Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heavy Rain

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Μολις το τελειωσα και γω το ντεμο. Λοιπον ο χειρισμος ειναι καπως, στην αρχη για να περασω τον καδο δοκιμασα 4 φορες και για να παρει το φαρμακο για το ασθμα αλλες τοσες. Το R2 για γκαζι μου φαινεται καπως αλλα εχει ρε γαμωτο τρελη υποθεση, σαν τις ταινιες που γουσταρω. Η πρωτη σκηνη ειναι απειρως καλυτερη και εχει και πολυ εντονο action sequence με τον καραφλο. Ηταν ολα τα λεφτα. Η ολη ατμοσφαιρα ειναι οτι πρεπει για βραδυ λολ και τα facial expressions απεριγραπτα.

    Ειδικα στο σημειο με την πορνη που εξηγουσε πως ενιωθε για το παιδι της κτλ, καταλαβαινεις ποση δουλεια ριξανε στο να κανουν τους χαρακτηρες ανθρωπινους.

    Πραγματικα η υποθεση του φαινεται τρομερη. Μολις πεσει η τιμη του αργοτερα θα το παρω. Παρα πολυ καλο και ο χειρισμος συνηθιζεται αν παιξεις κανα δυο φορες.
    Ground_Zero:

    Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

    Comment


    • To R2 ήταν μονόδρομος απ'την στιγμή που το παιχνίδι έχει fixed cameras. Αλλιώς κάθε φορά που άλλαζε οπτική γωνία θα αντιστρέφονταν τα controls.
      Εμένα δεν με χάλασε.

      Comment


      • Δεν εχεις παιξει κανενα παιχνιδι που να εχει fixed camera και να μετακινεις τον χαρακτηρα με το μοχλο;
        Ground_Zero:

        Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

        Comment


        • Originally posted by Azrael View Post
          Δεν εχεις παιξει κανενα παιχνιδι που να εχει fixed camera και να μετακινεις τον χαρακτηρα με το μοχλο;
          Tα resi, αλλά κι εκεί δεν ήταν καλύτερος ο έλεγχος. Αντί για R2 κράταγες πατημένο το πάνω ακόμα και αν πήγαινες προς τα δεξιά της οθόνης.
          Ίδιο πράγμα μου φαίνεται, ίσα-ίσα πιο ξεκούραστο.

          Comment


          • Originally posted by Ormion View Post
            1) Να πω την αλήθεια μέχρι τώρα δεν νοιώθω ότι παίζω εγώ το παιχνίδι. Δεν υπάρχει και πολύ gameplay. Βασικά απλώς κινείσαι στον χώρο και αλληλεπιδράς στα QTE. Δεν υπάρχει κάτι που να με κάνει να αισθανθώ ότι παίζω παιχνίδι.
            Aφού είναι adventure. τι ήθελες να γυρνάς ριχνοντας ξύλο και να γαζώνεις τους πάντες;

            Εγώ από την άλλη παίζοντας το demo ενιωσα μέρος του ίδιου του παιχνιδιού.

            Το HR είναι adventure (που πάει το είδος μίλια μπροστά) σε αντίθεση με αυτό που νομίζουν πολλοί noob (προς Θεού, δεν αναφέρομαι στον Ormion) console gamer που έχοντας λιώσει στα God of War και Gears of War πιάνοντας το HR στα χέρια τους, τους φαίνεται απόμακρο. Όποιος δεν καιγόταν και τόσο για τα συναρπαστικά και βαθιά σενάρια στα videogames δεν θα ενδιαφερθεί για το HR. Δεν είναι τυχαίο που το HR αρέσει στους Metal Gear fans.
            Star Citizen videos Star Citizen gallery

            Comment


            • Originally posted by BigBoss
              σε αντίθεση με αυτό που νομίζουν πολλοί noob (προς Θεού, δεν αναφέρομαι στον Ormion) console gamer που έχοντας λιώσει στα God of War και Gears of War πιάνοντας το HR στα χέρια τους, τους φαίνεται απόμακρο.


