Announcement

Collapse
No announcement yet.

Red Dead Redemption

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Το GTAIV δεν ήταν δύσκολο απλά έσπαγε νεύρα με το Checkpoint system. To RDR μπορούσε να είναι πιο Challenging με τους σωστούς τρόπους, συμφωνώ με Sinclair, εκτός main quest υπήρχε σε ικανοποιητικό βαθμό challenge, δηλαδή κατά πάσα πιθανότητα ήταν θέμα επιλογής το main story να είναι εύκολο (είναι φανερό ότι έχει γίνει casual oriented η βιομηχανία ). Το σύστημα μάχης πάντως είναι απολαυστικό και το καλύτερο σε sandbox game.


    Συνέχεια νομίζω είναι no brainer ότι θα υπάρξει, χρονολογικά το λογικό είναι να είναι prequel γιατί τα 1910s δεν ξέρω πόσο περιθώριο αφήνει για χρονολογικό sequel σε wild west setting. 2 χρόνια τώρα πάντως δεν έχει ακουστεί κάτι και μου κάνει εντύπωση, πρέπει να το υπολογίζει πολύ σαν franchise η rockstar για να μην έχει ακουστεί ακόμα τίποτα.

    Comment


    • loggo αν δεν βαριεσαι εξηγησε τι θεωρεις ακριβως αρνητικη επαναληψη στα vgs

      και θα παρω πασα απο αυτο να γραψω καποια πραγματα, γιατι οπως το βλεπω εγω ειναι σχετικη η επαναληψη για τα γουστα του καθενος, και το να πηδας σε ενα 2d platform για νιοστη φορα για να σκοτωσεις εναν εχθρο η να περασεις το νιοστο εμποδιο επαναληψη ειναι για καποιους (οχι απαραιτητα για μενα απλα το αναφερω λογω της αγαπης σου για το genre) , και το trial and error ''plz δωσε στα χερακια μου το απαραιτητο muscle memory'' κατα καποιο τροπο grinding ειναι a.k.a επαναληψη

      ομως προσπερνω το ρητο οτι η επαναληψη ειναι η μητηρ πασης μαθησεως ιδιαιτερα οταν γινεται εθιστικη βασισμενη παντα στην ποιοτητα μηχανισμων και του gameplay..γιατι διαφορετικα, genres οπως τα mmorpgs η τα looting hack and slash rpgs θα ειχανε πεθανει χρονια πριν, γι αυτο και επικαλουμαι την προσωπικη γνωμη του καθενος στο ζητημα

      προσωπικα θεωρω οτι αν δεν μπορεις να του καταλογησεις κατι του RDR αυτο ειναι σιγουρα η επαναληψη για τα δεδομενα των sandbox games παντα , δεν θα μπορoυσα να σκεφτω διαφορετικες αποστολες για western game σε sandbox λογικη, επισης τα anchievements/trophies του ειναι ευρυματικοτατα και με ποικιλια τα περισσοτερα κατι που στην εποχη που διανυουμε πρεπει να λαμβανεται λιγο της μετρητοις

      πχ ενα σε βαζει να επικυριχτεις μεχρι να φτασεις ενα μεγαλο ποσο, που το πετυχαινεις αν ταμπουροθεις σε καποια πολη εφαρμοζοντας το ρητο ''οτι κινειται εκτελειται'' κατοπην ερχονται usa marshals να σε πιασουνε



      υπαρχουνε δεκαδες αλλες ασχολιες που μπορεις να βρεις στο single player που για καποιους ισως μοιαζουνε ανουσιες να αναφερω το hunting ζωων?, δοκιμασατε να κυνηγησετε αρκουδες? talk about immersion...η αισθηση του κυνηγιου ειναι μοναδικη, ,μπορεις να δαμασεις ενα καρο διαφορετικα αλογα, sidequests με wanted guys η να περασω στο free roam online που μπορεις να κανεις raid οχυρα, χωρια τα διαφορα expansions που εχουνε προσθεσει αρκετα νεα πραγματα, το offline του ειναι μοναδικο και πλουσιο σε περιεχομενο αλλα αν δεν δεις το online του χανεις ενα σημαντικο μερος του παιχνιδιου (σε αντιθεση με το gta imo)

      εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι οπως και να εχει αυτη ειναι η φυση του genre, πιστευω οτι ειναι αδικο να κολλαμε στα sandbox την ταμπελα της επαναληψης με τοση ευκολια (περα απο το πρωτο assasin's creed , το la noire το mafia 2 και ιιιισως το πρωτο infamous) επισης τα sandbox δεν αρχιζουν και τελειωνουν στα GTA ετσι? αυτο ελπιζω να το παιρνετε σαν βαση στην κουβεντα

      παντως αν καποιο game διεκδηκει τον τιτλο του ''sandbox που δεν θα βαρεθειτε ποτε'' αυτο ειναι σιγουρα το νεο saints row ριξτε του μια ματια

