Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fire Emblem: Three Houses

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    (αγορασα το Hollow Knight και λεω να το ξεκινησω επιτελους)
    Ανυπομονώ για εντυπώσεις
    ​​​​​​ /offtopic

    Comment


    • #17
      170+ ωρες, πολυ δυνατος και ωραιες αναλυσεις σε ολα τα posts που εγιναν.
      Απο περιεργεια τι % του χρονου φευγει εκτος μαχων με τα οποια activities κτλ υπαρχουν;
      Ειναι κατι που με ξενιζει αρκετα σαν ιδεα εχοντας συνηθισει μια πολυ συγκεκριμενη λογικη οσον αφορα τη δομη των παιχνιδιων της εν λογω σειρας.

      Comment


      • #18
        Κοιτα το 170 αφορα 2 playthroughs και ειναι λιγο πλασματικο, θελω να πω εγω το ελιωσα, ειναι πολυ πιο ρεαλιστικο το 60-70 ωρες για καθε playthrough, 30-40 αν δεν ασχοληθεις με το side content τοσο εκτενώς.

        Για τα activities τωρα, το παιχνιδι χωρίζεται σε μηνες (22 μηνες συνολικα για τα περισσοτερα routes), και καθε μηνα εχεις την επιλογη τι θα κανεις στο τελος της εβδομαδας (4 επιλογες συνολο δηλαδη ανα μηνα). Οι επιλογες ειναι explore το hub, προαιρετικες μαχες, τιποτα. Αν κανεις τωρα explore το hub, οι npcs, καθε μηνα εχουν κατι να πουν οσον αφορα στο σεναριο (σχολιασμος των γεγονοτων του προηγουμενου μηνα κλπ). Εδω ειναι επισης που μπορεις να κανεις τα activities. Τωρα αυτα κρατουν 1 δεπτερολεπτο το καθενα και ειναι τυπου δειπνο με τους μαθητες κλπ, αυτο που κερδιζεις ειναι οτι ανεβαζεις το motivation bar (ανεβαζεις τα xp τους ουσιαστικα και μετα μπορεις να χρησιμοποιησεις αυτα τα xp για να τους αναβαθμισεις οπως θες) και αναπτύσσεις τη σχεση σου μαζι τους κατι το οποιο εχει καποια θετικα αποτελεσματα στη μαχη + ανοιγει επιπλεον διαλογους και cutscenes μαζι τους (support conversations). Οποτε θελω να πω τα activities ειναι παρα πολυ μικρο ποσοστο του παιχνιδιου, τυπου 5% σε συνολικη διαρκεια. Αυτο που τρωει χρονο ειναι το να μιλας με τους npcs στο hub και να παρακολουθησεις τα support converations. Και τα 2 ειναι προαιρετικα αλλα απο αυτα ειναι που θα παρεις και μεγαλο κομματι πληροφοριας, τοσο για το τι συμβαινει στον κοσμο οσο και για τα προσωπικα stories του cast.

        Το παιχνιδι οπως εγραψα σου δινει την δυνατοτητα να κανεις skip τα παραπανω ή ακομα και να τα αναλαβει αυτο (auto leveling) και υποθετω οτι στην normal δυσκολια αυτο δεν θα δημιουργησει καποιο προβλημα. Οποτε ειναι up to you το ποσο χρονο θες να αφιερωσεις σε αυτα τα πραγματα. Εγω στο δευτερο playthrough εκανα σχεδον τα παντα, εφαγα πολυ ωρα στα menu και στο να παιζω με τα στατιστικα των χαρακτηρων, τις επιλογες των κλασεων κλπ και προσπαθησα να δω οσο πιο πολυ story γινεται κυρως επειδη μου αρεσε πολυ το cast και τα side stοries τους. Αλλα ξαναλεω οτι αν δεν θες να ασχοληθεις με αυτα τα πραγματα σου δινεται η δυνατοτητα και ειναι feasible σαν επιλογη θα ελεγα.

