Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Last of Us Part II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Το τερμάτισα, θα ακολουθησει ενα mini review αργοτερα (αν και δεν ειμαι καλος σε αυτα) το μονο που εχω να πω χωρις spoiler ειναι οτι προκειται για ενα παρα πολυ καλο παιχνιδι το οποιο ομως εχει σοβαρα θεματα pacing σε καποια σημειο καθως και η ιστορια δεν θα ελεγα οτι ειναι και η καλυτερη και δεν βγαζει νοημα παντα. Οπως και να εχει μιλαμε για τιτλο διαμάντι για το PS4, οι οπαδοι των ΑΑΑ θα ενθουσιαστουν εφοσον το δουν με ενοιχτο μυαλο.

    Μιλαμε για τον ορισμο του ΑΑΑ το επιπεδο λεπτομερειας και δουλειας που εχει πεσει ισως το εχω δει μονο στο RDR2.

    Comment


    • #32
      Όπως είχα πει ένα mini review-άποψη.

      disclaimer: έπαιξα το part 2 ενώ είχα μόλις ρίξει replay στο πρώτο και προσωπικά δεν πρόκειται να αναφερθώ σε "ατζέντες" κλπ. Δεν είδα κάτι ώστε να θεωρώ ότι επηρεάζει το παιχνίδι και δεν με ενδιαφέρει να μπω σε αυτά τα νερά, θα μιλήσω καθαρά για το παιχνίδι.

      Πάμε στα του παιχνιδιού λοιπόν, το TLOU part 2 είναι ένα technical masterpiece από άποψη γραφικών, animation, ήχου, λεπτομέρειας, ο κόσμος είναι φτιαγμένος με τέτοια λεπτομέρεια που πραγματικά έπιασα τον εαυτό μου να έχει αφήσει το χειριστήριο και απλά να χαζεύει πόση λεπτομέρεια μπορεί να χωρέσει η ND σε ένα καρέ. Οι δημιουργοί είχαν πάθος για αυτό που έφτιαχναν και αυτό αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο, το παιχνίδι είναι πανέμορφο, κινείται στα επίπεδα GoW/RDR2 αν όχι καλύτερο.

      Στο gameplay τώρα που είναι το βασικότερο στοιχείο ενός παιχνιδιού για εμένα προσωπικά το TLOU 2 δεν απογοητεύει, πρόκειται για μια εξέλιξη του πρώτου μέρους σε όλους τους τομείς. Η κίνηση είναι γρηγορότερη σε σχέση με το πρώτο μέρος θυμίζοντας περισσότερο tomb raider και uncharted παρά TLOU. Αυτή η αλλαγή επιδρά θετικά στις μάχες καθώς έχεις αρκετή ευελιξία και γενικά το combat system συμπεριλαμβανομένου ενός πάρα πολύ καλού crafting system είναι βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Ένα από τα μεγαλύτερα μου θέματα με το πρώτο μέρος ήταν το combat και το implementation του auto-aim. Το παιχνίδι έχει κάνει εξαιρετική δουλειά δίνοντας σου επιλογές να φέρεις το auto-aim στα μέτρα σου καθώς και άλλα 100 accessibility options για να φτιάξεις τη δυσκολία και το traversing πραγματικά όπως σε βολεύει. Έχει γίνει και εδώ εξαιρετική δουλειά και ελπίζω και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν αυτό το μοντέλο στο μέλλον. Αν μπορούσα να βρω ένα αρνητικό είναι ότι λόγο της διάρκειας του παιχνιδιού το gameplay κάποια στιγμή γίνεται επαναλαμβανόμενο και μπαίνει αναγκαστικά σε δεύτερη μοίρα γιατί απλά θέλεις να προχωρήσεις την ιστορία, μην ξεχνάμε ότι στο core του παραμένει ένα cinematic παιχνίδι δεν είναι RPG.

      Το pacing είναι ένας τομέας που θα ήθελα να σταθώ και για εμένα μετράει αρκετά ιδιαίτερα σε τέτοια ΑΑΑ cinematic παιχνίδια, είναι λίγο δύσκολο να αναφερθώ χωρίς spoilers για την ιστορία (τα οποία θα βάλω παρακάτω) απλά αν μπορώ να πω κάτι χωρίς spoiler είναι ότι το παιχνίδι σε αυτόν τον τομέα πάσχει αρκετά σε κάποια σημεία. Υπάρχει ένα καταπληκτικό πρώτο μέρος (αν μπορώ να το πω έτσι) ένα 10/10 παιχνίδι που σε ξεσηκώνει και δεν μπορείς να αφήσεις το χειριστήριο κάτω και μετά ..δεν ξέρω τι έγινε μετά πραγματικά. Η ιδέα ήταν καλή αλλά η εκτέλεση δεν ήταν σωστή για εμένα, για παράδειγμα υπάρχει ένα side-quest στην ουσία το οποίο κρατάει κάπου 8-9 ώρες συνοδευόμενο με αδιάφορους χαρακτήρες και πλοκή που δεν βγάζει νόημα.

