Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dark Souls

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • straier
    replied
    Γιατί απλούστατα φαρμάρεις άλλους παίκτες για ΧΡ σε δύο εναντίον ενός μάχες.
    Ενώ είναι προφανές ότι είσαι εκεί για PvP καλείς και άλλους παίκτες να σε βοηθήσουν. Όπως καταλαβαίνεις, λόγω δομής του παιχνιδιού, ο άλλος παίκτης έχει μηδενικές πιθανότητες νίκης εκτός κι αν είστε τελείως άχρηστοι. Αν δε, χρησιμοποιείτε και Estus Flask έχετε ξεφύγει τελείως.
    Είναι σα να πηγαίνεις σε αγώνα δρόμου στίβου με μηχανάκι.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Γιατί trolling?
    Να με συμπαθάτε κιόλας.

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Λολ δε χάνεις ψυχές όταν πεθαίνεις ως μπλε φάντασμα. Και ως κόκκινος απλά πας και τις μαζεύεις από κει που χρησιμοποίησες την πέτρα.
    Τώρα το να μην τους βλέπει ο άλλος μου ακούγεται λίγο περίεργο. Τα κόκκινα και τα μπλε Forest Hunter φαντάσματα τα βλέπουν σίγουρα και οι 2, τώρα αν του Gwyndolin είναι διαφορετικά... Πάντως το ξέρεις πως αυτό που κάνεις είναι τρόλλινγκ του χειρίστου είδους;

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Αποφάσισα αυτό το playthrough να το ολοκληρώσω όπου μπορώ με Co- Op. Χθες και σήμερα σφάξαμε με ένα συμπαίκτη όχι 1 ούτε 2 αλλά 21 αντιπάλους Darkwraith και Gaylord Gwyndolin avengers στο δασάκι που είναι η Alvina. Οι 9 πέσανε από το Murakumo μου και παραδόξως όλοι αυτοί ήταν μπλε phantoms που τους έβλεπα μόνο εγώ. Ο συμπαίκτης δεν μπορούσε να τους αγγίξει. Άλλοτε ερχότανε ένας, άλλοτε τρεις. Μιλάμε για πολύ ξύλο και έχασα μόνο 2 φορές από διασταυρωμένες επιθέσεις 2 ατόμων και άνω. Πραγματικά πρέπει κάποιος να είναι πολύ ζώον για να κάνει invade έχοντας 200.000 και 500.000 souls επάνω του.:troll:
    Έπεται η συνέχεια με πολύ σφαξίδι.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Originally posted by straier View Post
    Για πες τα stats σου.
    Επίσης όποιος έχει όρεξη ας αναφέρει τις αγαπημένες του πανοπλίες. Όχι μόνο λόγω χρησιμότητας αλλά και εμφάνισης.
    Να πω ότι τα θυμάμαι όλα θα σε γελάσω. Λοιπόν έχουμε και λέμε:
    Knight Class Chaos +3 Covenant - 260 Level
    strength 51
    Vitality 50
    Endurance 99
    Attunement 19
    Dexterity 21
    Resistance 30 ή 31
    Intelligence 20 ή 21
    Faith 50
    Humanity 99

    Chaos Zweihanter +5 με 10 humanity= 738 Dmg One Handed
    Zweihanter + 15 + Sunlight Blade + Darkmoon Talisman = 965 Dmg One Handed
    Grant +5= 731 Dmg One Handed για Divine καταστάσεις.
    Claymore + 15 με όλα τα εξτρά Sulight Blade κτλ.. και Ornstein Spear + 5 για PvP καταστάσεις. (ελάχιστες)

    - Havel Armor Set and Shield + Ring of Favor and Protection + Silver Serpent Ring + Cloranthy Ring μόνο σε κάποια bosses μέχρι να αποδυναμωθούν για 4 Playthroughs.