        Παντως μη φανταζεσαι οτι αποκλεινει πολυ απο το κλασσικο t-jrpg που εχεις στο μυαλο σου, απλα αυτα που σε αλλα παιχνιδια τα κανεις στα menu και μονο, ε εδω σου εχει και ενα hub και τα απλωνει λιγο με gameplay υλικο. Αυτο εμενα μου αρεσε η αληθεια ειναι και θα ηθελα να γινει η νορμα γιατι σου δινει την ψευδαισθηση οτι βλεπεις λιγο τον κοσμο στον οποιο εξελισσεται το παιχνιδι (και οχι ιπτάμενες πλατφορμες στις οποιες κανεις μαχες ).
        Last edited by nooto; 16-04-2020, 02:19 PM.

        Comment


        • #19
          Λοιπόν, το παιχνίδι το ξεκίνησα... για δεύτερη φορά. Το είχα πιάσει όταν κυκλοφόρησε αλλά το άφησα, λίγο το ότι τα έκανα θάλασσα με τα skills που ανέβαζα με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατοί οι δικοί μου και να μην έχουν πρόσβαση στις πιο ισχυρές κλάσεις, λίγο το ότι το άφησα επειδή υπήρχαν άλλες... προτεραιότητες( Final Fntasy VII remake) με αποτέλεσμα να το ξεχάσω. Έτσι έκρινα πως θα ήταν καλύτερο να το ξεκινήσω από την αρχή πάλι.

          Επέλεξα τον ίδιο οίκο με το προηγούμενο playthrough, Black Eagles δηλαδή. Από ότι διαβάζω από προηγούμενα posts (πολά καλά ποστς btw) σεναριακά έχει το μικρότερο ενδιαφέρον αλλά καλύτερα έτσι, θεωρώ πως θα κάνω ευκολότερα και άλλα walkthrough.

          Γενικά μου αρέσει πάρα πολύ το παιχνίδι, σε αντίθεση με τα Fire Emblem που κυκλοφόρησαν στο 3ds αυτό είναι κλάσεις ανώτερο, έχει πολύ καλό σενάριο. πρόκληση και ένα αξιοπρεπές skill system που επιτρέπει την παραμετροποίηση χαρακτήρων. Τολμώ να πω πως πηγαίνει την σειρά ένα σκαλί πιο πάνω.

          Τα social στοιχεία αν και φαίνονται καλή προσθήκη αρχικά κουράζουν. Από ένα σημείο και μετά κάνεις συνέχεια το ίδιο πράγμα. Η διαδικασία του να διδάσκεις τους μαθητές και να τους ανεβάζεις τα skills με διασκεδάζει πάρα πολύ αλλά η περιήγηση στο σχολείο από ένα σημείο και μετα γίνεται απλά αγγαρεία. Τα side quests είναι εντελώς υποτυπώδη και απλά υπάρχουν για να ανεβάζουν το playtime.

          Γενικά όμως το παιχνίδι είναι απίστευτα διασκεδαστικό και το χαίρομαι πάρα πολύ. Ανυπομονώ να δω τι εξέλιξη θα έχει η πλοκή.


          Tidy!

          Do not blame me.Blame yourself or God.
          In Matsuno we trust.

          Comment


          • #20
            Επειδη αναφερθηκες στα του 3DS, το Awakening που επαιξα δε με κρατησε ενω ολοι το εκθειαζουν. Με το Three Houses κολλησα, εφαγα 85 ωρες αλλα το αφησα λιγο πριν το τελος, Black Eagles κι εγω.
            Do a barrel roll!

            Comment


            • #21
              Το awakening με ξενέρωσε και εμένα. Δεν μου άρεσε το ότι γίνεται υπερβολικά εύκολο πολύ γρήγορα, από την μέση του παιχνιδιού και μετά απλά δεν είχε καθόλου πρόκληση. Επίσης, το σενάριο δεν μου άρεσε καθόλου, μου φάνηκε πάρα πολύ απλοικό. Επίσης, το Fates, το οποίο είναι και remake ενός εκ των πρώτων Fire Emblem, δεν κατάφερα να το τελειώσω, γίνεται βαρετό πάρα πολύ γρήγορα, παραείναι απλοικό. Το Three Houses με εξέπληξε ευχάριστα, εκεί που πίστευα ότι η σειρά παραέγινε mainstream και έπεσε πολύ σε ποιότητα αυτό με έχει ξετρελάνει. Τώρα είμαι στο ένατο κεφάλαιο και συνεχίζω.

