Announcement

Collapse
No announcement yet.

Resident Evil 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Θεός όπως πάντα xD .
    [/b]
    Nαι ρε τον πουστη .
    <div align="center">

    "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

    Comment


    • Resident Evil 5 to get &#39;Gears-like&#39; Controls
      http://xbox360.ign.com/articles/906/906950p1.html
      With Takeuchi referring to the new system as similar to Gears of War, expect a new duck and cover system to replace the classic Resident Evil style of stop and shoot. How the changes will affect the slow tension engendered by the older system that&#39;s been a series staple remains to be seen, but we&#39;ll be bringing you full impressions from the Tokyo Game Show this October. [/b]
      I attack sharks
      when i smell them bleed
      I dont go swimming
      water just wants to be around me.

      Comment


      • Resident Evil 5 to get &#39;Gears-like&#39; Controls
        http://xbox360.ign.com/articles/906/906950p1.html
        [/b]
        Θετικο μου ακουγεται...ειναι καλο να συνεχιζει ενα franchise να προχωρα με νεες προσθηκες κι οχι απλα να βελτιωνει την ηδη υπαρχουσα φορμουλα.
        <div align="center">

        "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

        Comment


        • Εγώ έχω ανάμικτα συναισθήματα, από τη μια είναι θετικό γιατί το παιχνίδι στο σύνολό του θα γίνεται πιο ευέλικτο με πιο πολυμορφική διάσταση. Ακόμα και στο Resident Evil 4 υπήρχαν σημεία που η προσέγγιση του τίτλου παραήταν Action για το control scheme που είχε επιλέξει η Capcom. Από την άλλη, ένα Gears like control πάει τη σειρά ακόμα πιο κοντά στο action genre, απ΄ όσο έχει ήδη πάει.
          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

          Comment


          • Opws panta 8eos loggo&#33;
            Nintendo I.D.: paixtis
            3ds friend code: 2664-2347-7128

            Comment


            • Ε;
              Anyway, το προσπερναμε.
              Ενας διαφορετικος χειρισμος δε θα κανει το παιχνιδι πιο GoW-alike κατ&#39; εμε.
              Οσο action ηταν το 4, μαλλον θα ειναι και το 5. Τι κι αν μου προσφερουν πιο ευελικτο χειρισμο;
              Αν θελετε αγωνια και συγκινησεις να βαλουμε το scheme του RE1... Oh the horror....

              Comment


              • 8a ksenerwsoume kai 8a to vare8oume suntoma omws&#33;
                Nintendo I.D.: paixtis
                3ds friend code: 2664-2347-7128

                Comment


                • Εγω προσκυνω την υπογραφή του Σωτήρη.Αν έχεις και άλλες τέτοιες artwork photos στειλε pm.
                  Originally posted by Raf
                  Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                  Comment


                  • ΙΜΗΟ είναι καλά νέα τα πέρι πιο λειτουργικού χειρισμού, γιατί βελτιώνει ακόμα περισσότερο το action κομμάτι (με την προϋπόθεση να αυξηθεί και η δυσκολία των εχθρών, αντισταθμίζοντας την μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων του παίκτη).

                    H βελτίωση αυτή του action στοιχείου, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα παραγκωνιστεί το horror σκέλος, καθώς δεν είναι άσπρο μαύρο τα πράγματα, και τα αυτά 2 μέρη/συστατικά δρουν συμπληρωματικά κι οχι εναλλακτικά μεταξύ τους, στο σύνολο του τίτλου. Αν η Capcom προσέξει την ατμόσφαιρα και το horror κομμάτι εξίσου, τότε δε θα υπάρχει λόγος ανησυχίας ΙΜΗΟ...

                    Second half of Resident Evil 5 will be scary, end will be really really scary
                    http://www.gamepro.com/article/news/206755...owards-the-end/

                    και μερικές νέες εικόνες
                    http://kotaku.com/5044090/look-at-these-re...-evil-5-screens
                    NDS themes

                    Comment


                    • Το control scheme ενός τίτλου, δεν είναι μικρό πράγμα, ούτε απλά άλλος ένας μηχανισμός, είναι ολόκληρο το μέσο βάσει του οποίου αλληλεπιδράς με το σύνολο του περιβάλλοντος του παιχνιδιού. Το σε τι είδος ανήκει ένας τίτλος, καθορίζεται σε τεράστιο βαθμό από το control scheme που αυτό φέρει. Για παράδειγμα, το Splinter Cell είναι stealth τίτλος, γιατί το control scheme του παιχνιδιού είναι αυτό που είναι, αντίθετα το Gears of War είναι Action τίτλος, γιατί αντίστοιχα το control scheme του είναι αυτό που είναι. Εάν παίρναμε το control scheme του Gears of War και το κάναμε copy paste στο Splinter Cell, η παπαριά του Tom Clancy θα έπαυε να είναι Stealth game.

