Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metal Gear Solid: Peace Walker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Aς γράψω και εδώ κάποιες εντυπώσεις, που είχα γράψει στο τι παίζετε, για τον τίτλο όσοι δεν τις είδαν.

    Παίζω το metal gear solid peace walker για psp το τελευταίο διάστημα σε έντονους ρυθμούς.Αρκετά αιθιστικό όχι όσον αφορά το κανονικό παιχνίδι αλλά το όλο management που κάνεις με την ομάδα σου.Πραγματικά παίζω κάθε αποστολή, για να γίνω όσο το δυνατόν καλύτερος, αρκετές φορές.Είμαι προς το τέλος και βρίσμομαι στις 30+ ώρες.Πραγματικά απορώ γιατί λείπουν κάποιες κλασσικές κινήσεις όπως το μαζεύεις κοιμισμένους και να τους πηγαίνεις όπου θες.Επίσης σε ορισμένες πίστες οι εχθροί είναι πολύ καλά κρυμμένοι που δεν φαίνονται ακόμη και δίπλα τους να είσαι.Επίσης γιατί δεν υπάρχουν επίπεδα δυσκολίας?Γιατί πολεμάς μόνο μηχανές για boss?Μερικά πράγματα που τα θεωρώ πολύ σημαντικά και ρίχνουν τον τίτλο αρκετά για μένα.Κατά τα άλλα συνεχίζουμε προς την ολοκλήρωση του main quest.
    Nintendo I.D.: paixtis
    3ds friend code: 2664-2347-7128

    Comment


    • #62
      Λοιπον το ξεκινησα και εγω και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ θετικες. Το τελικο αποτελεσμα σε οτι αφορα την προσεγγιση ειναι πολυ κοντα σε αυτο που πηραμε απο το mgs4.

      Το παιχνιδι ειναι χωρισμενο σε κεφαλαια οπως το mgs4 και καθε κεφαλαιο σε μικρα acts που λειτουργουν ως checkpoints. Μπορεις να παιξεις ειτε συνεχομενα ολα τα acts βλεποντας μονο το main story (οπως δηλαδη τα οικιακα mgs) ειτε μετα απο καθε act να γυρνας στο hub που εχει το παιχνιδι και να ασχοληθεις με υποαποστολες και το management των στρατιωτων που κανεις recruit.

      To recruit system ειναι πιο απλο και μαζεμενο απο αυτο του portable ops. Επιπλεον πιο μαζεμενοι παρουσιαζονται και οι μηχανισμοι του παιχνιδιου. Δεν μπορεις να κουβαλας τους εχθρους που εχεις ακινητοποιησει (εχει προστεθει ωστοσο το balloon system που εχουν δειξει τα διαφορα videos), δεν υπαρχει fps mode και γενικοτερα εχουν αφαιρεθει διαφορα στοιχεια που λογω interface εκαναν δυσκολη τη ζωη του παικτη. Πιο περιγραφικα εχουν φυγει αρκετα στοιχεια των πιο παλιων τιτλων της σειρας και εχουν προστεθει οι πιο user friendly χειρισμοι του Guns of the Patriots.

      Ο χειρισμος κατα τη γνωμη μου ειναι παρα πολυ καλος στην περιπτωση που καποιος επιλεξει το shooter type (face buttons για την καμερα) και ειναι τελεια προσαρμοσμενος στην δομη του τιτλου. Ευνοειται ακομα και το walk n shoot που παρουσιαστηκε στο mgs4. Τους αλλους τυπους χειρισμου (portable ops type και monster hunter type) θα ελεγα να μην μπειτε στον κοπο να τους δοκιμασετε...ειναι απλα τραγικοι..

      Στα υπολοιπα, γραφικα, ηχος και μουσικη, κινουνται σε απιστευτα επιπεδα...παραλληλα εχει επιστρεψει ολο το cast απο τις οικιακες εκδοσεις. Εν ολιγοις παιρνεις την αισθηση ενος πραγματικου και συγχρονου metal gear πανω στο οποιο εχει πεσει πολυ δουλεια.

      Περισσοτερα οταν προχωρησω!

      Comment


      • #63
        DP

        Διαβασα καποια πραγματα που υπαρχουν στο topic και θα ηθελα να κανω ενα μικρο σχολιασμο.

        @Βelmont, σε σχεση με τις ομοιοτητες που αναφερεις με το portable ops. To main campain του portable ops ειναι πολυ περισσοτερο mission based απ'οτι του peace walker και οι βασικες αποστολες δεν διαφερουν ιδιαιτερα απο τις υποαποστολες που εχει το παιχνιδι. Σαν τιτλος παρουσιαζεται γενικοτερα πολυ πιο σπασμενος και η ροη θα ελεγα οτι χανει τη ''συνεχεια'' της κατι το οποιο δεν συμβαινει στο peace walker (οπως ειπα ειναι πιο κοντα στα οικιακα mgs).

