Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Παραδόξως, πλέον τα γραφικά δε με ενοχλούν ιδιαίτερα. Ωστόσο, μόλις το είχα ξεκινήσει, σκέφτηκα "Θεέ μου, γιατί δεν κυκλοφορούσε για το Wii U?" Τέλος πάντων, είναι θέμα που γνωρίζαμε πως θα υπάρχει ανεξαρτήτως προσπαθειών για έξυπνη κάλυψη αυτού.

     
    Μου κάνει εντύπωση πως είμαι στις 3 ώρες και κάτι και είμαι μόλις πριν το πρώτο dungeon, μετά από ένα mini quest. Το εισαγωγικό κομμάτι, μέχρι να πάρεις το κοστούμι και το master sword, είναι ευτυχώς αρκετά σύντομο και μπορώ να πω, πως μου άρεσε αρκετά. Το swordfight μου αρέσει και θεωρώ πως θα βελτιώνεται στην πορεία. Με τον χειρισμό δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα, μακάρι να είχαν κάνει κάτι παρόμοιο στο Twilight Princess όπου το mindless waggling έδινε και έπαιρνε Για να δούμε. Επίσης μου αρέσει αρκετά, πως έχουν επιστρέψει πιο εκφραστικοί χαρακτήρες από ότι στο TP- κοινώς οι πιο τρελοί zelda chars... Ειδικά ένα σκηνικό σε ένα νησί με πολυέλαιο μου έκανε μεγάλη εντύπωση όπως και ο θεούλης fortune teller. Η Fi μέχρι στιγμής ούτε κρύο, ούτε ζέστη κάτι σε πιο anime like Cortana μου κάνει
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • Ναι, τα controls κι εμένα με έχουν εντυπωσιάσει μέχρι στιγμής και θα έλεγα ότι συμβάλουν πολύ σε δυο τομείς.

      1 - Στη δημιουργία immersion.

      2 - Στο να αποδώσουν μάχες που πραγματικά δεν εχουν καμία σχέση με αυτές των προηγούμενων Zelda. Μέτα το Skyward δεν υπάρχει γυρισμός στις μάχες των προηγούμενων τίτλων.

      Υ.Γ. Η Fi είναι ο Spock των Zelda.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • Υ.Γ. Η Fi είναι ο Spock των Zelda
        χα, χα θεός απλά.

        Βασικά διάβαζα στο neogaf, από άτομα που το ολοκλήρωσαν τον τίτλο, πως το dowsing είναι καλύτερο να το αποφεύγεις, γιατί χαλάει την εξερεύνηση ως επί το πλείστον. Όπως και τα hints. Κρίμα που δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσεις τα hints εντελώς. Στην πρώτη quest ας πούμε για να πάρεις το slingshot, το dowsing δεν το χρησιμοποίησα καθόλου.

        Εννοείται με το που δόθηκε η ευκαιρία έκλεισα τις επιλογές για interface γιατί οκ το 1/3 της οθόνης γεμάτο με ενδείξεις κτλ παραπάει.

        Επίσης- οκ γκρινιάζω ίσως λίγο παραπάνω- γιατί να ξεκινάς με 6 καρδιές? Καταλαβαίνω τη λογική πίσω από μια τέτοια κίνηση, εξοικείωση με νέο μοντέλο χειρισμού, αλλά οκ δε θα με πείραζε να υπάρχει μια φειδώ τόσο στις καρδιές που κερδίζεις όπως και στην ενέργεια που έχεις by default διαθέσιμη.
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

        Comment


        • Είμαι στις 21 ώρες μέχρι στιγμής τελειώνοντας το 3ο dungeon.Προχθές έπαιξα 12,5 ώρες non stop!

          Είναι καλύτερο των wind waker,twilight και ocarina και βρίρκεται μέχρι στιγμής μόνο πίσω απτο majora's mask κατεμέ με τέλειες περιοχές,dungeons και πολύ ωραία sidequests αλα majora's.

          Το παιχνίδι έγινε επιτέλους περισσότερο platform και ενσωμάτωσε και μερικά ωραία στοιχεία rpg με αποτέλεσμα να γίνει πιο γραμμικό αλλά αυτό δεν ενοχλεί ιδιαίτερα.

          Επίσης φαίνεται να έχει πολλά στοιχεία από προηγούμενα zelda αλλά και πολλά νέα ελέω χειρισμού.Επιτέλους ένα δύσκολο 3d zelda στο σύνολό του.

          Το 3ο dungeon μου έκλεψε την καρδιά μέχρι στιγμής.Θυμίζει πολύ stone tower temple με τέλεια μουσική που αλλάζει όταν αλλάζει και το περιβάλλον real time!Τρόμος!
          Nintendo I.D.: paixtis
          3ds friend code: 2664-2347-7128

          Comment


          • 1 - Στη δημιουργία immersion.
            Εδω και ποσες μερες διαβαζω ερευνες και δημοσιευσεις πανω στο immersion στα video games. Ο δε υπευθυνος καθηγητης μου εχει μια δεκαετη ερευνα πανω στο αντικειμενο. Τερμα off topic απλα εχω ζαλιστει με ολα αυτα που διαβαζω και με το που ειδα το post σου ξυπνησα :p .