                      Εάν υπήρχε ένας λόγος που το Resident Evil 4 δε χαρακτηρίσθηκε Action τίτλος, ήταν το control scheme του, action τίτλος με τους περιορίσιμους του Resident Evil 4 δεν υφίσταται. Όπως είπα και πριν, ?από μια άποψη είναι θετικό αυτό που κάνει η Capcom καθώς το παιχνίδι στο σύνολό του θα γίνει πιο ευέλικτο και με πιο πολυμορφική διάσταση?.

                      Γενικά το Resident Evil 4 μου έδωσε της αίσθηση ενός εν πολλοίς Action τίτλου, εγκλωβισμένου σε none action control scheme, γι’ αυτό από μια άποψη είναι θετική η απόφαση της Capcom, από την άλλη αλλάζει πολλά στο gameplay και μαζί και το είδος του παιχνιδιού. Επίσης αυτό που λέει ο Boy είναι πολύ σωστό, ότι εάν δηλαδή μπει τελικά το Gears like control scheme επιβάλλεται να ανέβει η δυσκολία.

                      Για την ακρίβεια, όχι μόνο η δυσκολία αλλά ολόκληρος ο τρόπος αντίληψης των έχθρων, αυτά τα πράγματα είναι αλληλένδετα. Πχ δε μπορεί σε ένα Gears like control scheme ο εχθρός να περιμένει, να μη σε αντιλαμβάνεται εάν είσαι μισό εκατοστό πιο πέρα από την νοητή ακτίνα του, ή να αργεί να αντιδράσει. Όλα αυτά όμως εάν γίνουν, το παιχνίδι θα γίνει ακόμα περισσότερο Action απ’ ότι πριν.

                      Και για να μη παρεξηγηθώ, αυτό δε το λέω για κακό ή απαραίτητο μειονέκτημα, αλλά περισσότερο σαν παρατήρηση που τελικά, είτε το θέλουμε είτε όχι, ισχύει. Τέλος, όσον αφορά τα κλασικά Resident Evil, αυτά ήταν πιο τρομακτικά (whatever, ήταν όμως) γιατί πολύ απλά ήταν διαφορετική η δομή τους και εστίαζαν εκεί. Ήταν δηλαδή παιχνίδια με αργό ρυθμό (βασικότατο), και με περιορισμένη διαδραστικότητα του παίχτη με το περιβάλλον στις μάχες με τους εχθρούς στο σύνολό τους.

                      Γενικά τα κλασικά Resident Evil άνηκαν σε άλλο genre, ήταν Adventure με Action σημεία, οι σημερινοί τίτλοι δεν είναι το ίδιο. Οι μεγαλύτεροι χώροι, η περισσότερη διαδραστικότητα και κυρίως η ταχύτητα που έχουν τα σημερινά παιχνίδια δεν ευνοούν τόσο στην μετάδοση των συναισθημάτων των κλασικών τίτλων. Αντίθετα, η φύση τους εστιάζει, και κατ’ επέκταση προσφέρει έδαφος, στη μετάδοση διαφορετικών συναισθημάτων, όπως της έντασης, του άγχους κλπ, τα οποία αντίστροφα δε μπορούσαν να βγουν από την παλιά φόρμουλα των παιχνιδιών.

                      Γενικά αυτό που με ενδιαφέρει πρώτα απ’ όλα είναι να δω ένα ποιοτικό τίτλο (για το οποίο είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα γίνει), το όλο σκηνικό όμως αποστασιοποιεί ακόμα περισσότερο το Resident Evil από τις ρίζες του (και δεν εννοώ από τα απαρχαιωμένα mechanics, όσο από το τι είδος παιχνιδιού είναι), ενώ δε κρύβω ότι δε με εξιτάρει τόσο η ιδέα ενός Gears of War με Resident Evil θεματολογία. Ελπίζω ακόμα στην εισαγωγή adventure στοιχείων και άλλων τρικ που θα διαφοροποιήσουν τον τίτλο και θα του δώσουν ταυτότητα, εξάλλου αν μη τι άλλο, η Capcom το έχει.

