Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crysis 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aν και εχω αρχισει να πιστευω οτι δεν θα καταληξουμε καπου θα πω τα εξης

    ε τωρα διαβαζουμε τι γραφει ο αλλος η οχι? οταν εισαι σε stealth και περνας διπλα απο την φατσα των εχθρων και δεν σε κανουνε decloak η στην χειροτρη ρε αδερφε να θορυβυθουνε να ψαξουνε τοτε το mechanic ειναι fail,γιατι εγω στο supersoldier ετσι περνουσα συνηθως
    Αυτο που γραφεις, σε μενα συνεβαινε μονο οταν ειχα ενεργοποιημενο το ability που μειωνει τους ηχους που κανεις καθως περπατας. Σε καμια αλλη περιπτωση δεν περναγα διπλα τους και ημουν κυριλε, παντα ανεβαινε ο μετρητης στο κιτρινο και αν πλησιαζα πολυ κοντα-διπλα τους face to face, πηγαινε στο κοκκινο. Δεν ξερω αν ημουν τυχερος αλλα σου λεω τι ειδα εγω, γενικα οταν εισαι σε κοντινες αποστασεις με το AI, μπορει οντως να μην σε αναγνωριζουν αλλα το mode περναει σε inspection. Σους εξωγηινους οπως ειπα και πριν υπαρχει και το emp ability που σε κανει αυτοματα decloak οταν βρισκεσαι κοντα τους.

    μα δεν προσπαθω να κραξω το crysis 2, απλα καποια πραγματα πρεπει να ειπωθουν οπως ειναι...ισα ισα αν εξαιρεθει το ΑΙ και το broken cloak ability το παιχνιδι μου αρεσε αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι τιτλος του 9 και του 10 για μενα οταν ο ανταγωνισμος στα fps εκει εξω ειναι τεραστιος
    Δεν νομιζω οτι τοση ωρα δεν λεω τα πραγματα οπως ειναι. Απο την αρχη ειπα οτι εχει bugs και οτι το AI ειναι προβληματικο κατα το 20% των περιπτωσεων. Το θεμα ειναι κατα ποσο και σε ποιο βαθμο αυτο επηρεαζει την ολη εμπειρια. Κατα τη γνωμη μου, συνολικα το παιχνιδι ειναι μεσα στα καλυτερα του ειδους παρολα τα προβληματα που και εγω ο ιδιος σημειωσα. Και παροτι εχω δει τους περισσοτερους τιτλους του ''πολυ καλυτερου'' ανταγωνισμου (σε οτι αφορα consoles τουλαχιστον) αυτο που μου εδωσε το crysis2 ειχα πολυ καιρο να το νιωσω.

    καταρχην ειναι πολυ ατυχος ο παραλληλισμος που κανεις σε συγκρισεις να εβαζες το bayonetta με το devil may cry η με το god of war θα ητανε ευστοχος,
    σου ξαναλεω οτι κανεις λαθος φυσικα και ανηκουνε στο ιδιο ειδος το οτι ξαφνικα εισαι σε ενα suit που σου δινει stealth ενα extra armor σε ποιο ανοιχτες πιστες και μια επιλογη για tactical options δεν το κανει αμεσα διαφορετικο ειδος, ιδιο setting εχουνε τα οπλα εχουνε ομοιοτητες, το art direction, μεχρι και οι σχεδιασμοι των ceph πανομοιοτυπη με τους covenant ειναι ακομα και οι κινησεις τους δηλαδη (οταν θυμηθει να δουλεψει το ΑΙ στο crysis 2) ειναι ιδιες
    δηλαδη ολοι αυτοι εδω ειναι τρελοι?
    Πρωτον, τι σχεση εχει το art και οι ομοιητητες των ceph με τους covenant με το ειδος που μπορουμε να καταξουμε ενα παιχνδι.

    Δευτερον, εσυ πριν εκανες συγκριση του stealth του conviction με το stealth του crysis2. Αυτο σημαινει οτι το crysis εχει ενα core mechanic που δεν εχει το Halo. Απο τη στιγμη που ειναι core mechanic αλλαζει και τελειως το gameplay μιας και το game μπορει να παιχτει και ως stealth. Κατα συνεπεια αποκλεινει σημαντικα απο τα κλασσικα shooters... Παραλληλα και μονο που συγκρινεις το crysis2 με το conviction πρεπει να σου δημιουργησει ενα προβληματισμο για το κατα ποσο το πρωτο μπορει να κοντραριστει αμεσα με το Halo.