      *SPOILERS* (μην ανοίξετε τίποτα αν δεν έχετε τελειώσει το παιχνίδι)


       

      Το παιχνίδι με τον θάνατο του Joel αν και η σκηνή η ίδια δεν ήταν αντάξια του χαρακτήρα για εμένα παραμένει δυνατή και φτιάχνει ένα πολύ ωραίο setup για να πάρεις εκδίκηση ως Ellie. Περιμένεις να γίνεις killing machine και να ευχαριστηθείς να σκοτώνεις WLF σε κάθε ευκαιρία, αυτό εν μέρη συμβαινει και το pacing εκτός από την αρχική κάπως αργή σε στυλ RDR2 εισαγωγή είναι καλό. To πρώτο μέρος της Ellie έχει κάποια καταπληκτικά σκηνικά όπως η άφιξη στο Aquarium μέσα στην τρικυμία την οποία θεωρώ ίσως το peak του παιχνιδιού.

      Μετά το "confrontation" η ιδέα της ND να δεις τα γεγονότα από τη μεριά της Abby δεν είναι κακή, φαντάζομαι ότι έγινε για να μας δείξει ότι για κάθε ιστορία υπάρχουν 2 όψεις, κάθε πλευρά θεωρεί ότι είναι η σωστή κλπ. Το κάνει με ωραίες λεπτομέρειες όπως πχ με το σκυλί το οποίο έχεις σκοτώσει πριν λίγο σαν Ellie και μετά καλείσαι να παίζεις μαζί του ως Abby σου κάνει μια επίκληση στο συναίσθημα για να νιώσεις "κακός" και μπορώ να πω ότι το πετυχαίνει.

      Το πρόβλημα που έχω δεν είναι η Abby σαν χαρακτήρας ούτε η παρέα της παρότι σκότωσαν τον Joel, ίσα ίσα στο παιχνίδι ο χαρακτήρας της χτίζεται καλύτερα από αυτόν της Ellie το πρόβλημα είναι ότι τα section της είναι βαρετά και από ένα σημείο και μετά δεν βγάζουν κανένα νόημα. Η Abby στην αρχή είναι ένας stone cold killer η οποία ήθελε όχι μόνο να σκοτώσει αλλά να βασανίσει τον Joel αλλά ξαφνικά τα παρατάει όλα για χάρη 2 αγνώστων Scar (συγνώμη Seraphites). Εκεί κάπου έχεις χαθεί χτίζοντας μια υποθετική σχέση με τον Lev και αναρωτιέσαι που βρίσκεται η Ellie και πότε επιτέλους θα φτάσεις στην επίμαχη σκηνή, αυτό γίνεται πολύ πολύ αργότερα, όλο αυτό το κομμάτι είναι ένα τεράστιο filler το οποίο το μόνο που καταφέρνει είναι να ξεχάσεις το όλο "revenge" concept.

      Βρήκα όλη την ιστορία με την Yara και τον Lev απίστευτα βαρετή, είναι 2 άγνωστοι Scar οι οποίοι πραγματικά δεν θυμάμαι καλά καλά πως εμφανίστηκαν τόσο ενδιαφέρον έχουν και παρ'ολα αυτά το παιχνίδι με έκανε να παίξω περίπου ένα 8ωρο κάνοντας ένα τεράστιο side-quest για αυτούς. Πολύ πολύ κακό pacing σε αυτό το κομμάτι του παιχνιδιού.


