Τελικά το παιχνίδι δεν είναι τόσο μάπα όσο νόμιζα. 32 ώρες και μόλις ολοκλήρωσα την loyalty mission της Tali η οποία και μου φάνηκε φοβερή. Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποια αποστολή που να εκρεμμεί, πέραν του να πάω να βρω το IFF, οπότε θα κάνω μία επίσκεψη σε ένα μεγάλο αριθμό πλανητών μπας και βρω distress signal.
BTW η Jack ποια νομίζει ότι είναι; Θέλει να χωρίσω την Miranda για να κάνει κάτι μαζί μου. Άντε μωρή από εκεί, 2 κόμβους πριν στο δέντρο διαλόγου μου καθόσουν για το σεξ και μόνο και τώρα έχεις απαιτήσεις;
Έφτασα και στο full paragon, άντε μην αρχίσω τώρα τις κακές πράξεις να γουστάρω!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mass Effect 2
Collapse
X
-
Σκέφτηκα αυτό που είπε ο Τίτους (για το ότι το game μένει σταθερό στα δεδομένα που τέθηκαν στην αρχή του) και άρχισα να βλέπω λίγο διαφορετικά την όλη δομή του. Όταν το προχωρήσω λίγο ακόμα θα γράψω ξανά εντυπώσεις, πιστεύω πολύ καλύτερες από αυτές που εξέφρασα νωρίτερα.
Leave a comment:
-
Titus συμφωνω, ουσιαστικα η ιστορια ειναι: Ενα κορυφαιο σκηνικο στην εναρξη-> που μας οδηγει σε μια τεραστια απειλη-> οποτε πρεπει να μαζεψουμε ολους τους τουμπανους του συμπαντος-> προκειμενου να την πεσουμε στους κακους και να τα κανουμε ολα κωλο-> φυσικα στην καταληξη θα βιωσουμε ενα τελος που θα προετοιμαζει για τον επιλογο της τριλογιας
.
Περα απο την πλακα παντως ορισμενοι απο τους χαρακτηρες καθως και οι ιστοριες τους, εχουν δωθει με παρα πολυ καλο τροπο. Τα αγαπημενα μου κομματια εχουν να κανουν με τους Legion, Mordin, Samara, Tali... Επισης να πω οτι η εικονα που σου αφηνει εν τελει το σεναριο ειναι πολυ καλη και γενικα αν και προκειται περισσοτερο για ενα story χαρακτηρων, δεν πιστευω οτι θα αφησει σε καποιον την γευση του ρηχου οταν τελειωσει.
Αυτο που με χαλασε προσωπικα ηταν η υπερβολικη γραμμικοτητα του τιτλου (που περναγε και στο level design) και οτι σαν παιχνιδι ηταν πρωτα shooter και μετα rpg. Απουσιαζαν επισης μερικες βασικες δομες του ειδους και φυσικα αναφερομαι σε κατι συνολικοτερο απο το ''τι επιλογες εγιναν στη διαμορφωση του battle system''. Αλλοι απ'οτι διαβασα γουσταρανε απειρα την μορφη που απεκτησε το παιχνιδι...κατα συνεπεια θεωρω πως ειναι καθαρα θεμα γουστου. Imo εγιναν καλες αλλαγες που βελτιωσαν θεματακια του πρωτου τιτλου και αλλες οι οποιες δεν μου αρεσαν και τοσο.
Το οτι δεν θα πας στο omega relay χωρις να εχεις ολοκληρωσει τουλαχιστον τα recruits και loyalty το θεωρω δεδομενο...εκει ειναι ολο το ζουμι του παιχνιδιου.Έβανς, για το Omega Relay μπορεί να έχεις πρόσβαση από αρκετά νωρίς (και άρα να τελειώσεις το παιχνίδι) αλλά το τι έχεις αφήσει στη μέση από αποστολές και upgrades παίζει σημαντικό ρόλο. Από εκεί και πέρα είναι θέμα επιλογής και γούστου. Αν πω έστω και μια λέξη παραπάνω είναι spoiler.
Είμαι επίσης πολύ περίεργος να δω τις φάτσες των ψηφιακών Shepard σας. Τους δικούς μου τους έχω δείξει.
Οταν το ξαναβαλω θα postαρω photos;).
Leave a comment:
-
Παιδιά, το παιχνίδι είναι εντελώς straightforward. Σου λέει "δουλειά σου είναι να μαζέψεις αυτούς τους τύπους και να πας να σκοτώσεις τα όντα". ΤΕΛΟΣ. Live with it.
Για τα PR στοιχεία τα έχω πει κι αλλού, δε θα σας κουράσω. Εκ των υστέρων φαίνεται πως σε ό,τι αφορά τα equippable items η Bioware ήθελε να πουλήσει DLC.
