Announcement

Collapse
No announcement yet.

Killzone 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    kapoios ekei tis parousiasis logika. isws kapoios game tester ths GG. auto koitas esy?
    Ground_Zero:

    Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

    Comment


    • #77
      Μονο secondary fire να εχει αυτη τη φορα..

      Killzone FTW..

      Comment


      • #78
        Killzone 3 Alpha Build vs Killzone 2 Screenshot Comparison

        Star Citizen videos Star Citizen gallery

        Comment


        • #79
          BB to link ekanes lathos.




          Originally posted by i Have no Equal View Post
          Μονο secondary fire να εχει αυτη τη φορα..

          Killzone FTW..




          Ueg ola osa legan oi players pws tous enoxloun, ta ftiaxnoun, controls kai variety stis pistes.


          to lag sta opla exei meiwthei opws kai to recoil opws fainetai. to cover episis ap oti katalava de tha thelei hold to button, einai pio eukolo kai ameso lene ta previews apo atoma pou to paiksan.


          gia secondary den eida kati. To neo oplo to WASP me tis rouketes pou ta gamaei ola exei secondary, alla de kserw an tha exoun ola.

          pantws tha exei 2 player co op opws fainetai kai 4 player objective.


          etoimasou na liwsoume arxige
          Ground_Zero:

          Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

          Comment


          • #80
            Ειλικρινα χαιρομαι πολυ με αυτα που βλεπω για Killzone 3, διοτι φαινεται πως η guerilla κατανοησε τα λαθη του 2 (μην πει κανεις οτι δεν εχει λαθη το παιχνιδι, και οι τυφλοι το βλεπουν).

            Το περιβαλλον επιτελους ξεφευγει απο την μουντη industrial - warzone νορμα και εξερευνει και εναλλακτικες λυσεις. Εκει η μηχανη γραφικων θα δειξει πραγματικα το τι μπορει να κανει, καθως τα φυσικο περιβαλλον ειναι απειρως πιο περιπλοκο απο ενα industrial - city like στοιχειο. Επισης το φυσικο περιβαλλον δινει την ευκαιρια για πιο ενδιαφερουσες αποστολες και objectives, και φυσικα για καλυτερη τακτικη προσεγγιση.

            Ελπιζω επισης να αλλαξουν και τον χειρισμο, γιατι προσωπικα, ενω τον συνηθισα, μου φανηκε αρκετα "βαρυς" σε σχεση με τα περισσοτερα fps.

            Προσδοκω καλυτερα πραγματα και νομιζω οτι θα ειμαστε καλα..
            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

            Comment


            • #81
              Originally posted by Dj Solid View Post
              Ελπιζω επισης να αλλαξουν και τον χειρισμο, γιατι προσωπικα, ενω τον συνηθισα, μου φανηκε αρκετα "βαρυς" σε σχεση με τα περισσοτερα fps.
              Aυτό είναι ένα από τα θετικά στοιχεία του Killzone 2, η αίσθηση του βάρους που έχουν τα όπλα και ο χαρακτήρας που τα κουβαλάει. Αν είναι το game να γίνει σαν κάτι shooter που είναι σαν το όπλο να αιωρείται στον αέρα ας μην αλλάξουν τίποτα.

              Τα περιβάλλοντα είναι θέμα γούστου, εμένα προσωπικά μου άρεσαν στο Killzone 2, αλλά φυσικά σε μεγαλύτερη ποικιλία μόνο όχι δεν θα έλεγα. Πάντως μην περιμένετε πολύχρωμα γραφικά με ζωντάνά-ζωηρά χρώματα γιατί δεν χωράνε σε τέτοια games (Κillzone 2, Metal Gear Solid 4 κτλ) Το σημαντικότερο πάντως είναι πως οι περιοχές του 3ου μέρους θα είναι έως κα 10 φορές μεγαλύτερες σε έκταση σε σχέση με αυτές του Killzone 2.