      Για την ιστορία και το τέλος είναι επίσης δύσκολο να αναφερθώ χωρίς spoilers οπότε:


       

      Δεν έχω να πω πάρα πολλά εδώ, προσωπικά το closure αν είναι αυτό το τελευταίο part δεν μου άρεσε. Η Ellie ρίσκαρε τα πάντα για να πάρει μια εκδίκηση την οποία τελικά δεν πήρε διότι άφησε την Abby να φύγει, η δεύτερη έφυγε χωρίς να πει απολύτως τίποτα. Θα ήταν πολύ πιο "κάθαρσις" για τον παίχτη αν τη φύτευες στο τέλος στην Abby σε στυλ John Wick κατά προτίμηση, ναι η Ellie θα φαινόταν η κακιά της υπόθεσης τουλάχιστον όμως θα είχες εκπληρώσει τον σκοπό σου και θα είχες διαλέξει πλευρά. Επίσης όταν το παιχνίδι σου παρουσιάζει και τις 2 πλευρές ως καλές και κακές ταυτόχρονα τότε μοιραία θα πρέπει να πάρουμε το μέρος κάποιας, η ND θέλησε να έχουμε τον έλεγχο της Ellie σε αυτό το σημείο και αφού έχει γίνει blur το ποιος είναι ο "καλός" και ποιος ο "κακός", άσε μας τότε να σκοτώσουμε την Abby. Η Ellie ρίσκαρε τα πάντα για αυτό έτσι απλά για να φάει ένα flashback με τον Joel για ένα δευτερόλεπτο και να την αφήσει να φύγει. Δεν ξέρω τι ήθελε να πει η ND με αυτό ίσως το μυαλό μου δεν φτάνει μέχρι εκεί.

      Το τέλος με την Abby και τον Lev να φεύγουν και την Ellie να χάνει τα πάντα ήταν κακό imo εκτός αν χάλασαν ένα μεγάλο κομμάτι του part 2 για να κάνουν setup το part 3 με αυτούς τους 2 πρωταγωνιστές, όπως και να έχει όμως προσωπικά δεν μου άρεσε.

      Όσο για τον Joel ναι αυτός ο θάνατος δεν του άξιζε αλλά στο τέλος είπε κάτι πολύ σημαντικό "Αν κάπως μου δινόταν μια δεύτερη ευκαιρία θα έκανα πάλι το ίδιο" αυτός ήταν ο Joel, ίσως θα έπρεπε να σκεφτόταν κάπως έτσι και η Ellie και να τέλειωνε την αποστολή της.


      Γενικά το παιχνίδι στο σύνολο του το απόλαυσα και προτείνω να το παίξουν όλοι οι κάτοχοι PS4, ναι σίγουρα δεν είναι "τέλειο" αλλά ποιο είναι? H ιστορία δεν θα αρέσει σε όλους, το pacing υποφέρει σε κάποια σημεία αλλά αυτό ήθελε όμως ο δημιουργός και το έκανε με πολύ μεράκι, λεπτομέρεια και προσοχή. Το TLOU 2 είναι ένα παιχνίδι που για εμένα όταν είναι καλό είναι 10/10 εύκολα αυτή η ποιότητα όμως πέφτει αισθητά σε κάποια σημεία λόγο pacing και αμφιλεγόμενων επιλογών. Για κάποιους θα παραμείνει 10/10 σε όλη την πορεία και δεν κρύβω ότι τους ζηλεύω κάπως.

      8/10

      Comment


      • #33
        Έπρεπε να είχε περισσότερες ερωτικες σκηνές . Απορώ γιατί περνάει τόσο εύκολα η βία μέσα σε ένα παιχνίδι που βλάπτει και όχι το σεξ ; Τα παιχνίδια και οι ταινίες συνέχεια γίνονται όλο και πιο βίαια με τον καιρό. Τα έχω βαρεθεί.
        Last edited by majorfox; 24-06-2020, 10:42 PM.

        Comment


        • #34
          Λοιπόν, έχω παίξει περίπου 12 ώρες και το έχω φτάσει στο day 2. Γράφω εδώ κάποιες πρώτες εντυπώσεις.

          Ο οπτικός τομέας είναι απλά κορυφαίος. Μάλλον είναι το παιχνίδι με την μεγαλύτερη λεπτομέρεια που έχω δει στα περιβάλλοντα. Το πόσο καλά έχουν αποδοθεί οι τοποθεσίες δεν μπορώ να το περιγράψω πραγματικά. Σχεδόν σε πιάνει μελαγχολία όταν βλέπεις τα εγκαταλελειμμένα αστικά περιβάλλοντα, μαγαζιά, κτίρια, καφέ, καταστήματα να είναι έρημα, αποτέλεσμα της έξαρσης του μύκητα. Η Naughty Dog για άλλη μια φορά δίνει μαθήματα για το πως πρέπει να αποδίδεται η ατμόσφαιρα σε ένα videogame. Είναι από εκείνες τις φορές που καθυστερώ πάρα πολύ να προχωρήσω στο game επειδή σταματάω κάθε λίγο και λιγάκι για να χαζέψω τα περιβάλλοντα, να εξερευνήσω την παραμικρή γωνιά, ενίοτε να μαζέψω και κανένα collectible.

