Announcement

Collapse
No announcement yet.

Castlevania Saga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Το CotM είναι πολύ αδικημένο Castlevania.Είναι κάπως δύσκολο,είναι κάπως πρώιμο γραφικά αλλά μου θύμισε κάτι από τα παλιά Castlvania με τα νέα στοιχεία.Για μένα αυτή είναι η σωστή συνταγή.
    Bosses που τα βγάζεις ζωρίς να μάθεις patterns απλά ενεργοποιώντας ό,τι spell etc έχεις imo απομακρύνουν τη σειρά από το χαρακτήρα της.Ακόμη και το SotN ήταν κατά γενική ομολογία αν και υπερπροσεγμένο κάπως εύκολο αλλά το συγχωρούμε εν εν χορώ γιατί ήταν το SotN.

    Το Harmony είναι κάτι σαν fanservice στο SotN.Ειδικά ο Juste θα μπορούσε να είναι αδερφός του Alucard.Το συγκεκριμένο game το έλιωσα και μου άρεσε αλλά στα μειονεκτήματα βάζω τα κάπως φανταχτερά γραφικά(από ότι διάβασα έγινε εσκεμμένα)και τον πραγματικά μέτριο ήχο.Και δεν εννοώ τις συνθέσεις,αλλά την ποιότητα.Για μια στιγμή νόμιζα πως έπαιζα στο παλιό καλό GB.Είναι μάλλον το τίμημα που πρέπει να πληρώσει το παιχνίδι για τα ανώτερα γραφικά του-ειδικά από το CotM.

    Κάποιοι μέχρι να βγουν τα επόμενα της σειράς το θεωρούσαν από τα καλύτερα παιχνίδια του GBA.[/b]
    Aυτό ισχύει.Ήταν από τους καλύτερους launch τίτλους του GBA.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • #62
      Καλά ο ήχος είναι ό,τι πιο απαίσιο έχω ακούσει. Αλλά ναι, ήταν μια θυσία που επέτρεψαν για να τραβήξουν μάλλον τους φαν του SotN. Γενικά αυτό που με ενοχλεί σε όσα έχω παίξει της σειράς είναι η ευκολία στα bosses και τις μάχες. Μόνο το πρώτο στο NES ήταν ζόρικο και κάπως το CotM.


      Για κάποιον άγνωστο λόγο ζηλεύω όσους παίζουν MGS 4. Μόνο το 2 έχω και δεν ασχολήθηκα ποτέ αλλά...ΘΕΛΩ!
      Πόσες ώρες κρατάει το 4;


      Comment


      • #63
        @Xenovagrant:

        Castlevania Bloodlines
        Super Castlevania IV
        Castlevania Vampire's Kiss ή κάπως έτσι,δε θυμάμαι ακριβώς.
        Castlevania Symphony of the Night
        Castlevania Aria of Sorrow
        CAstlevania Harmony of Dissonance
        Castlevania Adventure


        εντάξει δεν είναι πολλά αλλά δε βαριέσαι....το circle of the moon το ξεκίνησα αλλά δε μου έκανε πολύ εντύπωση και το παράτησα.όμως σίγουρα θα το ξαναπαίξω και αυτή τη φορά θα προσπαθήσω να το τελειώσω.


        μη μου ζητάς να ξεχωρίσω κάποιο.όλα τους είναι castlevania.τέλος.ωραίο επιχείρημα θα μου πεις.λυπάμαι αλλά όλα τους είναι ξεχωριστά όσα έχω παίξει.
        Carpe diem

        Comment


        • #64
          Tελος το rondo of blood με ποσοστο στο 70% βλεποντας και τους 2 τερματισμους . Πραγματικα πολυ καλο , με πολυ προκληση ( η τριτη μορφη του Dracula με παιδεψε αρκετα ) και ηταν οτι επρεπε γι'αυτες τις ημερες . Οπως ειχα ξαναγραψει ειχα πολυ καιρο να ασχοληθω με castlevania και το συγκεκριμενο που ειναι παραδοσιακο με πιο γραμμικα μονοπατια , χειρισμο ακριβειας αλλα και πολλα μυστικα ( εναλλακτικες διαδρομες - επιπλεον πιστες κλπ ) ηταν αυτο ακριβως που ζητουσα . Γενικα δεν εχω κατι αρνητικο να του προσαψω και θεωρω πως ειναι ο πιο ευχαριστος και απολαυστικος τιτλος που εχω παιξει μεχρι στιγμης στο psp . Θα το συνεχισω λιγο και με την Maria Renard και ξεκιναω το symphony of the night... Προτεινεται ανεπιφυλαχτα σε οσους εχουν psp !