              Μια ερώτηση, αν θυμάται κανείς... Στο ένατο κεφάλαιο επιλέγεις έναν χαρακτήρα για να γίνει dancer, εγώ επέλεγα την Marianne. Τι γίνεται, ξεκλειδώνεται κλάση dancer; Σε παλιότερα Fire Emblem υπήρχε τέτοια κλάση και ήταν πολύ σημαντική, έδινε επιπλέον κίνηση σε χαρακτήρα του οποίου ο γύρος τελείωσε.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • #22
                Ισχυει οτι θα σου δωσει τη δυνατοτητα να την κανεις dancer αργοτερα, ναι.
                Do a barrel roll!

                Comment


                • #23
                  Ειπα να το δοκιμασω κι εγω το FE και καπου εδω ερχεται αυτο που ειχα πει πως υπαρχουν τα καλα jrpg, τα ok rpg που δεν εχουν κανενα εμφανες ελλατωμα αλλα δεν κανουν και πολλα πραγματα εξαιρετικα και μετα ειναι τα rpg γεματα anime σχεδια ή anime tropes που ειναι φτιαγμενα για ενα target group και μια νοοτροπια που δε γινεται να με αγγιξει στο ελαχιστο. Οι πρωτες 2 ωρες του FE ηδη το βαζουν αυτοματα στην τελευταια κατηγορια. Τα σχεδια των χαρακτηρων μου φαινονται απαραδεκτα για τα γουστα μου και οι διαλογοι δε μπορουν να με προιδεασουν για κατι πολυ καλυτερο. Μπορει να πεφτω εξω, αλλα αυτο που βλεπω απλα δε γινεται να με ιντριγκαρει σαν πρωτη εντυπωη εστω. Θα δω τι γινεται επι της ουσιας (gameplay) παιζοντας περισσοτερο, αλλα πλεον εχω φτασει οταν βλεπω κακογουστα anime elfs με πρασινα μαλλια και ενοχλητικες φωνες να μου γυρνανε τα ματια αναποδα. Tα FE δεν ηταν παντα ετσι, αλλα νομιζω αλλαξαν πολλα πραγματα στη φιλοσοφια τους απο το 3DS και μετα.
                  Τελοσπαντων, αρκετα ακουσε το καημενο το DQ XI, ωρα να παρει σειρα το τελευταιο πονημα της Intelligent Systems

                  Comment


                  • #24
                    Απλα εχε υποψιν οτι μετα τη πρωτη μαχη το παιχνιδι σε τραβαει καμια ωρα και μεσα απο διαλογους και ανουσια περα δωθε μεχρι την επομενη. Πραγματικα αναρωτιομουν τι κανανε. Στο Path of Radiance μεσα σε 2 ωρες εχεις ξεπεταξει τα πρωτα 4-5 maps κι εχεις γουσταρει απειρα. Δωστου λιγο χρονο γιατι σιγα σιγα θα αρχισει να φορτσαρει τωρα που περασες την απαισια αρχη. Ωστοσο συμφωνω για τα anime tropes, δεν ειχαν να δωσουν κατι στη σειρα αλλα δυστυχως αυτα πουλανε.
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • #25
                      Τελοσπαντων, αρκετα ακουσε το καημενο το DQ XI, ωρα να παρει σειρα το τελευταιο πονημα της Intelligent Systems
                      Ωχ