          Στα του gameplay τώρα, το παιχνίδι τα πάει και εδώ πάρα πολύ καλά, παίζει σαν το πρώτο βασικά αλλά, όπως θα περίμενε κανείς, υπάρχουν βελτιώσεις και αρκετές προσθήκες. Καινούρια skills, αντικείμενα, ένα νέο dodge mechanic, υποθέτω υπάρχουν και καινούρια όπλα. Θα δείξει.

          Να πω επίσης πως είναι το πιο ωμό και βίαιο παιχνίδι που έχω δει και παίξει με μεγάλη διαφορά. Ναι, ξεπερνάει τίτλους όπως Mortal Kombat και Resident Evil στο πολύ άνετο. Εδώ όχι μόνο η βία είναι έντονη αλλά αποδίδεται πάρα πολύ ρεαλιστικά το τι γίνεται όταν αφαιρείται μια ανθρώπινη ζωή. Όταν πυροβολείς κάποιος δεν πέφτει απλά στο έδαφος αιμόφυρτος, ακούς τα ουρλιαχτά του για κάμποσα δευτερόλεπτα και τον βλέπεις να σφαδάζει προτού ξεψυχήσει. Όταν κάνεις stealth kill βλέπεις με μεγάλη και φωτορεαλιστική λεπτομέρεια τον λαιμό του άλλου να κόβεται με μαχαίρι και να σπαρταράει σαν το ψάρι. Το κερασάκι στην τούρτα είναι το πως αντιδρούν οι συμμαχοί του όταν καταλάβουν ότι πέθανε δικός τους, φωνάζουν το όνομά του και δείχνουν με μεγάλη αληθοφάνεια ότι στενοχωριούνται. Η εμμονή της Naighty Dog για λεπτομέρεια απέδωσε καρπούς για άλλη μια φορά.

          Σκηνικό: Βάζω νάρκη, πέφτει πάνω της ένας στρατιώτης, πεθαίνει. Λέω οκ, ένας λιγότερο, τέλεια, καλά το πάμε. Περνάω όμως από εκείνο το σημείο που πέθανε και είδα ότι κόπηκε στα δύο, του έλειπαν τα πόδια. Απλά κάτι έσπασε μέσα μου. Λέω όχι ρε να πάρει, τι έκανα. Από τα λίγα παιχνίδια που έχουν καταφέρει να με ρουφήξουν τόσο πολύ στον κόσμο τους.

          Για σενάριο δεν θα πω πολλά τώρα, κουτουλάω από την νύστα. Θα γράψω περισσότερα αύριο. Απλά θα πω για αρχή, όπως έγραψα και στο discord, πως το θάψιμο που ρίχνουν στο game είναι υπερβολικό όσο δεν πάει. Το δέχομαι να μην άρεσε σε κάποιους, το καταλαβαίνω να σοκαρίστηκαν αρκετοί από ένα περιστατικό που συμβαίνει μετά από 3 ώρες περίπου παιχνιδιού όμως σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται το να το αποκαλούν σκουπίδι. Είναι ένα καταπληκτικό game, από αυτά που πρέπει να δει όποιος έχει Playstation4 και θέλει να βιώσει μια πάρα πολύ δυνατή gaming εμπειρία. Έχω πολλά να πω, θα γράψω περισσότερα αύριο. Για την ώρα θα πως όσοι έχετε αμφιβολίες και είστε διστακτικοί να μην ακούτε ότι λένε και να επενδύσετε άφοβα.


          Tidy!

          Do not blame me.Blame yourself or God.
          In Matsuno we trust.

          Comment


          • #35
            Νομίζω ότι για πρώτη φορά μου αρέσει το Ελληνικό voice acting περισσότερο από το αγγλικό.
            Στο death stranding ηταν αχρείαστο γιατί εκεί δεν δανείζουν μόνο την φωνή οι ηθοποιοί αλλά και το πρόσωπο όποτε είναι λίγο χαζό. Μόνο αν μιλούσαν Ελληνικά ο Ριντους όπως έγινε και στο Mgs5 όπου μιλάνε Λίγα Ελληνικά από το Αυθεντικό cast. Αν είχαν την δυνατότητα οι Έλληνες ηθοποιοί να βάλουν face capture για να συμβαδίζουν τα λόγια και οι κινήσεις του προσώπου για το Last of Us 2 θα ήταν το καλύτερο ! Ελπίζω η Sony να το καταφέρει σύντομα.

