Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evans Συμφωνω σχεδον απολυτα μαζι σου εκτος απο το θεμα του combat system που εξακωλουθω να πυστευω οτι ειναι εξαιρετικο κ οτι σηκωνει πολλους πυραματισμους.Απλα δεν υπαρχει το απαραιτητο challenge σε end game επιπεδο(οταν τα δυσκολοτερα mobs στο παιχνιδι ειναι 100% common εχθροι,guis φυσικα οπου ναι ειναι δυσκολοτερα απο mark 64,δεν εχω κατι να προσθεσω).

    Παιχνιδαρα οπως κ να εχει απλα κατωτερο απο προηγουμενα final fantasy!

    Comment


    • Θα συμφωνήσω στο συσχετισμό που κάνεις με το Χ. Παρόλο που στο ΧΙΙΙ οι στιγμές με τους χαρακτήρες είναι πολλές και, αλήθεια είναι προσπαθούν πολύ, δεν καταφέρνουν να συγκινήσουν ή να δώσουν αυτό το ειδικό βάρος, το "focus", που χρειάζεται η περιπέτεια με αποτέλεσμα η ίδια η περιπέτεια να αποδίδεται κάπως ανάλαφρα και έλα μωρέ τι έγινε τώρα, πάμε να σώσουμε τον κόσμο.

      Δηλαδή, παρ'όλο που η σεναριακή ιδέα της σύγκρουσης Cocoon-Pulse θα μπορούσε να δώσει μια πραγματική αίσθηση ότι όντως πλησιάζει το τέλος του κόσμου, όντως διακυβεύονται τόσα πράγματα, περισσότερο αισθάνεσαι ότι βλέπεις μια παρέα απρόσωπων ηρώων που βγήκαν βόλτα να σώσουν τον κόσμο. Στο Χ για παράδειγμα υπήρχε διάχυτος ο κίνδυνος της απειλής του Sin σε όλη τη διαδρομή της περιπέτειας, η γραμμικότητα βοηθούσε να σκιαγραφηθεί το backround των χαρακτήρων, η κάθε περιοχή αποκτούσε ειδικό βάρος υποβοηθούμενη από την αφήγηση ενώ δεν έλειπαν και οι στιγμές κορύφωσης του σεναρίου, είτε με μορφή δράματος, είτε με μορφή love-story, είτε με μορφή κάποιας επικής σύγκρουσης.

      Στο ΧΙΙΙ λάμπουν δια της απουσίας τους όλες αυτές οι στιγμές. Η γραμμικότητα της αφήγησης και ειδικότερα βρισκόμενη σε έναν τόσο καλά μελετημένο και σχεδιασμένο κόσμο όπως αυτό της Cocoon-Pulse, δεν ερεθίζει, δεν εξιτάρει, δεν συγκινεί ενώ πολύ εύκολα θα μπορούσε να τα κάνει όλα αυτά. Καθ'ολη τη διάρκεια της περιπέτειας ποτέ η αφήγηση δεν δίνει την αίσθηση του κινδύνου μπροστά στα όσα διακιδεύονται, οι διαπροσωπικές σχέσεις των χαρακτήρων είναι τραβηγμένες από τα μαλλιά με τις απογοητεύσεις και τον ενθουσιασμό τους να μοιάζουν εντελώς ξύλινες, ενώ ποτέ και πουθένα δεν δίνεται η αίσθηση του επικού και της κορύφωσης.


      Παιχτικά τώρα δεν θα το κρίνω για όσα δεν πρόσφερε ή θα μπορούσε να προσφέρει, το γνωρίζαμε πριν κυκλοφορήσει. Τα δύο πιο δυνατά σημεία του για μένα είναι το setting, με καταπληκτικά και ευφάνταστα σχεδιασμένα τοπία μερικά από τα καλύτερα που έχω δει σε final fantasy και βεβαίως το σύστημα μάχης του που αν δεν ήταν τόσο καλό και τόσο εθιστικό δεν ξέρω κατα πόσο η όρεξή μου θα ήταν η ίδια.
      sigpic

      Comment


      • Dope τα είπες όλα τέλεια, συμφωνώ 101% μαζί σου. Αυτές ακριβώς είναι και οι δικές μου σκέψεις. Και το γμτ είναι ότι η ίδια εταιρεία μπορούσε να το φτάσει στο Θεό το παιχνίδι της, γιατί το έχει ήδη κάνει σε άλλους τίτλους της. Κρίμα πραγματικά, γιατί το υπόβαθρο υπήρχε και ήταν πολύ δυνατό...