              GamePro: Killzone 3: Developer Interview


              Star Citizen videos Star Citizen gallery

              Comment


              • #82
                Top Ten Things We Want In Killzone 3

                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                Comment


                • #83
                  Originally posted by BigBOSS View Post
                  Aυτό είναι ένα από τα θετικά στοιχεία του Killzone 2, η αίσθηση του βάρους που έχουν τα όπλα και ο χαρακτήρας που τα κουβαλάει. Αν είναι το game να γίνει σαν κάτι shooter που είναι σαν το όπλο να αιωρείται στον αέρα ας μην αλλάξουν τίποτα.

                  Τα περιβάλλοντα είναι θέμα γούστου, εμένα προσωπικά μου άρεσαν στο Killzone 2, αλλά φυσικά σε μεγαλύτερη ποικιλία μόνο όχι δεν θα έλεγα. Πάντως μην περιμένετε πολύχρωμα γραφικά με ζωντάνά-ζωηρά χρώματα γιατί δεν χωράνε σε τέτοια games (Κillzone 2, Metal Gear Solid 4 κτλ) Το σημαντικότερο πάντως είναι πως οι περιοχές του 3ου μέρους θα είναι έως κα 10 φορές μεγαλύτερες σε έκταση σε σχέση με αυτές του Killzone 2.
                  Δεν μιλαω περι βαρυτητας οπλων,αλλα περι βαρυτητας και δυσκινησιας χειρισμου. Πρεπει να παρεδεχτεις οτι, ενω συνηθιζεται μετα απο λιγο, ο χειρισμος του παιχνιδιου δεν ηταν το πιο δυνατο του στοιχειο. Η καλυψη ηθελε περισσοτερη δουλεια. Επισης, ενα παρα πολυ καλο παραδειγμα σωστου χειρισμου και εκπληκτικης αισθησης οπλων ειναι το Black του ΧΒΟΧ και του PC (νομιζω και PS2, δεν ειμαι σιγουρος). Σε εκεινο το παιχνιδι πραγματικα ενιωθες οτι κρατουσες κατι σοβαρο στα χερια σου.

                  Επισης το περιβαλλον ειναι ενα, δεν εχει πλυθηντικο.

                  Περι εκτασης: το πρωτο πραγμα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το MAG, το οποιο πηγε να κανει κατι καλο αλλα λογω του υπερμεγεθους χαρτη εχασε τα οποια πλεονεκτηματα μπορουσε να εχει σαν tactical shooter. Το θεμα ειναι η ισορροπια μεταξυ εκτασης, ενδιαφεροντος και καλοστημενου setting. Δε μου λεει τιποτα το γεγονος πως το K3 θα εχει 10πλασιες εκτασεις. Τι να το κανω εαν ειναι βαρετες και μονοτονες; Ελπιζω να γινομαι αντιληπτος.

                  Παντως ομολογω πως ειναι η πρωτη φορα στην ζωη μου που μου προκαλει ενδιαφερον το ονομα Killzone (το Liberation του PSP ειναι απλως απιστευτα βαρετο).
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • #84
                    Δεν μπορουσες να γυρισεις το οπλο τοσο γρηγορα οσο σε αλλα fps,αλλα αυτο ηταν θεμα επιλογης των δημιουργων.Ο χειρισμος ηταν δυσκολος παντως σε συγκριση με αλλα fps.

                    Το περιβαλλον μου αρεσε πολυ στο 2.Ειδικα ο σχεδιασμος κτηριων και γενικα ο σχεδιασμος του κοσμου του παιχνιδιου.
                    Να πω την αληθεια το γεγονος οτι θα υπαρχει χιονι στο 3 δεν με ενθουσιαζει ιδιαιτερα.Θα ηθελα να δω ομως alien jungles.

                    Eπισης το ''10xkillzone 2 levels'' συμφωνω οτι δεν λεει τπτ.Περισσοτερο προβληματιζει θα ελεγα.