            Comment


            • #36
              Λοιπόν, είχα υποσχεθεί ένα ποστ στο οποίο θα αναφέρομαι στον αν και κατά πόσο υπάρχει πολιτική ατζέντα καθώς και στο αν έχουν δίκιο οι φωνές των εξαγριωμένων fans που έχουν απογοητευτεί από το παιχνίδι με τα γνωστά αποτελέσματα.

              Θεωρώ πως αυτό το post ταιριάζει περισσότερο εδώ και όχι στο άλλο θέμα (forced politics κτλ κτλ). Διαβάστε άφοβα, δεν θα έχει σποιλερς το ποστ.

              Λοιπόν, μετά από 13 ώρες gameplay περίπου μπορώ να πω με σιγουριά πως όλοι αυτοί που εξεγείρονται για τα όσα γίνονται στο παιχνίδι είναι υπερβολικοί όσο δεν πάει.

              Για όποιον δεν ξέρει, μετά από 3 ώρες gameplay γίνεται κάτι το οποίο έχει διχάσει τους fans. Πρόκειται για ένα περιστατικό που μόνο ως συγκλονιστικό μπορεί να το χαρακτηρίσει κάποιος που έχει αγαπήσει την σειρά. Μια μερίδα gamers που είδαν τα leaks απογοητεύτηκαν, θεώρησαν πως οι της Naughty Dog τους κορόιδεψαν, επειδή, κατά την γνώμη τους, τα τρέηλερ δεν ήταν ακριβή όσον αφορά το ύφος και το περιεχόμενο της πλοκής του τελικού προιόντος. Επιπλέον, τα συγκεκριμένα άτομα νιώθουν προδομένοι ως fans της σειράς. Δεν θα πω τι συμβαίνει φυσικά. Θα πω όμως την γνώμη μου για το συγκεκριμένο περιστατικό. Διαφωνώ κάθετα με τους ισχυρισμούς τους. Αρχικά να πω το αυτονόητο, ένας δημιουργός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ FANS. Τελεία και παύλα. Δεν ανήκει σε εμάς το franchise. Στους δημιουργούς του ανήκει. Από εκεί και πέρα εμείς θα αποφασίσουμε αν μας αρέσει. Φυσικά η γνώμη του καθενός είναι σεβαστή αν εκφράζεται με κόσμιο τρόπο. Όμως πρέπει οι επικριτές να καταλάβουν πως αν δεν τους αρέσει το game και η εξέλιξη που παίρνει η πλοκή δεν σημαίνει πως δεν είναι καλό. Σημαίνει απλά πως δεν τους άρεσε. Ο τίτλος είναι εξαιρετικός, αποτελεί κόσμημα για την βιβλιοθήκη τίτλων της κονσόλας, polished όσο δεν πάει και, παρά τα προβληματάκια που έχει όπως ανέφερε και ο ΙΗΝΕ, είναι ένας must play τίτλος με εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πλοκή. Αυτό είναι η πραγματικότητα και δεν αλλάζει όσο και αν κράζουν ορισμένοι.

              Να πω επίσης πως η τροπή που παίρνει η ιστορία είναι 1000% δικαιολογημένη, στέκει να το πω πιο απλά, λόγω του σύμπαντος στο οποίος εξελίσσεται. Δεν θα πω παραπάνω, όποιος είδε την σκηνή κατάλαβε.

              Τα όσα λέγονται για κρυφές πολιτικές ατζέντες από την άλλη δεν τα θεωρώ ακριβή. Βασικά διαφωνώ κάθετα πως υπάρχει ατζέντα. Απλά κάποιοι χαρακτήρες του παιχνιδιού έχουν διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό και μέχρι εκεί, το έχω προχωρήσει αρκετά και δεν είδα κανένα πολιτικό μήνυμα, καθόλου sjw ρητορική και γενικότερα κανένα μανιφέστο. Το μόνο που είδα είναι ελάχιστους ομοφυλόφιλους χαρακτήρες και πάρα πολλούς straight. Η αναλογία είναι συντριπτικά υπέρ των straight οπότε μπορώ με σιγουριά να πω πως δεν υπάρχει κάποια ατζέντα, άποψη με την οποία συμφωνούν πάρα πολλοί reviewers, τόσο Έλληνες όσο και ξένοι, οι οποίοι είναι πολύ παλιοί στον χώρο και έμπειροι. Επομένως, η απάντηση είναι πως όχι, δεν προσαρμόστηκε η πλοκή του Last of Us Part 2 για να εξυπηρετηθεί καμία απολύτως πολιτική ατζέντα.