    Δεν ξερω ποσο εχεις ασχοληθει με τα Halo αλλα μου φαινεται κουφο να μου λες οτι ανηκουν στο ιδιο ειδος με τo crysis ή οτι τελος παντως στοχευουν στο ιδιο πραγμα. Tα Halo αποτελουνται απο μια ατελειωτη ακολουθεια εκπληκτικων shooting set pieces. Το gameplay τους στηριζεται στη συνεχομενη εναλλαγη τερεν στα οποια πολεμας εχθρους. Αυτο τι σχεση εχει με το crysis2? Το crysis2 ποτε δεν σε βαζει σε ενα περιβαλλον ζητωντας σου να σκοτωσεις τους παντες (εκτος απο πολυ συγκεκριμενες περιπτωσεις)... Μπορεις να ακολουθησεις διαφορετικα στυλ προσσεγγισης που σημαινει διαφορετικα ειδη gameplay.

    Δεν ξερω ποσο πιο απλα να το πω βασικα, για παραδειγμα το γεγονος οτι τα uncharted, mass effect, vanquish, metal gear solid 4 και gears of war εχουν παρομοια συστηματα shooting δεν τα κανει αυτοματα αμεσα συγκρισισμα γιατι πολυ απλα καθενα απο αυτα εχει και διαφορετικα στοιχεια μεσα του...Αν ο marcus στο gears μπορουσε να γινεται αορατος, ατρωτος, να εχει super speed και power abilities, interaction με τα αντικειμενα του περιβαλλοντος ωστε να τα εκμεταλευεται οπως θελέι και στον τιτλο εμπαινε μεσα και platfoming αξιοποιηση του γυρω χωρου το παιχνιδι δεν θα αλλαζε? Θα ηταν μονο cover n shoot?

    Και με αυτη τη λογικη οι παραλληρισμοι που κανω δεν ειναι ακυροι...Και ουτε το bayonetta με το god of war μπορω να συγκρινω και να πω οτι το δευτερο ειναι μαπα γιατι το συστημα μαχης του ειναι generic μπροστα στου bayonetta....δεν τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι... Βρισκονται σε ενα ευρυτερο ειδος αλλα θελουν να πετυχουν διαφορετικα πραγματα και αυτος ειναι και ο λογος αλλωστε που θεωρουνται και τα δυο καλα παιχνιδια.

    ναι αλλα οχι σε τετοιο βαθμο και οχι με τετοια ευτραπελλα ουτε με αναλλογια 75%/25% να δουλευει η να ειναι buggaρισμενο το ΑΙ, τουλαχιστον απο οσο θυμαμαι για τα παιχνιδια που αναφερεις
    Συμφωνω αλλωστε ο λογος που σχολιασα και εγω το ΑΙ αρνητικα ειναι επειδη το failure rate ειναι σχετικα μεγαλο.

    Sorry αν ο τονος μου φαινεται καπως, δεν ειναι ο σκοπος μου τετοιος. Οπως ειπες αποψεις ειναι αυτες και ειναι φυσικο να υπαρχουν διαφωνιες. Ισα ισα που μου αρεσει η κουβεντα που κανουμε ακριβως επειδη ειδες πραγματα τα οποια εγω δεν παρατηρησα.

    Comment


    • Αυτο που γραφεις, σε μενα συνεβαινε μονο οταν ειχα ενεργοποιημενο το ability που μειωνει τους ηχους που κανεις καθως περπατας. Σε καμια αλλη περιπτωση δεν περναγα διπλα τους και ημουν κυριλε, παντα ανεβαινε ο μετρητης στο κιτρινο και αν πλησιαζα πολυ κοντα-διπλα τους face to face, πηγαινε στο κοκκινο. Δεν ξερω αν ημουν τυχερος αλλα σου λεω τι ειδα εγω, γενικα οταν εισαι σε κοντινες αποστασεις με το AI, μπορει οντως να μην σε αναγνωριζουν αλλα το mode περναει σε inspection. Σους εξωγηινους οπως ειπα και πριν υπαρχει και το emp ability που σε κανει αυτοματα decloak οταν βρισκεσαι κοντα τους.
      αργει παρα πολυ να κοκκινισει η μπαρα οταν περνας απο μπροστα τους σε σημειο που ειναι πραγματικα αχρηστη, το ability που δεν ακουγονται τα footsteps δεν χρειαστηκε να το βαλω ποτε εξηγησα τους λογους παραπανω,το emp σε μενα το κανανε οποτε το θυμοντουσαν


      Πρωτον, τι σχεση εχει το art και οι ομοιητητες των ceph με τους covenant με το ειδος που μπορουμε να καταξουμε ενα παιχνδι.

