Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mass Effect 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Εγώ δε καταλαβαίνω πάντως, δηλαδή, μέσα από την εν λόγω προσπάθεια, περιμένουν δραστικές διαφοροποιήσεις στις πωλήσεις μιας σειράς που ήδη βρίσκεται στο τρίτο μέρος της και μάλιστα φέρει και άμεση σεναριακή συνέχεια;

    Να άρχιζε μια καινούργια τριλογία να το καταλάβω, αλλά τώρα;
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • #17
      nooto απαντάω εδώ επειδή ξέφυγα λίγο και το πήγα στο πώς θα ήθελα να είναι το ΜΕ3 .

      Μου αρεσε παντως η οπτικη σου πανω στο ''γιατι''' του σχεδιασμου
      Thanks .

      Δεν ξέρω τι θα "πρωτο-ήθελα" από το 3. Από τη μια, μία ανοιχτή προσέγγιση θα μου άρεσε, δεδομένου ότι το μόνο ΜΕ που μας έδωσε κάτι τέτοιο δεν ήταν και το καλύτερο ποιοτικά, από την άλλη όμως υποτίθεται ότι θα γίνεται ένας πανικός, ο πόλεμος θα φτάσει στο αποκορύφωμά του και ο Shepard θα πρέπει να βρίσκεται σε ένταση, χωρίς να έχει χρόνο για ταξιδάκια, εξορύξεις μεταλλευμάτων και ερωτικές περιπτύξεις με τυχαίες γκόμενες .
      Μεγάλες πίστες, πολύ γερό και απαιτητικό shooting και skills που ενεργοποιούνται πιο άμεσα και γρήγορα θα ήταν τα ιδανικά στοιχεία για το battle system. Θέλω να δω μηχανισμούς Gears of War, τέλος .

      Σχετικά με το RP τώρα, θα ήθελα τα πράγματα να αλλάξουν ριζικά. Αρχικά, περιορισμένοι σχετικά διάλογοι και role playing με τους χαρακτήρες. Πάνω κάτω τα μέλη της ομάδας γνωρίζονται μεταξύ τους, έχουν μπει οι βάσεις στις σχέσεις τους και χρόνος για φλυαρίες δεν υπάρχει. Paragon και renegade επίσης δε βρίσκω νόημα να υπάρχουν, δεδομένου ότι ο Shepard πέρασε από 2 πολύ έντονες φάσεις και ειδικά στο ΜΕ2 οι επιλογές που έκανε ήταν καθοριστικές για την εξέλιξη των γεγονότων. Προφανώς και θέλω να υπάρχουν εναλλακτικά μονοπάτια, αλλά είναι καιρός να απορριφθεί αυτό το καλό/ κακό μοτίβο που έχει βάλει η Bioware σε τόσα παιχνίδια της, πόσο μάλλον όταν τα δεδομένα είναι προκαθορισμένα. Επίσης θέλω σύγκρουση συμφερόντων και στόχων μεταξύ Citadel, Cerberus και Shepard με τις ανάλογες δυνατότητες συνεργασίας/ αντιπαλότητας.

      Στη συνολική δομή του, θέλω ένα παιχνίδι περίπου σαν το FF XIII. Πιο συγκεκριμένα, το σενάριο να ακολουθάει μία ευθεία πορεία, σε κομβικά σημεία της οποίας θα μπορεί ο παίχτης/ Shepard να παίρνει αποφάσεις, βάσει των οποίων θα δημιουργούνται διακλαδώσεις. Αν υπάρχουν 2-3 τέτοια σημεία νομίζω ότι η όλη εξέλιξη θα έχει φοβερό ενδιαφέρον. Επίσης θα ήθελα side quests που να σχετίζονται άμεσα και μόνο με τον πόλεμο κατά των Reapers. Θα ήθελα όμως η έννοια του χρόνου να είναι το ίδιο - και περισσότερο - σημαντική από ότι στο 2. Να μπορείς, για παράδειγμα, να θυσιάσεις κάποιες ώρες από την αποστολή σου για να καταστρέψεις μία βάση Geth, κάτι που θα έχει μεν θετικά αποτελέσματα σε μία επικείμενη μάχη, από την άλλη όμως θα έχει αρνητικές συνέπειες σε ένα άλλο σημείο του παιχνιδιού, ή θα οδηγήσει τέλος πάντων σε μία διαφορετική έκβαση της ιστορίας.

      Το ΜΕ2 είχε ένα δυνατό κομμάτι και αυτό ήταν η πρωτότυπη δομή του. Στο 3 πρέπει να τολμήσουν το κάτι παραπάνω, έχουν αποδείξει ότι μπορούν να το καταφέρουν.