            Για πειτε, συγκριτικα με το ΤΤΡ πως ειναι;

            Comment


            • Originally posted by paixtis View Post
              Είναι καλύτερο των wind waker,twilight και ocarina
              Not.
              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

              Comment


              • Δε μετρανε γνωμες ανθρωπων που θεωρουν το ΜΜ ανωτερο του ΟοΤ.
                Do a barrel roll!

                Comment


                • Χαχαχα ξέρω ότι τρολλάρεις αλλά είναι απλό.

                  Όταν το Majora’s Mask παίρνει όλα όσα έκανε το Ocarina και:

                  1: Εξελίσσει τους NPC’s κάνοντας χρήση ενός μοντέλου που εκείνη την εποχή, αν δεν απατώμαι, υπήρχε μόνο στο Majora’s και στο...Shenmue.

                  2: Συνδυάζει τη κλασική φόρμουλα του Zelda με sandbox στοιχεία.

                  Ε, ναι, μάλλον είναι καλύτερο απ’ το Ocarina αν τα συγκρίνεις άμεσα. Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις είναι η κατάσταση.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Μου φαίνετε λίγο παράξενη η σιγουριά των ninty fanboys να βάζουν τόσο ψηλά το ss, πιο πάνω από το ocarina, ειδικά κάτι σχόλια περί ratings είναι ό,τι νάναι.

                    Θα το τσεκάρω και εγώ κάποια στιγμή αλλά δεν καίγομαι καθόλου, το WW μπορεί και να το περάσει, το sailing part ήταν ένα fail....το ocarina ομως απο που και ως που ρε παιδια;

                    Μajora δεν εχω τελειώσει.

                    Το παιχνίδι έγινε επιτέλους περισσότερο platform και ενσωμάτωσε και μερικά ωραία στοιχεία rpg με αποτέλεσμα να γίνει πιο γραμμικό αλλά αυτό δεν ενοχλεί ιδιαίτερα.
                    τι εννοεις περισσοτερο πλατφορμ; το οτι ειναι γραμμικο δεν μου αρεσει....

                    Comment


                    • Μη τα λεμε συνεχεια, το ΜΜ εκανε βηματα μπροστα αλλα και πισω και ενω σε σημεια γινεται κορυφαιο, αλλωτε παλι κανει μεγαλες κοιλιες και το συστημα με τα save points αλλα και ο χρονος δε βοηθανε να το απολαυσεις.
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • Ναι για το save system συμφωνώ, αλλά αυτό για το χρόνο μου θυμίζει το άλλο περί άδειου overworld στο Shadow of the Colossus. Η χρήση του χρόνου στο Majora’s, όπως και το overworld του Shadow of the Colossus μιας και το ανέφερα, είναι ίσως οι πιο πετυχημένες περιπτώσεις ποιητικής αδείας πάνω στο gameplay.

                        Τέλος πάντων, επειδή ξεφύγαμε, παίζοντας το Skyward παρατηρώ πως η σειρά έχει πλέον, οριστικά και αμετάκλητα, αλλάξει νοοτροπία. Το Zelda από το 1986 μέχρι και το Majora’s Mask ήταν μια φύσει προοδευτικής νοοτροπίας σειρά που πάντα ήταν μπροστά από τις εξελίξεις του medium. Τη τελευταία δεκαετία, έχει εξελιχθεί σε μια άκρως συντηρητική σειρά, κολλημένη στη παράδοση και τη στασιμότητα.

                        Πλέον έχει και τυπικά μετατραπεί σε μια niche νοοτροπίας πρόταση σε στυλ Dragon Quest. Και, δε λέω, αυτό το κάνει πολύ καλά, αλλά εγώ το Zelda το έχω συνηθίσει με τελείως διαφορετική λογική. Δεν έχω συμβιβαστεί και δε νομίζω ότι θα καταφέρω ποτέ να συμβιβαστώ με την εν λόγω νοοτροπία.
                        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                        Comment


                        • Ντάξει το παιχνίδι έχει ξεφύγει συνδιάζει πολλά πράγματα τα οποί το κάνουν να ξεχωρίζει

                          1.Πήρε το καταραμένο sailing από το Wind Waker (το οποίο για μένα ήταν το μόνο ελάτομα από το WW ) και το αντικατέστησε με το bird riding όχι μόνο δεν τρως την ώρα σου εκεί αλλά είναι και πολύ ευχάριστο (λατρεύω τις ελεύθερες πτώσεις )
                          2.Τα motion controls κάνουν το παιχνίδι ποιο chalenging κάτι που είναι καλό. (Εκτός βέβαια όταν θέλω να σείρω μια βόμβα και δεν πιάνει αμέσως, αυτό είναι κακό...)
                          3.Έχουμε ξεφύγει ποια από την κλασική ρουτίνα: πάω στο dungeon δέρνω το boss και φεύγω. Το να μπεις στο dungeon είναι μια άλλη ιστορία και θέλει κάποια ώρα.
                          4.Ωραίο περιβάλλον με έντονα και ζωντανά χρώματα. (Οχι σαν το TP...)