    - Giant Armor Set + 5 and Havel's Shield + Ring of Favor and Protection + τα παραπάνω για να έχω 50% equip Load.
    Οι 30 πόντοι επιπλέον Poise της Havel πανοπλίας είναι σημαντικό πλεονέκτημα έναντι της Giant. Η δεύτερη έχει καλύτερη αντοχή στο ξύλο και στα element defense εκτός του Magic αλλά στο 5ο playthrough το damage που τρως είναι μεγάλο οπότε έχει λίγη σημασία. Το θέμα εκεί είναι να μην χτυπηθείς και η Havel χωρίς Wolf Ring σε κρατάει αγκυροβολημένο (σχεδόν σε όλους τους εχθρούς).

    Σιγά σιγά φτιάχνω σε full μορφή και την Steel Armor Set + Shield η οποία φαίνεται αξιόλογη για πιο <<ελαφριές>> λύσεις.

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Για πες τα stats σου.
    Επίσης όποιος έχει όρεξη ας αναφέρει τις αγαπημένες του πανοπλίες. Όχι μόνο λόγω χρησιμότητας αλλά και εμφάνισης.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    5ο συνεχόμενο playthrough, 260 Level, 99 endurance, 505 ώρες gameplay και προχωράμε δυναμικά. Για όσους ενδιαφέρονται να πάρουν περισσότερα souls δεν θα ήταν κακό να παίζουν με το Silver Serpent Covetous Ring και Avarice (σεντουκόστομα) στα bosses και στους εχθρούς που δίνουν πολλές ψυχές. Ειδικότερα, στους αντιπάλους που έχουν αργό animation όταν πεθαίνουν μπορείτε με change order να βάλετε το Avarice και το Silver Ring γρήγορα και να πάρετε τα έξτρα experience. Δεν είναι δύσκολο και αξίζει στην τελική.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Originally posted by straier View Post
    Και δηλαδή η δυσκολία είναι κάτι ενδιάμεσο; Ή ο παίκτης που έχει πιο χαμηλή δυσκολία κάνει πιο πολλή ζημιά; Δεν έχω παίξει GoW για να ξέρω.
    Είναι ακριβώς όπως το λένε οι ενδείξεις. Στο δικό μου play έχω την δική μου δυσκολία π.χ. Hard και ο άλλος στο δικό του έχει easy mode και προχωράμε μαζί. Είναι θέμα damage accept/give.

    Στο Dark Souls λίγο πριν τα μεγάλα bosses θέλω λίγο πριν ψοφήσουν να βάζω και το Avarice helmet που είναι το σεντουκόστομα για να παίρνω επιπλέον 20% exp. αλλά όλο το ξεχνάω το ρημάδι.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Όλα τα fire damage swords δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο (όσον αφορά το damage infliction). Οι βασικές διαφορές είναι πως το Fury (το οποίο είναι ουσιαστικά Chaos και όχι Fire weapon) έχει stat scaling και δεν έχει ισορροπημένα physical-elemental damage (που έχουν όλα τα όπλα που φτιάχνεις εσύ) αλλά πολύ περισσότερο fire damage.
    μα προφανως ακριβως αυτο εννουσα οταν εγραψα οτι λειτουργει με διαφορετικο τροπο χαιρω πολυ,αλλωστε το καταλαβαινει κανεις αυτο βλεποντας και τα στατιστικα του στην καρτελα στο invectory ποσο τρελο fire dmg κοβει και το οτι αυξομιωνεται το dmg σε σχεση με τα υπολοιπα fire/chaos weapons, παλι προσπαθεις να διαφωνησεις για να διαφωνησεις it gets old really, α και το slash με evade που εχει το furysword ειναι πολυ ποιο χρησιμο εναντι της κλωτσιας, συνηθως οταν υπαρχει resistance το dmg κοβεται η σε 1/2 η σε 1/3 και δεν χρειαζομαι κανεναν οδηγο η καποιον να με διωρθωσει, για να το διαπιστωσα οταν το ειδα ο ιδιος στη πραξη