                      Μπορει να πεφτω εξω, αλλα αυτο που βλεπω απλα δε γινεται να με ιντριγκαρει σαν πρωτη εντυπωη εστω. Θα δω τι γινεται επι της ουσιας (gameplay) παιζοντας περισσοτερο, αλλα πλεον εχω φτασει οταν βλεπω κακογουστα anime elfs με πρασινα μαλλια και ενοχλητικες φωνες να μου γυρνανε τα ματια αναποδα. Tα FE δεν ηταν παντα ετσι, αλλα νομιζω αλλαξαν πολλα πραγματα στη φιλοσοφια τους απο το 3DS και μετα.
                      H αισθητικη ετσι ειναι, δεν νομιζω να αλλαξεις αποψη μεχρι το τελος. Παντως παροτι και εγω δεν συμπαθω ολα τα anime styles (πχ δεν μου αρεσει το art των tales) αυτο εδω μου αρεσε και θεωρω και την ποιοτητα των cutscenes κορυφαια. Η ιστορια επισης να ξερεις οτι εχει anime προσεγγιση (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι καλη ή οτι δεν λεει πραγματα, μιλαω καθαρα για την προσέγγιση, απλα μην περιμενεις κατι στην λογικη του FFT), keep that in mind. Επειδη υποθετω οτι σκοπευεις να παιξεις το παιχνιδι μονο μια φορα, και επειδη οπως ξερεις το παιχνιδι εχει 3 διαφορετικα σεναρια που καθε ενα πιανει ενα διαφορετικο κομματι του story, θα σου προτεινα να διαλεξεις το Golden Deers school που αποκαλυτπει τα περισσοτερα πραγματα σχετικα με το κεντρικο plot. Και παλι, αν σκοπευεις να παιξεις το παιχνιδι μονο μια φορα, θα ελεγα μακρια απο το Black Eagles και την Edelgard. Ειναι το πιο προσωπικο σεναριο απο τα 3 και καταπιανεται κυριως με τον χαρακτηρα και τα κινητρα της πρωταγωνιστριας.

                      Σε καθε περιπτωση το battle system θα το ευχαριστηθεις παρα πολυ. Προσωπικα μου αρεσε και το story-art-μουσικη αλλα επειδη νομιζω εισαι πιο αυστηρος απο μενα δεν θα πω κατι παραπανω . Περιμενουμε εντυπωσεις οταν το προχωρησεις.

                      Comment


                      • #26
                        Black Eagles ειναι το canon
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • #27
                          Black Eagles ειναι το canon
                          Δεν ξερω αν ειναι το canon ή οχι, το θεμα ειναι οτι περα απο το ποια εκβαση εχει η ιστορια (υπαρχουν 3 διαφορετικες εκβασεις αναλογα με το ποιο school διαλεγεις), ειναι το σεναριο που δεν καταπιανεται καθολου με το βασικο plot, τον κεντρικο χαρακτηρα, και γενικοτερα το lore του κοσμου. Καθε σεναριο εχει την δικη του αξια και πρεπει να δεις και τα 3 για να εχεις μια ολοκληρωμενη εικονα, ωστοσο αν καποιος πει οτι θα παιξω μονο ενα, εγω θα προτεινα αυτο που αναλυει και εξηγει περισσοτερο το κεντρικο plot, το lore του κοσμου, κοκ. Αυτο το σεναριο ειναι το Golden Deers.

                          Comment


                          • #28
                            Λοιπόν, όπως είχα δηλώσει χτες στο discord, γράφω post εντυπώσεων μια που το έφτασα στο τέλος,(είμαι στην τελική μάχη τώρα) έχοντας επιλέξει την Edelgard.

                            Αυτά που θα πω δεν είναι καλά. Παίρνω την σκυτάλη από τον Xeno λοιπόν και ξεκινάω, τώρα θα τα ακούσει για τα καλά το Three Houses.

                            Όταν το είχε ξεκινήσει με είχε αφήσει με τις καλύτερες εντυπώσεις. Έχουν γίνει πολύ ωραίες προσθήκες όπως battalions και το σύστημα με τη σχολή που ανεβάζεις τα skills των χαρακτήρων. Επίσης μου άρεσε η αλληλεπίδραση στο μοναστήρι με άλλους χαρακτήρες, θεώρησα αρχικά πως εμπλοτίζει τη Fire Emblem φόρμουλα. Θετικό επίσης βρίσκω την ύπαρξη 3 διαφορετικών campaigns, ανεβαίνει έτσι πάρα πολύ το replay value.

