Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dragon Age 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    8) Επίσης τραγικό. Τις ίδιες αηδίες έκανε και η Wizards of the Coast στα D&D, με μάγους που χρειάζονταν constitution και fighters με ψηλό wisdom. Ας βάζανε στατιστικό luck για το crit chance όπως τα παλιά χρόνια, όχι αυτό.
    Ναι αλλά μην ξεχνάμε ότι τους πρώτοι κανόνες του έθεσε το D&D, όπως και επίσης η Bioware από τα πρώτα της RPG (π.χ Baldur's Gate, Kotor, Neverwinter Nights) ήταν βασισμένα στα D&D βιβλία.

    Comment


    • #32
      Λοιπόν ας γράψω και εγώ τις εντυπώσεις μου, που είναι και τελικές.
      Πρώτα απο όλα να πω οτι όλα αυτά που λέω είναι με τερματισμό 100% ό,τι Quest υπήρχε και ό,τι enemy υπήρχε στο παιχνίδι και έχοντας διαβάσει τις αλλαγές αμα επιλέξεις διαφορετικού φύλου και κλάσης χαρακτήρα.

      Το Game όσον αφορά τις κλάσεις το θεωρώ ό,τι πιο balanced έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία των RPGS. Ούτε σε MMO δεν θα μπορούσαν να το είχαν κάνει καλύτερα. Υπάρχει συνεργασία μεταξύ των κλάσεων. Tο τριγωνάκι Rogue, Mage, Warrior άμα έχεις την εμπειρία (ή την όρεξη) να διαλέξεις τα κατάλληλα skills κάνουν το παιχνίδι πολύ tactical και μπορείς να κάνεις απίστευτα πράγματα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οτι το παιχνίδι είναι εύκολο στο Normal, όποιος το αρχίσει να το βάλει κατευθείαν στο Hard, ξανάλεω γιατί είναι βασικό και πρέπει να το εμπεδώσουν όλοι, ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΣΕ HARD ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ!! Το hard του Dragon Age 2 είναι σαν το normal του Dragon Age.
      Μια πολύ βασική αλλαγή είναι οτι υπάρχει μονάχα ένα skill που κάνει Heal (και ένα που κάνει group heal αλλά όχι και τόσο αποτελεσματικό) και ένα μόνο είδος health potion με αρκετά μεγάλο cool down, οπότε δεν συγχωρούνται εύκολα τα λαθάκια. Επίσης, μετά απο την μέση μπορείς να ξεκλειδώσεις Revival που επίσης έχει τεράστιο cool down (ένα revival το πολύ στην μάχη).

      Όπως είπα και στο Just Finished το μεγάλο συν του τίτλου για μένα σε σχέση με τον προκάτοχο του είναι η πολύ καλή ιστορία, που σε συνδυασμό με τα multiple endings και τον αρκετά πρωτότυπο τρόπο αφήγησης είναι απο τις καλύτερες που έχω δει σε RPG τα τελευταία χρόνια, 2η μονάχα στο Witcher Imo. Το αδύνατο στοιχεία οι περισσότεροι λένε οτι είναι οι αδιάφοροι companions κάτι που ίσχυε μέχρι περίπου την μέση του 2ου Act. Απο κει και πέρα αρχίζουμε να μαθαίνουμε για το παρελθόν, τα θέλω, τα πιστεύω των companions και τα Companions Quests είναι η μισή ουσία του τίτλου. Ξεχώρισα τους Varric, Isabella, Anders και Fenris οι διάλογοι μεταξύ των οποίων ήταν μια πολύ ευχάριστη νότα στην μέση των Quests. Οι άλλοι 2-3 (ανάλογα πως θα το παίξει κανείς) μου ήταν παγερά αδιάφοροι. Μεγάλο συν, επίσης, οτι ο πρωταγωνιστής μιλάει.

      Όσον αφορά το crafting, με άφησε τελείως αδιάφορο αφού είναι αναποτελεσματικό.
      Το ίδιο και το Rune Hunting, άσκοπο μου φάνηκε.

      Στα άλλα που είπατε, οτι φύγανε τα skills δεν μου φάνηκε τόσο κακό, στο προηγούμενο Dragon Age αναγκαζόμουν να έχω 2ο Rogue στο βασικό party για να μπορώ να κάνω Lockpick όλα τα μπαούλα και τις Traps.