    Καλά με πιο αργό σπαθί είναι χειρότερα, και πάλι ξεμένεις από stamina και ίσως πιο γρήγορα. Απλά αν κάποιος έχει δώσει έμφαση στο Strength ίσως είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσει ένα strength scaling weapon όπως το Zweihander που έχει και καλύτερο range και κάνει stagger τον αντίπαλο πιο εύκολα. Το build του καθένα μπορεί να αλλάξει άρδην την αποτελεσματικότητα κάποιου όπλου/μαγικού. Κάποιοι πόντοι διαφορά μπορεί να κάνουν τεράστια διαφορά
    οπως εγραψα και ποιο πανω αν μελετησει κανεις ολα τα οπλα θα διαπιστωσει οτι το dexterity ειναι το ποιο σημαντικο στατιστικο να ανεβασει κανεις που θελει να δει ποσο δυνατα και χρησιμα μπορουνε να γινουνε μερικα απο τα καλυτερα οπλα στο παιχνιδι, το strength και αυτο χρησιμευει σε αρκετα οπλα που guess what? ειναι παναργα (πχ δες τα dragonweapons) και ουσιαστικα γινονται outdamaged απο αυτα που χρειαζονται dexterity, απο εκει και περα υπαρχoυνε και faith weapons και magic weapons οπως το moonlight που ανεφερες η ακομα και το astoria greatsword που κανει scale απο λιγο με ολα τα stats, αλλα την λειτουργικοτητα και την αποτελεσματικοτητα τoυ furysword δεν την φτανει κανενα, μην ξεχναμε οτι το furysword παιρνει ποντους μεταξυ των αλλων και απο το humanity

    σαφως mr.obvious straier και το build αλλαζει την αποτελσματικοτητα αφου μιλαμε για scaling με stats, ομως το zweihander σαν καλο ultra greatsword βλεπει απο χιλιομετρα το νουμερο των swings που κανει τo furysword σε εναν x χρονο, την μοναδικη στιγμη που αξιζουν τα ultra greatswords ειναι αμα τρεχεις στο πρωτο hit που θα σκασεις και κανουν stagger οντως μερικους εχθρους (τους μικρους) πχ κατι μυνωταυρους στα fire ruins η τιποτα giant skeletons/dogs/titanite demons δεν θα τους κανει ,

    αλλα στα new game+++ που εχουνε τεραστια hps οι εχθροι θα εχεις προβλημα ισως να σε σκοτωνουνε και πρωτοι ενδεχομενος καποιοι, θες γρηγορα οπλα (αυτο ειναι υποκειμενικη αποψη φυσικα αλλα εχει δημιουργηθει μετα απο testing), για να μην ανεφερω και το weight ποσο σημαντικο ειναι, θες οπωςδηποτε αυτο το πολυποθητο <50&#37; equip load ωστε να εισαι το λιγοτερο στην δευτερη βαθμιδα run/walk και να εισαι ευελικτος χωρις πεναλτυ στο roll/evade, τα ultra greatswords εχουνε μεγαλο weight σε σχεση με τα κατανα πχ (που ειναι επισης πολυ χρησιμα) η με το furysword


    ps. ενταξει τοσο ιντερνετικο μελανι για ενα virtual κωλοσπαθο δεν πρεπει να εχει χυθει ποτε ομως

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Όσον αφορά τα δακτυλίδια από το πρώτο μου playthrough φοράω το Ring of Favor and Protection και 8/10 φορές το Silver Serpent Covetous Ring. Σπάνια αλλάζω το δεύτερο όταν το απαιτούν οι περιστάσεις ενώ το πρώτο έχει βγάλει ρίζες στο δάκτυλό μου.
    Παίζει να μην έχω βάλει ούτε μια φορά το Silver Serpent Covetous Ring. Άχρηστο τελείως αν δεν κάνεις farming, βέβαια βάζεις έξτρα challenge έτσι. To άλλο δεν το έχω βάλει στο βασικό χαρακτήρα μου για να μην το σπάσω.

