Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sonic the Hedgehog 4: Episode 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Μετά από παρότρυνση του φίλτατου Evans, κατέβασα το trial απλά να δω τι παίζει- δεν ήξερα καν πως είχε βγει... Δεν ξέρω πώς να το πω, πλέον φοβάσαι να μιλησεις για Sonic game με καλά λόγια, αλλά εξεπλάγην ευχάριστα. Οκ τα physics δεν έχουν σχέση με τους παλιούς τίτλους, υπάρχουν κάποια προβλήματα αν προσεγγίσεις τον τίτλο με τη λογική των Sonic και Sonic 2, αλλά παραμένει, imo ένα ελπιδοφόρο game όσο μπορώ τουλάχιστον να πω από την trial. Σίγουρη αγορά στις επόμενες μέρες για να βρω και λίγο χρόνο να ασχοληθώ. Αισθητικά πάντως είναι spot on ενώ και η μουσική από την Green Hill Zone μου άρεσε πολύ. Σκάνε μύτη και τα πρώτα reviews τα οποία λένε πολύ καλά λόγια, ειδικα του Eurogamer που, imo, είναι και πολύ καλό σαν review.( βέβαια οκ το eurogamer ως επί το πλείστον το εμπιστεύομαι πολύ)

    Eurogamer 9/10

    1UP B

    IGN 8/10

    και ένα extra review από το Sega-16
    http://www.sega-16.com/feature_page.php?id=463&title=Hands-On:%20Sonic%204:%20Ep.%201
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • Είχε πλάκα η απότομη αλλαγή σου πάντως . Χάρηκα που σου άρεσε και που θα το πάρεις τόσο άμεσα.

      Έπαιξα ολόκληρο το 2ο και το 3ο act και την πρώτη πίστα του τέταρτου και οι εντυπώσεις έγιναν ακόμα πιο θετικές. Ο χειρισμός συνηθίζεται, αν και ώρες ώρες γίνεται το έλα να δεις. Η φυσική έχει πολλά προβλήματα, κάποια από τα οποία είναι πολύ τρανταχτά. Για παράδειγμα, σε μία ανηφόρα κάνε spin dash και θα βρεθείς στο θεό με την (αδικαιολόγητη) επιτάχυνση που θα πάρεις, πράγμα τελείως ανισόρροπο.

      Το level design είναι αρκετά καλό και η κάθε πίστα έχει το δικό της χαρακτηριστικό στοιχείο. Φυσικά η θεματική των acts είναι παρμένη ξεκάθαρα από το Sonic 1 και 2 (όπως ήδη γνωρίζουμε), αλλά υπάρχουν ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα σημεία, μιλώντας πάντα για τους fans και γνώστες.

      Αφιερώνω από τώρα το boss του τρίτου act στους λάτρεις του Sonic 1, memorable moments .

      Τα ηχητικά εφέ είναι άψογα, παρμένα όλα από τα διάφορα Sonic. Στο boss που προανέφερα θα ακούσει κάποιος ένα πολύ χαρακτηριστικό εφέ (ή δε θα το καταλάβει κανένας και απλώς εγώ θα βγω ο άπειρα καμένος ).

      Δεν ανέφερα ως τώρα πόσο τέλεια (ΤΕΛΕΙΑ για να είμαι πιο συγκεκριμένος) είναι τα bonus stages. Μία μίξη Sonic 1 με τη λογική του "μάζεψε δαχτυλίδια" από Sonic 2, μόνο που ο αντίπαλός σου δεν είναι αγκάθια, αλλά ο χρόνος (και φυσικά οι κόκκινες μπάλες ).

      Ευελπιστώ, όπως λέγαμε και με τον burai στο msn, τα επόμενα επεισόδια να διορθώσουν τα τυχόν προβλήματα στο level design και ειδικά στα physics. Έχουμε στα χέρια μας ένα πολύ καλό Sonic game, όχι τόσο σύνθετο και ολοκληρωμένο όσο τα παλιά του MegaDrive, αλλά σίγουρα κάτι που προσφέρει μία ανανέωση στη σαπίλα των τελευταίων 10 χρόνων. Ας ελπίσουμε να είναι η αρχή για κάτι ακόμα καλύτερο.

      Loggo και Deus Dope περιμένω τη συμβολή σας στο topic.

      Comment


      • Originally posted by Evans View Post
        [...]κάτι που προσφέρει μία ανανέωση στη σαπίλα των τελευταίων 10 χρόνων[...]



        Είδα τούτο δω το βίντεο και μπορώ να πω πως αν και στην αρχή μου φάνηκε περίεργο σε μερικούς τομείς (όπως η κίνηση και η επιτάχυνση του Sonic), μου άρεσε αρκετά. Βασικά μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ, αν και είναι διαφορετικό από τα παλιά Sonic. Χωρίς να το παίξω βέβαια δεν μπορώ να κρίνω, όμως πιστεύω πως έχει πάρα πολύ καλές προοπτικές.