              To γεγονός του ότι ένας gamer έχει συνηθίσει σε ένα συγκεκριμένο είδος παιχνιδιού, όπως το GoW, στο οποίο έχει έναν άλφα άμεσο έλεγχο πάνω στις κινήσεις του χαρακτήρα, και αφού δοκιμάσει το Heavy Rain το αισθανθεί "απόμακρο", δεν τον κάνει "noob".
              Και από που και ως που δεν αναφέρεσαι στον Ormion; Αφού αυτό το πράγμα ακριβώς είπε.

              Comment


              • Δεν εννοούσα αυτό που είπες (στον χειρισμό δηλαδή).

                Επίσης μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν αναφέρθηκε στο gadget (aris gear) του πράκτορα FBI Jayden. Σε άλλα sites σχεδόν όλοι το χαρακτηρίζουν ιδιαίτερα cool gadget, το οποίο δεν έχει εμφανισθεί ως μηχανισμός σε κάποιο άλλο adventure. Xαρακτηριστικά εγώ είχα πει:
                Προς την αναζήτηση αυτών των στοιχείων ο Jayden έχει ένα ιδιαίτερα cool gadget ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, που είναι ένα ζευγάρι μαύρια γυαλιά και ένα μαύρο γάντι. Όταν φοράει τα γυαλιά, όλα φαίνονται λίγο πιο σκούρα, απόχρωσεις μάλλον του γκρι, πατώντας ο gamer το R1 ένα κύμα με μικρή ακτίνα και με κέντρο τον Jayden, σαρώνει τα σημεία από τα οποία περνάει και άμα βρεθεί κάποιο στοιχείο αυτό υποδυκνύεται με ενδείξεις στο έδαφος ή όπου αλλού βρίσκεται. Πολύ cool αυτό το σύστημα εντοπισμού στοιχείων.
                O xειρισμός μια χαρά είναι, δεν θα μπορούσε να είναι απλούστερος. Όπως σωστά είπε και ο Ormion το R2 για περπάτημα, εφόσον είναι adventure όπου δεν βαράς κλωτσομπουνίδια όποτε γουστάρεις, μπήκε λόγω των fixed cameras.
                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                Comment


                • Αναφέρθηκα εγώ.
                  Με χάλασε λίγο το χαιτεκ γυαλί του αστυνομικού (ανάλυση ντι εν ει με σκάννινγκ;
                  Originally posted by Squall Leonhart
                  I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                  Originally posted by 丹野
                  Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                  Originally posted by Ryu_gr
                  υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                  Comment


                  • Originally posted by straier View Post
                    Αναφέρθηκα εγώ.
                    lol ok.
                    Star Citizen videos Star Citizen gallery

                    Comment


                    • Originally posted by BigBOSS View Post
                      Aφού είναι adventure. τι ήθελες να γυρνάς ριχνοντας ξύλο και να γαζώνεις τους πάντες;

                      Εγώ από την άλλη παίζοντας το demo ενιωσα μέρος του ίδιου του παιχνιδιού.

                      Το HR είναι adventure (που πάει το είδος μίλια μπροστά) σε αντίθεση με αυτό που νομίζουν πολλοί noob (προς Θεού, δεν αναφέρομαι στον Ormion) console gamer που έχοντας λιώσει στα God of War και Gears of War πιάνοντας το HR στα χέρια τους, τους φαίνεται απόμακρο. Όποιος δεν καιγόταν και τόσο για τα συναρπαστικά και βαθιά σενάρια στα videogames δεν θα ενδιαφερθεί για το HR. Δεν είναι τυχαίο που το HR αρέσει στους Metal Gear fans.
                      Καταρχάς όπως είπα αναφέρομαι όχι στο demo που βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο του παιχνιδιού αλλά στην αρχή του.
                      Και όταν λέω gameplay δεν εννοώ ξύλο αλλά gameplay δλδ. play the game.
                      Εννοώ γρίφους, αναζήτηση, κτλ. που βρίσκονται σε όλα τα adventures.
                      Η αρχή είναι λίγο αργή και απλώς αντιδράς στα δίαφορα qtes.