      Δευτερον, εσυ πριν εκανες συγκριση του stealth του conviction με το stealth του crysis2. Αυτο σημαινει οτι το crysis εχει ενα core mechanic που δεν εχει το Halo. Απο τη στιγμη που ειναι core mechanic αλλαζει και τελειως το gameplay μιας και το game μπορει να παιχτει και ως stealth. Κατα συνεπεια αποκλεινει σημαντικα απο τα κλασσικα shooters...
      Δεν ξερω ποσο εχεις ασχοληθει με τα Halo αλλα μου φαινεται κουφο να μου λες οτι ανηκουν στο ιδιο ειδος με τo crysis ή οτι τελος παντως στοχευουν στο ιδιο πραγμα. Tα Halo αποτελουνται απο μια ατελειωτη ακολουθεια εκπληκτικων shooting set pieces. Το gameplay τους στηριζεται στη συνεχομενη εναλλαγη τερεν στα οποια πολεμας εχθρους. Αυτο τι σχεση εχει με το crysis2? Το crysis2 ποτε δεν σε βαζει σε ενα περιβαλλον ζητωντας σου να σκοτωσεις τους παντες (εκτος απο πολυ συγκεκριμενες περιπτωσεις)... Μπορεις να ακολουθησεις διαφορετικα στυλ προσσεγγισης που σημαινει διαφορετικα ειδη gameplay.
      Δεν ξερω ποσο πιο απλα να το πω βασικα, για παραδειγμα το γεγονος οτι τα uncharted, mass effect, vanquish, metal gear solid 4 και gears of war εχουν παρομοια συστηματα shooting δεν τα κανει αυτοματα αμεσα συγκρισισμα γιατι πολυ απλα καθενα απο αυτα εχει και διαφορετικα στοιχεια μεσα του...Αν ο marcus στο gears μπορουσε να γινεται αορατος, ατρωτος, να εχει super speed και power abilities, interaction με τα αντικειμενα του περιβαλλοντος ωστε να τα εκμεταλευεται οπως θελέι και στον τιτλο εμπαινε μεσα και platfoming αξιοποιηση του γυρω χωρου το παιχνιδι δεν θα αλλαζε? Θα ηταν μονο cover n shoot?

      Και με αυτη τη λογικη οι παραλληρισμοι που κανω δεν ειναι ακυροι...Και ουτε το bayonetta με το god of war μπορω να συγκρινω και να πω οτι το δευτερο ειναι μαπα γιατι το συστημα μαχης του ειναι generic μπροστα στου bayonetta....δεν τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι... Βρισκονται σε ενα ευρυτερο ειδος αλλα θελουν να πετυχουν διαφορετικα πραγματα και αυτος ειναι και ο λογος αλλωστε που θεωρουνται και τα δυο καλα παιχνιδια.
      μα first person shooters ειναι και τα δυο που απευθυνονται στο ιδιο κοινο οι ικανοτητες του nanosuit δεν μπορουνε απο μονες τους να ανεξαρτητοποιησουνε το crysis 2 και να δημιουργησουνε διαφορετικη υποκατηγορια παιχνιδιου, το μονο που μπορουνε να κανουνε ειναι να σου δωσουνε μια εν μερη διαφορετικη, παραποιημενη η ενναλαχτικη εμπειρια πες το οπως θες, μεσα στο ιδιο genre

      τα genres στα videogames εχουνε μπει για να μπορουμε να τα προσδιοριζουμε αμα ειναι να βαζουμε υποκατηγοριες μεσα αλλες υποκατηγοριες επειδη καποιο game μπορει να προσφερει καθε φορα 1 ενναλαχτικο mechanic (που στη συγκεκριμενη περπτωση δεν δουλευει οπως θα επρεπε και δεν ειναι groundbreaking με την καλη εννοια) τοτε θα χαθει η μπαλα...δηλαδη με την λογικη σου τα περισσοτερα παιχνιδια που κυκλοφορουν φτιαχνουνε απο μονα τους δικο τους genre, γινεται αυτο? μη με κανεις να μπω στο κοπο τωρα να αναφερω απειρα παραδειγματα απο αλλα genres βασει αυτης της λογικης γιατι δεν υπαρχει λογος και θα χαθει η μπαλα