        Ο χειρισμος του portable ops ειναι αρκετα περιεργος επειδη ο ελεγχος της καμερας γινεται απο το d-pad. Για να μην καταστραφει η σκοπευση, οταν στοχευεις, πατας L μπαινοντας σε first person mode και ελεγχεις την καμερα ακινητος με το analog stick. Οποτε ειναι αδυνατο εν κινησει να χειριστεις την καμερα (εχουμε μονο ενα αριστερο χερι) και παραλληλα δεν υπαρχει walk n shoot. To peace walker εχει ακριβως τον τροπο χειρισμου του mgs4 με μονη διαφορα οτι τα face buttons κανουν την δουλεια του 2ου αναλογικου. Εχουν αφαιρεθει διαφορα αχρηστα features-κινησεις, εχουν προστεθει νεες απο το mgs4 και ειναι πραγματοποιησιμες με το πατημα ενος μονο κουμπιου (cqc και combo cqc για παραδειγμα). Η νεα κατανομη που εχει γινει στο interface ειναι πολυ πιο απλη και προσβασιμη.

        @Paixtis, αν βαλεις να παιξεις το portable ops θα καταλαβεις γιατι πολλες απο τις κινησεις πλεον δεν υπαρχουν (πατημα πολλων κουμπιων ταυτοχρονα ωστε να πραγματοποιηθουν).

        Για τους εχθρους που λες, να τσεκαρεις παντα το radar απο πανω για να βλεπεις τι παιζει.

        @ All, οσοι ειχατε προβληματα με τον χειρισμο ειμαι περιεργος να δω ποιο type χρησιμοποιουσατε προκειμενου να ακουσω και αλλες αποψεις πανω σε αυτο το θεμα.

        Comment


        • #64
          Καμια σχεση portable ops με peace walker για μενα .
          Εγω το πρωτο δεν μπορεσα να το παιξω, ηταν βαρετο imo δεν μου αρεσε καθολου αντιθετα το peace walker το λατρεψα ειναι αξιος συνεχιστης της σειρας και σε gamplay και σε ιστοριας .
          Καθε φαν της σειρας πρεπει καποια στιγμη να το παιξει.

          Και σε θεμα χειρισμου ειναι μια χαρα ,εγω δεκαταλαβα καποιο προβλημα ( με ελεγχο της καμερας στα facebuttons ).

          Comment


          • #65
            Και γω shooter type είχα επιλέξει.Μόνο πρόβλημα που αντιμετώπιζα αρχικά ήταν το θέμα του πότε θα κάνει κωλοτούμπα ή cqc μπουνιές και την πατούσα όταν ήταν σε alert.Επίσης δεν έμαθα πώς δουλεύει εν τέλη το freeze.Έπιανα πάντα όταν τους έριχνα κάτω αλλά ορισμένες φορές έπιανε και όταν πήγαινα κρυφά από πίσω τους αλλά όχι πάντα γι'αυτό δεν το ρίσκαρα.

            Ξέρετε καμμιά στρατηγική για τα main bosses του παιχνιδιού όταν τα παίζεις τη δεύτερη φορά σε submissions?Δεν μπορώ να βγάλω ούτε το pupa.Η ηλεκτρική του επίθεση είναι πολύ γρήγορα και ποιάνει παντού ακόμη και αν προσπαθείς να κρυφτείς.Και δεν χάνουν πολύ ενέργεια.

            Επίσης οι μάχες με τα tanks και τα ελικόπτερα στα submissions γίνονται όλο πιο πολλές και πιο απαιτητικές όσο προχωράς με αποτέλεσμα πάλι να μην μπορώ να ανταποκριθώ.Μια καλή στρατηγική υπάρχει?

