Announcement

Collapse
No announcement yet.

Assassin's Creed: Revelations

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Egw den katalava pou to provlhma me ta sequels?
    Nai thelw na paiksw kai allo Resident EVil, thelw na paiksw kai allo Devil may cry kai thelw na paiksw kai allo Armored core...
    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

    Comment


    • #32
      πες τα ground, γιατι θα τρελανουμε

      εντομεταξυ απο που και ως που αρμεγμα τα assassin's creed? παιχνιδαρες ειναι ακομα και το brotherhood ητανε φανερα βελτιωμενο απο το 2 στους περισσοτερους τομεις, γιατι ντε και καλα πρεπει να δωσουνε νεους μηχανισμους νεο προσανατολισμο και νεο αερα?

      μηπως ο μεχρι τωρα ανταγωνισμος σε αυτο το ειδος προσφερει κατι ποιο μοντερνο η διαφορετικο και δεν το προσεξα? ισως το κανει το L.A noire οκ αλλα και παλι δεν θα ειναι αμεσα συγκρισημo με τα assassin's creed, ουτε στο υφος ουτε στο gameplay

      το brotherhood βγηκε σε κατι λιγοτερο απο ενα χρονο σε σχεση με το 2 και κατεριψε το μυθο το τυπου: ''οτι sequel βγαινει συντομα και βιαστικα ειναι καταδικασμενο σε αποτυχια'' αυτο και μονο λεει πολλα

      Comment


      • #33
        Πείτε τα γαμώ.
        Carpe diem

        Comment


        • #34
          επιπλεον οι μηχανισμοι και το gameplay στο online του brotherhood ειναι κατι το καινουργιο, αυτο που το πατε? υπαρχει κατι που να του μοιαζει εστω και λιγο?

          Comment


          • #35
            Δε νομίζω,αλλά για να είμαι ειλκρινής,με το multi δεν τα πάω καλά,οπότε δεν είμαι και ο πιο ένθερμος υποστηρικτής του.
            Carpe diem

            Comment


            • #36
              Mάλλον διαπράτω έγκλημα που δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τη σειρά. Πρέπει να εφεύρω χρόνο.
              sigpic

              Comment


              • #37
                δωσε και απο δω την εφευρεση μολις την υλοποιησεις Τ_Τ

                Comment


                • #38
                  Το γαμωτο είναι πως εκεί που λέω πως δε θέλω να το πιάσω λόγω στασιμότητας, σου πετάνε την Κωνσταντινούπολη, που έχοντας δει πως υλοποίησαν την Ρώμη και την Βενετία σε πιάνει κρύος ιδρώτας με το τι μπορούν να δημιουργήσουν αν γουστάρουν...
                  Originally posted by Raf
                  Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Vaynard View Post
                    πες τα ground, γιατι θα τρελανουμε

                    εντομεταξυ απο που και ως που αρμεγμα τα assassin's creed? παιχνιδαρες ειναι ακομα και το brotherhood ητανε φανερα βελτιωμενο απο το 2 στους περισσοτερους τομεις, γιατι ντε και καλα πρεπει να δωσουνε νεους μηχανισμους νεο προσανατολισμο και νεο αερα?

                    μηπως ο μεχρι τωρα ανταγωνισμος σε αυτο το ειδος προσφερει κατι ποιο μοντερνο η διαφορετικο και δεν το προσεξα? ισως το κανει το L.A noire οκ αλλα και παλι δεν θα ειναι αμεσα συγκρισημo με τα assassin's creed, ουτε στο υφος ουτε στο gameplay

                    το brotherhood βγηκε σε κατι λιγοτερο απο ενα χρονο σε σχεση με το 2 και κατεριψε το μυθο το τυπου: ''οτι sequel βγαινει συντομα και βιαστικα ειναι καταδικασμενο σε αποτυχια'' αυτο και μονο λεει πολλα
                    Το πρόβλημα δεν είναι ότι κυκλοφορούν sequels αλλά το ότι συνδέονται σεναριακά και έτσι κάποιος που δεν έχει παίξει τα prequel δεν μπορεί να παρακολουθήσει την ιστορία.

                    Εγώ θα το έχω στα υπόψιν επειδή γουστάρω κάργα Κωνσταντινούπολη και επειδή ξέρω ότι θα την αποδώσουν γαμάτα οι της ubisoft αλλά με χαλάει κομματάκι το ότι θα πρέπει να λιώσω στο youtube παρακολουθώντας κάποιο lets play για 3 παιχνίδια 20 ωρών το καθένα.


                    Tidy!

                    Do not blame me.Blame yourself or God.
                    In Matsuno we trust.

                    Comment


                    • #40
                      Καλα αυτο δε χρειαζεται, δε θα μαθεις πολλα για την πλοκη βλεποντας missions ενος sandbox game.
                      Διαβασε ενα plot summary και τελος.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Xeno View Post
                        Διαβασε ενα plot summary και τελος.
                        ακριβώς πάτα ένα πχ Assassin's Creed Wiki και θα δεις γραμμένο το σενάριο των τριών πρώτων AC.
                        Star Citizen videos Star Citizen gallery

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Xeno View Post
                          Καλα αυτο δε χρειαζεται, δε θα μαθεις πολλα για την πλοκη βλεποντας missions ενος sandbox game.
                          Διαβασε ενα plot summary και τελος.
                          Παρόλα αυτά τον ενθουσιασμό και την πώρωση που θα απολαύσεις από την ιστορία παίζοντας το παιχνίδι δε θα τα λάβεις ούτε από το wiki ούτε από το youtube.

