Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XIII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • H ιστορια και οι χαρακτηρες συμφωνω και εγω οτι δεν ηταν κατι το ιδιατερο.

    Εμενα μου εμειναν το battle system και το φανταστικο τελος του παιχνιδιου. Επισης μου αρεσε πολυ και το τελικο boss και ο ολος διαλογος που ειχε με τους ηρωες. Γενικα πιστευω οτι το τελικο κομματι του παιχνιδιου το ειχαν προσεξει ιδιαιτερα.

    Overall θα ελεγα οτι το ΧΙΙΙ ειναι ενα πολυ καλο παιχνιδι του οποιου τη δομη βεβαια δεν θα ηθελα να ξαναδω σε τιτλο της σειρας. Καλα εκαναν και πειραματιστηκαν αλλα ok, μεχρι εκει .

    ακόμα και στο XII ας πούμε που σιχάθηκα τη ζωή μου με τα gambits μου έχει μείνει η τιτανοτεράστια τελική μάχη
    Εμενα αυτη η μαχη δεν μου εμεινε καθολου γιατι την επαιξα χωρις χειριστηριο . Εν τελει καταληγω στο οτι αν θες να ασχοληθεις full με ενα jrpg ισως ειναι καλυτερο το τελικο boss να το παιζεις νωρις.

    Comment


    • εγω παιδια στο xii ειχα ξεχασει βασικα πραγματα του σεναριου και εφτασα σε μια anti climatic τελικη μαχη χωρις να εχω δεθει με το σεναριο (η μαλλον απλα ξεδεθηκα), καθως ειχα απορροφηθει πληρως απο τα hunts και τις απειρες ωρες που χαλασα για να βρω ολα τα items, χασμουριομουνα σε ολη την διαρκεια της τελευταιας μαχης, no challenge at all, αλλα οκ μαλλον το παρακανα λιγο


      ευτυχως στο 13 το κανανε σωστα και βαση των μηχανισμων δεν μπορεις να ξεφυγεις στατιστικα και πολυ ετσι ωστε να ειναι πανευκολο το last boss

      παντως κατι πρεπει να κανουνε γενικα στα jrpgs και υπο προυποθεσεις να ξεκλειδωνεις extra δυνατες μορφες των τελευταιων bosses στις τελευταιες σεναριακες μαχες, οπως πολυ σωστα εχουνε υλοποιησει jrpgs οπως το star ocean 2,το tales of vesperia και ενδεχομενως μερικα ακομα που δεν μου ερχονται τωρα

      στα wrpgs ενταξει δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα ευτυχως

      Comment


      • Η λογική του post game ίσως να είναι ιδανική για αυτό που λες, μιας και η δομή σχεδόν όλων των jRPGs είναι τέτοια ώστε να ευνοείται το grinding. Ένα πιθανό level cap (όπως το Lost Odyssey) ή η εξισορρόπηση των στατιστικών των εχθρών με το δικό σου level είναι τακτικές που, κατά τη γνώμη μου, δε βοηθάνε και πολύ, αφενός γιατί αποτελούν μία φτηνή λύση, αφετέρου δε γιατί χάνεται και η ουσία του να δυναμώνεις.

        Αυτό που συμβαίνει στα καλά wRPGs είναι να υπάρχει μία κάποια δυσκολία στα διάφορα στάδια του παιχνιδιού, τα οποία απλώς μετριάζονται ανάλογα με τον εξοπλισμό και το levelling που έχει επέλθει μέσω του πόσο ψάχνεσαι. Βέβαια στα wRPGs οι εναλλακτικές αποστολές δε μεταφράζονται απαραίτητα σε ένα πανίσχυρο όπλο ή σε ένα exp feast, αλλά σε μία πιθανή διαφορετική έκβαση στο σενάριο κτλ.

        Τελείως διαφορετικές δομές, τι συζήτηση πάμε να ανοίξουμε τώρα .

        Comment


        • Tha mporousan ta telika Bosses na allazoun se dynamh symfwna me to ti exei kanei o paixths.

          Sto FF7 apolo to paixnidi mono o telikos Sephiroth symvadize se stats me to Level tou party.
          Sto Breath of Fire 4 to eixan kanei swsta epishs opou antimetwpizes to party sou to opoio htan toso dynato oso to eixes ftiaksei esy.

          Yparxoun kai kales texnikes, systhmata opws oi periorismoi tou Lost Odyssey, tou FF8, tou FF13, h tou Dragon Quarter den prosferoun kalh proklhsh IMO.
          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
          Kindred, this blade and I.
          "

          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
          Greek Gaming Videos
          Greek Final Fantasy Forum

          Comment


          • Νομίζω πως όλοι εδώ μέσα προτιμούσαν τη γραμμικότητα.
            Η ιστορία θεωρώ πως είχε αρκετό potential δεδομένου του ιδιαίτερα πρωτότυπου lore αλλά σταμάτησε νωρίτερα από ό,τι θα ήθελα.