                            Από την άλλη όμως, μετά από αρκετές ώρες, έχω βρει πάρα πολλά που δεν μου αρέσουν,

                            Αρχικά, έχει σοβαρά θέματα pacing. Πολύ σύντομα γίνεται κουραστική και επαναλαμβανόμενη διαδικασία το να πρέπει να επιστρέφεις συνέχεια στο μοναστήρι και να πρέπει να κάνεις τα ίδια και τα ίδια. Δεν είναι κακό το ότι αποφάσισαν να βάλουν social στοιχεία στο παιχνιδι, το κακό όμως είναι ότι δεν έχει καμία ουσία. Δεν υπάρχουν διάλογοι και γενικότερα cutscenes, υπάρχει μόνο πολύ επιφανειακή αλληλεπίδραση καθώς οι χαρακτήρες σου λένε πράγματα του στιλ " α, τι δύσκολη μάχη ήταν, ας συνεχίσουμε έτσι, μας περιμένουν ακόμα δυσκολότερες". Το Persona δείχνει τον δρόμο σε αυτόν τον τομέα. Πραγματικά όταν είμαι στο μοναστήρι νιώθω λες και παίζω κανένα open world και κάνω απλά κυνηγάω τα εικονίδια στον χάρτη... Δεν το διασκεδάζω καθόλου δηλαδή. Συχνά βάζω να ακούσω μουσική παράλληλα ή κάποια ομιλία που με ενδιαφέρει για να ξεχνιέμαι και να περνάει πιο ευχάριστα η ώρα.

                            Αλλά αυτό πάει και έρχεται. Από ένα σημείο και μετά μαθαίνεις και περνάς γρήγορα τα διαδικαστικά στο μοναστήρι. Αυτό που με ενόχλησε πραγματικά είναι ο τρόπος που είναι σχεδιασμένες οι μάχες. Θεωρώ εντελώς λάθος να σκάνε ενισχύσεις απροειδοποίητα ενώ παίζεις για ώρα μια μάχη. Στην ουσία συμβαίνει το εξής: Παίζεις μια μάχη, κινείς του χαρακτήρες σου βάσει των εχθρών που βλέπεις και στα καλά καθούμενα, ενώ παίζεις ώρα, έρχονται ενισχύσεις εντελώς απροειδοποίητα οι οποίες μάλιστα μπορούν να κάνουν κίνηση (και να επιτεθούν) στον γύρο που έχουν εμφανιστεί... Πολλές φορές μάλιστα εμφανίζονται έτσι bosses που σε έχουν one hit.Έτσι, πολύ συχνά οι αδύναμοι χαρακτήρες βρίσκονται εκτεθειμένοι και απλά πεθαίνουν. Ακόμα χειρότερα, πολλές φορές αλλάζει έτσι απροειδοποίητα και το mission objective. Εκεί που ήξερες ότι πρέπει απλά να νικήσεις όλους τους εχθρούς και πήγαινες με το πάσο σου στα καλά καθούμενα σου πετάει ένα "defeat them before they reach x spot". Έλα όμως που επειδή δεν το είχες αυτό υπόψιν ο τρόπος που έχεις κινήσει τους δικούς σου απλά δεν επιτρέπει το να το ανταποκριθείς και απλά χάνεις. Η λύση είναι απλά να παίξεις τον χάρτη ξανά και ξανά μέχρι να μάθεις από έξω πότε εμφανίζονται ενισχύσεις, που και φυσικά τι είδους μονάδες θα σκάσουν μύτη.

                            Από την άλλη το σύστημα divine pulse δεν μου αρέσει καθόλου. Δεν διασκεδάζω καθόλου με το να πρέπει να κάνω συνέχεια rewind μέχρι να μου ¨κάτσει¨να καταφέρω να νικήσω τους πάντες χωρίς να έχω καμιά απώλεια. Είναι απλά cheap design και δεν απαιτείται καμιά στρατηγική παρά μόνο trial and error. Είναι να σαν κάνω exploit quick savequick load. Πόσο μπορεί να διασκεδάσει κανένας από αυτήν την διαδικασία; Σε ένα σωστό tactics παιχνίδι βάζεις τον χάρτη, βλέπεις τι εχθρούς έχεις να αντιμετωπίσεις και αναλόγως επιλέγεις χαρακτήρες, skills, εξοπλισμό και προσπαθείς να δεις αν η στρατηγική σου αποδίδει. Αλλιώς δοκιμάζεις κάτι άλλο και όταν τα καταφέρεις γουστάρεις, χαίρεσαι, νιώθεις έξυπνος γιατί τα κατάφερες. Στο Fire Emblem Three Houses η στρατηγική απλά έχει πολύ μικρότερη σημασία. Το να αποστηθίσεις από έξω τους χάρτες και τι γίνεται σε ποια χρονική στιγμή είναι που έχει σημασία.