            Τέλος υπάρχει ένα submission πέρα από αυτά που είπα πιο πάνω που δεν μπορώ να βγάλω με τίποτα.Είναι το σημείο που πρέπει με μια σφαίρα να βγάλεις αρκετούς εχθρούς και cyphers.Πάντα 1 εχθρός μένει.Δεν μπορώ να βρω κάτι να τα τελειώσω όλα μαζί...
            Nintendo I.D.: paixtis
            3ds friend code: 2664-2347-7128

            Comment


            • #66
              Και γω shooter type είχα επιλέξει.Μόνο πρόβλημα που αντιμετώπιζα αρχικά ήταν το θέμα του πότε θα κάνει κωλοτούμπα ή cqc μπουνιές και την πατούσα όταν ήταν σε alert.Επίσης δεν έμαθα πώς δουλεύει εν τέλη το freeze.Έπιανα πάντα όταν τους έριχνα κάτω αλλά ορισμένες φορές έπιανε και όταν πήγαινα κρυφά από πίσω τους αλλά όχι πάντα γι'αυτό δεν το ρίσκαρα.
              Με sneaking suit που δεν ακουγονται τα footsteps ειναι πανευκολο ;)

              Τέλος υπάρχει ένα submission πέρα από αυτά που είπα πιο πάνω που δεν μπορώ να βγάλω με τίποτα.Είναι το σημείο που πρέπει με μια σφαίρα να βγάλεις αρκετούς εχθρούς και cyphers.Πάντα 1 εχθρός μένει.Δεν μπορώ να βρω κάτι να τα τελειώσω όλα μαζί...
              Εδω απλα πρεπει να εχεις υπομονη και να δεις τις κινησεις των φρουρων και cyphers.
              Αλλα η λογικη και ο τροπος που το περασα εγω ειναι σημαδευοντας καθολη τη διαρκεια το μεσαιο βαρελι, καποια στιγμη οι φρουροι ευθυγραμμιζονται και τα cyphers σταματανε για 1 δευτερο το ενα αναμεσα στο πρωτο και δευτερο βαρελι και το αλλο αναμεσα στο δευτερο και το τριτο βαρελι τοτε πρεπει να πυροβολησεις.
              Ειναι θεμα 1-1,5 λεπτου .


              Ξέρετε καμμιά στρατηγική για τα main bosses του παιχνιδιού όταν τα παίζεις τη δεύτερη φορά σε submissions?Δεν μπορώ να βγάλω ούτε το pupa.Η ηλεκτρική του επίθεση είναι πολύ γρήγορα και ποιάνει παντού ακόμη και αν προσπαθείς να κρυφτείς.Και δεν χάνουν πολύ ενέργεια.
              Στη ηλεκτρικη επιθεση το pupa πεταει πρωτα τα conductors κατσε σε ενα σημειο και πυροβολησε/κατεστρεξε απλα τα 2-3 πιο κοντινα σε εσενα.

              Θα σου προτεινα να εχεις μαζι σου αρκετα rations, chips, curry, machine gun,supply marker,Rocket Launcher και χρησιμοποιησε Battle suit.

              Επίσης οι μάχες με τα tanks και τα ελικόπτερα στα submissions γίνονται όλο πιο πολλές και πιο απαιτητικές όσο προχωράς με αποτέλεσμα πάλι να μην μπορώ να ανταποκριθώ.Μια καλή στρατηγική υπάρχει?
              Πανω κατω χρησιμοποιησε οτι εγραψα και πανω για το pupa αλλα εγω στα τανκς χρησιμοποιουσα και grenades και shotguns μερικες φορες αλλα πρωτα καλυτερα ειναι να καθαρισεις με τους φρουρους (4-5 φορες κανουν respawn) και παντα να κρυβεσαι στο διαφορα σπιτια κτλ που εχει το λεβελ.

              Για τα ελικοπτερα Nikita και machine gun.

              Και γενικα στα boss παντα Battle suit (σου δινει και bonus damage reduction και ενα οπλο παραπανω) recovery items και supply markers οπωσδηποτε

              Comment


              • #67
                Και γώ παιζω το peace walker τον τελευταίο καιρό, αν και με αργούς ρυθμούς (έκλεψα το psp του παιχτη).

                Εντάξει γενικά καλό παιχνίδι ειναι για φορητή πάντα κονσόλα, αλλά νομίζω πως ένα game με το μέγεθος ενός metal gear δεν μπορεί δείξει όλη του την μεγαλοπρέπεια στο φορητό. Για παράδειγμα τα animated cut scenes είναι πολύ όμορφα αισθητικά αλλά νομίζω πως η εξέλιξη και το ξεδίπλωμα του σεναρίου του τίτλου θα ήταν πολύ πιο εντυπωσιακό αν όλα τα cut scenes ήταν φτιαγμένα απο πολύγωνα. Επίσης ο χειρισμός είναι πολύ βελτιωμένος σε σχέση με τον άθλιο χειρισμό του portable ops (το οποίο καν δεν τερμάτισα ούτε θέλω) αλλά και πάλι ως φυσικό (καθώς μιλάμε για psp) δεν έχει την ακρίβεια και την αμεσότητα του χειρισμού που προσφέρει το dual shock 3 ενώ κάποιες βασικές με χρησιμότητα κινήσεις που υπάρχουν στα metal gears δεν υπάρχουν στο peace walker, όπως για παράδειγμα το έρπην. Επίσης δεν μπορώ ακόμη να καταλάβω γιατί οταν πας να επιλέξεις κάποιο άλλο όπλο ή κάποιο άλλο γκάτζετ δεν παγώνει αυτόματα το παιχνίδι όπως καλώς συμβαίνει σε όλα τα υπόλοιπα metal gears ενώ και το παιχνίδι σε κάποια σημεία ειναι εκνευριστικά δύσκολο πχ το σίριλις (ή όπως λέγεται) σε πετάει μια δύο ρουκέτες (στο κανονικό επιπεδο δυσκολίας) και σε παίρνει 2-3 rations. Το σύστημα βέβαια με την στρατολόγηση μελών για την MSF και η διαχείριση της ομάδας αυτής είναι δοσμένα με αρκετά καλό τρόπο.

