλεμο όταν υπηρέτησαν μαζί στην ρωσική Spetsnaz. O Οcelot είχε ξεγελάσει τον Gurlukovich κάνοντας τον να νομίζει ότι συνεργάζονται μεταξύ τους για να φέρουν το RAY στη μητέρα Ρωσία. Μάλιστα μέχρι και την στιγμή που ο Οcelot αποκάλυψε τον πραγματικό λόγο που βρίσκονταν στο Discovery, ο Gurlukovich δεν είχε υποψιαστεί απολύτως τίποτα.

    Στο Discovery βρισκόταν και η κόρη του Gurlukovich, Olga η οποία ήταν έγκυος. Οι Patriots, πέρα από την απόκτηση του RAY και την παρουσίαση του Snake ως τρομοκράτη ο οποίος πνίγηκε κατά την βύθιση του Discovery (που κατά αυτούς, αυτός την προκάλεσε και αυτό ήταν που πέρασαν στους πολίτες) είχαν και έναν τρίτο στόχο. Mε τη βοήθεια του Ocelot, δεν βύθισαν το Discovery σε ένα τυχαίο σημείο αλλά εκεί οπού αργότερα θα κατασκευάζονταν μια πλωτή πλατφόρμα, γνωστή ως Big Shell Plant, για την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος της περιοχής από μια οικολογική καταστροφή, όπως αυτή των τοξικών ουσιών και υγρών που διέρρευσαν από το Discovery. Ο πραγματικός όμως λόγος για την κατασκευή του Big Shell Plant ήταν διαφορετικός.

    Big Shell Plant, New York 2009

    Δύο χρόνια πέρασαν από τα γεγονότα του tanker Discovery. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα είχε ήδη κατασκευασθεί το Big Shell Plant, ακριβώς στην τοποθεσία βύθισης του Discovery. Στην κοινή γνώμη πέρασε από τους Patriots η ιδέα πως το Big Shell Plant κατασκευάσθηκε για να προστατευθεί το θαλάσσιο περιβάλλον της περιοχής από τα διαρρέοντα τοξικά του Discovery. Πέρα όμως από αυτό τον λόγο, το Big Shell Plant προσέφερε άριστη κάλυψη για την κατασκευή του Arsenal Gear, μιας τεράστιας κινητής πολεμικής μηχανής.

    Εν τω μεταξύ, μια τρομοκρατική ομάδα υπό την ηγεσία του πρώην προέδρου των Η.Π.Α. George Sears, κατέλαβε το Big Shell Plant κατά την διάρκεια μιας επίσκεψης του νυν προέδρου των Η.Π.Α. James Johnson, κρατώντας όμηρο αυτόν, μαζί με έναν αριθμό πολιτών και πολιτικών που εκείνη τη στιγμή βρίσκονταν στο Big Shell Plant. Ο George Sears είχε πάρει την κωδική ονομασία Solidus Snake και άφηνε ψευδώς να εννοηθεί πως είναι ο Solid Snake, o οποίος κατά τους Patriots είχε πνιγεί πριν δύο χρόνια στα γεγονότα του Discovery. Τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του Sears- Solidus ήταν πρώην μέλη της Dead Cell, μιας ομάδας που ίδρυσε ο ίδιος ο Sears την περίοδο που ήταν πρόεδρος, με στόχο αυτή η ομάδα να κάνει ψεύτικες επιθέσεις σε συστήματα ασφαλείας για να δοκιμάζεται η αποτελεσματικότητα αυτών των συστημάτων. Πέρα από τα πρώην μέλη της Dead Cell, ο Solidus είχε στο πλευρό του τον Ocelot, ο οποίος -χωρίς ο Solidus να το ξέρει σχεδόν μέχρι το τέλος του Sons Of Liberty- προσέφερε τις υπηρεσίες του στους Patriots, και την Olga Gurlukovich μαζί με έναν αριθμό Ρώσων μισθοφόρων. Όλοι αυτοί μαζί αποτελούσαν τους Sons Of Liberty.

    Αίτημα των τρομοκρατών ήταν να τους δοθούν τριάντα δισεκατομμύρια δολάρια για να αφεθεί ελεύθερος ο πρόεδρος Johnson. Κατά τον Solidus, στόχος των Sons Of Liberty ήταν να αναγκάσουν τους Patriots να δώσουν στους πολίτες βασικά δικαιώματα και ελευθερίες που δικαιούνταν και τα οποία οι Patriots τους τα στερούσαν, με το φιλτράρισμα των πληροφοριών μέσω του συστήματος GW (George Washington). Αυτό είχε ως αποτέλεσμα στους πολίτες να φθάνουν επιλεγμένες ή λανθασμένες πληροφορίες εκ μέρους των Patriots και να τους δημιουργείται μια λανθασμένη αντίληψη της πραγματικότητας. Κατά αυτόν τον τρόπο οι Patriots ήλεγχαν έμμεσα την σκέψη εκατομμυρίων πολιτών κατευθύνοντας τους προς συγκεκριμένες αντιλήψεις. Στην πραγματικότητα όμως, ο Solidus στράφηκε εναντίον των Patriots διότι στην προσπάθεια του να αναδυθεί ξανά στην εξουσία, έστω και με αθέμιτο τρόπο, ή όλη προπαγάνδα που χρησιμοποιούσε για τον σκοπό αυτό ουσιαστικά αχρηστεύονταν από τους Patriots μέσω του GW. Το GW βρίσκονταν μέσα στο Arsenal Gear το οποίο του παρείχε την απαραίτητη προστασία.