                      Εγω προσκυνω την υπογραφή του Σωτήρη.Αν έχεις και άλλες τέτοιες artwork photos στειλε pm.
                      [/b]
                      Έχω μερικά, αλλά λίγα είναι τόσο γαμάτα.
                      Πάρε αυτό που είναι pure art και θα σου δώσω και τα υπόλοιπα.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • Κατ&#39;αρχας να πω φιλε Loggo πως το σχολιο σου οσον αφορα τα Splinter Cell μου εκανε εντυπωση...περιεργο που δε μπορεις να διακρινεις την ποιοτητα της σειρας (τουλαχιστον απο αποψης gameplay, το σεναριο αστο καλυτερα).Δε θα επεκταθω πανω σε αυτο ομως και κατανοω πως προκειται για προσωπικη αποψη (δε ξερω τη εμπειρια εχεις με τη σειρα).

                        Επειδη το συζηταμε πολυ τον τελευταιο καιρο θελω να κανω μια διευκρινηση:

                        Τα παλαια RE δεν αμφιβαλλει κανεις, ειναι survival horror games.Καθε φορα ωστοσο που καποιος κανει αναφορα στην "φυση" του RE4(και του RE5 κατ&#39;επεκταση) δημιουργειται συγχιση κι ενταση.Θα μπω λοιπον στον κοπο (χωρις να θελω να το παιξω ξερολας ή εξυπνος) να εξηγησω τι ακριβως εστι "survival horror game" για να μπορουμε να συζητησουμε σε πιο ισορροπημενο επιπεδο.

                        Πρωτον, ο ορος ετυμολογικα ειναι ενας απο τους πιο παρεξηγημενους στη βιομηχανια μιας και οι περισσοτεροι μπερδευουν τα παιχνιδια τρομου (horror) με αυτα της παραπανω κατηγοριας."Horror game" καλειται ΟΠΟΙΟΣ τιτλος εμπεριεχει στοιχεια τρομου, ειτε προκειται για το F.E.A.R, το DOOM 3, το RE/RE4, Alone in The Dark κτλ.Ωστοσο η εννοια survival δε συνοδευει το χαρακτηριστικο horror σε ολους τους προαναφερθεντες τιτλους.

                        Γιατι;

                        Οπως ολοι ξερουμε η πρωτη σειρα survival horror games δεν ηταν το Resident Evil (PS, PC, Saturn) αλλα το αρχικο Alone in The Dark.Αυτο ειναι το παιχνιδι που εβαλε τη βαση και πρωτοπαρουσιασε τη λογικη πανω στην οποια στηριχθηκε η τιτανια σειρα της CAPCOM.Ωστοσο ηταν τα RE που εδραιωσαν το ειδος και του εδωσαν προσωοπο.Φτανουμε λοιπον στο συμπερασμα πως ο ορος survival horror ΟΡΙΣΤΗΚΕ ουτε λιγο ουτε πολυ απο την ιδια την ΦΥΣΗ του πρωτου RE.

                        Survival Horror game καλειται ενας τιτλος ο οποιος βαζει τον παικτη στη θεση ενος χαρακτηρα/πρωταγωνιστη ο οποιος πρεπει να ανταπεξελθει με περιορισμενους πορους σε διαφορες καταστασεις οι οποιες συνεπαγονται το στοιχειο horror.Βασικη προυποθεση ειναι και η υπαρξη γριφων. Αν απουσιαζει ΕΝΑ απο τα παραπανω στοιχεια ο τιτλος δε μπορει να καλεστει survival horror game, αφου ειτε θα χανει το στοιχειο survival (κανε την καλυτερη δυνατη χρηση των μεσων που εχεις διοτι δε προκειται να βρεις αλλα) ειτε θα στρεφεται σε καποιο αλλο ειδος (FPS, adventure κτλ) δημιουργοντας ενα διαφορετικο συνολο.

                        Το RE4 λοιπον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ survival horror game.Προκειται για εναν action - horror τιτλο ο οποιος απλουστατα θετει τις δικες του ισορροπιες και κανονες διαφοροποιοντας τον εαυτο του απο τους περισσοτερους τιτλους του εδους.Το οτι οι εχθροι αφηνουν αναλωσιμα στον παικτη σε συνδιασμο με τη σχεδον παντελη απουσια γριφων καθιστα σαφες το οτι το παιχνιδι δεν μοιραζεται αρκετα στοιχεια με τους τιτλους που εδραιωσαν τον ορο/ειδος ωστε να αποτελει μελος του.

