Titus συμφωνω, ουσιαστικα η ιστορια ειναι: Ενα κορυφαιο σκηνικο στην εναρξη-> που μας οδηγει σε μια τεραστια απειλη-> οποτε πρεπει να μαζεψουμε ολους τους τουμπανους του συμπαντος-> προκειμενου να την πεσουμε στους κακους και να τα κανουμε ολα κωλο-> φυσικα στην καταληξη θα βιωσουμε ενα τελος που θα προετοιμαζει για τον επιλογο της τριλογιας
.
Περα απο την πλακα παντως ορισμενοι απο τους χαρακτηρες καθως και οι ιστοριες τους, εχουν δωθει με παρα πολυ καλο τροπο. Τα αγαπημενα μου κομματια εχουν να κανουν με τους Legion, Mordin, Samara, Tali... Επισης να πω οτι η εικονα που σου αφηνει εν τελει το σεναριο ειναι πολυ καλη και γενικα αν και προκειται περισσοτερο για ενα story χαρακτηρων, δεν πιστευω οτι θα αφησει σε καποιον την γευση του ρηχου οταν τελειωσει.
Αυτο που με χαλασε προσωπικα ηταν η υπερβολικη γραμμικοτητα του τιτλου (που περναγε και στο level design) και οτι σαν παιχνιδι ηταν πρωτα shooter και μετα rpg. Απουσιαζαν επισης μερικες βασικες δομες του ειδους και φυσικα αναφερομαι σε κατι συνολικοτερο απο το ''τι επιλογες εγιναν στη διαμορφωση του battle system''. Αλλοι απ'οτι διαβασα γουσταρανε απειρα την μορφη που απεκτησε το παιχνιδι...κατα συνεπεια θεωρω πως ειναι καθαρα θεμα γουστου. Imo εγιναν καλες αλλαγες που βελτιωσαν θεματακια του πρωτου τιτλου και αλλες οι οποιες δεν μου αρεσαν και τοσο.
Το οτι δεν θα πας στο omega relay χωρις να εχεις ολοκληρωσει τουλαχιστον τα recruits και loyalty το θεωρω δεδομενο...εκει ειναι ολο το ζουμι του παιχνιδιου.
Οταν το ξαναβαλω θα postαρω photos;).

Περα απο την πλακα παντως ορισμενοι απο τους χαρακτηρες καθως και οι ιστοριες τους, εχουν δωθει με παρα πολυ καλο τροπο. Τα αγαπημενα μου κομματια εχουν να κανουν με τους Legion, Mordin, Samara, Tali... Επισης να πω οτι η εικονα που σου αφηνει εν τελει το σεναριο ειναι πολυ καλη και γενικα αν και προκειται περισσοτερο για ενα story χαρακτηρων, δεν πιστευω οτι θα αφησει σε καποιον την γευση του ρηχου οταν τελειωσει.
Αυτο που με χαλασε προσωπικα ηταν η υπερβολικη γραμμικοτητα του τιτλου (που περναγε και στο level design) και οτι σαν παιχνιδι ηταν πρωτα shooter και μετα rpg. Απουσιαζαν επισης μερικες βασικες δομες του ειδους και φυσικα αναφερομαι σε κατι συνολικοτερο απο το ''τι επιλογες εγιναν στη διαμορφωση του battle system''. Αλλοι απ'οτι διαβασα γουσταρανε απειρα την μορφη που απεκτησε το παιχνιδι...κατα συνεπεια θεωρω πως ειναι καθαρα θεμα γουστου. Imo εγιναν καλες αλλαγες που βελτιωσαν θεματακια του πρωτου τιτλου και αλλες οι οποιες δεν μου αρεσαν και τοσο.
Έβανς, για το Omega Relay μπορεί να έχεις πρόσβαση από αρκετά νωρίς (και άρα να τελειώσεις το παιχνίδι) αλλά το τι έχεις αφήσει στη μέση από αποστολές και upgrades παίζει σημαντικό ρόλο. Από εκεί και πέρα είναι θέμα επιλογής και γούστου. Αν πω έστω και μια λέξη παραπάνω είναι spoiler.
Είμαι επίσης πολύ περίεργος να δω τις φάτσες των ψηφιακών Shepard σας. Τους δικούς μου τους έχω δείξει.
Είμαι επίσης πολύ περίεργος να δω τις φάτσες των ψηφιακών Shepard σας. Τους δικούς μου τους έχω δείξει.
Οταν το ξαναβαλω θα postαρω photos;).
Comment