          Comment


          • #65
            Castlevania Psp version 99 Lv Alucard,99 Lv All Familiars,all endings,all items,finished with all extra characters.
            To psp afou antexe tote einai mia xara.lol
            Den thelo na do Belmond gia kanena mina.
            Born From Darkness...Raised By Light....
            My Wrath Shall Be Cast Upon My Enemies Like Rain Pouring From Heaven
            Official O.G.C Member

            Comment


            • #66
              Μόλις τερμάτισα το Castlevania Harmony of Dissonance.Δυστυχώς δεν είδα τον καλό τερματισμό γιατί δεν πήρα όλα τα κομμάτια του Βλαντ αλλά δεν πειράζει.Θα το κάνω εν καιρώ.Σε γενικές γραμές μου άρεσε αν και είναι υπερβολικά εύκολο αν εξαιρέσουμε την τελική μάχη (του κακού τερματισμού) η οποία είναι μέτριας δυσκολίας.έχοντας παίξει ήδη τα Aria of Sorrow & Circle of the Moon θα το χαρακτήριζα μάλλον το λιγότερο αγαπημένο μου από τα 3 αν και σε ποιοτικό επίπεδο είναι ανώτερο από το Circle.Να ήταν και πιο δύσκολο καλά θα'τανε.Τώρα μάλλον θα κάτσω να βρω τα υπόλοιπα κομμάτια του Βλαντ να το ξανατελειώσω και θα πιάσω το Aria of Sorrow να το τελειώσω και κανονικά μιας και το είχα πρωτοπαίξει σε emulator.


              EDIT:
              Μόλις ξανατερμάτισα το Castlevania Harmony of Dissonance και είδα και τους άλλους 2 τερματισμούς του παιχνιδιού.Επίσης ξεκλείδωσα το χάρτη σε ποσοστό 199,1%.Βαριέμαι να πάω για το κάτι παραπάνω(νομίζω 200%).
              Carpe diem

              Comment


              • #67
                Παίζω για δεύτερη φορά το Aria of Sorrow κι έχω πωρωθεί περισσότερο από όταν το πρωτοέπαιξα.Ειδικά τώρα που έχω το σπαθί Laevatrin (δε βγάζω καλά τη γραμματοσειρά) κι έχω πάρει και την ψυχή της Lightning Doll νιώθω σαν να έχω Lightsaber & Force Lighting ταυτόχρονα.Τι να λέμε τώρα
                 
                Κ Α Υ Λ Α !
                Carpe diem

                Comment


                • #68
                  Εγώ πάντως θεωρώ το Aria of Sorrow ίσως τον καλύτερο τίτλο της σειράς. Τέλειος από όλες τις απόψεις : τεχνικά, σενάριο, gameplay κτλ.
                  https://www.emulator-zone.com
                  I am an iteration closer to my desired solution!
                  The World Ends With You

                  I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
                  Castlevania Lords of Shadow

                  I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
                  Hyperdimension Neptunia

                  Comment


                  • #69
                    Μη έχοντας ασχοληθεί με τα 3 του ds,και προσπαθώντας να αφήσω στην άκρη τους συναισθηματισμούς για το Symphony Of The Night,είμαι υποχρεωμένος να συμφωνήσω.
                    Carpe diem

                    Comment


                    • #70
                      To Sotn den exei ginei toped oute sto 50% tou akomh apla kai xwris polla polla logia, thes animation, gameplay, grafika tpt tpt den to kseperna kai xwris na vazw synesthimatismous mesa.
                      Osoi diafonoun apla exoun poly poly kairo na to paiksoun kai den thymounte kala.

                      To aria of sorrow einai konta me endiaferon senario kai gameplay alla ws ekei.
                      Power to Maximum... Sugar to zero !!!
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Διαφωνώ φίλτατε.Το Aria για μένα είναι ένα σκαλί παραπάνω λόγω της ποικιλίας των όπλων(σπαθί,δόρυ,στιλέτο κλπ) και του συστήματος με τις ψυχές που προσφέρουν ένα ιδιαίτερο στρατηγικό βάθος.Το μόνο αρνητικό αν θες είναι το γεγονός πως οι ψυχές είναι λίγο random πότε θα τις πάρεις.Βέβαια θα ήθελα πολύ να ακούσω την άποψή σου επί του θέματος.;)

                        BTW το Symphony δεν έχω ούτε ένα χρόνο που το τελειώσα στο psp.Τώρα πρέπει να το ξαναπαίξω για ενδέκατη φορά.
                        Αλήθεια το Maxim το έχεις πάρει από τον έτερο πρωταγωνιστή του Harmony of Dissonance;
                        Carpe diem

                        Comment


                        • #72
                          Vasika to Symphony of the night exei thn megalyterh poikilia sta opla apo opoiodhpote Castlevania exei kykloforisei ws twra:
                          Maces - Daggers - Short swords - Zwei handrs - Rapiers - Chacrams - Rods - Nunchucks (tonfa einai sthn ousia) - Throwing swords - Fists panw apo 100 sto synolo tous xwris na metrw ta consumables, opws javelins, bows, bombs, dynamites, pendagramms, shurikens ktl ktl h ta sub weapons opws knives, axes, cross, holy water ktl ktl.