      Comment


      • #18
        Five New Mass Effect 3 Details You Might Want to Hear

        Mass Effect 3 executive producer Casey Hudson spoke with UK magazine Xbox World, divulging some mid-production intel about Shepard and company. The info is scattershot; little pieces of unconnected details about many different aspects of the game. Still, they help to create a larger picture of BioWare's vision for the game. For those of you who want stay spoiler-free, here's a broad over-arching synopsis. If all goes according to plan, Mass Effect 3 is going to be bigger than its predecessors: It's also going to be more detailed than ever before. BioWare's goal is to create a realistic physical world worthy of holding the epic universe they created and that their fans love.

        Warning: Spoilers below. This is the point of no-return. Reading past this point will reveal information vital to the plot of Mass Effect 3
        1. Mass Effect 3 will have fewer party characters than Mass Effect 2
        Don't expect to have nearly as many characters in Mass Effect 3 as you did in ME2. ME2's large crew—12 playable characters—was necessary for the game's posse-building storyline, but was a little large for BioWare's taste.

        "Twelve was a big number in Mass Effect 2 - almost too big", says Hudson. "We're focused on a smaller squad with deeper relationships and more interesting interplay in Mass Effect 3' he explains. "We're not going to have twelve again but we are going to do more with the characters on your squad including Liara, and Kaidan or Ashley. And we're bringing everyone back - every main character is in Mass Effect 3 somewhere."

        So yes, it is very possible that you might not get to control your favorite ME2 character. That said, every character from the game has a role to play in the story, provided they survived your trip through the Omega-4 relay.

        2. You will travel to new worlds.
        This one's kind of a no-brainer. Many of the planets you'll visit in ME3 are places you've only heard about in previous games. Hudson mentions that you'll see Palaven (the Turian homeworld) and Rannoch (the Quarian homeworld) in the game. It's also confirmed that you will return to Krogan homeworld Tunchaka.

        As you might have already guessed, Shepard will also be going to Earth in this game. Hudson said that players will get to see "a Seattle/Vancouver megacity" both before and after the Reapers destroy it. Connecting the world of Mass Effect to our own, the city is designed to look just like Vancouver. "If you Google Map Vancouver the layout is pretty much the exact same as our map," according to level artist Don Arceta.

        3. Those worlds are going to be big.
        Reapers are big. In order to have accommodate fights with them, or even having them nearby means designing levels much larger than the usual spaceship corridors that make up a large portion of Mass Effect's locales. Many of levels will include more open spaces. BioWare plans to make the shift in a way a dramatic way, claiming that some levels that are not only larger than anything ever seen in a Mass Effect game, but larger than any game built with the Unreal Engine.

        Think of it this way. At least one level has to be big enough for Shepard to fight using a 50-foot tall Cerberus mech.

        4. In combat, you'll need to think on your feet
        The gunplay in Mass Effect 2 is mostly standard cover-based shooter fare. It was often OK to hide behind cover, picking off enemies at the back of a room while directing your teammates. The ME3 team plans to change that. They want you to be forced to scramble. To do that, BioWare is putting enemy tactics at the forefront. Different types of enemies will not only have varying abilities, they'll those skills in tandem. "Some will provide covering fire for snipers, some will deploy smoke to hide advancing comrades, others will coordinate subordinate units, and one will stomp around consuming its fallen friends to fuel itself," according to the feature.

        5. Weapons are going to be much more customizable and detailed
        In keeping up with their pledge to create a "deeper RPG experience" this time around, you'll be able to fine-tune your weapons in Mass Effect 3 much more than the last two games. "Every weapon is modular and can be customised with up to five modifications; scopes increase a rifle's zoom factor, new barrels increase accuracy or damage," Says Hudson. "Sling your gun on a workbench and it can be customised for a job at hand." Based on that last part, it sounds like it may be important to not only upgrade your weapons, but adjust them to suit different situations.

        Hudson also mentioned that the team has been mixing it up with members of the DICE team, getting advice on how to make the guns sound realistic in varying environments.

        Now that you've read all that, you're probably not happy that you'll have to wait until 2012 to finally get your hands on it.
        Mass Effect 3 executive producer Casey Hudson spoke with UK magazine Xbox World, divulging some mid-production intel about Shepard and company. The info is scattershot; little pieces of unconnected details about many different aspects of the game. Still, they help to create a larger picture of BioWare's vision for the…

        Comment


        • #19
          Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε ως τώρα, το ME3 θα είναι περισσότερο ME1 παρά ΜΕ2 όσον αφορά τη δομή του σεναρίου. Δηλαδή θα υπάρχει πολύ μεγαλύτερο focus στην κεντρική ιστορία παρά στους companions oι οποίοι μάλιστα θα περιοριστούν στους 5-6 (Ashley/Kaidan, Tali, Garrus, Liara, James Sanders έχουν επιβεβαιωθεί ως full time companions) με όλο το υπόλοιπο cast - ή όσοι επέζησαν της suicide mission στο import save μας - να κάνουν την εμφάνισή τους βοηθώντας τον Shepard ως part-time companions σε διάφορα σεναριακά key points ή με διαφορετικούς τρόπους.