Έβανς, για το Omega Relay μπορεί να έχεις πρόσβαση από αρκετά νωρίς (και άρα να τελειώσεις το παιχνίδι) αλλά το τι έχεις αφήσει στη μέση από αποστολές και upgrades παίζει σημαντικό ρόλο. Από εκεί και πέρα είναι θέμα επιλογής και γούστου. Αν πω έστω και μια λέξη παραπάνω είναι spoiler.
Είμαι επίσης πολύ περίεργος να δω τις φάτσες των ψηφιακών Shepard σας. Τους δικούς μου τους έχω δείξει.
Leave a comment:
-
Το omega relay ειναι στο τελος του παιχνιδιου (καταλαβαινεις οτι το κεντρικο story λοιπον ειναι αρκετα μικρο)Το omega relay ειναι στο τελος του παιχνιδιου...omega...τελος...
ok
Leave a comment:
-
Αυτο ακριβως λεω, οτι ακομα και η πιο σημαντικη σεναριακα πολη του παιχνιδιου, σε οτι αφορα την ιστορια αυτη καθεαυτη δεν σου δινει τιποτα. Θα αποτελεσει απλα το μεσο για καποια loyalty στη συνεχεια. Αυτο δειχνει και την επικεντρωση που αναφερω πριν στους χαρακτηρες.
Το omega relay ειναι στο τελος του παιχνιδιου (καταλαβαινεις οτι το κεντρικο story λοιπον ειναι αρκετα μικρο)
Leave a comment:
-
Κάτσε... Εγώ ακόμα δεν πήδηξα στο Omega Relay. Πήγα στο Citadel και θεώρησα τα όσα είδα αδιάφορα... Βασικά υπήρξε μία σκηνή με το Council που κράτησε πέντε λεπτά (5) και δεν την εξέλαβα ως κάτι... σημαντικό. Τέλος πάντων, τι να πω...Για να καταλαβεις αυτο που λεω μπορεις να κανεις απλα μια βολτα μεχρι τη citadel (ισως την πιο -σεναρικα- σημαντικη πολη του πρωτου τιτλου), αν δεν το εχεις κανει ηδη, και να δεις τι διαλεγει το παιχνιδι να σου πει και που επικεντρωνεται.
Leave a comment:
-






Κοιτα, το καλο με το mass effect 2 ειναι οτι ακολουθει ανοδικη πορεια μεχρι το τελος. Θεωρω οτι σαν παιχνιδι δεν υπαρχει περιπτωση να μην το ευχαριστηθεις. Θα σε παει μονο του μεχρι το τελος.
Απλα οπως σου ειπα τα rpg στοιχεια βρισκονται σε basic επιπεδο και επιπλεον η βασικη ιστορια δεν εχει να σου πει κατι σε οτι αφορα το κυριο μερος της. Εχεις εξελιξη της μονο στην αρχη και στο τελος, ο κεντρικος κορμος εχει να κανει με την αναπτυξη των χαρακτηρων, αφορα μονo αυτους και μεσω αυτων μαθαινεις καποια περιφερειακα πραγματα για το ολο συμπαν και το που οδηγηθηκαν τα πραγματα μετα το 1ο mass effect.
Για να καταλαβεις αυτο που λεω μπορεις να κανεις απλα μια βολτα μεχρι τη citadel (ισως την πιο -σεναριακα- σημαντικη πολη του πρωτου τιτλου), αν δεν το εχεις κανει ηδη, και να δεις τι διαλεγει το παιχνιδι να σου πει και που επικεντρωνεται.
Παντως περιμενω παρα πολυ τις εντυπωσεις σου μετα τον τερματισμο ;);).
Leave a comment:
-
Damn :xp: . Καλά χτες μίλησα με nooto και με ξενέρωσε όσο δεν πάει με το παιχνίδι, αλλά το υποσχέθηκα στον εαυτό μου να το τερματίσω
.
Leave a comment:
-
Συμπέρασμα:
Έκανα 2 loyalty missions (του Krogan και του Mordin) και έχω ψήσει το γκομενάκι (το δύσκολο, για να μην αναφέρω όνομα). Μετά ίσως να ψήσω και την ψυχαναλύτρια, το βλέπω ότι γουστάρει (από την πρώτη στιγμή εκφράστηκε). Α ρε Shepard xD .
Επέστρεψε και αυτός ο ενθουσιασμός της πρώτης στιγμής
. Α ρε Evans!
Ο Evans τρελαίνεται να την πέφτει σε ψηφιακές γυναίκες.