      Τέλος, δεν χρειάζεται να ανεβάσεις Dexterity σε μάγους ούτε σε Warriors imo. Το μόνο που κερδίζεις είναι 1% παραπάνω critical damage και οι αναβαθμίζεις στην πανοπλίες τα δίνουν όλα αυτά με την μία. Είναι αρκετά εύκολη η επιλογή skills σε κάθε κλάση, ουσιαστικά 3 στατιστικά ανεβάζεις μόνο.


      ΥΓ: Αυτά που λένε μερικοί οτι έχει γίνει Action RPG το Game ισχύει μόνο όσον αφορά τις κονσόλες και όσον αφορά το Normal. Στο PC οι μάχες είναι ακριβώς όπως στο Dragon Age 1, στις κονσόλες πρέπει να σπαμάρεις το Α για να βαράει ο χαρακτήρας συνέχεια, τώρα γιατί το κάνανε αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.

      Comment


      • #33
        Originally posted by ChrisTop View Post
        Στο PC οι μάχες είναι ακριβώς όπως στο Dragon Age 1, στις κονσόλες πρέπει να σπαμάρεις το Α για να βαράει ο χαρακτήρας συνέχεια, τώρα γιατί το κάνανε αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.
        Το κλειδί για το 90% που έχω διαβάσει μέχρι τώρα για το παιχνίδι. Το σίγουρο είναι πως μετά από αυτό θα το παίξω. Για αυτό μας αγαπάω...
        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

        Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

        Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

        Comment


        • #34
          Αυτό δεν έγινε καταλάθος και υποτίθεται ότι θα έβγαiνε patch που το διορθώνει; Ή ραδιοαρβύλα είναι; Και καλά, επιλογή δεν υπάρχει να τις κάνεις auto-attack;
          sigpic

          Comment


          • #35
            Να κάνανε αυτό το συγκεκριμένο κατά λάθος λίγο δύσκολο, πιο βασικό πράγμα δεν θα μπορούσαν να βρούνε. Εκτός αμα εννοείς κάναν την μπίπ φάγανε το κράξιμο και προσπαθούνε να σώσουνε την παρτίδα βγάζοντας Patch. Επιλογή για auto-attack δεν νομίζω να υπάρχει, αφού παραπονιέται όλος ο κόσμος για αυτό το θέμα.

            Πάντως, ναι, θα βγάλουνε patch να το διορθώσουν λένε.

            Comment


            • #36
              1) και στο Origins είχαν cooldown.

              2) δεν είχα την αίσθηση του unbalanced πουθενά στο 1, όλες οι classes μου φαίνονταν και τότε ισοδύναμες.



              3) Πάσο. Κάποια cooldowns ήταν όντως σύντομα στο 1.

              4) Συνδυασμοί γίνονταν και στο 1 σε κάποιο βαθμό - και μέσα από τα tactics - οπότε υποθέτω πως το έχουν επεκτείνει ακόμα περισσότερο. Αυτό με τα βοηθηικά skills δεν το πολυπιάνω, μήπως εννοείς passive?

              5) Αυτό σύνέβαινε και στο 1.

              6) Πάσο επίσης. Το σύστημα του 1 μου ήταν αδιάφορο, στο βαθμό που δε μου χάλαγε το παιχνίδι, αλλά δεν το λέω κακό.

              (no number) Και πάλι με χαλάει. Ταίριαζε στο Mass Effect αλλά όχι κι εδώ.

              7) Τραγικό. Απλά τραγικό. Ελπίζω μόνο να βάλανε bash.

              8) Επίσης τραγικό. Τις ίδιες αηδίες έκανε και η Wizards of the Coast στα D&D, με μάγους που χρειάζονταν constitution και fighters με ψηλό wisdom. Ας βάζανε στατιστικό luck για το crit chance όπως τα παλιά χρόνια, όχι αυτό.