      δηλαδη το art direction η αισθητικη και το setting που ειναι πανομιοτυπα ΚΑΙ στα δυο, που ειναι First Person Shooters ΚΑΙ τα δυο που ο main χαραχτηρας ΔΕΝ μιλαει ΚΑΙ στα δυο,που σε καθοδιγει μια φωνη ΚΑΙ στα δυo (οκ οχι στο halo reach αλλα στα προηγουμενα) ,και επειδη το crysis σου δινει καποιες extra επιλογες (μια δηλαδη το stealth αλλα τελος παντων..) τα κανει μη συγκρισημα που στοχευουνε σε κατι διαφορετικο? οχι δεν συμφωνω με αυτη τη λογικη και φυσικα τα παραπανω παιζουνε ρολο οταν συγκρινουμε games της ιδιας γενικης κατηγοριας (στη συγκεκριμενη περιπτωση fps) δεν ειναι μονο του τι εν μερη εναλλαχτικο θελουνε να πετυχουνε στο gameplay, ενταξει εχουνε και διαφορειτκη προσεγγιση στο storytelling


      στη συγκριση που εκανα με το conviction εχεις δικαιο, αλλα προσεξε την εκανα για να δειξω με ποσο απογοητευτικο τροπο χρησιμοποιει αυτον τον μηχανισμο το crysis 2 σε σχεση με το conviction πχ και ειλικρινα δεν ξερω πως καταληξαμε να μιλαμε για το ποσο συγκρισημα ειναι τα halo και crysis

      τα τελευταια χρονια ναι ειναι αληθεια οτι γινονται προσμηξεις σε genres συγκεκριμενα στα shooters το ειδαμε και με το mass effect και με το boarderlands αλλα καπου πρεπει να μπει ενα οριο στο τι ειναι συγκρισημο με τι δηλαδη αν φτασουμε σε σημειο να μην μπορουμε να συγκρινουμε crysis 2 με halo reach πχ...ε τοτε δεν μπορουμε να συγκρινουμε τιποτα

      να μου πεις οτι δεν μπορουμε να συγκρινουμε το crysis 2 με το boarderlands να συμφωνησω

      Sorry αν ο τονος μου φαινεται καπως, δεν ειναι ο σκοπος μου τετοιος. Οπως ειπες αποψεις ειναι αυτες και ειναι φυσικο να υπαρχουν διαφωνιες. Ισα ισα που μου αρεσει η κουβεντα που κανουμε ακριβως επειδη ειδες πραγματα τα οποια εγω δεν παρατηρησα.
      οχι καλε τι λες σιγα το τονο εννοειται οτι κανουνε κουβεντα, δεν ειναι απαραιτητο να καταληξουμε καπου ο καθενας εχει τις αποψεις και γινεται μια ανταλλαγη τους

      Comment


      • Προσεξε, δεν ειπα οτι δεν μπορεις να τα συγκρινεις γενικα ή οτι ανηκουν σε αλλο genre ή οτι το c2 δεν ειναι fps. Ειπα οτι δεν μπορεις να συγκρινεις το crysis2 με τα halo και να πεις οτι το πρωτο ειναι μετριο παιχνιδι επειδη δεν εχει τοσο καλα firefights ή ΑΙ (δηλαδη δεν καθοριζεται αποκλειστικα απο αυτα τα στοιχεια) .

        Σε ολες τις συγκρισεις που παρεθεσα ανεφερα κατι αντιστοιχο.

        Και ουτε το bayonetta με το god of war μπορω να συγκρινω και να πω οτι το δευτερο ειναι μαπα γιατι το συστημα μαχης του ειναι generic μπροστα στου bayonetta
        ειναι σαν να συγκρινεις το Bayonetta με το POP Sands of Time και να μου λες οτι το δευτερο ειναι μαπα επειδη δεν εχει καλο battle system...
        Ωραια και ξαναρωταω αν συγκρινουμε το halo 2 με το half life 2 σε θεματα firefights και AI (τα κυρια στοιχεια δηλαδη των shooters) πρεπει να κραξουμε το δευτερο ως κατω του μετριου παιχνιδι?
        Δεν διαφωνω στο οτι και τα δυο ειναι fps, αλλωστε γραφω

        κατα τη γνωμη μου, συνολικα το παιχνιδι ειναι μεσα στα καλυτερα του ειδους
        Αυτο που λεω ειναι οτι το c2 δεν ειναι μονο firefights αλλα και αλλα πραγματα σε αντιθεση με το Halo (ανηκει δηλαδη στα fps αλλα εχει διαφορετικη φιλοσοφια).