                          @Deus:
                          Δε νομίζω ότι είναι κακό που υπάρχουν sequels που συνδέονται σεναριακά, το αντίθετο μάλλον. Από τη στιγμή που εδώ και 3 παιχνίδια δε σε κέντρισε ούτε το σενάριο του παιχνιδιού (για το οποίο όλο και κάτι θα έχεις ακούσει, αλλά δε σε ιντρίγκαρε να το δοκιμάσεις), ούτε το gameplay (που το έχεις σίγουρα δει), το ότι δεν θα καταλάβεις τίποτα στο 4ο παιχνίδι δε θα πρέπει να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα, αφού δε θες να παίξεις το παιχνίδι για αυτά αλλά για να κόβεις βόλτες στην Κωνσταντινούπολη. Δε θέλω να φανώ επιθετικός, αλλά θέλω να εξηγήσω γιατί βρίσκω παράλογο να αναφέρεις ως αρνητικό που μια σειρά έχει σεναριακή συνέχεια, απλά γιατί στο 4ο παιχνίδι σου κέντρισε το ενδιαφέρον ένα μόνο στοιχείο.

                          Τώρα γενικά με το θέμα των sequels, θεωρώ ότι είμαστε προκατειλημμένοι λόγω φαινομένου CoD κτλ. Ως τώρα η σειρά AC δεν έχει δείξει καμία πτώση ποιότητας, αντιθέτως το AC2 ήταν ίσως υπόδειγμα εξέλιξης ενός sequel. Το Βrotherhood θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερο στην ιστορία κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, αλλά αποζημιώνει τους fans και με το παραπάνω στο τέλος. Έχω ζήσει αυτή τη συζήτηση ένα χρόνο πριν (σε άλλο site) με την ανακοίνωση του Brotherhood, όπου η πλειοψηφία των χρηστών έριχνε καντίλια στην Ubisoft για την καταστροφή του franchise, και μετά οι περισσότεροι από αυτούς πήραν τα λόγια τους πίσω. Οπότε μην είμαστε αρνητικοί, ας δούμε πρώτα και μετά ας κρίνουμε αν πρόκειται για κακό milking, και λέω κακό γιατί αν μου δίνει κάθε χρόνο ένα ποιοτικά άριστο παιχνίδι τότε δε με πειράζει το milking.

                          Tώρα σχετικά με το Revelations η τοποθεσία που επιλέχτηκε σίγουρα προκαλεί ενθουσιασμό, αν και θα ήθελα πολύ κάτι σε Ιαπωνία μεριά . Το θέμα του Altair/Εzio με απογοήτευσε λίγο, ήθελα καινούργιο ήρωα. Τον Ezio τον είδαμε σε 2 παιχνίδια, τον Altair στο πρώτο και για μένα και στο δεύτερο (θεωρώ ότι η ανάπτυξη που είχε ο χαρακτήρας του μέσα από τις σελίδες του Codex ήταν απίστευτη), ήταν ώρα για νέο ήρωα στις αναμνήσεις.

                          Comment


                          • #43
                            Προφανως Spahar, δε διαφωνω, απλα δεν εχουν ολοι την ορεξη να παιξουν 3 παιχνιδια προτου ασχοληθουν με το 4ο μερος μιας σειρας, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για sandbox games.
                            Σιγουρα καποιος θα βγει και θα πει εγω δε θα βαρεθω ποτε, δωστε μου αλλα 10 AC και παρτε μου την ψυχη, αλλα εγω σιγουρα συμμεριζομαι παραπανω οσους δεν αντεχουν να παιξουν καμποσα AC στο καπακι μιας και ουτε εγω θα μπορουσα να κανω κατι τετοιο (ουτε κατα διανοια για την ακριβεια).

                            Btw εγω τωρα ασχολουμαι με το 2, αλλα θα γραψω σχολια κτλ οταν ξεμπερδεψω - παντως ηθελα κι εγω να δω γιατι εγινε τοσος ντορος και ετσι ειπα να του δωσω μια ευκαιρια.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Xeno View Post
                              Προφανως Spahar, δε διαφωνω, απλα δεν εχουν ολοι την ορεξη να παιξουν 3 παιχνιδια προτου ασχοληθουν με το 4ο μερος μιας σειρας, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για sandbox games.
                              Δεκτό, απλά μου φαίνεται παράλογο να του έρθει κάποιου η όρεξη να παίξει το 4ο, όταν αγνόησε τα άλλα 3. Και ακόμα και αν του έρθει (γιατί πχ κάτι τον ιντρίγκαρε στο 4ο) δεν είναι αρνητικό της σειράς ή γενικά των sequels η σεναριακή συνέχεια, τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου.