              1)δεν ειναι τα ιδια τα cooldowns στα potions με το origins στο οποιο ειχανε ψευτοcooldown της πλακας , ειναι η μερα με την νυχτα οι χρονοι

              2)σε καμια περιπτωση δεν ητανε το ιδιο αποτελεαματικοι οι rogues και οι warriors σε σχεση με τους mages στο origins, εκτος του awakening που εκει μοιραζανε σε ολους i win buttons και το κανανε τσιρκο

              4) ναι καποια skills εχουνε βοηθητικα passive αλλα χαλας extra point(s)

              8) ναι καταλαβαινω φαινεται λιγο ακυρο,παντως απο την αρχη μου μπηκανε ιδεες για 20*3=60% critical chance σε μαγο αλλα μετα δεν θα εχεις αρκετο mana οποτε ουσιαστικα μονο οι rogues μπορουνε να το εκμεταλλευτουνε , και ενας warrior που παιρνεις ανοιγει sustained που του δινει +20% crit chance οποτε και εδω το σκεφτεσαι να του βαλεις ποντους στο dex


              εμενα παντως το auto-attack που δεν εχουνε στις κονσολες δεν με χαλαει, αλα σιγουρα καποια στιγμη θα παιξω και την εκδοση του pc

              Comment


              • #37
                λοιπον ετρωγα πολυ ξυλο στο nightmare και ο εγωισμος μου αρνιοταν πεισματικα να το βαλω hard κατεληξα χτες να φαω κανα 8 ωρο διαβαζοντας-τεσταροντας builds skills κτλπ, theorydragonage 2 ftw

                τουλαχιστον εβγαλα πολλα συμπερασματα και κατεληξα σε αποδοτικους συνδιασμους ελπιζω να τα βγαλω περα στη συνεχεια του παιχνιδιου

                Comment


                • #38
                  ''Always outnumbered...never outskilled''

                  Comment


                  • #39
                    παντα!!!

                    Comment


                    • #40
                      Vaynard άμα βγάλεις το Quest που λέει ο Lyrical Gamer στο Nightmare έχεις άπειρο Respect.

                      Comment


                      • #41
                        σταματηστε να με βομβαρδιζετε με spoilers!!!

                        δεν θελω να δω ποιο λες αλλα λογικα καποια στιγμη θα πεσω πανω του


                        nightmare παιζω και μολις μπηκα act 2 εχοντας γλυψει και την τελευταια σανιδα απο οτι quests υπηρχανε act 1

                        και επειδη τα χρειαστηκα καπως στo act 2 επρεπε να πεσει μελετη

                        στην mage μου τελικα κατεληξα και παιζω μια πολυ περιεργη τριπλετα απο primal/force/entropy και κανω minmaxing στα cross combos αναμεσα στις classes και εκμεταλλευομαι στο μεγιστο τα 200%-900% που εχουνε μερικα skills σε staggered effect και εν μερη το disoriented,

                        να ναι καλα το black martet και τα respec potions
                        τα οποια κουβαλαω 3-4 ακομα ετσι να υπαρχουνε ,ελπιζω να μην χρειαστει να αναθεωρησω

                        Comment


                        • #42
                          Diavasa sto animeplanet oti piasane enan typo ths bioware na dinei ypshles vathmologies sto Dragon age 2 sto metacritic, ti kserete giafto?

                          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                          Kindred, this blade and I.
                          "

                          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                          Greek Gaming Videos
                          Greek Final Fantasy Forum

                          Comment


                          • #43

                            Comment


                            • #44
                              αμαν ρε bioware κανεις που κανεις την βρωμοδουλεια καντην σωστα οπως την κανουνε ολοι οι υπολοιποι!!

                              ειναι κοινο μυστικο οτι μερικες βαθμολογιες στο metacritic ειναι γνωστες στους devs για τα παιχνιδια τους πριν καν βγουν στην κυκλοφορια , αυτα τις περισσοτερες φορες ειναι προκαθορισμενα , οι βαθμοι ειναι θεματα που καθοριζονται απο το μαρκετινγκ και την καλη διαθεση (if u know what i mean..) του τυπου

                              οποτε αν δεν τους αρεσουν ...προβαινουν σε τετοιες κινησεις

                              Comment


                              • #45
                                Busted pou lene? lol
                                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                                Kindred, this blade and I.
                                "

                                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                                Greek Gaming Videos
                                Greek Final Fantasy Forum

                                Comment

                                Working...
                                X