              Να πω μόνο πως, όπως έχω αναφέρει, δεν έχω τελειώσει τον τίτλο ακόμα. Κρίνω μόνο βάσει των όσων έχω δει μέχρι τώρα. Όμως και πάλι δεν νομίζω να αλλάζει κάτι πιο μετά, έχω δει ένα σεβαστό μέρος του παιχνιδιού όπως και να έχει. Επομένως, θα πω στον λαό του Gamers Odyssey να επενδύσει άφοβα.



              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • #37
                Σε πλήρωσε και σένα ο Druckmann Deus;

                Πάντως πέρα από την πλάκα δείτε το παρακάτω άρθρο. Έχει κάποια spoilers (για αυτό που λέει ο Deus) οπότε όσοι δεν έχετε παίξει μέχρι κάποιο σημείο το παιχνίδι μην το διαβάσετε.
                Of the millions who will play this game, most know that killing is wrong. Drawing attention to this fact in the killing game you made isn’t profound or interesting

                Μετά και το review του IHNE μου φαίνεται πως μάλλον είναι αρκετά spot-on.
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • #38
                  Το διάβασα και συμφωνώ, ιδιαίτερα με αυτό το κομμάτι:
                  More than anything though, The Last of Us 2, while still packed with exhilarating set pieces, is less impressive than its predecessor because games have now proven they can deliver cinematic narratives. More accurately, they have proven that they can ape the narratives and idioms of Hollywood. Naughty Dog did it back in 2013, and the game was a landmark. God of War and Red Dead Redemption 2 are just some that have done it more recently.
                  Επειδή έπαιξα πρόσφατα το remaster πραγματικά δεν πίστευα ότι αυτό είναι παιχνίδι ps3 και βγήκε το 2013, όχι από άποψη γραφικών μόνο.

                  Παίρνω πάσα και ρίχνω spoilers για RDR2/1 και TLOU 2:

                   
                  Επειδή γίνεται αρκετή κουβέντα για το "dark" σενάριο και ending περισσότερο σε ξένα φορουμς/discord ως κάτι πολύ θετικό θα πω οτι και τα 2 RDR 2 είχαν κατ'εμε πολύ σκοτεινότερο και nihilistic τέλος, επίσης ήταν πιο καλογραμμένα. Μια σύνοψη είναι ότι και οι 2 πρωταγωνιστές πεθαίνουν και ο Jack όπως θυμάμαι δεν καταφέρνει να αποφύγει την ζωή του κακοποιού όπως ήθελαν οι γονείς του παίρνοντας εκδίκηση όταν μεγάλωσε. Συνεπώς τα γεγονότα και του 2 και του 1 είναι εντελώς μάταια απλά σου εξιστορεί την ιστορία της συμμορίας του Dutch (ο οποίος είναι και γαμώ τους χαρακτήρες btw), βλέπουμε μια ιστορία που ποτέ δεν είχε σκοπό να δώσει καλό τέλος για κανέναν χαρακτήρα.

                  Όμως το παιχνίδι όλα αυτά τα κάνει με πάρα πολύ καλό character development και με πολύ δυνατές στιγμές (όποιος δεν συγκινήθηκε στον θάνατο του Arthur και σε όλο το buildup γύρω από αυτό τι να πω δεν είναι άνθρωπος ), θεωρώ ότι σε αυτό το κομμάτι τα RDR είναι υποτιμημένα, δεν ξέρω αν είναι το western setting που σε προϊδεάζει για κάτι διαφορετικό ίσως πιο ανάλαφρο και βίαιο.