            Αναφορικά με το 12 και εμένα μου πήρε άπειρες ώρες να φτάσω στο τέλος αλλά εν τέλει μου άρεσε αρκετά. Το τέλος είναι γεμάτο επικά boss battles ακόμα και αν ήταν εύκολα. Θα έλεγα μάλιστα πως ο τελικός του 12 είναι από τους πιο δύσκολους σε FF (σίγουρα από το 6 και μετά συμπεριλαμβανομένου του 13 αν έχεις καν max τους χαρακτήρες). Δεν είναι φοβερά δύσκολος αλλά έχει μερικές αρκετά προχωρημένες κινήσεις (immunity σε φυσικές και μαγικές επιθέσεις) που αυξάνουν κάπως τη δυσκολία. Δε μπορείς να τον κάνεις OHKO τόσο εύκολα όσο τον Sephiroth πχ.

            παντως κατι πρεπει να κανουνε γενικα στα jrpgs και υπο προυποθεσεις να ξεκλειδωνεις extra δυνατες μορφες των τελευταιων bosses στις τελευταιες σεναριακες μαχες, οπως πολυ σωστα εχουνε υλοποιησει jrpgs οπως το star ocean 2,το tales of vesperia και ενδεχομενως μερικα ακομα που δεν μου ερχονται τωρα
            Κάτι τέτοιο κάνανε στο FFXII:RW και πίστεψε με δε δούλεψε ΚΑΘΟΛΟΥ καλά...
            Originally posted by Squall Leonhart
            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
            Originally posted by 丹野
            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
            Originally posted by Ryu_gr
            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

            Comment


            • O telikos tou 12 oute emena mou arese, alla htan 1000 fores kalyteros apo ton teliko tou 13.
              Ase pou sto 12 prin apo ton Vayne yphrxe o Gabranth pou htan ola ta lefta etsi?

              O Sephiroth den mporei na ginei OHKO
              Ean pas 99 lvl thelei toulaxiston 5 KOTR gia na skotwthei.
              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
              Kindred, this blade and I.
              "

              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
              Greek Gaming Videos
              Greek Final Fantasy Forum

              Comment


              • Η λογική του post game ίσως να είναι ιδανική για αυτό που λες, μιας και η δομή σχεδόν όλων των jRPGs είναι τέτοια ώστε να ευνοείται το grinding. Ένα πιθανό level cap (όπως το Lost Odyssey) ή η εξισορρόπηση των στατιστικών των εχθρών με το δικό σου level είναι τακτικές που, κατά τη γνώμη μου, δε βοηθάνε και πολύ, αφενός γιατί αποτελούν μία φτηνή λύση, αφετέρου δε γιατί χάνεται και η ουσία του να δυναμώνεις.
                ναι ακριβως, αλλα το post game πραγματικα ΞΕ-hyparei τελειως την λογικη του σεναριακου last boss , γι αυτο αναφερθηκα στο star ocean 2 που το εκανε σωστα.

                ποιο συγκεκριμενα (και σορρυ που θα περιγραψω λιγο με γραφικο τροπο) εκει για να πας στο bonus dungeon (a.k.a post game) επρεπε να σωσεις πριν το τελευταιο boss το οποιο ξεκλιδωνε εναν διαλογο με εναν γερο σε μια πολη (φεξε μου και γλιστρησα δηλαδη) που σου επετρεπε να γυρισεις στον προηγουμενο πλανητη με ενα σκαφος και πηγαινες σε μια σπηλια που ητανε στο γαμο του καραγκιοζη (φαντασου οπως η σπηλια με το knights of the round) εκει μεσα εβρισκες τις cave of trials, εμπαινες γυρω στο lvl 80-90 και εβγαινες γυρω στο lvl 180+ μολις νικαγες και την gabriel celeste (το πατροπαραδοτο special boss της enix μαζι με iselia queen a.k.a ethereal queen) , οπως αντιλαμβανομαστε το τελευταιο boss ητανε gtp μετα
                ΑΛΛΑ ειχανε προνοησει να βαλουνε ενα limiter on/off που το υποστηριζανε και σεναριακα στο last boss, αν ειχες κανει τις απαραιτητες κινησεις πριν για να δεις καποια cutscenes που βγαζανε το imiter για αυτο ακριβως το λογο.