                            Η τελική μάχη επίσης είναι απαράδεκτη. Ισχύουν όλα όσα ανέφερα πιο πάνω συν το ότι έχεις έναν τεράστιο χάρτη, με πάρα πολλές εχθρικές μονάδες και με πολλά σημεία του χάρτη να προκαλούν damage αν πατήσεις πάνω τους. Απλά το level design είναι τραγικό.

                            Υπάρχουν πολύ καλά tactics games που με το που ξεκινάς την μάχη σε προειδοποιεί για το τι έχεις ακριβώς να αντιμετωπίσεις και έτσι ξέρεις ακριβώς τι να κάνεις. Πολλά από αυτά μάλιστα είναι πολύ πιο παλιά από το Three Houses. Γενικά δεν μου αρέσει που γκρινιάζω αλλά η σειρά Fire Emblem από τότε που έγινε mainstream και έχει πάψει να αποτελεί τίτλο για ψαγμένους έχει πεσει πολύ σε ποιότητα. Το tactics στοιχείο απλά έχει υποχωρήσει πάρα πολύ και οι χάρτες είναι εντελώς λάθος σχεδιασμένοι. Εξακολουθώ να θεωρώ πως το καλύτερο της σειράς είναι το Path of Radiance που είχε κυκλοφορήσει στο Gamecube.

                            Xeno όσον αφορά αυτά που λες τώρα, μην σε αποθαρρύνει το anime στιλ των χαρακτήρων, σε γενικές γραμμές είναι σχετικά σοβαρό και δεν έχει υπερβολικά σκηνικά. Το σενάριο είναι αρκετά καλό και θεωρώ αρκετά πιθανό να σου αρέσει... Λέω αρκετά γιατί αν θέλεις κάτι σε επίπεδα Vagrant Story, Final Fantasy Tactics ε τότε προφανώς και θα απογοητευτείς. Το έχεις προχωρήσει αλήθεια;

                            Αυτά για την ώρα, θα το αφήσω για λίγες μέρες να ηρεμήσω και μετά θα ξαναβάλω την τελική μάχη και θα γράψω τελικές εντυπώσεις.


                            Tidy!

                            Do not blame me.Blame yourself or God.
                            In Matsuno we trust.

                            Comment


                            • #29
                              Εχουν ειπωθει πολλα, οποτε τι να πρωτογραψω δεν ξερω. Πλησιαζω σε λιγο στο να κλεισω τις 10 πρωτες ωρες και παιζω με Blue Lions παντως καθαρα με βαση το ποιος απο τους 3 μου φανηκε λιγοτερο αντιπαθητικος .

                              Αυτο που βλεπω ειναι πως το παιχνιδι σου δινει παρα πολυ υλικο για να ασχοληθεις εκτος μαχων, πραγμα που μαλλον δε θα επρεπε. Η social λουπα φαινεται να ναι ατελειωτη και ηδη νιωθω αυτο που λεει ο Deus περι επαναληψης. Αυτο σε συνδυασμο με το απειρο micromanagement που απαιτειται, αποτελουν στοιχεια που απο τη φυση τους υποθετω πως ειναι αδυνατο να μην κουρασουν.