                      Δεν διαφωνώ ότι το παιχνίδι θα αλλάξει προς το καλύτερο στην συνέχεια αφού είπα:

                      1) Να πω την αλήθεια μέχρι τώρα δεν νοιώθω ότι παίζω εγώ το παιχνίδι. Δεν υπάρχει και πολύ gameplay. Βασικά απλώς κινείσαι στον χώρο και αλληλεπιδράς στα QTE. Δεν υπάρχει κάτι που να με κάνει να αισθανθώ ότι παίζω παιχνίδι.

                      και

                      Πάντως όπως είπα οι μέχρι τώρα εντυπώσεις βασίζονται μόλις σε μία ώρα παιχνιδιού οπότε μην της παίρνετε βερεσέ.

                      Comment


                      • Heavy Rain Paris Launch Event
                        I hope you're ready for lots of Heavy Rain content, because while we were at the big Launch Party in Paris this week we managed to secure a nice amount of interview and video content which should tide you over until well after the game comes out next week. To kick things off we've got [...]

                        Comment


                        • Paides opoios den to exei kanei hdh as dei afto to "let's play" video, eixei poly gelio

                          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                          Kindred, this blade and I.
                          "

                          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                          Greek Gaming Videos
                          Greek Final Fantasy Forum

                          Comment


                          • Δοκιμασα και εγω το demo, νταξει ειχα ακουσει οτι ο χειρισμος ( πιο συγκεκριμενα η πλοηγηση του χαρακτηρα μεσα στο περιβαλλον και οι καμερες ) ειναι για τα μπαζα αλλα τοσο χαλια δεν το περιμενα, και το fahrenheit ειχε κακο χειρισμο στο xbox αλλα οχι κι ετσι ......

                            Eπαιξα την καθε σκηνη 3-4 φορες κανονικα, πολυ το ευχαριστηθηκα poy οταν εσωσα για 2η φορα την πορνη χωρις να μου κανει ο νταης ουτε μια γρατζουνια, παρολαυτα το ερειπιο ο μπατσος συνεχυζε να κουτσαινει προς την εξοδο λες και ειχε φαει της χρονιας του :S

                            Στον τεχνικο τομεα τωρα, ειπατε πως η build στο demo δεν ειναι τοσο προσφατη οσο η final, στην τελικη υπαρχει vsync ? δεν ειναι τοσο δυσκολο να βαλουν cap στα 30fps και ενεργοποιησουν το vsync για να εξαφανιστει το tearring, το dante inferno πως ετρεχε δλδ στα 60fps vsynced ? Btw η χαμηλη λεπτομερεια στα διαφορα props με ξενερωσε καπως, πχ η εφημεριδα και το δολλαριο στο γραφειο του θυρωρου παρα ητανε θολα, εχει η τελικη εκδοση τπτ βελτιωσεις ή μπα ?

                            Το voice acting και το lip synch αψογο τι να λεμε τωρα, ο χειρισμος στα action sequences εχει την πλακα του, μια first person καμερα να ειχε οπως και κανονικη περιστροφη γυρω απτον χαρακτηρα καλα θα ητανε

                            Comment


                            • Παίζω εδώ και κάνα δίωρο, το θέμα με το R2 δεν υφίσταται, το συνήθισα πλέον όπως συνήθισα και τον Jayden σε σημείο να είναι συμπαθητικός ως χαρακτήρας. Αν σεναριακά απαγορεύεται να πω κάτι ελέω spoilers, τότε τρια πράγματα με έχουν εντυπωσιάσει. Τα γραφικά, ο ήχος και οι εφαρμογές στο χειρισμό ειδικά όπου εμπλέκεται το motion sensor. Αν κάτι μου τι σπάει στο παιχνίδι, είναι οι αποφάσεις που βγαίνουν κυκλικά στο κεφάλι του χαρακτήρα μιας και δεν είναι ευδιάκριτες με τη πρώτη και δεν έχεις άπειρο χρόνο να σκεφτείς τι θα απαντήσεις πρώτα, με αποτελέσμα να διαλέγει το παιχνίδι μόνο του αν αργήσεις.
                              sigpic

                              Comment


                              • Ax ζηλεύω! Εγώ λογικά Δευτέρα θα το έχω στα χέρια μου!

                                Comment

                                Working...
                                X