                Επιπλέον οι ανοιχτές περιοχές του παιχνιδιού όπως τα μέρη με την ζούγκλα θυμίζουν πολύ έντονα τις περιοχές "δωμάτια" (αυτό πλέον είναι πολύ ξενέρωτο και παλιομοδίτικο δικαίως η αδίκως άσχετα με τις δυνατότητες του μηχανήματος) του snake eater όπου κάθε λίγο γίνονταν load σε αντίθεση με τις εξωτερικές περιοχές του MGS4 όπου όπως είναι αναμενόμενο λόγω ps3 είναι πολύ μεγαλύτερες και τα loading αισθητά λιγότερα αυξάνοντας έτσι την αίσθηση της συνέχειας του κόσμου όπου κινείται ο παιχτης.
                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                Comment


                • #68
                  Το peace walker ειναι πολυ καλο ετσι οπως ειναι στο psp αλλα πραγματικα οτι αρνητικο εχει κανει μπαμ οτι ειναι θεμα περιορισμων του hardware .

                  Αν ειχε βγει στο ps3 παιζει να ταν και με διαφορα το καλυτερο της σειρας.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
                    Το peace walker ειναι πολυ καλο ετσι οπως ειναι στο psp αλλα πραγματικα οτι αρνητικο εχει κανει μπαμ οτι ειναι θεμα περιορισμων του hardware .

                    Αν ειχε βγει στο ps3 παιζει να ταν και με διαφορα το καλυτερο της σειρας.



                    τα ειπες ολα σε δυο σειρες ...

                    Comment


                    • #70
                      Ε λιγο να εχεις ασχοληθει με την σειρα το καταλαβαινεις ;)

                      Comment


                      • #71
                        Κάτι τέτοιο συνέβη και με τα 2 φορητά God of War IMO.
                        Carpe diem

                        Comment


                        • #72
                          Imo, συγκεκριμενα για τις σειρες kingdom hearts και god of war, δεν ισχυει κατι τετοιο εκτος αν αναφερομαστε μονο στην απεικονιση. Τουλαχιστον για τα chains of olympus και birth by sleep δεν μπορω με την καμια να πω οτι υπηρχε δυσκολια στο να αποδοθει η ολη φιλοσοφια και οτι επρεπε να γινουν συμβιβασμοι...ποσο μαλλον οταν αυτα τα δυο παιχνιδια ειναι στα ιδια επιπεδα ή και καλυτερα (bbs) απο τα οικιακα τους αδελφια. Αν μιλαμε μονο για απεικονιση, τοτε οκ ναι, θα εδειχναν πιο ομορφα στο ps3.

                          Στα mgs συμφωνω με τα παιδια οτι πρεπει να γινουν συμβιβασμοι μιας και ειναι αδυνατον να πετυχεις την αμεσοτητα που θα ειχες στο οικιακο συστημα σε ενα interface οπως αυτο του psp (θες ακριβεια στον ελεγχο της 3D καμερας κατ'αρχην). Αυτο που μου αρεσει ωστοσο ειναι οτι στην περιπτωση του peace walker προσπαθησαν να φτιαξουν ενα mgs πανω στο interface του psp και οχι να παρουν τα controls των προηγουμενων παιχνιδιων της σειρας και να τα χωσουν ολα σε ενα φορητο που δομικα εχει περιορισμενες δυνατοτητες για κατι τετοιο.

                          Εγω παντως δεν αλλαζω μεχρι στιγμης την αποψη μου και θεωρω πως ειναι θετικο οτι ενας τοσο μεγαλος τιτλος κυκλοφορησε στο psp. Συμφωνω στα οσα λετε οτι χανουμε καποια πραγματα αλλα απο την αλλη πιστευω οτι ιδεες οπως το management ή το co-op play κλπ δυσκολα θα τα τα περναγαν σε ενα home entry.