Leave a comment:
-
Το έκραζα και με το παραπάνω, αλλά πήρα τη γενναία απόφαση να το συνεχίσω
. Ο λόγος είναι πέρα για πέρα άκυρος, αγόρασα καινούρια ηχεία και είπα να δοκιμάσω πώς ακούγονται σε ένα παιχνίδι. Αρχικά τα έβαλα στο PS3, αλλά στο δωμάτιο που παίζω έχει τόση ζέστη, ώστε το PS3 κάνει σα σκούπα. Κατέληξα στο ότι πρέπει να δοκιμάσω κάτι στο PC, οπότε έβαλα το ME2. Ε έπαιζα 3 ώρες
.
Έκανα 2 loyalty missions (του Krogan και του Mordin) και έχω ψήσει το γκομενάκι (το δύσκολο, για να μην αναφέρω όνομα). Μετά ίσως να ψήσω και την ψυχαναλύτρια, το βλέπω ότι γουστάρει (από την πρώτη στιγμή εκφράστηκε). Α ρε Shepard xD .
Επέστρεψε και αυτός ο ενθουσιασμός της πρώτης στιγμής
. Α ρε Evans!
Leave a comment:
-
Σου λεω παντως οτι το παιχνιδι απο καποιο σημειο και μετα ανεβαζει παρα πολυ τους ρυθμους του...Ισως εχει να κανει με το mood της περιοδου που το επαιξες αλλα θεωρω οτι αν το συνεχισεις θα σε κερδισει, η δικια μου γνωμη για παραδειγμα αλλαξε παρα πολυ μεσα στο περασμα των ωρων.
Ως προς το role playing αυτο καθ'αυτο και εγω πιστευω οτι δεν ειναι το δυνατο σημειο του τιτλου και σιγουρα δεν μπορω να το συγκρινω με παιχνιδια οπως το fallout 3 ας πουμε (χιλιομετρα μπροστα)... το σεναριο και οι χαρακτηρες ωστοσο παρουσιαζουν πολυ μεγαλο ενδιαφερον κατα τη γνωμη μου, ειδικα καθως προχωρας.
Το θεμα ειναι οτι ο τιτλος με την ωρα καταφερνει να μεταμορφωθει απο τη συνεχεια του mass effect σε κατι πολυ πολυ καλυτερο.
Θα δουμε, εχω ακομα δρομο μπροστα μου και σιγουρα πολλα πραγματα να δω μεχρι να μπορω να εκφρασω μια ''τελικη'' γνωμη.
Leave a comment:
-
Εγώ το άφησα μετά από τη loyalty mission του Jacob και αισθανόμουν ότι οι επιλογές που μου δίνονταν ήταν αστείες και το σενάριο ανύπαρκτο. Τι να πω, ή κάτι κάνω λάθος, ή βαρέθηκα αυτά τα παιχνίδια, ή δεν ήμουν στο mood. Όπως και να έχει το βρήκα πολύ βαρετό, αν και θα του δώσω σίγουρα μία δεύτερη ευκαιρία.
Leave a comment:
-
Infiltrator class, hardcore mode και πανω απο 30 ωρες παιχνιδιου.
Κατ'αρχην να πω οτι οταν ειχα φτασει γυρω στις 10 ωρες ετοιμαζομουν να ριξω γερο κραξιμο
. Βασικα το παιχνιδι μου φαινοταν απιστευτα γραμμικο (κατι σαν το δυτικο ff13), οι υποαποστολες μια απο τα ιδια με πολυ λιγα πραγματα να κανεις (μπες, σκοτωσε τους ολους, πατα Α και τελος) και το σεναριο το ιδιο αδιαφορο με αυτο του πρωτου παιχνιδιου...επισης λογω της γραμμικοτητας, αν και θα ακουστει παρανοικο, ηθελα να γυρισει πισω το mako για να υπαρχει και λιγο εξερευνηση.
Anyway απο κει και περα ο τιτλος παιρνει ενα τεραστιο boost και ανοιγει παρα πολυ...μεγαλη αναπτυξη των χαρακτηρων, ανοιγμα των επιλογων, φοβερες αποστολες με το οχηματακι απο το dlc, σοβαρο σεναριο στις περισσοτερες απο τις αποστολες (loyalty ftw), φανταστικες προσωπικοτητες στους κυριους χαρακτηρες, χαοτικη βελτιωση στα mechanics σε σχεση με το πρωτο παιχνιδι. Μπορω να πω οτι εχω εθιστει και διατηρω το ενδιαφερον μου αμειωτο. Η γραμμικοτητα συνεχιζει να υπαρχει αλλα πλεον οι επιλογες που εχεις στο πως να προχωρησεις και τι να κανεις ειναι τοσες πολλες που σταματας να την παρατηρεις.
Ο τιτλος με λιγα λογια ειναι καταπληκτικος, συνεχιζω δυνατα και συντομα θα ξαναδωσω feedback.
Leave a comment:
Leave a comment: