Aν και εχω αρχισει να πιστευω οτι δεν θα καταληξουμε καπου
θα πω τα εξης
Αυτο που γραφεις, σε μενα συνεβαινε μονο οταν ειχα ενεργοποιημενο το ability που μειωνει τους ηχους που κανεις καθως περπατας. Σε καμια αλλη περιπτωση δεν περναγα διπλα τους και ημουν κυριλε, παντα ανεβαινε ο μετρητης στο κιτρινο και αν πλησιαζα πολυ κοντα-διπλα τους face to face, πηγαινε στο κοκκινο. Δεν ξερω αν ημουν τυχερος αλλα σου λεω τι ειδα εγω, γενικα οταν εισαι σε κοντινες αποστασεις με το AI, μπορει οντως να μην σε αναγνωριζουν αλλα το mode περναει σε inspection. Σους εξωγηινους οπως ειπα και πριν υπαρχει και το emp ability που σε κανει αυτοματα decloak οταν βρισκεσαι κοντα τους.
Δεν νομιζω οτι τοση ωρα δεν λεω τα πραγματα οπως ειναι. Απο την αρχη ειπα οτι εχει bugs και οτι το AI ειναι προβληματικο κατα το 20% των περιπτωσεων. Το θεμα ειναι κατα ποσο και σε ποιο βαθμο αυτο επηρεαζει την ολη εμπειρια. Κατα τη γνωμη μου, συνολικα το παιχνιδι ειναι μεσα στα καλυτερα του ειδους παρολα τα προβληματα που και εγω ο ιδιος σημειωσα. Και παροτι εχω δει τους περισσοτερους τιτλους του ''πολυ καλυτερου'' ανταγωνισμου (σε οτι αφορα consoles τουλαχιστον) αυτο που μου εδωσε το crysis2 ειχα πολυ καιρο να το νιωσω.
Πρωτον, τι σχεση εχει το art και οι ομοιητητες των ceph με τους covenant με το ειδος που μπορουμε να καταξουμε ενα παιχνδι.
Δευτερον, εσυ πριν εκανες συγκριση του stealth του conviction με το stealth του crysis2. Αυτο σημαινει οτι το crysis εχει ενα core mechanic που δεν εχει το Halo. Απο τη στιγμη που ειναι core mechanic αλλαζει και τελειως το gameplay μιας και το game μπορει να παιχτει και ως stealth. Κατα συνεπεια αποκλεινει σημαντικα απο τα κλασσικα shooters... Παραλληλα και μονο που συγκρινεις το crysis2 με το conviction πρεπει να σου δημιουργησει ενα προβληματισμο για το κατα ποσο το πρωτο μπορει να κοντραριστει αμεσα με το Halo.
Δεν ξερω ποσο εχεις ασχοληθει με τα Halo αλλα μου φαινεται κουφο να μου λες οτι ανηκουν στο ιδιο ειδος με τo crysis ή οτι τελος παντως στοχευουν στο ιδιο πραγμα. Tα Halo αποτελουνται απο μια ατελειωτη ακολουθεια εκπληκτικων shooting set pieces. Το gameplay τους στηριζεται στη συνεχομενη εναλλαγη τερεν στα οποια πολεμας εχθρους. Αυτο τι σχεση εχει με το crysis2? Το crysis2 ποτε δεν σε βαζει σε ενα περιβαλλον ζητωντας σου να σκοτωσεις τους παντες (εκτος απο πολυ συγκεκριμενες περιπτωσεις)... Μπορεις να ακολουθησεις διαφορετικα στυλ προσσεγγισης που σημαινει διαφορετικα ειδη gameplay.
Δεν ξερω ποσο πιο απλα να το πω βασικα, για παραδειγμα το γεγονος οτι τα uncharted, mass effect, vanquish, metal gear solid 4 και gears of war εχουν παρομοια συστηματα shooting δεν τα κανει αυτοματα αμεσα συγκρισισμα γιατι πολυ απλα καθενα απο αυτα εχει και διαφορετικα στοιχεια μεσα του...Αν ο marcus στο gears μπορουσε να γινεται αορατος, ατρωτος, να εχει super speed και power abilities, interaction με τα αντικειμενα του περιβαλλοντος ωστε να τα εκμεταλευεται οπως θελέι και στον τιτλο εμπαινε μεσα και platfoming αξιοποιηση του γυρω χωρου το παιχνιδι δεν θα αλλαζε? Θα ηταν μονο cover n shoot?
Και με αυτη τη λογικη οι παραλληρισμοι που κανω δεν ειναι ακυροι...Και ουτε το bayonetta με το god of war μπορω να συγκρινω και να πω οτι το δευτερο ειναι μαπα γιατι το συστημα μαχης του ειναι generic μπροστα στου bayonetta....δεν τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι... Βρισκονται σε ενα ευρυτερο ειδος αλλα θελουν να πετυχουν διαφορετικα πραγματα και αυτος ειναι και ο λογος αλλωστε που θεωρουνται και τα δυο καλα παιχνιδια.
Συμφωνω αλλωστε ο λογος που σχολιασα και εγω το ΑΙ αρνητικα ειναι επειδη το failure rate ειναι σχετικα μεγαλο.
Sorry αν ο τονος μου φαινεται καπως, δεν ειναι ο σκοπος μου τετοιος. Οπως ειπες αποψεις ειναι αυτες και ειναι φυσικο να υπαρχουν διαφωνιες. Ισα ισα που μου αρεσει η κουβεντα που κανουμε ακριβως επειδη ειδες πραγματα τα οποια εγω δεν παρατηρησα.

ε τωρα διαβαζουμε τι γραφει ο αλλος η οχι?
οταν εισαι σε stealth και περνας διπλα απο την φατσα των εχθρων και δεν σε κανουνε decloak η στην χειροτρη ρε αδερφε να θορυβυθουνε να ψαξουνε τοτε το mechanic ειναι fail,γιατι εγω στο supersoldier ετσι περνουσα συνηθως

μα δεν προσπαθω να κραξω το crysis 2, απλα καποια πραγματα πρεπει να ειπωθουν οπως ειναι...ισα ισα αν εξαιρεθει το ΑΙ και το broken cloak ability το παιχνιδι μου αρεσε αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι τιτλος του 9 και του 10 για μενα οταν ο ανταγωνισμος στα fps εκει εξω ειναι τεραστιος
καταρχην ειναι πολυ ατυχος ο παραλληλισμος που κανεις σε συγκρισεις
να εβαζες το bayonetta με το devil may cry η με το god of war θα ητανε ευστοχος,
σου ξαναλεω οτι κανεις λαθος φυσικα και ανηκουνε στο ιδιο ειδος το οτι ξαφνικα εισαι σε ενα suit που σου δινει stealth ενα extra armor σε ποιο ανοιχτες πιστες και μια επιλογη για tactical options δεν το κανει αμεσα διαφορετικο ειδος, ιδιο setting εχουνε τα οπλα εχουνε ομοιοτητες, το art direction, μεχρι και οι σχεδιασμοι των ceph πανομοιοτυπη με τους covenant ειναι ακομα και οι κινησεις τους δηλαδη (οταν θυμηθει να δουλεψει το ΑΙ στο crysis 2) ειναι ιδιες
δηλαδη ολοι αυτοι εδω ειναι τρελοι?

σου ξαναλεω οτι κανεις λαθος φυσικα και ανηκουνε στο ιδιο ειδος το οτι ξαφνικα εισαι σε ενα suit που σου δινει stealth ενα extra armor σε ποιο ανοιχτες πιστες και μια επιλογη για tactical options δεν το κανει αμεσα διαφορετικο ειδος, ιδιο setting εχουνε τα οπλα εχουνε ομοιοτητες, το art direction, μεχρι και οι σχεδιασμοι των ceph πανομοιοτυπη με τους covenant ειναι ακομα και οι κινησεις τους δηλαδη (οταν θυμηθει να δουλεψει το ΑΙ στο crysis 2) ειναι ιδιες
δηλαδη ολοι αυτοι εδω ειναι τρελοι?