                μιλαμε για χαοτικη διαφορα τσεκαρε videakia indalecio limiter on και off στο youtube


                πραγματικα απορω γιατι δεν ακολουθoυν αυτη την λογικη οι περισσοτεροι developers

                Comment


                • Dhladh na kaneis artificialy ton eafto sou poio adynamo gia na polemhseis challenging final Boss?

                  Protimw 1000 fores na ton pownarw...
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • φανταζομαι απαντας καπου αλλου, γιατι στο παραδειγμα μου το παιχνιδι κανει ποιο δυνατο το last boss απο οτι ειναι by default ωστε να εχει ενδιαφερον η τελευταια σεναριακη μαχη

                    Comment


                    • ΑΛΛΑ ειχανε προνοησει να βαλουνε ενα limiter on/off που το υποστηριζανε και σεναριακα στο last boss,
                      To lew gia edw kai efoswn den diefkrinizeis an to limiter einai gia esena h gia to last boss ypethesa pws htan gia esena.
                      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                      Kindred, this blade and I.
                      "

                      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                      Greek Gaming Videos
                      Greek Final Fantasy Forum

                      Comment


                      • α ok, οχι ειναι στο last boss φυσικα, αν δεν νοιαζεσαι για spoilers ποιο συγκεκριμενα

                         
                        ο indalecio εχει μια αγγελο μεσα του την phillia που περιοριζει την δυναμη του αν θυμαμαι σωστα γιατι ειναι αν την χρησιμοποιησει σε καποια μαχη ανεξελανγκτα μπορει να καταστρεψει το συμπαν, με καποια γεγονοντα ομως κπου στα 2/3 του παιχνιδιου κατι σαν sidestory μπορεις να την βγαλεις απο μεσα του

                        Comment


                        • Αυτό με τον Indalecio το γνωρίζω, ο αδελφός μου το έχει λιώσει το SO2 και είδα και τις δύο "εκδόσεις" του τελικού. Πολύ έξυπνη προσθήκη ομολογουμένως.

                          Δεν ξέρω για εσάς παιδιά, εγώ το final boss του ΧΙΙΙ το βρήκα epic awesome από όλες τις πλευρές. Μουσική, setting, δυσκολία, αισθητική, αν δεν είχε αυτό το boss και τον τερματισμό που είχε θα το έκραζα μέχρι το τέλος του κόσμου .

                          Comment


                          • Πολύ ωραία συζήτηση παιδιά.

                            Στα σχετικά με final boss συμφωνώ απολύτως με vaynard,θα έπρεπε το παράδειγμα του star ocean 2 να εφαρμοστεί και σε άλλα παιχνίδια για όποιον θέλει μια μεγαλύτερη πρόκληση από το final boss.Δεν λέω,καλά τα super bosses τύπου penance,αλλά έχει άλλη αίσθηση να έχεις να αντιμετωπίσεις ένα πανίσχυρο τελικό boss που να έχει σχέση με την ιστορία.

                            Στο star 2 το κάνανε πάρα πολύ σωστά.Η δύσκολη μορφή του τελικού ήθελε αρκετή δουλειά για να ξεκλειδωθεί(sidequest με αρκετό ψάξιμο και αλληλεπίδραση με χαρακτήρες)και έτσι μπορούσε να την αποφύγει αυτήν την μάχη όποιος δεν ήθελε.

                            Γενικά το star 2 ήταν ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι,κρίμα που το 4 ήταν τόσο απογοητευτικό.

                            Σχετικά με το 13,πιστεύω ότι είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι,με ένα από τα καλύτερα συστήματα μάχης που έχουμε δει,ένα πολύ καλό setting και με όλες τις βάσεις για το τέλειο rpg αλλά έτσι όπως το έφτιαξε η square χάνει πολύ.Το βασικότερο πρόβλημά του είναι ότι δεν έχει περιεχόμενο για να αξιοποιήσει όλες τις καλές βάσεις που έχει:Από την στιγμή που ανοίγει το παιχνίδι(κεφάλαιο 10 με 11)πέρα από τις προαιρετικές αποστολές δεν έχει μείνει πολύ παιχνίδι.Αν είχε διπλάσια διάρκεια από το 11ο κεφάλαιο και έπειτα και πολύ περισσότερα sidequest και μάχες υψηλού επιπέδου τότε θα είχαμε ένα πολύ καλύτερο παιχνίδι.

                            Επίσης, με ενόχλησε πολύ το grinding και το πως αυτό γινόταν.Λεφτά και catalysts έπαιρνες μόνο από τις χελώνες και η πιθανότητα να τα ρίξουν είναι ΤΡΑΓΙΚΗ.Μεγάλο λάθος το ότι έβαλαν τόσο grinding σε τόσο γραμμικό και με λίγες περιοχές τίτλο.