                  Τώρα στο TLOU2 ο θάνατος πχ του Joel ήρθε κάπως άδοξα και γρήγορα (συγκρίνετε πχ με Arthur και John Marston, ετσι σκοτώνεις έναν πρωταγωνιστή για εμένα), μπορούμε να το προσπεράσουμε αυτό και να πούμε ότι ήταν fuel για ένα καλό revenge story, δυστυχώς όμως η Ellie δεν έχει εποικοδομητικό character development αν μπορώ να το πω έτσι και το παιχνίδι αναλώνεται για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα σε χαρακτήρες τους οποίους δεν φρόντισε με κάποιο τρόπο να κάνει ενδιαφέρον. Μιλάω για Lev και Yara οι οποίοι είναι 2 άγνωστοι σε ένα cult τρελαμένων για τους οποίους το παιχνίδι δεν μας λέει σχεδόν τίποτα, πχ να δείξει τον αρχηγό τους, τι παίζει με αυτήν την prophet η κάποιο backstory έτσι ώστε να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον να θέλουμε να μάθουμε περισσότερα.

                  H Abby είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση και αρκετά τολμηρή κίνηση της ND να τη βάλει ως playable character στο δεύτερο μισό και παραπάνω, το πρόβλημα είναι ότι τα chapters της πάσχουν από pacing issues, έχει μερικά από τα καλύτερα chapters (jump scare city/rat king) και πραγματικά προσκυνάς το gameplay και κάποια άλλα walking simulator parts που σκοτώνουν το pacing εντελώς.

                  Αρκετοί λένε για την υπερβολική χρήση βίας, ότι είναι για teenagers κλπ, εγώ προσωπικά διαφωνώ και νομίζω ότι απλά δεν έχουν καταλάβει το λόγο, όπως και στο πρώτο μέρος το βλέπω ότι απλά η ND θέλει να μας δείξει τη σκληρότητα του κόσμου που διαδραματίζεται το παιχνίδι. Το κάνει κάπως υπερβολικά ναι αλλά νομίζω ότι είναι για να σου δημιουργήσει αυτά ακριβώς τα συναισθήματα απέχθειας.

                  Τέλος θα συμφωνήσω απόλυτα με Deus περί ατζέντας, μισθώσεων και τα σχετικά και περιμένω την άποψη του όταν με το καλό το τερματίσει (τέλος Αυγούστου περίπου )

                  Comment


                  • #39

                    Comment


                    • #40
                      Πρέπει να είναι η πρώτη φορά που πήδηξε κάποιος φορώντας το motion capture για την σκηνή της Abby

                      Comment


                      • #41
                        Aπαντάω αργά... Δεν είχα χρόνο και όρεξη τις προγούμενες μέρες.

                        Straier δεν μπορώ να κρυφτώ ε; Βασικά δεν με πλήρωσε κανένας, το κάνω για να μην πέσει η μετοχή της Sony και χάσω λεφτά, ως μεγαλομέτοχος της εταιρείας βλέπεις πρέπει να προστατέψω τα συμφέροντά μου. Μόνο έτσι εξηγείται άλλωστε το να λέει κανείς καλά λόγια για τον τίτλο αυτό.

                        IHNE έχεις δίκιο, το πάω αργά γιατί το απολαμβάνω, αλλά σου έχω μια έκπληξη, πλησιάζω προς το τέλος. Είμαι στην τρίτη μέρα του δευτέρου part του παιχνιδιού, από ότι ξέρω δεν μου μένει πολύ ακόμα.

                        Οι εντυπώσεις μου δεν έχουν αλλάξει πολύ, παραμένουν θετικότατες, το survival gameplay και η καταπληκτική ατμόσφαιρα με έχουν συνεπάρει όσο δεν πάει και δεν μπορώ να ξεκολλήσω. Παρόλα αυτά, όπως είπαν και οι άλλοι, το παιχνίδι έχει θέμα με το pacing, τραβάει αρκετά περισσότερο από ότι θα έπρεπε. Στο δεύτερο arc παρεμβάλλονται κάποια γεγονότα τα οποία μου φάνηκαν λίγο ξεκάρφωτα. Αναφέρομαι στο

                         
                        ότι η Abby γνωρίζει 2 Seraphites και αποφασίζει, χωρίς καμία λογική, να παρατήσει την παλιά της ζωή ως διακεκριμένο μέλος των WLF και να πάει κόντρα σε αυτούς απλά για να σώσει 2 παιδιά των εχθρών της. Μου άρεσε το ότι αναπτύσσεται ο χαρακτήρας της Abby, τελικά δεν είναι μισητός χαρακτήρας όσο νόμιζα, αλλά θεωρώ πως η ιστορία θα μπορούσε να έχει καλύτερη ροή. Λήγει το arc της Ellie με τα γεγονότα στον κινηματογράφο, αμέσως μετά ξεκινάει το Abby arc και καταλήγεις να παίζεις 15 ώρες, βλέποντας γεγονότα που δεν πολυκολλάνε με τα όσα έχουν προηγηθεί. Νιώθω σαν να παίζω άλλο game, με άλλη πλοκή.