                        Η προσθηκη κι αλλων action στοιχειων δεν καθιστα σε καμια περιπτωση σιγουρη/αναποφευκτη τη μειωση του horror στοιχειου αλλα με τη στροφη που εκανε η σειρα με το αριστουργημα που ακουει στο ονομα RE4 απλα δεν εχουμε να κανουμε πια με μια survival horror σειρα.

                        ΥΓ.Για να μη παρεξηγηθουν τα λεγομενα μου να προσθεσω πως οπως και με τη μουσικη (πχ ενα epic metal συγκροτημα μπορει καλλιστα να παιζει power ομως ειναι η θεματολογια του που του προσδιδει τον χαρακτηρισμο epic) ετσι και στα video games μπορει ενα παιχνιδι να αποτελει horror εμπειρια ομως να διεπεται
                        απο μηχανισμους διαφορων τυπων/ειδων.

                        Αγαπητε Loggo οπως βλεπεις δε συμφωνω με την τοποθετηση σου, ωστοσο παντα δινω βαση στα λεγομενα σου (και ορισμενων αλλων εδω μεσα) οποτε ελπιζω και τα δικα μου να σας καλυψαν και να σας βοηθησαν με καποιο τροπο.
                        <div align="center">

                        "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                        Comment


                        • Αχ, πάντα χαίρομαι να κάνω συζητήσεις μαζί σου.

                          Βασικά, να σου πω την αλήθεια δε κατάλαβα ακριβώς που διαφωνούμε, το post μου έθιγε τον ρόλο των control scheme στα video games και το γεγονός της πιο action προσέγγισης που ολοένα παίρνει η σειρά τα τελευταία χρόνια (στο οποίο βλέπω ότι συμφωνούμε). Αν και τελικά υποψιάζομαι που έγκειται η διαφωνία.

                          Καταρχήν η προσέγγισή σου στο ?survival horror? είναι η πιο κοντινή στη δική μου άποψη απ’ όσες έχω διαβάσει ποτέ (αν και έχω κάποιες ενστάσεις τις οποίες και θα διατυπώσω άμεσα) και νομίζω ότι μέσω αυτών θα δεις πως τελικά ίσως δε διαφωνούμε τόσο.

                          Άποψή μου είναι ότι είδος (genre) survival horror δεν υφίσταται, είναι ανυπόστατο και δε προσδιορίζει απολύτως τίποτα όσον αφορά καθεαυτό το είδος του παιχνιδιού. Για να εξηγήσω ακριβώς τι εννοώ, στην ερώτηση ?Σε ποιο genre ανήκει το Resident Evil 2;?, απάντηση του στυλ, ?Το Resident Evil 2 ανήκει στο είδος Survival Horror?, δεν υφίσταται (που άκουγα τόσα χρόνια και μάτωναν τ’ αυτιά μου). Το ?Survival Horror? από μόνο του, είναι κάτι απείρως γενικό και δε προσδιορίζει απολύτως τίποτα όσον αφορά το gameplay του παιχνιδιού, ενώ survival horror μπορεί να είναι ένα κάρο genre (FPS, Action, Adventure, Action/Adventure, Rail Shooter κλπ). Απλά ο κόσμος έχει (λανθασμένα) συνδέσει τον όρο ?Survival Horror?, με το κλασικό Adventure/Action – Survival Horror (Alone in the Dark, Resident Evil classic) που για χρόνια αποτελούσε τη κύρια έκφραση της υποκατηγορίας και έχει κάνει στο μυαλό του το Adventure/Action και το Survival Horror ένα και το αυτό, κάτι που είναι λάθος.

                          Ο όρος survival horror στην πραγματικότητα είναι μόνο μια ετικέτα που κολλάει δίπλα στο πραγματικό είδος του παιχνιδιού και προσδιορίζει μονάχα μια υποκατηγορία παιχνιδιών, genre survival horror από μόνο του δεν υπάρχει. Έτσι λοιπόν κατ’ εμέ, η σωστή απάντηση στην ερώτηση με το Resident Evil 2 είναι:
                          ?Το Resident Evil 2 είναι Action/Adventure – Survival Horror?.

                          Το ?Survival Horror? λοιπόν, προσδιορίζει απλά μια υποκατηγορία και όχι καθεαυτό το είδος. Survival horror είναι και το Doom 3, είναι και το F.E.A.R είναι και το Resident Evil 4 και φυσικά θα είναι και το 5. Αυτό που δεν ήταν το Resident Evil 4 (και μάλλον δε θα είναι και το 5) είναι Action/Adventure (ή για να ακριβολογώ Adventure/Action με βάση την αναλογία που βλέπαμε τα δυο ήδη).

