
Αν και σχετικα αργα, ανοιγω θεμα μιας και ασχολουμαι με τον τιτλο αυτη την περιοδο και θα ηθελα να γραφω καποια πραγματα καθως προχωραω. Ειμαι κοντα στις 10 ωρες, νομιζω chapter 3 και το παιχνιδι συνεχιζει και ανοιγει οποτε ακομα δεν μπορω να γραψω πολλα πραγματα σχετικα με τους μηχανισμους μιας και δεν εχω καλη εικονα προς το παρον. Δεν εχω παιξει καποιον προηγουμενο τιτλο της σειρας αλλα προκειτια για κλασσικο tactical jrpg σε αντιστοιχια με το FFT και Toluct, απλα εδω υπαρχει και ενα open area hub (με 3d περιηγηση) οπου μπορεις να κανεις διαφορα πραγματα-δραστηριοτητες περα απο μαχες κλπ. Περισσοτερα θα πω στην πορεια. Τα γραφικα παροτι στα video φαινονται χαλια ειναι πολυ καλυτερα απο κοντα (στο φορητο τουλαχιστον) και γενικα δουλευει πολυ το art direction ωστε το παιχνιδι να φαινεται ομορφο συνολικα. Το συστημα μαχης ειναι παρα πολυ καλο, εχω παιξει κοντα στις 5-6 μαχες και ειναι σκετη απολαυση. Btw σε οτι αφορα τη δυσκολια επελεξα hard και classic, με το δευτερο να σημαινει οτι αν πεθανει καποιος στη μαχη, πεθαινει γενικα (υπαρχει ενα time rewind feature αλλα προς το παρον δεν εχω δει πως δουλευει και γενικα προσπαθω να ειμαι οσο πιο προσεκτικος γινεται ωστε να το αποφυγω). Αυτα μεχρι στιγμης, περισσοτερα εν καιρω. Οποιος ενδιαφερεται ή ασχολειται εννοειται περιμενω αποψεις!


). Οι 2 τελευταιες μαχες (chapters 17 & 18) μου αλλαξαν καπως τα φωτα, το παιχνιδι κλειδωνει κιολας χωρις να σε ειδοποιησει και δεν προλαβα να κανω καποια certificates ετσι ωστε οι χαρακτηρες μου να εχουν προσβαση και σε αλλες κλασεις, κατι που πιθανον να βοηθουσε. Η τελικη μαχη στο Crimson Flower ηταν αρκετα κουραστικη, θελει πολυ προσοχη και ανα πασα στιγμη μπορεις να κανεις καποιο λαθος που να σε αναγκασει να την παιξεις απο την αρχη. Καποια στιγμη καταλαβα ποια ειναι η οptimal στρατηγικη για το δικο μου setup αλλα προς το τελος καποιοι χαρακτηρες μου πεθαναν, αλλα πηγα για τερματισμο οπως και να εχει γιατι δεν αντεχα να την παιξω απο την αρχη για αλλη μια φορα (ειχα καταναλωσει και ολα τα rewinds). Η μαχη στο chapter 17 απο την αλλη παροτι παρα πολυ δυσκολη επισης, ειναι νομιζω απο τις καλυτερες μαχες που εχω παιξει ever, πανεξυπνα στημενη και με σωστη αναλογια αναμεσα στο trial n error και στην ελευθερια για αυτοσχεδιασμο. Γενικα το Crimson Flower ειναι ισως απ'οτι διαβασα απο τα δυσκολα routes, τελειωνει πιο νωρις απο τα αλλα με συνεπεια να μην εχεις αναπτυξει τοσο πολυ τους χαρακτηρες σου και οπως εγραψα κλειδωνει και αποτομα και επειδη δεν το γνωριζεις, ισως κανεις λαθος στο optimization των χαρακτηρων σου. Μιλωντας για optimization, προς το τελος καταλαβα οτι τα ειχα κανει σαλατα λιγο με τις κλασεις, τα goals αλλα και τα support levels και αν ξεκιναγα τωρα το παιχνιδι θα τα ειχα κανει ολα αρκετα διαφορετικα. Επισης δεν εκανα reqruits αλλων χαρακτηρων (εκτος απο τους αλλους δυο καθηγητες) με το σκεπτικο οτι ηθελα να κρατησω το core team ακεραιο και να επικεντρωθω σε αυτους χωρις να πολυμπλεξω με αλλα members που σεναριακα θα εκαναν το παιχνιδι πιο βαρυ, αλλα επισης κρινοντας απο το πως πηγαν οι τελευταιες μαχες, δεν ξερω αν ηταν καλη ιδεα. Σε οτι αφορα τη δυσκολια btw, το παιχνιδι το βρηκα πολυ δυσκολο σε καποιες απο τις μαχες αλλα θα ελεγα οτι αυτο εχει να κανει με το γεγονος οτι σε hard classic απο τη μια οι χαρακτηρες πεθαινουν αν τους χασεις στη μαχη, απο την αλλη δεν μπορεις να κανεις grinding καθως καθε extra μαχη τρωει activity points τα οποια ειναι περιορισμενα και πρεπει να σκεφτεις που ειναι καλυτερο να τα καταναλωσεις. Στη normal δυσκολια δεν υπαρχουν αυτες οι δομες οποτε υποθετω οτι το παιχνιδι θα ειναι αρκετα ευκολο.
Comment