          Mε το ανοιχτή προσέγγιση Evans δεν ξέρω αν εννοείς ένα ψείγμα από ελεύθερη εξερεύνηση πλανητών ή συγκεκριμένο free-roam σχεδιασμό, πάντως δεν θα έχει τίποτα από αυτά, ίσα ίσα που λόγω περισσότερο focused ιστορίας ο ρυθμός θα είναι περισσότερο έντονος και σφιχτός.

          Όμως η παρατήρηση για μεγαλύτερες πίστες και καλύτερους shooting μηχανισμούς είναι spot on. H Bioware αναφέρει ότι το μέγεθος των μαχών και των επιπέδων είναι πρωτόγνωρα πράγματα και για την ίδια τη σειρά αλλά και για τα δεδομένα της Unreal Engine 3. Το preview του OXM αναφέρει σε ένα σημείο του ότι " These spaces large enough to accommodate a six hundred foot Reaper bossfight, and a fifty foot Cerberus Atlas mech Shepard himself pilots later in the game". H κλίμακα φαίνεται θα μας εκπλήξει στο ME3.

          Για το ίδιο το level design τώρα, ο Hudson λέει τα ακόλουθα:

          "You could always tell when a fight was coming. You would walk into a room filled with low cover and before we could get dramatic about it you already knew a fight was coming.

          So now we're building environments that don't have crates and sandbags and that kind of cover; we have environments that have natural opportunities to take cover. And it helps that Shepard can climb and fall and SWAT turn and leaps across gaps and stuff like that. It allows you to look around your environment and solve problems in that space and makes combat less predictable"


          Από περιοχές, έχουν επιβεβαιωθεί κάποια μέρη στη Γη και στον Άρη, ο homeworld των Turians, των Quarians και των Salarians. Για το θέμα του RP, πέραν του ότι υπάρχουν αποφάσεις προς διεκπεραίωση από τα δύο προηγούμενα παιχνίδια, μόνο και μόνο το γεγονός ότι θα θυσιαστούν ολόκληροι πολιτισμοί στον πόλεμο με τους Reapers δινει το στίγμα του μεγέθους των αποφάσεων που θα καλεστούμε να πάρουμε.

          Για την ίδια τη μάχη, η Christina Norman (Lead Gameplay Designer) λέει τα εξής:

          "We wanted to make it so that when the player's fighting in the moment they feel like they have more options than aiming shooting and using powers.

          We really want to make mobility a factor that plays into combat. You'll always ask yourself, 'am I in the right position on the battlefield? Where are my enemies? How am I going to get from point A to point B?'

          Players should never be walking tino these safe places with great cover and stay there for the whole fight. It's about how you're going to move through the
          battlefield as the enemies through the battefield move through the battlefield and how they're reacting to one another and to you"


          // lol, copy-paste from kotaku wins my slow writing xD
          sigpic

          Comment


          • #20
            Mε το ανοιχτή προσέγγιση Evans δεν ξέρω αν εννοείς ένα ψείγμα από ελεύθερη εξερεύνηση πλανητών ή συγκεκριμένο free-roam σχεδιασμό, πάντως δεν θα έχει τίποτα από αυτά, ίσα ίσα που λόγω περισσότερο focused ιστορίας ο ρυθμός θα είναι περισσότερο έντονος και σφιχτός.
            Θα ήθελα να δω κάτι τέτοιο, αυτό είναι αλήθεια, αλλά, όπως είπα και πάνω, στο ΜΕ3 δεν πιστεύω ότι υπάρχει χώρος για free-roaming. Ένα remake του 1 με αξιοπρεπή gameplay elements θα μου άρεσε σίγουρα . Από το 3 θέλω να δω αυτά που ανέφερα και οι σημερινές ειδήσεις είναι πολύ καλές πιστεύω.

            Όπως και να έχει, η Bioware κατάφερε να κάνει μία τριλογία όπου το κάθε επεισόδιό της είναι πραγματικά απαραίτητο για την ολοκλήρωση του συνόλου. Το κάθε παιχνίδι έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό, διαφορετική δομή και pacing, στο 3 τα πράγματα πρέπει να τρέχουν κι εσύ να βρίσκεσαι στο επίκεντρο όλων. Awesomeness redefined .

            Comment


            • #21
              Authority preview
              Carpe diem

              Comment


              • #22
                Μερικά νέα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν



                Δεν έχω ξεκινήσει κανένα παιχνίδι, όμως έχω ακούσει τα καλύτερα για την ιστορία ειδικά του 2. Αξίζει να το ξεκινήσω κι ας μην μου αρέσουν τα shooters, απλά για την ιστορία ?