                            Τέλος να πω ότι δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος που αναβαθμίζεις όπλα/accessories.Πολύ φασαρία και καταντούσε κουραστική η όλη διαδικασία.

                            Εν κατακλείδι για εμένα είναι ένας πολύ καλός τίτλος αλλά με αρκετά χαζά λάθη που μπορούσαν να αποφευχθούν πολύ εύκολα.Είναι παιχνίδι που αξίζει να παιχτεί αλλά σε σχέση με όσα μας έχουν δώσει άλλα ff όπως το 12 αυτό δεν έχει να δώσει τόσα πολλά.Αυτός είναι και ο λόγος που απογοήτεύει κάπως.Ελπίζω πως το versus 13 θα είναι καλύτερο.Το περιμένω πως και πως.


                            Tidy!

                            Do not blame me.Blame yourself or God.
                            In Matsuno we trust.

                            Comment


                            • Τέλος να πω ότι δεν μου άρεσε καθόλου ο τρόπος που αναβαθμίζεις όπλα/accessories.Πολύ φασαρία και καταντούσε κουραστική η όλη διαδικασία.
                              Ma htan poly fasaria gia to tipote, oute skepsh apaitouse, oute kapoio eidos peiramatismou mpas kai exeis kapoio kalytero apotelesma.
                              Olo to systhma htan trela straight forward kai ginotan polyploko mono epeidh yphrxan para pola items gia thn idia xrhsh...
                              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                              Kindred, this blade and I.
                              "

                              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                              Greek Gaming Videos
                              Greek Final Fantasy Forum

                              Comment


                              • Κάτι για το σύστημα μάχης που θέλω να προσθέσω είναι πως προς το τέλος έφτανες σε ένα plateau. Σχεδόν όλες οι τελευταίες, πιο δύσκολες μάχες έβγαιναν με τον ίδιο τρόπο (tortoise υποχρεωτικά κλπ). Αυτό δε συνέβαινε με τίποτα στο FF12. Από την αρχή ως το τέλος το σύστημα μάχης εξελισσόταν, κάθε νέος δύσκολος εχθρός είχε και έναν παραπάνω άσσο στο μανίκι του.

                                Τώρα για τον τελικό, η αλήθεια είναι πως ποτέ δε με ενόχλησε σε FF η ευκολία τους. Μπορώ να πω πως το διασκεδάζω περισσότερο αν δεν είναι φοβερά δύσκολος ώστε να προσέχω πιο πολύ ιστορία και cut-scenes. Ακόμα και αν υπάρχει μια πιο δύσκολη εκδοχή του τελικού υπό κάποιες προϋποθέσεις και πάλι δε σημαίνει πως κάποιος που έχει κάνει grinding μέχρι αηδίας δε μπορεί να μην πληρεί τις προϋποθέσεις και αντίστροφα κάποιος που έκανε το αντίστοιχο quest κλπ να τις πληρεί αλλά να μην είναι φοβερά δυνατός. Παρεμπιπτόντως, οι υποχρεωτικοί αρχηγοί του FF12 (όχι μόνο ο τελικός) μπορεί να αποδειχτούν αρκετά δύσκολοι για κάποιον που δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με sub-quests. Θα πρέπει εν τέλει να είναι κομμένοι και ραμμένοι οι τελική για κάθε παίκτη που όπως έχουμε δει με scale leveling δε λειτουργεί φοβερά καλά. Προσωπικά αυτό που με ενοχλεί είναι το υποχρεωτικό grinding αν θες να τα κάνεις όλα. Με το Χ δεν ασχολήθηκα με Dark Aeons, Nemesis κλπ επειδή θεώρησα τη διαδικασία μέχρι εκεί απίστευτα κουραστική. Στο ΧΙΙΙ ασχολήθηκα αλλά πραγματικά δεν προσέφερε τίποτα στο παιχνίδι. Ατελείωτες ώρες grinding για να καταφέρεις να νικήσεις 3-4 εχθρούς με ΤΙΠΟΤΑ ενδιαφέρον ενδιάμεσα...

                                O Sephiroth den mporei na ginei OHKO
                                Ean pas 99 lvl thelei toulaxiston 5 KOTR gia na skotwthei.
                                Μόνο που δεν ήμουν lvl 99. Ακόμα κι έτσι όμως αν δεν αρκεί μια επίθεση αρκεί ένας γύρος...
                                Originally posted by Squall Leonhart
                                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                                Originally posted by 丹野
                                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                                Originally posted by Ryu_gr
                                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                                Comment

                                Working...
                                X