*Κλωτσαει ο Solid την πορτα του topic ουρλιαζοντας και κρατοντας Orcish Mace και Shield*
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΡΓΓΓΚ κκκκκκκ........
Εφτασα κι εγω στον θαυμαστο κοσμο του Skyrim. Αργησα, αλλα τα καταφερα.
Ευτυχως παιζω εκδοση για 360, χωρις Live για patching και ευτυχως δεν εχω συναντησει προβλημα στις πρωτες 25 ωρες μου μεχρι το lvl 11.
Παμε στα γρηγορα:
α) Ατμοσφαιρα: Γεια σας. Καληνυχτα ζωη. Εχετε γεια βρησουλες, Loggo, βουνα, ραχουλες! Εχω να ζησω τετοιο κολλημα σε fantasy rpg (για να μην πω σε game γενικοτερα) απο την εποχη του Baldur's Gate II. Η αισθηση που ειχα οταν καθαρισα το πρωτο dungeon δεν περιγραφετε με λογια, απλα θα πω πως η εννοια Dungeon Crawling πλεον περνα σε αλλο επιπεδο, και το μετρο συγκρισης ειναι το Skyrim.
Δεν ειναι μονο το γεγονος οτι τεχνικα το παιχνιδι ειναι υπεροχο (αν και καταλαβαινω το δραμα του 360 σε σχεση με το high end PC), δεν ειναι μονο οτι το design των dungeons σε κανει 1)να μην χανεσαι και 2) να θες να προχωρησεις ΟΛΟ και πιο βαθια για να δεις τι παιζει, ειναι και το γεγονος οτι ολο αυτο το θεμα περιστιχιζεται και απο ενα πολυ βαθυ Lore, με βιβλια, notes, quest logs κλπ. Καθε τι εχει λογο υπαρξης στο Skyrim. Τιποτα δεν φαινεται ξεκαρφωτο.
2) Μηχανισμοι: Ευτυχως μαθανε επιτελους πως στηριζεται ενα leveling system στην Bethesda. Θεωρω οτι δεν ειναι ακομα πληρες (κλεφτη ματια στο DnD) αλλα πλησιαζει. Ειναι πολυ μακρια απο το χαοδες συστημα του Morrowind και το προβληματικο του Oblivion, και σε βοηθα να επιλεξεις σωστα και οπως θες εσυ το στυλ του χαρακτηρα που θες να κανεις. Επισης το questing structure του τιτλου ειναι ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ βελτιωμενο απο προηγουμενα παιχνιδια, με πολυ σημαντικη την υπαρξη του fast travel αφοτου ανακαλυψεις ενα μερος και επισης σημαντικο το γεγονος οτι δεν θελει να μαντευεις που διαολο πρεπει να πας για να συνεχισεις. Δεν σε κραταει απο το χερακι (γκουχfableγκουχ) αλλα δεν σε πετα και στον λακο με τα κωλοδαχτυλα.
Παραπονα; Ναι.
Το animation ειδικα πανω στο αλογο ειναι για γελια μπροστα σε αυτο του Ass.Creed. Περα απο τα τεχνικα προβληματα και το battle system που οντως ειναι λιγο loose, θεμα υπαρχει με το menu system και την επιλογη / εναλλαγη οπλως και μαλιστα in-combat. Οπως ειπωθηκε και περαπανω, οταν καποιος το εχει κανει εδω και πεντε χρονια σωστοτερα (BioWare, Obsidian), δεν πειραζει να "δανειστεις" τα καλα του ανταγωνισμου οταν αυτο μετατρεπει το παιχνιδι σου σε πολυ καλυτερο τιτλο. Δυσκαμπτο σημειο αναμφισβητητα.
Υπαρχουν πολλα μικρα μικρα ζητηματακια στο παιχνιδι, τα οποια απο οτι ξερω διορθωθηκαν με το patching. Ομως το σημαντικο δεν ειναι αυτο.
Το σημαντικο ειναι πως το παιχνιδι κυλα ομορφα, "οργανικα" θα ελεγα. Ολα δειχνουν να ανηκουν στον κοσμο του, και η μεγαλυτερη βαση εχει δωθει εκει που πρεπει: στην ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ. Ειναι ενα καθαροαιμο rpg, χωρις φανφαρες προηγουμενων ετων.
Προσωπικα μου εχει ανανεωσει την ορεξη για videogame adventuring, ειδικα απο την στιγμη που ειμαι και μονος σε εναν νεο, ξενο τοπο. Ειναι σιγουρα πολυ καλη παρεα οταν θελω απλως να καθησω σπιτι μου.
Υ.Γ.: Φυσικα και εκανα χαρακτηρα fighter με one handed weapon and shield combo. Μαγειες και μαλακιες, ολοι οι μαγοι ειναι μια κουτουλια με το mace μου...Χαρ χαρ χαρ...