        Βέβαια όσο βλέπω το παραπάνω fanmade project, τόσο πιο πολύ μου αρέσει σε σύγκριση με το 4. Οι κινήσεις του σκατζόχοιρου μου φαίνονται πολύ πιο ομαλές και σωστές. Μακάρι να μην το παρατήσουν μιας και έχει προοπτικές να γίνει ισάξιο ή ακόμα και καλύτερο από το Sonic 4.

        PK World - Τα πάντα για Disney comics!

        Comment


        • To fanmade είναι πολύ καλό στον τομέα της φυσικής και τώρα που το ξαναείδα πραγματικά έπαθα πλάκα (λολ έπαθα πλάκα με κάτι που πρακτικά υπάρχει 16 χρόνια). Παρόλα αυτά, η αισθητική είναι πολύ περίεργη, προσωπικά δε μου άρεσε ιδιαίτερα, πολύ μουντά χρώματα και ΠΟΛΥ πληροφορία - οπτικός θόρυβος - στην οθόνη.

          Όπως και να έχει, η σειρά βαδίζει προς Sonic 4 και Colors και όχι προς fanmade remakes, οπότε ας κοιτάξουμε τι έχουμε στα χέρια μας ;) . Μακάρι να βρεις τρόπο να το παίξεις άμεσα και να πάρουμε και από σένα feedback. Εγώ αυτή τη στιγμή είμαι κυριολεκτικά ενθουσιασμένος, δεν μπορώ να πιστέψω ότι παίζω κάτι που είναι τόσο καλό, ειδικά αν το συγκρίνομε με τίτλους που βγήκαν πριν ένα χρόνο.

          Εντιν: Στο βίντεο που παρέθεσες παρατηρούμε το εξής απίστευτο: όταν τρέχεις και πατάς κάτω, ο Sonic επιβραδύνει. Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν πριν όταν είπα ότι η επιτάχυνση είναι περίεργη. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι παίζει διαφορετικά από παλιότερα Sonic. Αυτό που θέλω είναι είτε να τελειοποιήσουν το τωρινό "playstyle" ώστε να έχουμε κάτι καινούριο, ή να επιστρέψουν στο παλιότερο και γνώριμο. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε κάπου ανάμεσα, πράγμα όχι και τόσο καλό.

          Comment


          • Θα κοιτάξω στο PSΝ αν και δε με βλέπω να ασχολούμαι σύντομα, παίζω Castlevania τώρα και σε λίγες μέρες σκοπεύω να αρχίσω Fallout.
            sigpic

            Comment


            • Μερικές παρατηρήσεις για το θέμα τις επιτάχυνσης:

              - Όταν τρέχεις (όχι σαν μπάλα), επιταχύνει γρηγορότερα.
              - Ανάλογα με το πόσο ψηλά είσαι όταν κάνεις homing attack παίρνεις διαφορετικό boost. Όταν το κάνεις λίγο πριν προσγειωθείς, επιταχύνεις πάρα πολύ.
              - Όταν είσαι σταματημένος σε ανηφόρα (λίγο άτοπο αυτό για Sonic, αλλά είπαμε, τα πράγματα άλλαξαν) και κάνεις spin dash, επιταχύνεις πάρα πολύ (μάλλον bug είναι αυτό).

              Ακόμα μου φαίνεται πολύ περίεργος ο χειρισμός, τώρα ή είναι καλά δουλεμένος και απλώς δεν τον έχω συνηθίσει, ή έχει προβλήματα και πρέπει να τον αλλάξουν .

              Κανένας δεν το έχει παίξει πέραν εμού; :xp:

              Comment


              • Οπως εγραψα και στο σχετικο thread το τελειωσα ηδη και εκει γραψα εν ταχει τις εντυπωσεις μου. Ο χειρισμος που λες μου φανηκε μια χαρα παντως και το level design δεν ηταν κακο σιγουρα. Οπως και να χει θεωρω αστειο οτι τιμολογειται στα 15ε ενα τετοιο παιχνιδι το οποιο σου προσφερει μολις 4 acts και ολα αυτα για να αρχισουν να βγαζουν dlc packs εως οτου ολοκληρωθει το παιχνιδι. Αν ειχε αρκετα acts και βγαζαν μερικα ακομα σαν dlc τοτε λες οκ, παει κι ερχεται, αλλα εδω στο τελος τα acts μεσω dlc θα ειναι πιο πολλα απο τα αρχικα.

                Αυτα ειναι για τις εταιρειες που θελουν να κανουν αρπαχτες, κριμα που η SEGA εγινε μια τετοια εταιρεια.

                Comment


                • Διάβασα πως η διάρκειά του είναι μεγαλύτερη από το Sonic 1.Οπότε με αυτό κατά νου,μια χαρά τιμή μου φαίνεται.
                  Carpe diem

                  Comment


                  • Αν δεν έχεις παίξει τα παλιότερα Sonic εννοείται ότι δε θα καταλάβεις τις διαφορές που ανέφερα στο χειρισμό. Εγώ αρχικά δεν μπορούσα να παίξω, το συνήθισα μετά την πρώτη ώρα. Για την τιμή δε συμφωνώ (που οκ δεν είναι 15 αλλά 10€), συνολικά υπάρχουν 4 πίστες με 3 acts η καθεμία + 4 boss + 1 final boss + 7 bonus stages και το replay value είναι κάτι που πάντα υπήρχε στα Sonic. Το θέμα είναι βέβαια ότι το παιχνίδι είναι πολύ καλό και όχι μία προχειρότητα.