                          Όταν λοιπόν λέω ότι ?το Resident Evil αποστασιοποιείται ακόμα περισσότερο από τις ρίζες του?, δεν εννοώ ότι γίνεται λιγότερο, ή παύει να είναι, survival horror (γιατί survival horror συνεχίζει να είναι), αλλά ότι γίνεται ολοένα και περισσότερο Action τίτλος, σε σχέση με το Adventure/Action που ήταν παλιότερα (δηλαδή αλλάζει είδος, αλλά survival horror φυσικά παραμένει).

                          Κατ&#39;αρχας να πω φιλε Loggo πως το σχολιο σου οσον αφορα τα Splinter Cell μου εκανε εντυπωση...περιεργο που δε μπορεις να διακρινεις την ποιοτητα της σειρας (τουλαχιστον απο αποψης gameplay, το σεναριο αστο καλυτερα).Δε θα επεκταθω πανω σε αυτο ομως και κατανοω πως προκειται για προσωπικη αποψη (δε ξερω τη εμπειρια εχεις με τη σειρα).[/b]
                          Όχι όχι, ο χαρακτηρισμός ?παπαριά? πήγαινε στο σενάριο και το γενικότερο ύφος του κι όχι στα παιχνίδια Splinter Cell τα οποία και θεωρώ ποιοτικούς τίτλους (αν και πιστεύω πως κάπου έχουν αρχίσει να κουράζουν, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • Οταν λεμε ειδος σε ενα game μιλαμε για action,adventure,racing,platform,FPS κτλ
                            το horror ή survival horror ειναι ενα κονσεπτ που εχει να κανει με την ατμοσφαιρα το σεναριο κτλ
                            δεν ειναι κατι που περιοριζεται και χαρακτηριζει αποκλειστικα τα video games
                            το οτι το πρωτο RE ονομασε το κονσεπτ αυτο survival horror δεν σημαινει οτι δημιουργησε και ενα νεο ειδος
                            αλλωστε κατα ενα μεγαλο μερος ηταν και ενα marketing τρικ.

                            Εμενα αυτο που με πειραξε ως Resi φαν ειναι οτι RE ηταν παιχνιδια με εντελως διαφορετικη λογικη απο οτι εχουν σημερα
                            τεσπα
                            τουλαχιστον τωρα με το RE5 θα ολοκληρωθει η αλλαγη απο οτι καταλαβα
                            γιατι ενα παιχνιδι με την λογικη του RE4-5 και ολη αυτη την next gen ατμοσφαιρα που αποπνεει
                            ο απαρχαιωμενος και δυσκαμπτος χειρισμος του χαρακτηρα οταν θες να κινηθεις να στριψεις και να αποφυγεις οχι μονο δεν επιτυγχανει να δοσει μια κλασικη RE αισθηση αλλα αντιθετως προκαλουν εκνευρισμο και απορια
                            ελπιζω παντως να βρουν ενα τροπο για να μην ειναι ενα τεραστιο πλεονεκτημα για τον gamer




                            Comment


                            • Οταν λεμε ειδος σε ενα game μιλαμε για action,adventure,racing,platform,FPS κτλ
                              το horror ή survival horror ειναι ενα κονσεπτ που εχει να κανει με την ατμοσφαιρα το σεναριο κτλ
                              [/b]
                              Μπράβο, ακριβώς αυτό λέω.

                              Γενικά θεωρώ λανθασμένη την υπαγωγή του όρου Survival Horror σαν video game genre, κάτι τέτοιο είναι άτοπο. Η άποψη αυτή που θέλει το Survival Horror να αποτελεί genre, έγινε υποσυνείδητα στο μυαλό του κόσμου, ύστερα από τον κατακλυσμό από Resident Evil clones (δηλαδή Adventure/Action παιχνιδιών) κατά τη δεκαετία του 90. 9/10 των τίτλων με θεματολογία το Survival Horror ήταν Resident Evil clones, κάτι που οδήγησε υποσυνείδητα τον κόσμο να ταυτίσει το gameplay των τίτλων αυτών, με τον όρο Survival Horror και να τα θεωρεί ένα και το αυτό.