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΡΓΓΓΚ κκκκκκκ........
Εφτασα κι εγω στον θαυμαστο κοσμο του Skyrim. Αργησα, αλλα τα καταφερα.
Ευτυχως παιζω εκδοση για 360, χωρις Live για patching και ευτυχως δεν εχω συναντησει προβλημα στις πρωτες 25 ωρες μου μεχρι το lvl 11.
Παμε στα γρηγορα:
α) Ατμοσφαιρα: Γεια σας. Καληνυχτα ζωη. Εχετε γεια βρησουλες, Loggo, βουνα, ραχουλες! Εχω να ζησω τετοιο κολλημα σε fantasy rpg (για να μην πω σε game γενικοτερα) απο την εποχη του Baldur's Gate II. Η αισθηση που ειχα οταν καθαρισα το πρωτο dungeon δεν περιγραφετε με λογια, απλα θα πω πως η εννοια Dungeon Crawling πλεον περνα σε αλλο επιπεδο, και το μετρο συγκρισης ειναι το Skyrim.
Δεν ειναι μονο το γεγονος οτι τεχνικα το παιχνιδι ειναι υπεροχο (αν και καταλαβαινω το δραμα του 360 σε σχεση με το high end PC), δεν ειναι μονο οτι το design των dungeons σε κανει 1)να μην χανεσαι και 2) να θες να προχωρησεις ΟΛΟ και πιο βαθια για να δεις τι παιζει, ειναι και το γεγονος οτι ολο αυτο το θεμα περιστιχιζεται και απο ενα πολυ βαθυ Lore, με βιβλια, notes, quest logs κλπ. Καθε τι εχει λογο υπαρξης στο Skyrim. Τιποτα δεν φαινεται ξεκαρφωτο.
2) Μηχανισμοι: Ευτυχως μαθανε επιτελους πως στηριζεται ενα leveling system στην Bethesda. Θεωρω οτι δεν ειναι ακομα πληρες (κλεφτη ματια στο DnD) αλλα πλησιαζει. Ειναι πολυ μακρια απο το χαοδες συστημα του Morrowind και το προβληματικο του Oblivion, και σε βοηθα να επιλεξεις σωστα και οπως θες εσυ το στυλ του χαρακτηρα που θες να κανεις. Επισης το questing structure του τιτλου ειναι ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ βελτιωμενο απο προηγουμενα παιχνιδια, με πολυ σημαντικη την υπαρξη του fast travel αφοτου ανακαλυψεις ενα μερος και επισης σημαντικο το γεγονος οτι δεν θελει να μαντευεις που διαολο πρεπει να πας για να συνεχισεις. Δεν σε κραταει απο το χερακι (γκουχfableγκουχ) αλλα δεν σε πετα και στον λακο με τα κωλοδαχτυλα.
Παραπονα; Ναι.
Το animation ειδικα πανω στο αλογο ειναι για γελια μπροστα σε αυτο του Ass.Creed. Περα απο τα τεχνικα προβληματα και το battle system που οντως ειναι λιγο loose, θεμα υπαρχει με το menu system και την επιλογη / εναλλαγη οπλως και μαλιστα in-combat. Οπως ειπωθηκε και περαπανω, οταν καποιος το εχει κανει εδω και πεντε χρονια σωστοτερα (BioWare, Obsidian), δεν πειραζει να "δανειστεις" τα καλα του ανταγωνισμου οταν αυτο μετατρεπει το παιχνιδι σου σε πολυ καλυτερο τιτλο. Δυσκαμπτο σημειο αναμφισβητητα.
Υπαρχουν πολλα μικρα μικρα ζητηματακια στο παιχνιδι, τα οποια απο οτι ξερω διορθωθηκαν με το patching. Ομως το σημαντικο δεν ειναι αυτο.
Το σημαντικο ειναι πως το παιχνιδι κυλα ομορφα, "οργανικα" θα ελεγα. Ολα δειχνουν να ανηκουν στον κοσμο του, και η μεγαλυτερη βαση εχει δωθει εκει που πρεπει: στην ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ. Ειναι ενα καθαροαιμο rpg, χωρις φανφαρες προηγουμενων ετων.
Προσωπικα μου εχει ανανεωσει την ορεξη για videogame adventuring, ειδικα απο την στιγμη που ειμαι και μονος σε εναν νεο, ξενο τοπο. Ειναι σιγουρα πολυ καλη παρεα οταν θελω απλως να καθησω σπιτι μου.
Υ.Γ.: Φυσικα και εκανα χαρακτηρα fighter με one handed weapon and shield combo. Μαγειες και μαλακιες, ολοι οι μαγοι ειναι μια κουτουλια με το mace μου...Χαρ χαρ χαρ...
Comment