                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                Comment


                • #23
                  κοιτα γενικα πιστευω οτι ΑΑΑ games οπως το mass effect 2 σιγουρα πρεπει να παιζονται απο ανθρωπους που τους αρεσει το gaming ανεξαρτητως το genre προτιμισης τους, ασε που δεν ειναι δεν το λες και pure shooter εχει rpg στοιχεια στις μαχες εστω και πετσοκομμενα

                  Comment


                  • #24
                    Eγώ δεν έχω τερματήσει κανένα mass effect ακόμη όχι γιατί δεν μου κίνησαν το ενδιαφέρον αλλά επειδή δεν έχω xbox 360 ή δεν είχα pc που μπορούσε να τρέξει όπως πρέπει τα mass effect. Aλλά τώρα στο νέο pc και ενόψει Mass Effect 3 ήδη από σήμερα άρχισα να παίζω το Mass Effect και μετά θα πάω στο Μass Effect 2.
                    Star Citizen videos Star Citizen gallery

                    Comment


                    • #25
                      Όλα όσα έχω διαβάσει για το παιχνίδι συνηγορούν σε ακόμα πιο γρήγορο shooting στυλ, με μεγαλύτερο ρεπερτόριο κινήσεων, αλλά χωρίς τις ακρότητες του Mass Effect 2 σε θέμα character building. Θα έχει και μεγαλύτερο skill tree και weapon modifications, οπότε σε αυτό το θέμα είμαι καλυμμένος.

                      Από γραφικά δεν εντυπωσιάστηκα, μια βελτιωμένη έκδοση του ME 2 είδα με πιο αξύριστο Shepard. Το save import καλύπτει πλήρως το replayability, για ευνόητους λόγους. Νομίζω σεναριακά δε θα απογοητευτεί κανείς.

                      Νομίζω για την ακρίβεια πως δε θα απογοητευτεί κανείς πουθενά!
                      Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                      Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                      Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                      Comment


                      • #26
                        All Out War Developer Presentation


                        Squad and Leadership Interview


                        Το hype και οι υποσχέσεις για επικό φινάλε.
                        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                        Comment


                        • #27
                          Multiplayer Featurette
                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • #28
                            Ψιλοχαμός σήμερα, έσκασε λέει μια beta έκδοση κατά λάθος στο Xbox Live κι όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε. Η Bioware το κατέβασε και αναφέρθηκε σε ανθρώπινο λάθος με άτομα όμως να έχουν κατεβάσει ήδη τη beta και το hype να εκτοξεύεται μετά από την καταγραφή εντυπώσεων.

                            Όλο το story εδώ: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=451016

                            Η απάντηση της Bioware,
                            Hello everyone!

                            As most of you know by now, this evening an accidental leak occurred of some early Mass Effect 3 beta code. Microsoft has advised us that through human error at their end, content which was meant for internal beta testing was flagged incorrectly and released to individuals who had signed up for the beta of the Xbox Live dashboard update. It has since been taken down and deactivated.

                            We’d like to stress that the leaked code is in a rough, unfinished state and was not meant for public release. The content is not final, and is not reflective of the quality of the finished, polished game due for release on March 6, 2012 (March 9 in Europe).

                            One feature that was present in this early build is a set of game play modes that are in development. In the beta code they are referred to as “action mode”, “story mode” and “RPG mode”. We want to stress that these features are still in the early stages of development and will receive considerable iteration and refinement. These modes are designed to give players an even finer degree of control over their game experience than ever before. Whether it be someone who finds the combat difficult but wants to experience the amazing story, someone who wants to focus on the action and combat game play, or fans who want the rich, story-driven RPG Mass Effect experience they’ve come to love – Mass Effect 3 will support all of these options. We’ll have more info in the days ahead!
                            Bίντεο από το παιχνίδι,







                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Τα modes ακούγονται ωραία. Να παίζεις το υπόλοιπο παιχνίδι χωρίς να σπαταλάς χρόνο σε εκνευριστικές μάχες, sign me up! Εξαρτάται πώς θα υλοποιηθεί βέβαια αλλά σαν ιδέα είναι πολύ καλή.
                              Originally posted by Squall Leonhart
                              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                              Originally posted by 丹野
                              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                              Originally posted by Ryu_gr
                              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                              Comment


                              • #30
                                Nαι κι εγώ θετικά βλέπω τις τρεις επιλογές στην αρχή. Γιατί όχι άλλωστε; Οκ, μπορεί να μην βρίσκω λογική στο Action Mode αλλά για κάποιον μπορεί να αποτελεί ακόμα και selling point θέλοντας απλά να δει το τίτλο με ένα fixed τέλος χωρίς να παίρνει μέρος στις αποφάσεις.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X