                              Αυτό είναι λάθος, γιατί το survival horror δεν είναι video game genre (δε μπορεί να σταθεί σαν τέτοιο) είναι απλά μια θεματολογία, ένα θέμα που υποδηλώνει υποκατηγορία σε ένα συγκεκριμένο είδος. Για παράδειγμα, το Code Veronica είναι Adventure/Action τίτλος με Survival Horror θέμα, το FEAR είναι FPS τίτλος με Survival Horror θέμα, το Resident Evil 5 είναι Action τίτλος, με Survival Horror θέμα κοκ.

                              Τα σημερινά Resident Evil δεν είναι λιγότερο (ή καθόλου) survival horror από τα παλιά (είναι σα να λέει κάποιος ότι το Phantasy Star 2 είναι λιγότερο Sci-Fi από το Star Ocean 3) δε μετριέται ποσοτικά μια θεματολογία, αλλά καθεαυτό το είδος. Τα σημερινά Resident Evil είναι λιγότερο Adventure τίτλοι από τα κλασικά, εκεί έγκειται και η απόσχιση από το κλασικό ύφος, ότι δηλαδή αλλάζει σιγά σιγά genre η σειρά, μεταπηδά σε άλλο είδος από αυτό που ήτανε (από Adventure/Action σε Action δηλαδη).

                              Το ζήτημα του τρόμου (και όχι του θέματος Survival Horror) είναι κάτι διαφορετικό, εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες και σε μεγάλο βαθμό και από το gameplay του τίτλου. Προσωπικά θεωρώ τα σημερινά Resident Evil λιγότερο τρομακτικούς τίτλους από τα κλασικά (αυτό όμως δεν τα κάνει λιγότερο survival horror), οι οποίοι όμως λόγο της φύσης τους μεταδίδουν διαφορετικά συναισθήματα στον παίχτη, συναισθήματα που οι κλασικοί τίτλοι, επίσης λόγο της φύσης τους, δε μπορούσαν να δώσουν.

                              Αυτό που είχα πει στη παλιότερη συζήτηση, είναι ότι η σειρά μπορεί και σήμερα να πάρει το κλασικό Resident Evil ύφος, κι ότι για να γίνει αυτό δεν έχει ανάγκη τους απαρχαιωμένους μηχανισμούς ala RE4 Prototype, αλλά μια πιο adventure based φόρμουλα παιχνιδιού. Ότι δεν ήταν οι απαρχαιωμένοι μηχανισμοί που έδιναν διαφορετική ταυτότητα στο παιχνίδι, αλλά η απόσχιση στο είδος (genre) ανάμεσα στα σημερινά και τα κλασικά Resident Evil.

                              Η Capcom το μόνο που έχει να κάνει για να δώσει έναν τίτλο της κλασικής φόρμουλας, δεν είναι να μας δώσει κάτι σα το RE 4 prototype (που είχε θιχθεί τότε), αλλά να βρει μια καλύτερη αναλογία ανάμεσα σε Adventure και Action στους σημερινούς τίτλους της, κρατώντας όλους τους μηχανισμούς από το RE4, το οποίο και χάρις αυτούς, αποτελεί ένα από τα κορυφαία παιχνίδια όλων των εποχών (IMO).

                              Κατά τη γνώμη μου, ο λόγος που δε το έχει κάνει η Capcom (και ίσως δε το κάνει και στο μέλλον) είναι μια πιθανή αντίληψή της περί Adventure και του κατά πόσο αυτό χωράει στη σημερινή εποχή. Οι περισσότεροι έχουν γυρίσει την πλάτη στα adventure, τα οποία έτσι κι αλλιώς περνάνε και μεταβατική περίοδο, καθώς πλέον δεν τραβάνε το κοινό (είναι αντιεμπορικά). Ενώ αντίθετα, η σκέψη που θέλει έναν Action τίτλο να είναι πιο προσιτός και εμπορικός στο ευρύ κοινό δεν είναι και πολύ μακρινή, εξού και οι αλλαγές στη σειρά.
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • Η τοποθετηση σας οσον αφορα την υποκατηγορια που ακουει στο ονομα "survival horror" με βρισκει συμφωνο.Αυτο προσπαθησα να τονισω και με το παραδειγμα που εδωσα με τη μουσικη.

                                Η ερωτηση μου ομως για τον Snake ειναι αυτη:H ετυμολογια που αντιπροσωπευει κατι που πρωτοεμφανιζεται ή εδραιωνεται/γινεται γνωστο στο ευρυ κοινο δεν οριζεται κατα τη γνωμη σου απο τον πρωτοπορο;Εκει νομιζω διαφωνουμε...
                                <div align="center">

                                "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                                Comment

                                Working...
                                X