    <span style="color:#FFFFFF">............................ ................................................


    Οι Patriots, για να αντιμετωπίσουν τον Solidus, έστειλαν τον Raiden καθώς και μια ομάδα Navy Seals. Οι Navy Seals δεν γνώριζαν για την ύπαρξη του Raiden. Επίσης οι Solid Snake και Otacon κατάφεραν να διεισδύσουν στο Big Shell Plant μέσω της ομάδας Navy Seals, ο Snake ως μάχιμο μέλος της και ο Otacon ως ειδικός επιστήμονας της ομάδας. Ο Raiden στάλθηκε από τους Patriots στο Big Shell Plant ξέροντας μόνο την μισή αλήθεια σχετικά με τον λόγο της εκεί αποστολής του. Στα αρχικά στάδια της αποστολής του, δεν ήξερε γιατί είχε σταλεί εκεί και προσέφερε τις υπηρεσίες του στους Patriots, καθώς ο ίδιος πίστευε πως ήταν μέλος της Fox Hound. Όμως, όπως του είπε αργότερα ο Snake, η Fox Hound είχε διαλυθεί πριν τέσσερα χρόνια, αμέσως μετά τα γεγονότα στα νησιά Shadow Moses. Έτσι, ο Raiden μετά την συνάντηση του με τον Snake, και αφού άκουσε όσα αυτός του είπε , άρχισε να μπαίνει στις πρώτες υποψίες για το τι πραγματικά συμβαίνει στο Big Shell Plant.

    Οι Patriots βέβαια, είχαν στείλει τον Raiden στο Big Shell Plant για να εξουδετερώσει τον Solidus και να σώσει τον πρόεδρο Johnson που ήταν πιόνι τους, αλλά και για έναν ακόμη λόγο... για να δοκιμασθεί σε αυτές τις ακραίες πολεμικές συνθήκες το S3 project, με τον Raiden να αποτελεί το πειραματόζωο. Το S3 σημαίνει Selection for Society Serenity και ήταν ένα πρόγραμμα το οποίο προκαλούσε ψευδαισθήσεις στα επιλεγμένα του θύματα μέσω του ελέγχου των νανομηχανών που υπήρχαν μέσα στο αίμα τους. Στο αίμα του Raiden, υπήρχαν νανομηχανές τοποθετημένες από ανθρώπους των Patriots. Μια από τις ψευδαισθήσεις που δημιουργηθήκαν στον Raiden ήταν ο Roy Campbell (που του μιλούσε μέσω του Codec), ο οποίος δεν ήταν ο πραγματικός Campbell, αλλά μια ψηφιακή ύπαρξη, η οποία διέθετε τεχνητή νοημοσύνη και είχε δημιουργηθεί από το ίδιο το S3. Ο Raiden, μέσω και του ελέγχου των νανομηχανών στο αίμα του, πίστεψε μέχρι και λίγο πριν το τέλος της αποστολή του πως πρόκειται για τον πραγματικό Campbell, τον άνθρωπο που έδινε οδηγίες στον Snake κατά τα γεγονότα των Shadow Moses. Bέβαια, έμπαινε κατά διαστήματα σε υποψίες για το αν ο <<ψεύτικος>> Campbell του έλεγε όλη την αλήθεια σχετικά με την αποστολή, ειδικά μετά την συνάντηση του με τον Snake.



    O Raiden έμαθε όλη την αλήθεια για τους Patriots όταν συνάντησε τον πρόεδρο Johnson, ο οποίος του έδωσε το MO disc, έναν δίσκο που περιείχε έναν ιό παρόμοιο με τον FOX DIE, τον οποίο είχε δημιουργήσει η Naomi, και που μπορούσε να καταστρέψει το GW. Στο Big Shell Plant βρισκόταν και η αδερφή του Otacon, Εma Emmerich η οποία σκοτώθηκε εκεί από έναν πρώην μέλος της Dead Cell, τον Vamp. Επίσης και η Olga σκοτώθηκε από τον ίδιο τον Solidus.

    Τελικά, ο Solidus κατάφερε να ενεργοποιήσει το Arsenal Gear και να το οδηγήσει στο Federal Hall, εκεί όπου πριν από 230 χρόνια ο George Washington έγινε ο πρώτος δημοκρατικά εκλεγμένος πρόεδρος τον Η.Π.Α. Σε αυτό το σημείο δόθηκε η τελική μάχη μεταξύ Solidus και Raiden με αποτέλεσμα τον θάνατο του πρώτου. Εκεί, ο Solidus είπε στον Raiden πως επαναστάτησε εναντίον των Patriots για το καλό του λαού (δείτε παραπάνω), φυσικά δεν αποκάλυψε την πραγματική αιτία της <<επαναστασής>> του. Πριν από αυτή τη μάχη, ο Raiden είχε πιαστεί αιχμάλωτος μέσα στο Arsenal Gear, κι εκεί ο Solidus του αποκάλυψε πως πριν χρόνια τον είχε εκπαιδεύσει ο ίδιος, αλλά αυτές τις μνήμες τις έσβησαν οι Patriots μέσω των νανομηχανών στο αίμα του. Μια ακόμη εφαρμογή του S3.

    Leave a comment:

Working...
X