                              Κάποιος στο neogaf πόσταρε αυτές τις πληροφορίες, οι οποίες υποτίθεται ότι προέρχονται από το τεύχος Μαΐου του Game Informer:

                              - Ezio is looking for seals in Revelations. These seals hold the memories of Alair. They’ll allow Ezio to peek into Altair’s life (just as Desmond uses Animus to peek into his ancestors lives).
                              - You’ll control Altair through these sequences.
                              - The bulk of the game is set in Constantinople which will be split into 4 huge districts (Constantin, Beyazid, Imperial and Galata)
                              - You’ll also visit Cappadocia
                              - Ezio is over 50 years old in this game
                              - Ezio has a new item called the hookblade which allows him to use ziplines throughout the city. UBI says that it speeds up navigation by about 30%
                              - You can also use the hookblade to reach out and pull enemies in for a combo
                              - Ezio can now make bombs through a crafting system. UBI says that there are over 300 bomb types
                              - They’ve modified the control scheme so that circle/B will control the hookblade and triangle/Y will control project weapons and bombs
                              - Eagles vision has become eagle sense. «Eagle sense let’s you focus on a character and see where he’s been,» Amancio says. «You’ll get an approximation of where he will go. If you’re able to detect the path a guard will take, you can run ahead, set a bomb, and create a trap or an ambush.»
                              - They’ve expanded on the Borgia Towers concept in order to create a new system. Throughout the city there are Assassin’s Den’s, you’ll need to complete various assault scenarios in order take down the Templar presence (UBI says that there’s more variety than in the Borgia Towers). Once you obtain a den you’ll be able to upgrade the buildings in that region along with adding ziplines across the rooftops. You’ll also be able to change the guards from being hostile to neutral.
                              - You can lose control of you dens as you gain notoriety. You’ll be able to send your own troops after the templars if you’re unable to make it back to the specific den that’s being attacked. You can do that by making it to any of the other dens that you currently control. You’ll also be able to install a master assassin to control a specific den and you’ll never have to worry about it being taken over.
                              - The assassin leveling mechanic has been increased from 10 to 15
                              - In order to make the world more immersive they’ve done away with traditional side missions in favor of random events. For example you may be traveling through a city and notice a shop owner being robbed or a little girl asking for help
                              - They’re using a new type of capture facial technology called Mocam that GI describes as an «intriguing amalgamation of traditional animation, performance capture and the fascinating new style of performance on display in games like LA Noire.»
                              - Desmond is placed back inside Animus where he finds a safe mode called the ‘Black Room’. You’ll be able to access Desmond’s lost memories through that back door
                              - The gameplay during Desmond’s game is described as narrative-fueled puzzle sequences. «Through the manipulation and creation of geometry with the game world, Desmond seeks to reintegrate the splintered layers of his subconscious.»
                              - Multiplayer is returning but this time they’re trying to give more focus to the narrative since that’s a big part of AC
                              - You’ll be able to custom your character appearance and weapons as well as create guilds.
                              Όλες οι αλλαγές φαίνονται ενδιαφέρουσες, αν επαληθευτούν φυσικά. Αυτή που μου άρεσε περισσότερο είναι η αντικατάσταση των side quests με random events. Αν υλοποιηθεί σωστά και με ποικιλία, τότε θα βοηθήσει πάρα πολύ στην αίσθηση του ζωντανού κόσμου. Αυτό που λίγο με ανησυχεί είναι το Eagle Sense, ενώ ακούγεται ενδιαφέρον, φοβάμαι ότι θα μειώνει και άλλο το επίπεδο δυσκολίας.

                              Comment


                              • #45
                                Εγω για το 3 πιστευω παντως οτι αν οχι ολο το παιχνιδι, το μεγαλυτερο μερος θα εχει να κανει με τον Desmond και θα εξελισσεται στην συγχρονη εποχη. Το πραγμα φαινοταν οτι θα παει προς τα εκει με το 1 και αρχισε να κανει μπαμ με το 2 (το brotherhood δεν το εχω δει ακομα).

                                Προσωπικα παντως συμφωνω οτι ο τεραστιος αριθμος sequels (μιλαω γενικα τωρα) σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα δεν μπορει να δρασει θετικα για μια σειρα και δεν το εννοω τοσο απο πλευρας ποιοτητας... Περα απο αυτα που αναφερθηκαν παραπανω, χανεται καπου η αιγλη του επομενου big thing στην συνειδηση του παικτη ενω ταυτοχρονα μειωνεται σιγα σιγα και η προσμονη και η διαθεση για να ακολουθησεις το ολο εγχειρημα.Ειναι αυτο που ειπε ο evans, οσο και να μου αρεσει ενα φαγητο αν το τρωω συνεχεια επι δεκα μερες καπου θα το βαρεθω ακομα και το εχει φτιαξει ο καλυτερος σεφ. Καταλαβαινω τι λετε οι υπολοιποι απλα αναφερω πως το βλεπω εγω.

                                Βεβαια ειναι σιγουρο οτι θα παιξω ολα τα big titles μεχρι και το 3

                                Comment

                                Working...
                                X