                        Τολμάω να πω πως όντως το πρώτο έχει καλύτερη και πιο εστιασμένη ιστορία σε αντίθεση με το sequel που φαίνεται να χάθηκε κάπου στην πορεια. Όλα αυτά τα λέω με μια σχετική επιφύλαξη γιατί δεν έχω τελειώσει ακόμα τον τίτλο, όταν το κάνω θα επανέλθω. Ακόμα και με τα προβλήματα που έχει όμως πρόκειται για εξαιρετικό game, από αυτά που πρέπει να δει οπωσδήποτε κάποιος που έχει την κονσόλα. Έχει να πει πολλά περισσότερα από το κλασσικό open world map cleaner game.

                        Edit: Γιατί κάποιοι τρελάθηκαν και βγάζουν τέτοιο μένος για την ερωτική σκηνή; Με τα όσα έχω ακούσει περίμενα να δω κάτι αισχρό και απαίσιο αλλά δεν είδα τίποτα τέτοιο, ήταν μια πολύ σύντομη cutscene χωρίς τίποτα ακραίο.
                        Last edited by Deus; 07-07-2020, 11:38 PM.


                        Tidy!

                        Do not blame me.Blame yourself or God.
                        In Matsuno we trust.

                        Comment


                        • #42
                          Λες ότι περίμενες να δεις κάτι αισχρό και απαίσιο και δεν είδες κάτι τέτοιο , δηλαδή οι σκοτωμοί η βία δεν είναι ακραία και απαίσια με την ιστορία και το τέλος κάποιου χαρακτήρα ; Το heavy rain έχει περισσότερο γυμνό αν ήταν μάγκας ο Ντρακμαν θα έβαζε πιο αποκαλυπτικές σκηνές για ένα τέτοιο κόσμο όπως το part 2 αλλά είναι αδερφή γιατί είχε περισσότερη λεσβιακή σκηνή με την ελλη παρά με το σεξ της abby . Μισθωμένος μαλακας ο Ντρακμαν είμαι σίγουρος ότι τρώει ξύλο από την αννιτα

                          Comment


                          • #43


                            Υστερα απο παρότρυνση του i Have no Equal, λεω να επιστρεψω με κανα ποστ στην παλιοπαρεα. Βλεπω καποια παιδια(λεμε τωρα 👴) απο το παρελθον, αλλα δεν ξερω αν βρισκονται ολοι εδω σημερα.

                            Ποσταρω εδω, γιατι λογικα θα επιστρεψω συντομα με τις εντυπωσεις μου για το παιχνιδι, ειτε copy paste απο αλλο φορουμ, ειτε καινουριο κειμενο αν δεν βαρεθω


                            Comment


                            • #44
                              Majorfox έλεος με αυτή την καραμέλα που θέλει την Sarkeesian να κάνει ότι θέλει σε μια πολυεθνική με τζίρο δισεκατομμυρίων, δεν ισχύει με την καμία.

                              Ηideo! Καλωσόρισες! Γράψε τις εντυπώσεις σου ή έστω αντίγραψε ποστ σου από αλλού, με ενδιαφέρει να διαβάσω κόσμιες απόψεις ατόμων που το τελείωσαν.

                              Προσωπικά βρίσκομαι στο τελευταίο στάδιο του παιχνιδιού, μετά την φάρμα. Σύντομα θα το τελειώσω. Εννοείται θα γράψω αναλυτικές εντυπώσεις. Θα πω μόνο πως το σενάριο έχει όντως βάθος και γεγονότα που μπορούν να προβληματίσουν. Δικαίως έχει λάβει διθυραμβικές κριτικές. Είναι όμως ένα game που δεν θα αρέσει σε πολλούς, είναι πολύ ιδιαίτερο το θέμα με το οποίο καταπιάνεται και ως προς τον τρόπο που εξελίσσεται η πλοκή. Αυτά για την ώρα, θα επανέλθω όμως με αναλυτικό ποστ!


                              Tidy!

                              Do not blame me.Blame yourself or God.
                              In Matsuno we trust.

                              Comment


                              • #45
                                Παντως ειναι σαντ ο τυπος αμα τα εμπλεξε με τη Σαρκισιαν.
                                Do a barrel roll!

                                Comment

                                Working...
                                X