    Straier σκέφτηκα μήπως γίνεται όπως το Gears of War 2 όπου σε Co- Op campaign ο κάθε χρήστης διαλέγει το επίπεδο δυσκολίας που θέλει να παίξει και η έκβαση της μάχης είναι ανάλογη.
    Και δηλαδή η δυσκολία είναι κάτι ενδιάμεσο; Ή ο παίκτης που έχει πιο χαμηλή δυσκολία κάνει πιο πολλή ζημιά; Δεν έχω παίξει GoW για να ξέρω.

    το furysword κανει fire dmg το οποιο δουλευει τελειως διαφορετικα απο τα υπολοιπα fire dmg swords (πχ αυτα που φτιαχνεις) αλλα σε μερικους εχθρους που εχουνε εξαιρετικα μεγαλο fire res κοβεται το dmg του στο 1/3 (ειναι δυο με τρεις σε ολο το game αυτοι)
    Όλα τα fire damage swords δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο (όσον αφορά το damage infliction). Οι βασικές διαφορές είναι πως το Fury (το οποίο είναι ουσιαστικά Chaos και όχι Fire weapon) έχει stat scaling και δεν έχει ισορροπημένα physical-elemental damage (που έχουν όλα τα όπλα που φτιάχνεις εσύ) αλλά πολύ περισσότερο fire damage. Το δεύτερο του δίνει σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα elemental weapons αφού, κατά κανόνα, ό,τι έχεις σε non-physical damage είναι καλύτερο από physical (αντίστοιχη περίπτωση είναι το Moonlight Greatsword που έχει μόνο magical damage). Το μόνο ίσως κακό είναι πως δεν έχει κλωτσιά.
    To Fire damage εξαρτάται από το fire res του αντιπάλου (δεν είναι στάνταρ 1/3) και οι Four Kings δεν έχουν κάποιο αξιόλογο fire res. Ψηλό fire res έχουν πχ οι αράχνες στη Blighttown.

    νομιζω οτι 4kings δεν ειναι μεσα σε αυτους τους εχθρους αλλιως πως τους εβγαλα τοσο ευκολα σε ολα τα new games+ , αλλα οπως και να εχει με λιγο stamina δεν κανεις δουλεια με ενα σπαθι τοσο γρηγορο οσο το furysword γιατι στην τρωει πολυ γρηγορα ειδικα χωρις το stamina ring που αυξανει την αποτελεσματικοτητα του κατα πολυ
    Καλά με πιο αργό σπαθί είναι χειρότερα, και πάλι ξεμένεις από stamina και ίσως πιο γρήγορα. Απλά αν κάποιος έχει δώσει έμφαση στο Strength ίσως είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσει ένα strength scaling weapon όπως το Zweihander που έχει και καλύτερο range και κάνει stagger τον αντίπαλο πιο εύκολα. Το build του καθένα μπορεί να αλλάξει άρδην την αποτελεσματικότητα κάποιου όπλου/μαγικού. Κάποιοι πόντοι διαφορά μπορεί να κάνουν τεράστια διαφορά.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Όσον αφορά τα δακτυλίδια από το πρώτο μου playthrough φοράω το Ring of Favor and Protection και 8/10 φορές το Silver Serpent Covetous Ring. Σπάνια αλλάζω το δεύτερο όταν το απαιτούν οι περιστάσεις ενώ το πρώτο έχει βγάλει ρίζες στο δάκτυλό μου.