        Ehetlos συμφωνούμε, είναι εξαιρετικό παιχνίδι και πάλι. Απλώς περίμενα πολύ περισσότερα πράγματα. Τελικά το ΧΙΙ παραμένει αξεπέραστο . Πάντως θέλω το επόμενο FF που θα παίξω να έχει ολοκληρωμένο και δυνατό σενάριο μα και πιο πλούσιο κόσμο... Αυτή η άδεια Pulse... γιατί;

        Comment


        • Αν και είναι ακόμη νωρίς για να κάνω σύγριση,(μόλις έφτασα oerba village,πόσο τέλειο σκηνικό)θεωρώ ότι το 13 έχει πολύ καλύτερο κόσμο και χαρακτήρες από το 10 και πιο δυνατό σενάριο,αλλά χάνει πόντους λόγω της γραμμικότητας και της έλλεψης αλληλεπίδρασης.Το 10 ίσως και να περνάει το 13 αλλά αυτό συμβαίνει επειδή το πρώτο δεν διαπράττει τα σφάλματα του δευτέρου.

          Συμφωνώ απολύτως με deus dope.

          Θέλω να πιστεύω πάντως ότι το 13 έθεσε τις βάσεις για κάτι μεγαλειώδες που θα συνεχιστεί με versus 13.


          Tidy!

          Do not blame me.Blame yourself or God.
          In Matsuno we trust.

          Comment


          • Tha hthela na pistevw pws h synexeia tha einai sto FF15, to VS einai allo paixnidi.
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • Μία ερώτηση, η λεγόμενη "Νέα Ιστορία Κρυστάλλων" (Fabula Nova Crystallis) ονομάζεται επιτηδευμένα έτσι, δηλαδή υπήρχε μία παλιά ιστορία κρυστάλλων, δηλαδή τι εννοεί ακριβώς;

              Comment


              • Se kathe FF sxedon yparxei mia istoria krystalwn
                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                Kindred, this blade and I.
                "

                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                Greek Gaming Videos
                Greek Final Fantasy Forum

                Comment


                • Α.

                  Comment


                  • Απλώς δημιούργησαν ένα σύμπαν με κοινά σημεία (το Fabula Nova Crystallis), στο οποίο θα εντάξουν διάφορα FF XIII παιχνίδια. Ως τώρα έχουμε το ΧΙΙΙ και θα κυκλοφορήσουν τα versus XIII και agito XIII (PS3 και PSP αντίστοιχα).

                    ΤΕΛΟΣ!



                    Πω πραγματικά το τέλος με άφησε με ανοιχτό το στόμα, πόσο τέλειο! Από τα καλύτερα endings που έχω δει σε παιχνίδι του είδους, μου άρεσε πάρα πάρα πολύ. Οι δε τελικές μάχες OMG. Και η μουσική που έπαιζε ήταν άψογη, και η μορφή του τελικού (και οι δύο) σα σχέδιο ήταν φοβερές, οι μάχες gameplay wise τα έσπασαν, τι να λέμε. Κρίμα που το παιχνίδι κάνει κοιλιά σε ένα σημείο, αν κρατούσε το pacing των πρώτων 20 ωρών σε όλη τη διάρκειά του θα μιλούσαμε για άριστο τίτλο.

                    Είπα να κάνω δύο γύρες για να δω τι νέο παίζει. Πίστευα ότι θα μου έδινε στο χέρι κάποιο αντικείμενο ή κανά hint, αλλά με πέταξε πίσω σα να μη συνέβη τίποτα . Θα ψάξω faqs κτλ για να κατατοπιστώ.

                    Comment


                    • Den ekana sxolio extes gia na mhn sou spoileriasw to ending, alla nai to telos einai apistefto kai vgazw to kapelo.
                      Kairo eixa na dw ending pou na mou aresei toso se JRPG game.

                      Opws eipa kai apo to MSN afto pou xalaei to paixnidi einai h kakh analogia.
                      Apo thn mia exeis poly kalo story alla katholou ekserevnish, enw se kapoio shmeio ksafnika exeis full ekserevnhsh xwris katholou story...