      επισης συχγωρεστε με αλλα παιρνοντας extra πασα απο τις αναφορες στα αλογα η στον overworld δεν γινεται να μην παρατηρησω οτι απο δω το πατε απο εκει το πατε καθε φορα στα zelda καταληγετε σαν σημειο αναφορας για ...τα παντα, νισαφι πια χρυσα τα zelda αλλα το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται και... ο gamer δεν νομιζετε? :kill:

      ....αντε γιατι ερχεται και το darksiders 2:secret:

      Comment


      • Originally posted by Vaynard View Post
        εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι οπως και να εχει αυτη ειναι η φυση του genre,πιστευω οτι ειναι αδικο να κολλαμε στα sandbox την ταμπελα της επαναληψης με τοση ευκολια
        Αυτο ακριβως,αλλα απο την αλλη δεν ειναι κακο αν καποιος αισθανεται καποια στιγμη την επαναληψη να το λεει.Οντως ειναι αδικο ομως για ενα ετσι και αλλιως αψογο παιχνιδι,γιατι δεν μπορεις να εχεις 100δες διαφορετικες μικρες αποστολες(εκτος main story).
        Σιγουρα παντως δεν εχω κανενα παραπoνo,γιατι ακριβως οτι μπορουσαν εκαναν.
        Το παιχνιδι συνολικα αγγιζει το αριστα.

        επισης συχγωρεστε με αλλα παιρνοντας extra πασα απο τις αναφορες στα αλογα η στον overworld δεν γινεται να μην παρατηρησω οτι απο δω το πατε απο εκει το πατε καθε φορα στα zelda καταληγετε σαν σημειο αναφορας για ...τα παντα, νισαφι πια χρυσα τα zelda αλλα το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται και... ο gamer δεν νομιζετε? :kill:
        SOTC ftw.
        Η αισθηση κατ'εμε ειναι αξεπεραστη.Εντελως διαφορετικα παιχνιδια παντως και αυτο παιζει το ρολο του.

        Comment


        • Αν και δε καταλαβαίνω προς τι το όλο ύφος.

          Καταρχάς, ποτέ δεν είπα ότι το RDR δεν είναι καλό ή ότι δε σου δίνει πράγματα να κάνεις, εξαιρετικός τίτλος είναι και, όπως είπα και πριν, κατ’ εμέ, ίσως και το κορυφαίο sandbox και αυτό, αν μη τι άλλο, λέει πολλά.

          Αυτό που είπα περί επανάληψης δεν αφορούσε συνολικά το παιχνίδι και τις επιλογές στο free roaming, μίλησα για τις αποστολές. Λέει λοιπόν ο Laharl αυτό εδώ:
          Originally posted by Laharl View Post
          Overall πολύ ωραία εμπειρία,σίγουρα δεν κουράστηκα σε καμία περίπτωση και το διασκέδασα με την ψυχή αλλά μου έλειψαν 2 πράγματα.Πρώτον κάποιες κλασσικές αποστολές Άγριας Δύσης με τραίνα-άμαξες σε ψιλό evil mode.Τι εννοώ?Οι περισσότερες αποστολές του παιχνιδιού είναι πήγαινε εκεί,σφάξε ένα κάρο άτομα και φύγε.Ήθελα πχ να κόψουμε δέντρα να τα στήστουμε πριν το τραίνο να το σταματήσουμε και να πιάσουμε έναν φυγά ή κάτι τέτοιο.Γενικά μια μεγαλύτερη ποικιλία στις αποστολές,όχι straight killing.
          Και είναι μια παρατήρηση που με βρίσκει σύμφωνο.

          Τέλος, η αναφορά στο Zelda έγινε με αφορμή ένα σχόλιο του Evans στη προηγούμενη σελίδα με το οποίο και συμφωνώ. Από κει και πέρα, δε βρίσκω που είναι το κακό στο να λέει κανείς ότι το X χαρακτηριστικό ενός Action/Adventure (Red Dead Redemption), του θυμίζει σύγχρονη/εξελιγμένη έκδοση του Y Action/Adventure (Zelda) και πως το δεύτερο θα μπορούσε να μάθει από το πρώτο.
          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

          Comment


          • καταρχην δεν ειχα κανενα υφος... κουβεντα κανουμε....νομιζω? απλα ηθελα να σε ρωτησω τι ακριβως βρισκεις επαναληψη επειδη την ανεφερες στο RDR ,εππλεον πηρα πασα να γραψω καποια πραγματα γενικα περι επαναληψης στα videogames γιατι ειναι ενα αρκετα παρεξηγημενο ζητημα

            το καταλαβα οτι εννοουσες τις αποστολες, ειπα πανω σε αυτο οτι εγω προσωπικα δυσκολευομαι να σκεφτω με το μυαλο μου (και πιστεψε με η φαντασια μου οργιαζει) πως θα μπορουσανε να δωσουνε και αλλη ποικιλια στις αποστολες του RDR σε αυτο το setting για sandbox game τετοιας λογικης, και δεν ειχε μονο αποστολες με kills