                    Comment


                    • Εγώ αδυνατώ να καταλάβω γιατί έχουν βάλει το homing attack.
                      Το homing attack δεν υπήρχε υποτίθεται στα 3D Sonic για να μπορείς να χτυπήσεις τους εχθρούς που λόγω ταχύτητας και 3D κάμερας θα δυσκολευόσουν διαφορετικά;
                      Σε ένα 2D Sonic δεν έχει λόγω ύπαρξης.

                      Comment


                      • Είπαμε, η λογική του έχει αλλάξει αρκετά. Το καλό είναι ότι το homing attack δεν αναιρεί τη χρήση του κανονικού άλματος, αφενός γιατί σε αφήνει ευάλωτο, αφετέρου γιατί έχει κάποιες διαφορετικές χρήσεις, όπως αυτό για την επιτάχυνση που ανέφερα παραπάνω. Θα προτιμούσα κι εγώ να μην υπάρχεί βέβαια.

                        Comment


                        • Οταν λεω πως η τιμη ειναι 15ε τοσο ειναι, για την προτεινομενη τιμη μιλαμε. Αν καποιος το παρει 10ε επειδη παιρνει mspoints απο αλλου ή τσαμπα επειδη εχει Wii οκ δε μου λεει κατι αυτο.

                          Εγω το κρινω χωρις να μπορω να δω το replay value που βλεπουν οι Sonic fans, γι' αυτο και κρινω το τελικο πακετο σαν κατι μη ολοκληρωμενο.
                          Με αυτα που λετε οκ, προφανως αποκτα μεγαλυτερη αξια, απλα πιστευω πως αν ηταν λιγο πιο challenging θα ειχε ακομα μεγαλυτερο replay value.

                          To homing attack με παραξενεψε κι εμενα και οντως δεν ειναι κατι που εχουμε συνηθισει σε 2d Sonic. Λειτουργει μια χαρα βεβαια (οκ αυτο ελειπε) και μπορει να κανει το παιχνιδι πιο ευκολο, αλλα οκ για μενα βοηθαει στο pacing του παιχνιδιου.

                          Comment


                          • Η δυσκολία είναι κάτι που μου άφησε και μένα αρκετά ερωτηματικά. Το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη κενών και παγίδων από όπου μπορείς να ψοφήσεις, αλλά η ευκολία με την οποία μαζεύεις ζωές. Προσωπικά δεν το βρήκα ιδιαίτερα πιο εύκολο από τα παλιά Sonic, υπήρξαν σημεία που έχασα πολλές ζωές, από την άλλη όμως μαζεύεις ΠΟΛΥ ευκολά δαχτυλίδια και παίρνεις μέσο όρο 2-3 ζωές ανά πίστα, κάτι που δημιουργεί προβλήματα στην όλη εμπειρία.

                            Τέλος πάντων, η σημασία της ύπαρξης ζωών χάνεται σχεδόν αμέσως με την ύπαρξη του hub, τι να λέμε τώρα. Τό καλύτερο θα ήταν να υπήρχε ένα "arcade mode" όπου θα έπαιζες όλες τις πίστες με τη σειρά, το score θα αθροίζονταν και φυσικά δε θα έπαιρνες τόσο εύκολα ζωές (ξέρω 'γω στα 150 rings).

                            Comment


                            • Αυτο που εγραψα και στο I just finished ειναι πως ιδιως στο act 2 (casino) γεμιζεις ζωες για πλακα σε σημειο που εχεις αποθεμα στο τελος για να τελειωσεις το παιχνιδι καμποσες φορες στη σειρα αν θες .
                              Οντως εκει επεσαν πολυ εξω. Το οτι εχει hub οντως ειναι softcore αλλα ειναι και η μοδα της εποχης.
                              Ο συνδυασμος βεβαια hub και απειρων ζωων οντως σκοτωνει την εμπειρια ως εναν βαθμο, αλλα οκ τι να λεμε, κουβεντα να γινεται .

                              Comment


                              • το αγορασα τη δευτερη μέρα αφοτου βγήκε δε ξετρελάθηκα αλλα είναι πολύ ευχάριστο όντως τα physics είναι κάπως περίεργα όπως είπε ο Εβανς αλλά όχι ότι είναι και χαλια , μπορείς να πείς πως του λείπει η ρευστότητα, τα γραφικά πολύ καλά και οι 3D χαρακτήρες επίσης πολυ φτωχο για 1,200 ΜΡ πάντως, το shadow Complex που πείρα πριν λίγες μέρες είναι μακράν πιο χορταστικό... άντε να δουμε τι λέει και το Λιμπο τώρα....

                                Comment

                                Working...
                                X