Δευτερον, εσυ πριν εκανες συγκριση του stealth του conviction με το stealth του crysis2. Αυτο σημαινει οτι το crysis εχει ενα core mechanic που δεν εχει το Halo. Απο τη στιγμη που ειναι core mechanic αλλαζει και τελειως το gameplay μιας και το game μπορει να παιχτει και ως stealth. Κατα συνεπεια αποκλεινει σημαντικα απο τα κλασσικα shooters... Παραλληλα και μονο που συγκρινεις το crysis2 με το conviction πρεπει να σου δημιουργησει ενα προβληματισμο για το κατα ποσο το πρωτο μπορει να κοντραριστει αμεσα με το Halo.
Δεν ξερω ποσο εχεις ασχοληθει με τα Halo αλλα μου φαινεται κουφο να μου λες οτι ανηκουν στο ιδιο ειδος με τo crysis ή οτι τελος παντως στοχευουν στο ιδιο πραγμα. Tα Halo αποτελουνται απο μια ατελειωτη ακολουθεια εκπληκτικων shooting set pieces. Το gameplay τους στηριζεται στη συνεχομενη εναλλαγη τερεν στα οποια πολεμας εχθρους. Αυτο τι σχεση εχει με το crysis2? Το crysis2 ποτε δεν σε βαζει σε ενα περιβαλλον ζητωντας σου να σκοτωσεις τους παντες (εκτος απο πολυ συγκεκριμενες περιπτωσεις)... Μπορεις να ακολουθησεις διαφορετικα στυλ προσσεγγισης που σημαινει διαφορετικα ειδη gameplay.
Δεν ξερω ποσο πιο απλα να το πω βασικα, για παραδειγμα το γεγονος οτι τα uncharted, mass effect, vanquish, metal gear solid 4 και gears of war εχουν παρομοια συστηματα shooting δεν τα κανει αυτοματα αμεσα συγκρισισμα γιατι πολυ απλα καθενα απο αυτα εχει και διαφορετικα στοιχεια μεσα του...Αν ο marcus στο gears μπορουσε να γινεται αορατος, ατρωτος, να εχει super speed και power abilities, interaction με τα αντικειμενα του περιβαλλοντος ωστε να τα εκμεταλευεται οπως θελέι και στον τιτλο εμπαινε μεσα και platfoming αξιοποιηση του γυρω χωρου το παιχνιδι δεν θα αλλαζε? Θα ηταν μονο cover n shoot?
Και με αυτη τη λογικη οι παραλληρισμοι που κανω δεν ειναι ακυροι...Και ουτε το bayonetta με το god of war μπορω να συγκρινω και να πω οτι το δευτερο ειναι μαπα γιατι το συστημα μαχης του ειναι generic μπροστα στου bayonetta....δεν τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι... Βρισκονται σε ενα ευρυτερο ειδος αλλα θελουν να πετυχουν διαφορετικα πραγματα και αυτος ειναι και ο λογος αλλωστε που θεωρουνται και τα δυο καλα παιχνιδια.
ναι αλλα οχι σε τετοιο βαθμο και οχι με τετοια ευτραπελλα ουτε με αναλλογια 75%/25% να δουλευει η να ειναι buggaρισμενο το ΑΙ, τουλαχιστον απο οσο θυμαμαι για τα παιχνιδια που αναφερεις
Sorry αν ο τονος μου φαινεται καπως, δεν ειναι ο σκοπος μου τετοιος. Οπως ειπες αποψεις ειναι αυτες και ειναι φυσικο να υπαρχουν διαφωνιες. Ισα ισα που μου αρεσει η κουβεντα που κανουμε ακριβως επειδη ειδες πραγματα τα οποια εγω δεν παρατηρησα.
Comment