                              Αν καταλαβαινω καλα οταν εχεις επιλογη μεταξυ explore/seminar/battle/rest, τοτε σχεδον παντα κανεις explore, αν θες leveling κανεις μαχη, seminar σχεδον ποτε και rest ποτε.
                              Στο explore επισης αν καταλαβα καλα, καλο ειναι να κανεις παντα ο,τι δεν κοστιζει activity time (planting, fishing και ο,τι αλλο προκυψει). Μετα τους ποντους μου τους ξοδευω για την ωρα στο dining hall (cooking/sharing meals) και μετα στο choir. Απο τα υπολοιπα δεν ξερω τι αξιζει να κανω και ποτε, αλλα γενικα οπως φαινται μπαινεις πολυ συχνα σε αυτη τη λουπα και δεν αποκλειεται να συνεχισω να κανω τα ιδια ακομα και 10-20 ωρες μετα.

                              Κανω ο,τι κανω για να αυξησω motivation και μετα οταν ερθει η ωρα του lecturing τοτε απλα εστιαζω σε οσους εχουν motivation και ανεβαζω τα στατιστικα που ξερω πως ξεκαθαρα ειναι σημαντικα. Πολλα στατιστικα ακομα δεν τα καταλαβαινω και ακομα δεν εχω επιλογη για character development (νομιζω αυτα ξεκινανε μετα το lv 10).
                              Συν τοις αλλοις τρωω χρονο και σε πολλα support dialogues και γενικα φευγει πολυς χρονος σε micromanagement οπως ειπα.
                              Επισης ακομα δεν εχω κανει recruit κανεναν, δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο αλλα οσο να ναι τα στατιστικα του Byleth ανεβαινουν αρκετα αργα.

                              Το ολο micromanagement συνοδευεται απο ως επι το πλειστον κακους διαλογους για να χτιστει το οποιο relationship μεταξυ χαρακτηρων. Δεν ειχα τρελες προσδοκιες εκει για να διαβασω βαθια φιλοσοφια, αλλα ρε παιδια το ολο θεμα ειναι τελειως διαδικαστικο, συνοψιστε το τουλαχιστον λιγο.

                              Για τις μαχες δεν εχω πολλα να πω γιατι ακομα ειναι αρχη και παιζουν με καλο μεν, απλο δε τροπο. Δεν εχω δει ακομα κατι νεο δηλαδη περα απο gambits/battalions που κι αυτα δεν αλλαζουν μεχρι τωρα κατι ουσιαστικο.

                              Οποιαδηποτε tips για το κομματι του παιχνιδιου εξω απο τις μαχες θα ειναι παραπανω απο ευπροσδεκτα για να ξερω σε τι να εστιασω και σε τι οχι.
                              Deus αυτα που λες παντως για το τι προκυπτει κατα τη διαρκεια καποιων μαχων ακομα δεν τα εχω δει, αλλα θα σχολιασω οταν ερθει η ωρα. Το παιχνιδι ακομα ειναι ευκολο οποτε ουτε divine pulse δεν εχω χρειαστει καλα καλα, αλλα για να δουμε πώς θα παει το πραγμα μεχρι το επομενο post εντυπωσεων.

                              Comment


                              • #30
                                H Edelgard δηλαδη σου φανηκε αντιπαθητικη και όχι ο καπως generic Dimitri?? Αλλα περι ορεξεως οκ Οπως θυμαμαι υπαρχει μια optimal σειρα για explore/seminar/battle πχ rest εγω δεν εκανα ποτε, seminar μονο οταν ηθελα να ανεβασω ενα συγκεκριμένο stat σε αρκετους. Κατα τα αλλα explore και κανεις οτι μπορεις απο lost items, cook, choir, tournaments, raise affection/romance etc. Δεν τα θυμαμαι και πολυ καλα να σου πω την αληθεια.

                                Παντως για τον σχεδιασμο που λες οτι σε χαλασε εγω δεν βλεπω καθολου anime ειμαι ασχετος με το θεμα και παρ'ολα αυτα δεν με χαλασε καθολου σε αντιθεση με το persona 5 πχ που ηταν πολυ hc anime για τα γουστα μου. Αυτο ας πουμε εγω το λεω ωραιο design με καποια CV vibes, για τα πρασινα μαλλια που ειπες υπαρχει ιδιαιτερος λογος αλλα δεν λεω παραπανω λογο spoiler.

                                nOslkCG.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X