                      Anyway afta hthela na pw, h telikh mou vathmologia symfwnei me thn arxikh mou vathmologia: "8,5"
                      An eprepe na mhn valw dekadika tha evaza "8"
                      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                      Kindred, this blade and I.
                      "

                      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                      Greek Gaming Videos
                      Greek Final Fantasy Forum

                      Comment


                      • Originally posted by Raphael View Post
                        Μία ερώτηση, η λεγόμενη "Νέα Ιστορία Κρυστάλλων" (Fabula Nova Crystallis) ονομάζεται επιτηδευμένα έτσι, δηλαδή υπήρχε μία παλιά ιστορία κρυστάλλων, δηλαδή τι εννοεί ακριβώς;
                        Originally posted by Ground_zero View Post
                        Se kathe FF sxedon yparxei mia istoria krystalwn
                        Raphael, με λίγα λόγια εννοεί παραδείγματα από FF4, FF: Crystal Bearers κι έτσι.
                        sigpic

                        Comment


                        • Το Fabula Nova Crystallis δεν αναφέρεται σε ένα ενιαίο concept που θα δούμε στα παιχνίδια. Τα XIII, Versus και Agito δεν μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά πουθενά, ούτε σε μυθολογία, ούτε σαν ενιαίο σύμπαν, ούτε σε χαρακτήρες.

                          Δια στόματος Motomou Toriyama,

                          Final Fantasy XIII is part of a family of games in the Fabula Nova Crystallis series such as Versus XIII and Agito XIII. How does this game relate to the others?


                          The Fabula Nova Crystallis is not really a compilation in the sense a lot of people would be familiar with. Basically, there is one common crystal mythology that binds all of the concepts together. Each team behind these games have taken this mythos and taken their own interpretation of it, whether it is story or battle system. This type of process was implemented so each team can maximize their creative vision.

                          There is nothing from Final Fantasy XIII that carries over to Versus or Agito, just that Crystal mythology.

                          Όλη η συνέντευξη εδώ, http://www.siliconera.com/2010/03/18...iii-questions/
                          sigpic

                          Comment


                          • Τα XIII, Versus και Agito δεν μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά πουθενά, ούτε σε μυθολογία, ούτε σαν ενιαίο σύμπαν, ούτε σε χαρακτήρες.


                            Απ' ότι γνωρίζω μοιράζονται το ίδιο σύμπαν. Απλά οι ιστορίες του καθενός είναι ασύνδετες.

                            Comment


                            • Originally posted by deus_d0pe View Post
                              Το Fabula Nova Crystallis δεν αναφέρεται σε ένα ενιαίο concept που θα δούμε στα παιχνίδια. Τα XIII, Versus και Agito δεν μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά πουθενά, ούτε σε μυθολογία, ούτε σαν ενιαίο σύμπαν, ούτε σε χαρακτήρες.

                              Δια στόματος Motomou Toriyama,

                              Final Fantasy XIII is part of a family of games in the Fabula Nova Crystallis series such as Versus XIII and Agito XIII. How does this game relate to the others?


                              The Fabula Nova Crystallis is not really a compilation in the sense a lot of people would be familiar with. Basically, there is one common crystal mythology that binds all of the concepts together. Each team behind these games have taken this mythos and taken their own interpretation of it, whether it is story or battle system. This type of process was implemented so each team can maximize their creative vision.

                              There is nothing from Final Fantasy XIII that carries over to Versus or Agito, just that Crystal mythology.

                              Όλη η συνέντευξη εδώ, http://www.siliconera.com/2010/03/18...iii-questions/
                              Βασικά λέγοντας σύμπαν εννοούσα ότι θα υπάρχουν κοινά στοιχεία μεταξύ των παιχνιδιών, χωρίς απαραίτητα να είναι κομμάτι του ίδιου κόσμου. Από ότι φαίνεται είναι ακόμα πιο γενικό από αυτό.

                              Comment


                              • Ρε παιδιά βοηθήστε, που είναι το Cie'th stone για την mission με το neochu;

                                BTW έφτασα στα titan missions, εμένα σα λογική μου άρεσε το όλο παιχνίδι, αν και δε μου άρεσε το ότι αν γυρίσεις πίσω πρέπει να κάνεις όλη τη διαδικασία από την αρχή.

                                Θέλω να πάρω το grownth egg πριν προχωρήσω με τα missions, τα CP δεν την παλεύουν.

                                Comment

                                Working...
                                X