                          Γενικά πιστέυω ότι είναι το καλύτερο zelda που έχει περάσει από τα χέρια μου και έχω παίξει και ww και OoT (Το wind waker μαρέσει ποιο πολύ) κάποια στιγμή θα παίξω και MM για να έχω και εκεί γνωμη (αν και πίστευω ότι θα με χαλάσει το άγχος του χρόνου). Πιστεύω πως ακόμα και να μην είναι κάποιος zelda fun αυτό θα το βρει ευχάριστο.

                          Μόλις τελείωσα το τρίτο dungeon. Καταραμένη σχολή!!! Μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο για να το χαρώ

                          Comment


                          • Δεν είναι εξαιρετικό το 3ο dungeon??Το μόνο που με χάλασε λίγο είναι το boss το οποίο όμως δίνει μια ευχάριστη ανατροπή στο τέλος και σε κάνει να λες κοίτα τι κάνανε πάλι.Πραγματικά Loggo δεν καταλαβαίνω την αρνητική σου διάθεση μέχρι στιγμής για τον τίτλο.Φαίνεται ότι βάζει πολλά νέα στοιχεία μέσα.Το μόνο που μου λείπει απ'το majora's mask είναι το διαδραστικό του περιβάλλον.Τα υπόλοιπα τα κάνει καλύτερα από κάθε 3d zelda πιστεύω.

                            Το ότι το ocarina το θεωρώ το χειρότερο 3d zelda μετά το twilight δικαιολογεί πλήρως νομίζω τη παραπάνω θέση μου για το ότι θεωρώ το skyward sword μέχρι το σημείο που έχω παίξει σαφώς ανώτερο του ocarina(για μένα δεν ισχύει η νοσταλγία γι'αυτόν τον τίτλο καθώς δεν ασχολήθηκα πολύ όταν βγήκα και το τερμάτισα πριν λίγα χρόνια για πρώτη φορά).
                            Nintendo I.D.: paixtis
                            3ds friend code: 2664-2347-7128

                            Comment


                            • Originally posted by Loggo View Post
                              Ναι για το save system συμφωνώ, αλλά αυτό για το χρόνο μου θυμίζει το άλλο περί άδειου overworld στο Shadow of the Colossus. Η χρήση του χρόνου στο Majora’s, όπως και το overworld του Shadow of the Colossus μιας και το ανέφερα, είναι ίσως οι πιο πετυχημένες περιπτώσεις ποιητικής αδείας πάνω στο gameplay.

                              Τέλος πάντων, επειδή ξεφύγαμε, παίζοντας το Skyward παρατηρώ πως η σειρά έχει πλέον, οριστικά και αμετάκλητα, αλλάξει νοοτροπία. Το Zelda από το 1986 μέχρι και το Majora’s Mask ήταν μια φύσει προοδευτικής νοοτροπίας σειρά που πάντα ήταν μπροστά από τις εξελίξεις του medium. Τη τελευταία δεκαετία, έχει εξελιχθεί σε μια άκρως συντηρητική σειρά, κολλημένη στη παράδοση και τη στασιμότητα.

                              Πλέον έχει και τυπικά μετατραπεί σε μια niche νοοτροπίας πρόταση σε στυλ Dragon Quest. Και, δε λέω, αυτό το κάνει πολύ καλά, αλλά εγώ το Zelda το έχω συνηθίσει με τελείως διαφορετική λογική. Δεν έχω συμβιβαστεί και δε νομίζω ότι θα καταφέρω ποτέ να συμβιβαστώ με την εν λόγω νοοτροπία.

                              ΠΑΛΙ;

                              ΣΚΑΤΑ.
                              Originally posted by Raf
                              Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                              Comment


                              • Originally posted by paixtis View Post
                                Πραγματικά Loggo δεν καταλαβαίνω την αρνητική σου διάθεση μέχρι στιγμής για τον τίτλο
                                Εξήγησα το λόγο.

                                Κατά τ’ άλλα, το Skyward είναι πραγματικά πολύ καλό σε αυτό που κάνει. Η σειρά έχει κάνει στροφή 180 μοιρών στη νοοτροπία της, θέλει να είναι πια Dragon Quest και αυτό, ναι, το κάνει καλά. Απλά δεν έχω χωνέψει ακόμα αυτή την αλλαγή πλεύσης, και μάλλον ούτε πρόκειται, οπότε μη δίνετε και πολύ σημασία στις αντιδράσεις μου.

                                Το Zelda ήταν αλλιώς, το γνώρισα αλλιώς και, έχοντας ακόμα τη παλιά νοοτροπία του στο μυαλό μου, το θέλω αλλιώς. Εν τέλει, το θέμα είναι πια καθαρά προσωπικό.
                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X