        Επιπλεον προσωπικα θεωρω λαθος να εχεις ως μετρο συγκρισης τη σειρα Halo. Το φαινομενο του Halo ξεκινησε πριν μια δεκαετια ξερω γω και δυστυχως απο τοτε δεν εχει εμφανιστει fps που να ειναι even close σε θεματα ΑΙ και firefights. Εγω συγκεκριμενα δεν ειχα την προσδοκια οτι το crysis2 θα το ξεπερνουσε στους συγκεκριμενους τομεις, ουτε το αγορασα γι'αυτο. Ουτε οι υψηλες βαθμολογιες που πηρε το παιχνδι μπηκαν εξαιτιας των firefights-AI που παρεχει. Ο λογος που το αγορασα ηταν επειδη προσφερει ενα σωρο πραγματα που δεν υπαρχουν στο gameplay του Halo ακομα και αν τελει δεν εχει τοσο καλο ΑΙ ή shooting set pieces.

        Πιστευω οτι το παραδειγμα bayonetta-god of war ειναι το καλυτερο για να καταλαβεις τι εννοω γενικοτερα. Το πρωτο εχει ασυναγωνιστο συστημα μαχης το δευτερο εχει generic αλλα και τα δυο ειναι πολυ καλα παιχνιδια. Επι της ουσιας δεν καθοριζει ολο το παιχνιδι το battle system ή στη δικη μας περιπτωση, το AI και τα firefights...

        Για να κλεισω, ναι το crysis2 εχει προβληματα στο ΑΙ και ναι δεν εχει τα shooting set pieces των Halo. Ωστοσο αν και χανει σε αυτους τους τομεις προσφερει αλλα πραγματα στο gameplay και ενα διαφορετικο αισθητικο πακετο (ala half life) που προσωπικα θεωρω οτι ανεβαζουν τον τιτλο στα καλυτερα παιχνιδια του ειδους...

        Τουλαχιστον μεσα απο την κουβεντα μας ελπιζω να δωσαμε μια πιο σαφη εικονα σε οσους δεν εχουν παιξει ακομα το παιχνιδι .

        Comment


        • Τουλάχιστον σε μένα δημιουργήσατε την επιθυμία κάποια στιγμή να τσεκάρω τον τίτλο. Έναν τίτλο μάλιστα που- από ότι φαίνεται λανθασμένα- περίμενα να είναι ένα ακόμη generic fps με καλά γραφικά. Ωραία συζήτηση πάντως!
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • Ναι κι εγώ γούσταρα με τη συζήτηση, ο ορισμός της εποικοδομητικής αντιπαράθεσης!
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • Συνεχιζω το παιχνιδι στο super soldier και οι εντυπωσεις μου ειναι ολο και καλυτερες σε οτι αφορα το gameplay. Δοκιμασα και online και μου αρεσε αρκετα, προσωπικα δεν εχω συναντησει κανενα προβλημα μεχρι στιγμης. Σιγουρα δεν εχω καταλαβει βεβαια ακομα πληρως τι παιζει μιας και γινεται ενας μικρος χαμος απο επιλογες και το interface δεν ειναι τοσο φιλικο οσο των gears και halo.

              Σχετικα με τα bugs τωρα.

              Συναντησα κατι εντελως καινουργιο το οποιο απ'οτι ειδα υπαρχει μονο στην εκδοση για 360... Σε συγκεκριμενα σημεια του παιχνιδιου υπαρχει περιπτωση η εικονα να φιλτραριστει με ενα ειδος blur που κανει το παιχνιδι αρκετα ασχημο. Το συγκεκριμενο φιλτρο δεν φευγει και ο μονος τροπος να λυσεις το προβλημα ειναι να κανεις reload την πρωτη αποστολη, να φτασεις το πρωτο checkpoint και στη συνεχεια να ξανακανεις reload το chapter που ησουν και να συνεχισεις.

              Στην αρχη νομιζα οτι ηταν προβλημα της οθονης ή του 360 (ενω σε καποια φαση αρχισα να πιστευω οτι ειναι το φυσικο φιλτρο του παιχνιδιου και δεν το ειχα παρατηρησει) αλλα τελικα προκειται για ακομα ενα glitch.