                    Comment


                    • #85
                      Δεν ειναι δύσκολος. Θέμα συνήθειας είναι. Στο Killzone 2 λόγω του "βαρύ" χειρισμού αισθάνεσαι πως κρατάς όπλο, στο Call of Duty είναι σαν να κρατάς νεροπίστολο σε σχέση με το Killzone 2. To Κillzone 2 έχει "βαρύ" χειρισμό χωρίς να αφαιρεί τη διασκέδαση. Ήδη πολλοί fans άρχισαν να δυσανασχετούν αν ο χειρισμός πάει σε "call of duty style".

                      Και στο κάτω κάτω σέ όποιον αρέσει. Που να δείτε κάτι Βattlefield 2 Project Reality, πόσο γρήγορα κουνιέται το όπλο και πάει στο μάτι για σημάδι.

                      Το σύστημα κάλυψης ήταν πολύ καλό και κάτι το πρωτόγνωρο για 1st person shooter. Eιδικά στο hard και πάνω επιβάλλεται η χρήση του. Δεν είχε κάποιο πρόβλημα, ήταν απλό και άμεσο. Σίγουρα όπως το οτιδήποτε μπορεί και αυτό να βελτιωθεί.

                      Το περιβάλλον ήταν αυτό που είδαμε διότι το σενάριο το επέβαλλε (εισβολή της ΙSA στον Ηelghan και στις πόλεις του). Η ατμόσφαιρά ήταν εξαιρετική.

                      Γενικά στο Killzone 2 δεν διακρίνω προβλήματα ή λάθη απλώς ίσως κάποιες παραλήψεις (πχ ίσως η απουσία co op) ή άλλα θέματα όπως η μικρή διάρκεια του single player (κάπου 6-7 ώρες). To οnline multi αξίζει για 10.

                      Originally posted by hideo View Post
                      Eπισης το ''10xkillzone 2 levels'' συμφωνω οτι δεν λεει τπτ.Περισσοτερο προβληματιζει θα ελεγα.
                      Βασικά αυτό λέει πολλά πράματα, όπως πολύ μεγαλύτερες μάχες με χρήση οχημάτων. Στο Κίllzone 2 στις αρχές του παιχνιδιού υπάρχει ένα άνοικτό πεδίο όπου γίνεται μια μεγάλη μάχη (εκεί χειρίζεσαι και tank). Aυτό περιμένω να το δω, εξελιγμένο, πολύ πιο συχνά στο killzone 3, που όχι απαραίτητα πάντα θα χειρίζεσαι και όχημα.
                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • #86
                        10 plasies perioxes simainei perissoteroi taktiki kai maxes se megalytero scale. an peite ''oxi aparaithta'' tha sas pw na diavasete kana preview.


                        se autous pou lene ''de mou leei tipota auto'' na to thymithoun prin to ksanapoun san pleonektima pou exei to halo.



                        otan se 3 lepta epideikshs eixe perissotera setpieces ap oti mia olokliri pista sto killzone 2 tote leei polla nai. kai etsi tha einai kai to ypoloipo. diavaste previews.


                        osoi to sykgrinoun me to MAG to opoio einai allo eidos kai stoxeuei allou, tote as ksanaskeftoun ti eipan.
                        Ground_Zero:

                        Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by BigBOSS View Post
                          Το σύστημα κάλυψης ήταν πολύ καλό και κάτι το πρωτόγνωρο για 1st person shooter.
                          Rainbow Six Vegas κανείς;
                          Carpe diem

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Azrael View Post
                            10 plasies perioxes simainei perissoteroi taktiki kai maxes se megalytero scale. an peite ''oxi aparaithta'' tha sas pw na diavasete kana preview.


                            se autous pou lene ''de mou leei tipota auto'' na to thymithoun prin to ksanapoun san pleonektima pou exei to halo.



                            otan se 3 lepta epideikshs eixe perissotera setpieces ap oti mia olokliri pista sto killzone 2 tote leei polla nai. kai etsi tha einai kai to ypoloipo. diavaste previews.