    Straier σκέφτηκα μήπως γίνεται όπως το Gears of War 2 όπου σε Co- Op campaign ο κάθε χρήστης διαλέγει το επίπεδο δυσκολίας που θέλει να παίξει και η έκβαση της μάχης είναι ανάλογη.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    το furysword κανει fire dmg το οποιο δουλευει τελειως διαφορετικα απο τα υπολοιπα fire dmg swords (πχ αυτα που φτιαχνεις) αλλα σε μερικους εχθρους που εχουνε εξαιρετικα μεγαλο fire res κοβεται το dmg του στο 1/3 (ειναι δυο με τρεις σε ολο το game αυτοι)

    νομιζω οτι 4kings δεν ειναι μεσα σε αυτους τους εχθρους αλλιως πως τους εβγαλα τοσο ευκολα σε ολα τα new games+ , αλλα οπως και να εχει με λιγο stamina δεν κανεις δουλεια με ενα σπαθι τοσο γρηγορο οσο το furysword γιατι στην τρωει πολυ γρηγορα ειδικα χωρις το stamina ring που αυξανει την αποτελεσματικοτητα του κατα πολυ

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Μία ερώτηση: Αν εγώ π.χ. παίζω σε New Game+++ και ο συμπαίκτης μου παίζει σε New game+ και μπει στο κόσμο μου ως Phantom θα παίζει στην δυσκολία του δικού μου playthrough ή η δυσκολία είναι όπως στο solo του καθενός;
    Πάντα μετράει η δυσκολία του host (+bonus boss HP για το μούλτι). Πώς θα γινόταν να υπάρχουν 2 δυσκολίες συγχρόνως;

    και το 438 δηλαδη για το πρωτο walkthrought φοβερο ειναι, δεν καταλαβαινω πως το βρισκεις μετριο
    Μα αυτό προσπαθούσα να πω. Εκ του αποτελέσματος έκρινα. Το βρήκα μέτριο (όχι γενικά, για τους 4 Kings μιλάω) γιατί απλά δε δούλευε για μένα στη συγκεκριμένη μάχη. Με 11 endurance δεν είχα αρκετό stamina για να τους σκοτώσω πριν εμφανιστεί ο επόμενος (δε λέω ότι είναι αδύνατο, είναι δυνατόν να τους σκοτώσεις και lvl 1 με χειρότερα όπλα αλλά όταν λέμε πως ένα όπλο είναι πολύ καλό σημαίνει πως τους νικάς εύκολα). Αντίθετα, με Great Combustion/απλό Combustion (max glove) τους περίμενα κιόλας.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Originally posted by straier View Post
    Quelaag's Furysword+5 10 humanity 50str 50dex: dam=517
    Quelaag's Furysword+5 10 humanity 16str 14dex: dam=438
    σωστα, τοσο ειχα με 50dex 517 dmg one hand (γιατι 2handed ανεβαινει και αλλο) με την ταχυτητα και το range του furysword το οποιο ειναι godlike το αποτελεσμα

    και το 438 δηλαδη για το πρωτο walkthrought φοβερο ειναι, δεν καταλαβαινω πως το βρισκεις μετριο

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Originally posted by straier View Post
    Το γράπωμα ήταν μες στο σχέδιο; Τη γλίτωσε ο άλλος;
    Ο άλλος που λες λίγο με pyromancy, λίγο με NPC Iron Tarkus το έβγαλε flawless το Iron Golem κάτι που το είχε καμάρι να το λέει. Όταν όμως είδε για πρώτη φορά το boss να τον γραπώνει και να τον ταρακουνάει σαν σκνίπα τα έχασε. Την γλίτωσε διότι το εξόντωσα με τα αστραποδόρατα αλλά για να είμαστε σωστοί ο συμπαίκτης με 2 χτυπήματα με το Claymore + 15 + Darkmooon Talisman + 50 faith + Sunlight Blade του έφαγε την μισή+ ενέργεια.

    Μία ερώτηση: Αν εγώ π.χ. παίζω σε New Game+++ και ο συμπαίκτης μου παίζει σε New game+ και μπει στο κόσμο μου ως Phantom θα παίζει στην δυσκολία του δικού μου playthrough ή η δυσκολία είναι όπως στο solo του καθενός;

    Leave a comment:

Working...
X