                          Comment


                          • #73
                            Το birth by sleep δεν κανει συμβιβασμους, ουτε καν στα γραφικα για εμενα
                            και σε γενικες γραμμες συμφωνω και για το chains of olympus
                            το mgs ομως κανει συμβιβασμους (το οποιο ειναι φυσιολογικο), αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι ειναι κακο game το αντιθετο μαλιστα παρα ειναι καλο και για αυτο με κανει να αναρωτιεμαι ποσο καλυτερο θα ηταν αν εβγαινε σε home console.

                            Και συμφωνω οτι ειναι θετικο οτι βγηκε ενας τοσο μεγαλος τιτλος στο psp αλλα οπως και να το κανουμε Metal Gear ειναι για την "silver screen" του gaming .


                            Και μακαρι στοιχεια του peace walker να βρουν με καποιον τροπο τον δρομο τους προς τις home consoles.

                            Comment


                            • #74
                              Παμε για μερικα πραγματα ακομα.

                              Εχοντας παιξει γυρω στις 8 ωρες, αντιληψη μου πανω στις δομες του τιτλου ειναι πλεον πιο ολοκληρωμενη.

                              Ο διαχωρισμος αναμεσα στο main campain και τα submissions ειναι πληρως διακριτος, ουσιαστικα υπαρχει το story mode σε στυλ οικιακων mgs και παραλληλα επιπλεον μικρες αποστολες τις οποιες μπορεις να τις πραγματοποιησεις ειτε με τον Snake ειτε με το στρατο που μαζευεις. Επιμενω πανω σε αυτο γιατι αυτη ειναι μια απο τις μεγαλυτερες διαφορες με το portable ops στο οποιο ουσιαστικα υπηρχαν μονο submissions (καποια απο τα οποια προχωρουσαν το σεναριο) χωρις ιδιαιτερη προσωπικοτητα.

                              Το recruit system ειναι αψογα δομημενο μεσω του balloon system και με αυτο τον τροπο δεν αναγκαζεσαι να μεταφερεις τους στρατιωτες στην αρχη της καθε περιοχης οπως στο portable ops. Ο χειρισμος μου φαινεται πραγματικα τελειος και ειναι οτι καλυτερο εχω δει στο psp σε full 3D game (καλυτερος και απο το resistance retribution). To ιδιο ισχυει και για τα γραφικα και τον ηχο που που πιστευω οτι η κονσολα δυσκολα μπορει να δωσει κατι καλυτερο. Ειδικη αναφορα στο animation που παρουσιαζεται καλυτερο και απο αυτο του mgs4.

                              To οτι πολλα sites εγραψαν οτι ισως μιλαμε για τον καλυτερο τιτλο της σειρας, πιστευω οτι εχει να κανει με το οτι το παιχνιδι δινει απλοχερα παρα πολλα gameplay sequences κατι το οποιο ηταν παντα προβλημα στη σειρα. Επιπλεον μπορεις να χρησιμοποιησεις σχεδον ολα τα οπλα- συσκευες που εχεις στη διαθεση σου γιατι υπαρχει μεγαλος αριθμος απο set pieces που στο ζηταει. Γενικα η ολη δομη ειναι τετοια που δεν νιωθεις οτι εχεις ενα τεραστιο αλλα αχρηστο οπλοστασιο (παιζοντας μονο με cqc και το οπλο με τα υπνοτικα).

                              Τωρα υπαρχουν οντως διαφοροι περιορισμοι οπως το γεγονος οτι οι συζητησεις του codec υπαρχουν μαζεμενες στην αρχη του καθε act (και επι της ουσιας ειναι βαρετο να ακους τοσο μεγαλο αριθμο συζητησεων μαζεμενο) ή οι σπασμενες πειοχες που λεει ο big boss ala mgs3 (κατι το οποιο ωστoσο υπηρχε και στο 4 αν και εκει οι περιοχες ηταν μεγαλυτερες). Πιστευω ομως οτι δεν ειναι ζητηματα που μπορουν να σε ξενερωσουν. Η εισοδος του Kojima στην αναπτυξη του τιτλου μετετρεψε το peace walker απο ενα entry σε φορητη κονσολα στο επομενο entry της σειρας (κατι το οποιο για να πω την αληθεια δεν περιμενα να το πετυχει)...

                              Συνεχιζουμε και θα υπαρξει εκ νεου feedback..

                              Comment


                              • #75

                                Comment

                                Working...
                                X