                            osoi to sykgrinoun me to MAG to opoio einai allo eidos kai stoxeuei allou, tote as ksanaskeftoun ti eipan.
                            Δεν εγινε πουθενα καμια συγκριση MAG - Killzone. Ενα απλο παραδειγμα περι μετριας συλληψης και εφαρμογης μεγαλων εκτασεων φεραμε.

                            Τα ειδα τα previews, αλλα οπως και καθε εξυπνος ανθρωπος που τυχαινει να εχει γραψει εστω και δυο αραδες εδω μεσα,ετσι κι εγω ξερω πως ο,τι και να πει ενα preview, o,τι και να δειξει ενα video ή να γραψει καποιος που εχει hands-on, κραταμε παντα μια πισηνη και περιμενουμε το τελικο προϊον.

                            Αυτα που λεμε ειναι ουσιαστικα παρατηρησεις και επιθυμιες. Λεμε το τι ελπιζουμε, χωρις να θεωρουμε κατι δεδομενο ουτε απο πλευρας ποιοτητας (καλο ή κακο) ουτε απο πλευρας τελικης εκτελεσης.

                            Chill τωρα μην σε στειλω Valhalla να συναντησεις το σφυρι του Thor!!!!!!!!

                            edit: Οντως το Vegas προηγηθηκε του Killzone στο θεμα της καλυψης. Και στο Vegas 2 λειτουργει ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (γιατι θα μου σπασετε τα νευρα παλι) καλυτερα απο οτι στο Killzone 2, κυριως ομως λογω σχεδιασμου set piece και οχι τιποτε συγκλονιστικο.
                            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Altair View Post
                              Rainbow Six Vegas κανείς;
                              Στο Rainbow Six απ'ότι ξέρω η κάμερα γυρίζει σε τρίτο πρόσωπο και το game μετατρέπεται σε 3rd person shooter, δεν παραμένει πρώτο πρόσωπο. Διορθωσέμε αν κάνω λάθος. Δεν έχω αγγίξει το game, οπότε δεν μπορώ να πω πόσο καλά λειτουργεί το σύστημα κάλυψης.

                              Για το MAG όσοι ασχολούνται λένε πως είναι πολύ καλό game. Προσωπικά θέλω να το αποκτήσω και εγώ. Σαν εμπειρία είναι κάτι το πρωτόγνωρο, και για pc (256 παίχτες).
                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

                              Comment


                              • #90
                                Το MAG ειναι χαοτικο ρε συ. Επειδη δυστυχως δεν μπορει ολος ο κοσμος να συννενοηται αμεσα στο PS3 λογω ελλειψης headset (και επειδη δεν εχουν ολοι bluetooth, οπως και να το κανουμε. ασχετως εαν ειναι φθηνη λυση ή οτιδηποτε) και επειδη το MAG ειναι μονο online, χωρις ΑΙ ή οτιδηποτε, το μεγεθος του φτανει καποιες φορες τους παικτες σε σημειο να μην ξερουν τι ακριβως να κανουν. Ειδικα σε περιπτωσεις με πανω απο 50 παικτες στην πιστα γινεται της καριολας και το feedback δεν ειναι αρκετο απο μονο του για να αλλαξει την κατασταση και να ενωσει επαρκως τις ομαδες. Και ειναι πολυ δυσκολο να βρεις 25 ατομα που να ειναι τελειως dedicated στο παιχνιδι και να εχεις μια σταθερη ομαδα...

                                Το γεγονος παλι οτι το συστημα καλυψης του Vegas αλλαζει την καμερα δεν εχει και μεγαλη σημασια, αρκει που λειτουργει ικανοποιητικα. Οχι παντα βεβαια, σε καμια περιπτωση, αλλα λειτουργει. Δεν αλλαζει σε κατι τον χαρακτηρα του παιχνιδιου (tactical ηταν, tactical παραμενει).

                                Το συστημα του Killzone επισης θεωρω οτι επιδεχεται βελτιωσης, χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι ασχημο φυσικα.
                                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                                Comment

                                Working...
                                X