                          Fysika symfonw oti to systhma me tis psyxes eixe vathos kia prosfere polla abilites, alla apo arithmo abilities den xanei to SOTN me thn kamia, mhn ksexname pws einai kai paliotero paixnidi.

                          Parola afta to SOTN einai texnologika anwtero, me poly kalytera grafika, mousikh, animation, xrwma kai kyriws oi xwroi tou Kastrou exoun megalyterh leptomeria poikilia kai einai poio aksiomnhmoneftoi.

                          Epeidh sxedon oloklhro afto ton mhna kanw ena video review gia to SOTN, exw emvathynei ligo perissotero se afta ta pragmata apoti synithws, giafto kai mporw na ta pw me sigouria ola afta.

                          Gnwmh mou einai pws to Arria of Sorrow dedomenou pws ftiaxthke gia forhth konsola kai pws afth h konsola einai to DS aksizei me to parapanw ton titlo tou defterou fysika.

                          Amesws meta katatasw ta Order of Ecclesia kai Dawn of Sorrow.

                          To Maxim den einai parmeno apo ta Castlevania series, alla apo ta RPG tou SNES Lufia kai ton Maxi tou Soulcalibur
                          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                          Kindred, this blade and I.
                          "

                          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                          Greek Gaming Videos
                          Greek Final Fantasy Forum

                          Comment


                          • #73
                            Ειχα γραψει για το aria of sorrow οταν το τερματισα για μια και μοναδικη φορα μεσα στο Στρατο, αλλα μου φανηκε πολυ ευκολο... Βεβαια κατι παραπανω θα ξερουν οι Castlevania fans, αλλα πραγματικα, τοσο καλο θεωρειται το παιχνιδι;
                            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                            Comment


                            • #74
                              Στο μόνο σημείο στο οποίο θέλω να σταθώ είναι πως στο Symphony εγώ προσωπικά παρατήρησα πολύ μικρή διαφορά ανάμεσα στα όπλα παρόλη την ποικιλία τους,σε αντίθεση με το Aria όπου ανάλογα το είδος του όπλου αλλάζει όλος ο τρόπος που παίζεται το παιχνίδι,προσφέροντας μια ποικιλία στη στρατηγική.Από κει και πέρα παίζει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο το τι soul orbs θα χρησημοποιήσεις.
                              Στα υπόλοιπα συμφωνώ 100% μαζί σου Ground.
                              Carpe diem

                              Comment


                              • #75
                                εγώ προσωπικά παρατήρησα πολύ μικρή διαφορά ανάμεσα στα όπλα παρόλη την ποικιλία τους,σε αντίθεση με το Aria όπου ανάλογα το είδος του όπλου αλλάζει όλος ο τρόπος που παίζεται το παιχνίδι,προσφέροντας μια ποικιλία στη στρατηγική
                                Sto SOTN h pragmatikh diafora anamesa sta opla htan sto range, thn taxhthta, thn dynamh, to an mporousan na varane diagwnia (xamhla), to an eixan magikh epithesh, ton arithmo xtyphmatwn pou ekanan ana button press, to an mporouses na perpatas kai na xtypas taftoxrona kai telos sto element tous.
                                Xwris na symperilavw opla pou dinoun apeftheias abilities (opws mourneblade, h mourasame kai alla).

                                Dhladh sto Aria of sorrow ti strathgikh parapanw yparxei ston sygekrimeno tomea?
                                (as poume pera apo thn taxythta, to range, thn dynamh kai to element).

                                Pera apo afta, ola ta opla kai sta 2 games gia na kaneis damage einai kai sta sygekrimena paixnidia pou exoun poly mikro vathmo dyskolias logw grinding, den nomizw pws h strathgikh paizei kai poly megalo rolo.

                                Px egw sto Aria of sorrow xrhsimopoiousa mono spathia pou xtypousan apo panw mexri katw (katheta) kai den synanthsa pouthena provlhma.

                                Kai mhn anhsyxeis, den malwnoume, syzhtame opote pes kai esy thn gnwmh sou elefthera.

                                DJ to kalo se afta ta paixnidia einai oti einai diaskedastika hack and slash games ekserevnhshs, pou apefthynontai se polous typous paixtwn, adventurers, JRpg players, platformers, Puzzle gamers ktl ktl ola apo ligo kai kyriws Castlevania kai Metroid fans.
                                Egw proswpika ta paizw gia thn poly kalh atmosfaira kai epeidh eimai fan twn xarakthrwn
                                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                                Kindred, this blade and I.
                                "

                                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                                Greek Gaming Videos
                                Greek Final Fantasy Forum

                                Comment

                                Working...
                                X