              Μπηκα στα forum της crytek για να τους ριξω χεσιμο και ειδα οτι γινεται χαμος με τον αριθμο των προβληματων που εχουν αναφερθει (καπου αισθανθηκα και τυχερος) ενω απ'οτι φαινεται καθε πλατφορμα εχει και τα δικα της ξεχωριστα bugs (ισως γι'αυτο και τα failure rates μας με τον Vaynard να διαφερουν σε τετοιο βαθμο).

              Το παραξενο ειναι οτι στο δευτερο playthrough (σε αντιθεση με το πρωτο) το ΑΙ δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα.

              Αυτο που βλεπω ειναι οτι το παιχνιδι εχει τη λογικη αντιστοιχων των κυκλοφοριων σε pc (με αρκετα προβληματα στην αρχη) κατι το οποιο προσωπικα δεν εχω συναντησει σε τετοιο βαθμο στις κονσολες.

              Anyway εχει πεσει τοσο κραξιμο που πιστευω οτι το δευτερο patch δεν θα αργησει να ερθει. Ας ελπισουμε να διορθωνει τα περισσοτερα απο τα προβληματα. Ειναι πραγματικα κριμα ενα τοσο κορυφαιο game πανω στο οποιο εχει πεσει τοση δουλεια (στα γραφικα πχ εγω καθε φορα που παιζω δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτο το οπτικο αποτελεσμα βγαινει απο το 360 ενω gameplay wise παντα ανακαλυπτεις κατι καινουργιο μιας και το level design ντυνει απιστευτα τις πιθανες επιλογες σου) να προσφερει τελικα μια μη ολοκληρωμενη εμπειρια λογω των bugs... Θα ξαναπω οτι το παιχνιδι για μενα ειναι ενα ατυπο half life 3 σε ολα του (με εξαιρεση το σεναριο που δεν εχει τετοιες προεκτασεις)... Περιμενω να ερθει ανακοινωση για το δευτερο patch και θα ριξω ανετα και 3ο playthrough.

              Μεχρι τοτε συνεχιζουμε με supersoldier και online, θα ξαναυπαρξει feedback μολις το τελειωσω.

              Comment


              • Τέλος το Crysis 2. Ωραίο ήταν. Ξεκινάει λίγο χαλαρά, αλλά γίνεται πιο ενδιαφέρον απ'την μέση και μετά. Επίσης παίρνω πίσω αυτά που είπα για τα γραφικά του. Είναι πραγματικά κορυφαία. Στην αρχή δεν πολυφαίνονται, αλλά όσο προχωράς τόσο και βλέπεις τι φοβερή δουλειά έχει πέσει. Μάλλον τα καλύτερα που έχω δει στο ps3 (εν αναμονή του U3).

                Επίσης μου φάνηκε περίεργο ότι ενώ μέχρι την μέση μου φαινόταν δυσκολούτσικο (επίπεδο normal), απ'την μέση και μετά ζήτημα να έχασα 5 φορές όλες κι όλες. Και σίγουρα δεν ήταν λόγω αναβαθμίσεων της nanosuit, μιας και ότι αναβάθμιση έκανα στην αρχή αυτές άφησα και στο τέλος.

                Comment


                • The DirectX 11 update for the PC version of Crysis 2 is available for download now, and weighs in at a whopping 2.32GB.…


                  Το έβαλε κανείς να πει για καμια διαφορά;

                  Comment


                  • Τα νεύρα μου, θέλω τον υπολογιστή μου .

                    Comment


                    • Εδω ενα βιντεακι που δειχνει μερικες απο τις αλλαγες. Προφανως δειτε το σε HD..

                      [GT]716870[/GT]

                      Comment


                      • Τα μουφα γραφικα που λεγαμε

                        Comment


                        • Το τελειωσα και εγώ χτες. Στην αρχή με ενόχλησαν οι αλλαγές σε σχέση με τα προηγούμενα Crysis. Όσο πάει όμως γίνετε καλύτερο. Σε σχέση με τα αλλα δεν με ενθουσίασε τόσο, και οι αλλαγές μάλλον μου κακοφάνηκαν. Παρολαυτά είναι ένα καλο παιχνίδι, με ότι καλύτερο υπάρχει στον οπτικό τομέα.

                          Το τελειωσα στο ανώτατο επίπεδο δυσκολίας, όμως λίγο το αδύναμο AI, λίγο το stealth mode, δεν ήταν και τόσο δύσκολο. Όντως σε AI υστερεί λίγο... ή περισσότερο.

                           
                          Μου άρεσε το τέλος που δεν ήταν κλισέ "Μάχη με μεγάλο boos."

                          Comment

                          Working...
                          X