            αυτο με το zelda το ανεφερα αναμεσα σε σοβαρο και αστειο προσπαθωντας να σας πειραξω , καθως νομιζω πως δεν ειναι αμεσα συγκρισιμοι τιτλοι, και γενικα οι αναφορες σας στα zelda ειναι κατι παραπανω απο συχνες, δεν το αναφερω για κακο αλλα ως παρατηρηση:troll:

            Comment


            • Μπορώ να πώ, έστω για αρχή, ότι το παιχνίδι έχει απίστευτη απόδοση ατμόσφαιρας και soundtrack. Σαν να παίζω ταινία του Sergio Leone είναι... (δε θα το έλεγα "καλή ανάπτυξη της άγριας δύσης" γιατί δε ξέρουμε πως ήταν... αλλά καλή "ανάπτυξη των ταινιών του Leone")
              Originally posted by Raf
              Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

              Comment


              • Άρχισες παιχνίδαρο. Καλή διασκέδαση ^^
                sigpic

                Comment




                • Kαι να φανταστείς ότι πάω καπάκι μετά από Fallout 3. Τον ένα παιχνίδαρο μετά τον άλλον.
                  Originally posted by Raf
                  Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                  Comment


                  • Εγώ ακόμα περιμένω να βγει στα PC.

                    Comment


                    • Απο τα αγαπημενα μου games σε αυτη τη γενια ευκολα.. Πιασε και το zombies μετα..

                      Comment


                      • Θα είμαι ειλικρινής, το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού το θεωρώ αργό και βαρετό.

                        Η μηχανή παιχνιδού είναι super και τα σκηνικά πανέμορφα, αρκεί όμως αυτό; Όχι. Αν όμως προσθέσεις και ωραία μουσική; Ε τότε αρκεί για μια αξιομνημόνευτη στιγμή. Και η ζωή είναι στιγμές, οπότε αξίζει!

                        thunderjohn είχες δίκιο και ρίχνω το βίντεο για πάρτη σου.



                        Το παιχνίδι θα το συνεχίσω λόγω του κύρους του, σίγουρα δεν θα είναι από τα αγαπημένα μου, αλλά με τέτοια παραγωγή θα ήταν υβριστικό να μην πεις ότι δεν είναι ένα καλό game.
                        The illusion of free will is an illusion.

                        Comment


                        • Ryu νομίζω ότι καταλαβαίινω τι θέλεις να πεις. Τα παιχνίδια της Rockstar είναι υπερπαραγωγές με απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια και ρεαλισμό που ζηλεύουν πολλοί. Βασίζονται όμως σε πολύ μεγάλο βαθμό στο immersion, στο να σε βυθίσουν μέσα στον κόσμο τους δηλαδή. Αν νιώσεις ότι σε ρουφάει τότε προφανώς και θα κολλήσεις. Αν όμως από την άλλη θέλεις μια εμπειρία που να βασίζεται σε εθιστικό και διασκεδαστικό gameplay τότε μάλλον πρέπει να ψάξεις αλλού.


                          Tidy!

                          Do not blame me.Blame yourself or God.
                          In Matsuno we trust.

                          Comment


                          • Θα έλεγα ότι ο τύπος στο βιντεάκι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Ακούς την slow κομματάρα, είσαι πάνω στ'άλογο και κατεβαίνεις τη χαράδρα... και εσύ ρε φιλαράκι μασάρεις το Α. Πώς τους πετσόκοψες έτσι?

                            Anyway, κάπου εδώ έρχεται η κουβέντα που κάνουμε για το ετεροχρονισμένο gaming. Αλλιώς θα το εκλάμβανες όταν ήταν the next best thing και αλλίως το παίρνεις τώρα. Κάπου εδώ θα πεταχτεί κάποιος και θα πει ότι τα ποιοτικά games δε φθείρονται με το πέρασμα του χρόνου αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός και ο σκληρότερος κριτής.

                            Comment


                            • Εμένα η σκηνή με πέτυχε βράδυ με βροχή και αστραπές και μπορώ να πω ότι γούσταρα. Αλλά ναι ένα θέμα που εγείρει το sandbox και η χαλαρή καθοδήγηση είναι ότι μπορεί να χάσει την ταυτότητα του το game. Π.χ. αν έκλεινα την κονσόλα ακόμα θα έψαχνα τη σκηνή καθώς δεν θα έπαιζε το ίδιο σκηνικό και η μουσική.

                              Στο ετεροχρονισμένο gaming θα συμφωνίσω, τέτοια παραγωγή στέκεται ακόμα και σήμερα αλλά σίγουρα ποιος θα τα βάλει με το χρόνο και την εξέλιξη. Πάντα θα υπάρχουν εξαιρέσεις πάντως, μία στη λίστα μου είναι το Banjo Kazooie γιατί έχει φοβερή ταυτότητα σαν game αλλά το άτιμο το Xbox Live το έχει μόνιμα στα 15 ευρώ.
                              The illusion of free will is an illusion.

                              Comment

                              Working...
                              X