Originally posted by BigBOSS
View Post
Εμμμ...Βασικά εγώ δεν θέλω να συνεχιστεί.Χαίρομαι μεν που το Peace Walker ξαναγυρνάει σε πιο ιαπωνικό μοτίβο(και ως εκ τούτου στις "ρίζες" του)αλλά είμαι παράλληλα και μεγάλος θαυμαστής του Kojima,και θέλω επιτέλους να τον δώ να δουλεύει σε ένα νέο project εκ του μηδενός.Και επειδή μιλάμε για MGS,που βασίζεται κατα ένα τεράστιο ποσοστό στο story του και στην ultra-complex πλοκή του,το να γίνουν τα πράγματα - storywise - κώλος απο το πουθενά και η σειρά να ξαναμπεί στην λογική του sequel-answer δεν είναι κάτι το απίθανο,αλλά θα έλεγα ένας υπαρκτός κίνδυνος.Και το Peace Walker μπορεί να μοιάζει 'αθώο' εκ πρώτης όψεως (σκεπτόμενοι ότι χρονολογικά παίζει μπάλα σε δικό του 'γήπεδο') αλλά φτάνει μόνο ένα twist στο σενάριο (π.χ. η παρουσία του Liquid στο PW) για να γυρίσουμε και πάλι σε post MGS2 εποχές όπου τα ερωτηματικά ήταν πολλά περισσότερα απο τις απαντήσεις.
Όχι, τι λογική είναι αυτή, ό,τι είναι εξαιρετικό πρέπει να σταματάει στην ακμή του για να το θυμούνται έτσι όπως ήταν καλύτερο.
Έχω άπειρες νοσταλγικές μνήμες απο cartoons,games,ταινίες κλπ και νομίζω ότι αυτό είναι και το νόημα σχεδόν στα πάντα.Να ξέρεις πότε να σταματήσεις.Είναι πολύ δύσκολο να παράγεις κάτι για 10 + χρόνια και να διατηρείς παράλληλα την "φρεσκάδα" ζωντανή.Τίτλοι σαν το Mario,το Zelda,το MGS κλπ,έχουνε περάσει στο πάνθεον του gaming ακριβώς γιατί κατάφεραν να αντέξουνε στον χρόνο,αλλά και να παραμείνουνε πιστά στο ύφος τους.Γι'αυτο και γελάω όταν ακούω κάποιους να συγκρίνουνε το Ratchet με το Mario και το Splinter Cell με το MGS.
Ευτυχως το ιδιο πιστευει και ο ιδιος ο Kojima, οπως εχει δηλωσει αμετρητες φορες.
Εγώ ξενερώνω που συνεχίζουν με Rising και Peace Walker
Leave a comment: