Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cyberpunk 2077

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Οι προσδοκίες μου έχουν πάει από υβρίδιο Witcher 3 με GTA 5 dialed to 1000 στο ελπίζω τουλάχιστον να ΄χει πολύ καλή ιστορία.
    Ευτυχώς θα το παίξω μετά από κάνα 6μηνο.

    Comment


    • #47
      Originally posted by BigBOSS View Post
      Καλά quest έχει; role playing; dialogues; επιλογές επίλυσης quest; Αυτά με ενδιαφέρουν περισσότερο.
      Το role playing τουλαχιστον στην αρχη και παλι με οσα διαβαζω online ειναι πολυ light. Κατι σαν τα νεα Assassin's Creed φαντασου. Tα οποια quests εχω παιξει μεχρι στιγμης ειναι scripted και η μοναδικη επιλογη που εχεις ειναι αν το τελικο shoutout θα το κανεις full blasting ή stealth.
      Dialogue options υπαρχουν, αλλα μεχρι στιγμης ειναι απλως παραλλαγες, δεν επηρεαζουν την εξελιξη του quest, ισως πιο μετα να αλλαζει. Πιστευω περισσοτερο θα το ευχαριστηθεις αν αρχιζεις να το παιζεις εχοντας στο μυαλο σου οτι ειναι ενα action adventure με perks και skill tree παρα ενα καθαροαιμο rpg σαν το New Vegas πχ.

      Για να πω και κατι θετικο η ιστορια αρχιζει να γινεται πολυ ενδιαφερουσα και οπως ειπα στους εσωτερικους χωρους ειναι σαν να παιζεις αλλο παιχνιδι.
      Επισης κυκλοφορησαν και το πρωτο patch που βελτιωνει κααααααπως το framerate.

      Comment


      • #48
        Originally posted by BigBOSS View Post
        Καλά quest έχει; role playing; dialogues; επιλογές επίλυσης quest; Αυτά με ενδιαφέρουν περισσότερο.
        Σύμφωνα με τα reviews όλα αυτά υπάρχουν και με το παραπάνω, όλοι λένε πως παρόλη την μικρή διάρκεια του main story τα side quests είναι πολύ ποιοτικά, καλογραμμένα και ότι οι επιλογές που κάνεις στις προαιρετικές αποστολές αλλάζουν καθοριστικά την ιστορία, την εξέλιξή της καθώς και την κατάληξή της. Μου αρέσουν πάρα πολύ όλα αυτά, προσωπικά θεωρώ πως αυτή είναι η χρυσή συνταγή για το τέλειο rpg game, όχι πολύ μεγάλη διάρκεια αλλά ουσιαστική που δεν σε κουράζει και σου προσφέρει κίνητρο για replay value. Υπενθυμίζω πως και το Witcher 2 ήταν ακριβώς έτσι και ήταν παιχνιδάρα.

        Πολύ κρίμα πάντως για τα θέματα που έχει στις παλιές κονσόλες, στην ουσία η CD Project παρέδωσε ανολοκλήρωτο παιχνίδι, πολύ άσχημο για μια εταιρεία που έχει κερδίσει και με το παραπάνω την εμπιστοσύνη των gamers, τώρα το ιντερνετ είναι γεμάτο οργισμένα σχόλια.

        Πάντως η εταιρεία εργάζεται πυρετωδώς για να διορθώσει τα κακώς κείμενα, πρόσφατα κυκλοφόρησε νέο patch που βελτιώνει την απόδοση. Συγκεκριμένα λύθηκε το θέμα με το pop in των αυτοκινήτων και οι επφάνειες φαίνονται πιο όμορφες πλέον και όχι θολές.

        Το πρώτο patch του Cyberpunk 2077 διορθώνει ένα σοβαρό θέμα στις κονσόλες - Unboxholics.com

        Υπάρχουν και πολλές ακόμα βελτιώσεις. Σε λίγους μήνες το παιχνίδι θα είναι πολύ καλύτερο και πιστεύω ότι ακόμα και στις κονσόλες θα παίζεται μια χαρά αν και με υποχωρήσεις.

        Πάντως αν έκανε κάτι τέτοιο η Ubisoft τώρα όλοι θα ήταν στους δρόμους με πυρσούς και δίκρανα. Δεν τολμώ να φανταστώ πως θα ήταν το παιχνίδι πριν το τεράστιο day 1 patch...

        Enpsty πολύ ωραία ποστ, να ξέρεις ότι σε διαβάζω με ενδιαφέρον. Από ότι ακούω πάντως η πλοκή και τα quests αξίζουν τον κόπο και θα σε αποζημιώσουν και με το παραπάνω αν του δώσεις χρόνο.


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • #49
          • No NPC Day/Night cycle. NPCs spawn and despawn outside of the player's view.
          • If an NPC is doing an action, they will do that action forever until the player moves.
          • NPCs that are not story/side quest related have one dialog reply.
          • If one NPC is assaulted, every other NPC in a large circle around the player will crouch to the floor in the same animation, even if they did not see the original assault.
          • NPCs in a car will follow a specific route. If the route is even slightly interupted, for example by your car, they will cease to move forever until you remove the obstruction.
          • NPCs in a car will not attempt to move or exit their vehicle if you assault them with bullets/another vehicle.
          • NPCs will not acknowledge the player if they run the player over with their car.
          • NPCs will not attempt to steal their vehicle back if you steal it from them.
          • NPCs will not attack you or defend themselves in any way or form, even if engaged upon with just fists.
          • Police spawn around the player's vision when the player is wanted, forever, until they attempt to hide or drive away.
          • Police to not attempt to question, warn, or arrest the player for even the smallest crime commited, for example if you bump into them or accidently enter a private area.
          • Police are incapable of driving cars and chasing the player if they drive away.
          • Police will not attack hostile targets like Gangs if they are not already doing so in an activity.
          • Police will know if the player has attacked an NPC in the middle of the badlands and spawn next to the player, without vehicles.
          • NPCs will rarely thank or acknowledge the player if they are helped by the player.
          • Scripted NPCs that have dialog will say their dialog then proceed to stand there forever. They will also repeat the same dialog if the player leaves the area and visits again later.
          Κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου και ελπίζοντας πως όλα τα παραπάνω δεν είναι τόσο προφανή που σου χαλάνε το immersion θα έλεγα πως στην περίπτωση που έχει καλό ρυθμό, ιστορία, επιλογές, ατμόσφαιρα κλπ μπορούν να συγχωρεθούν. Όλα αυτά για να υλοποιηθούν θέλουν πολλές εργατοώρες για κάτι που είναι κυρίως "διακοσμητικό" ενώ και οι εξεζητημένες ρουτίνες ΑΙ σε ένα παιχνίδι με πολλούς NPC θα ήταν αρκετά βαριές για τη CPU σε ένα παιχνίδι που ήδη έχει θέματα performance.
          Λέγοντας αυτά, ίσως θα έπρεπε να προσπαθήσουν να κάνουν λιγότερο εξόφθαλμες αυτές τις αδυναμίες (π.χ. αμάξια ή αστυνομία) με έξυπνο τρόπο.
          Originally posted by Squall Leonhart
          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
          Originally posted by 丹野
          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
          Originally posted by Ryu_gr
          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

          Comment


          • #50
            Το πρόβλημα είναι ότι τα είχαν υποσχεθεί, γι αυτό όλοι έχουν βγει με τους πυρσούς. Από όλα τα πράγματα που είχε πει η CDPR ούτε τα μισά δεν κατέληξαν στο παιχνίδι, οπότε για μένα λογική η κατακραυγή.
            Φαντάσου είχαν πει ότι η αστυνομία θα μπορεί να δέχεται μέχρι και δωροδοκίες και τελικά έχει το χειρότερο police system που έχω δει.

            edit:
            z6tav0napt461.jpg
            Last edited by Enpsty; 13-12-2020, 11:27 AM.

            Comment


            • #51
              Κάνοντας λίγο το δικηγόρο του διαβόλου και ελπίζοντας πως όλα τα παραπάνω δεν είναι τόσο προφανή που σου χαλάνε το immersion θα έλεγα πως στην περίπτωση που έχει καλό ρυθμό, ιστορία, επιλογές, ατμόσφαιρα κλπ μπορούν να συγχωρεθούν. Όλα αυτά για να υλοποιηθούν θέλουν πολλές εργατοώρες για κάτι που είναι κυρίως "διακοσμητικό" ενώ και οι εξεζητημένες ρουτίνες ΑΙ σε ένα παιχνίδι με πολλούς NPC θα ήταν αρκετά βαριές για τη CPU σε ένα παιχνίδι που ήδη έχει θέματα performance.
              Παροτι συμφωνω σε γενικες γραμμες, θελω να πω οτι πολλα απο αυτα τα πραγματα (αν και διακοσμητικά) υπαρχουν απο το GTAIII του ps2. Τελος παντων προσωπικα πιστευω οτι αν και μπορει να παρει χρονο, θα τα διορθωσουν. Εμενα αυτο που με πειραζει ειναι ο τροπος που διαχειριστηκαν το εμπαργκο και το promotion. Ελεγαν οτι το παιχνιδι θα τρεχει καλα στις κονσολες, εδωσαν review codes μονο για την pc εκδοση χωρις να αφησουν τους reviewers να παιξουν δικο τους υλικο (προφανως για να μην γινουν capture τα bugs), και τελος οι κωδικοι για τις κονσολες εφτασαν πιο αργα και οταν επαιξε στο internet πως ειναι το παιχνιδι στα ps4-X1, ηταν πλεον αργα για να ακυρωσει καποιος το pre-order που ειχε κανει (και να πω οτι ειναι σημαντικο γιατι μιλαμε για 8m pre-orders που απ'οτι λενε ηδη εβγαλαν τα εξοδα του τιτλου).

              Μπορει να προσθεσει φυσικα κανεις σε ολα αυτα οτι δεν εκανε deliver πολλα απο τα πραγαματα που ειχε υποσχεθει, οπως πολυ σωστα σημειωσε ο enpsty, ομως για μενα το σημαντικοτερο ειναι οτι εσκεμμενα προσπαθησαν να ελεγξουν τον τυπο και ειπαν ψεματα για την κατασταση στην οποια ειναι το παιχνιδι, ειδικα στις κονσολες. Αν αυτο το εκαναν οι Bethesda, Ubisoft, EA κοκ θα γινοταν χαμος, κατα συνεπεια δεν θεωρω οτι η CDPR πρεπει να πεσει στα μαλακα. Και εγω την αγαπαω πολυ σαν εταιρεια, ακολουθουσε γενικα τεραστιες consumer friendly πολιτικες, το W3 ειναι απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια, απο κει και περα ομως αυτο που εγινε εδω ειναι τρελο φαουλ.

              Και ξαναλεω, δεν με νοιαζουν τοσο πολυ τα bugs, με νοιαζει ο χειρισμος. Εγω αυτο που θα περιμενα απο μια εταιρεια σαν την CDPR θα ηταν να βγαλει το παιχνιδι στο PC και να πει οτι τα console versions παιδια δεν ειναι ετοιμα, θα βγουν οταν και αν ειναι ετοιμα γιατι μας ενδιαφερει να προσφερουμε το προιον στην καλυτερη δυνατη ποιοτητα. Το να μη δινεις review codes, να λες οτι το παιχνιδι τρεχει απροσδοκητα καλα στις κονσολες, να μην αφηνεις να βγουν videos, και τελικα να κυκλοφορεις το προιον σε sub720p/20fps, με crashes, και με ενα σωρο προβληματα ειναι καραγκοζιλικι και επιπλεον πολυ ασχημο ηθικα. Σε οτι αφορα το ηθικο του πραγματος, νομιζω οτι εκει ειναι που παγωσαν και στέκονται οι περισσοτεροι διοτι ξαναλεω, δεν το περιμενεις απο μια εταιρεια οπως η CDPR.
              Last edited by nooto; 13-12-2020, 06:15 PM.

              Comment


              • #52
                Να κανω και εγω το δικηγορο του διαβολου. Οτι και αν εκανε θα ετρωγε κραξιμο. Το πιο λογικο θα ηταν να καθυστερουσε την κυκλοφορια του παιχνιδιου μεχρι αφενος να διορθωθουν τα οποια bugs αλλα και να υλοποιησει εντος αυτου οσα ειχαν οραματιστει. Εδω το καθστερησε λιγους μηνες και εφαγε κραξιμο. Απο την αλλη παλι κραξιμο τρωει για τα οποια bugs και ελλειψεις εχει.
                Deus Misereatur...
                Gloria filiorum patres i.e.m.e
                Viva los Vatos Locos

                ---------------------
                UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

                Comment


                • #53
                  Ελεγαν οτι το παιχνιδι θα τρεχει καλα στις κονσολες, εδωσαν review codes μονο για την pc εκδοση χωρις να αφησουν τους reviewers να παιξουν δικο τους υλικο (προφανως για να μην γινουν capture τα bugs), και τελος οι κωδικοι για τις κονσολες εφτασαν πιο αργα και οταν επαιξε στο internet πως ειναι το παιχνιδι στα ps4-X1, ηταν πλεον αργα για να ακυρωσει καποιος το pre-order που ειχε κανει (και να πω οτι ειναι σημαντικο γιατι μιλαμε για 8m pre-orders που απ'οτι λενε ηδη εβγαλαν τα εξοδα του τιτλου).
                  Αυτό θεωρώ το μεγαλύτερο κρίμα της υπόθεσης.

                  Three things to understand about current Cyberpunk 2077 reviews

                  Comment


                  • #54
                    Το παιχνίδι δεν είναι next gen να το ξέρετε. Τα γραφικά του είναι ξεπερασμένα . Ας κυκλοφορήσουν μια next gen έκδοση και μετά μιλάμε.
                    Last edited by majorfox; 14-12-2020, 05:31 AM.

                    Comment


                    • #55
                      Και ξαναλεω, δεν με νοιαζουν τοσο πολυ τα bugs, με νοιαζει ο χειρισμος. Εγω αυτο που θα περιμενα απο μια εταιρεια σαν την CDPR θα ηταν να βγαλει το παιχνιδι στο PC και να πει οτι τα console versions παιδια δεν ειναι ετοιμα, θα βγουν οταν και αν ειναι ετοιμα γιατι μας ενδιαφερει να προσφερουμε το προιον στην καλυτερη δυνατη ποιοτητα. Το να μη δινεις review codes, να λες οτι το παιχνιδι τρεχει απροσδοκητα καλα στις κονσολες, να μην αφηνεις να βγουν videos, και τελικα να κυκλοφορεις το προιον σε sub720p/20fps, με crashes, και με ενα σωρο προβληματα ειναι καραγκοζιλικι και επιπλεον πολυ ασχημο ηθικα. Σε οτι αφορα το ηθικο του πραγματος, νομιζω οτι εκει ειναι που παγωσαν και στέκονται οι περισσοτεροι διοτι ξαναλεω, δεν το περιμενεις απο μια εταιρεια οπως η CDPR.
                      Πλέον η εταιρεία είναι αρκετά μεγάλη και πρέπει να πάψουν οι ρομαντισμοί.
                      ΟΙ consumer friendly τακτικές ήταν μάλλον μέχρι να εδραιωθούν...
                      Originally posted by Squall Leonhart
                      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                      Originally posted by 丹野
                      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                      Originally posted by Ryu_gr
                      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                      Comment


                      • #56
                        Προσωπικά περίμενα μια τέτοια συμπεριφορά απο την CD PROJEKT.

                        Είναι αυτό που είπε παραπάνω ο straier.

                        Εβλεπα σε φορα κάποιους που την αγιοποιούσαν ενώ δεν είναι τίποτε παραπάνω απο μια εταιρεία που κυνηγά το κέρδος.
                        Star Citizen videos Star Citizen gallery

                        Comment


                        • #57

                          Comment


                          • #58
                            Εν τω μεταξύ ο ceo τους έλεγε πως το παιχνιδι τρέχει πόλύ καλά στα αρχικά ps4 xbox one lol
                            Star Citizen videos Star Citizen gallery

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by nooto View Post
                              Ένα PR σημείωμα που δεν έχει μεγαλύτερη αξία από ένα χαρτί υγείας. Όπως λέει κι ένας χρήστης στο νετ:
                              "We did a bad thing that cost a ton of people some money. Now we'll apologize by giving money back, but due to how people work, way less of you will bother refunding the game than those that would've decided to not buy the game if they knew how shit it was".
                              Last edited by Chief; 14-12-2020, 12:50 PM.

                              Comment


                              • #60
                                Η αληθεια ειναι οτι οσες ανακοινωσεις και να βγαλει δεν γυρναει. Τα bugs θα τα διορθωσεις ναι, αλλα την απαραδεκτη κινηση που εκανες με τα reviews δεν την αναφερεις,
                                Το γεγονος οτι 5 μερες μετα την κυκλοφορια του μεγαλυτερου παιχνιδιου του 2020 υπαρχει μονο ενα(!) review για το ps4 στο metacritic ειναι αδιανοητο. Ποια ΕΑ, ποια Ubi ακομα και στο PC δεν νομιζω ποτε αλλη εταιρεια να εδωσε NDA σε review να χρησιμοποιησουν pre recorded videos. Απιστευτα πραγματα.
                                Δυστυχως το χειροτερο ειναι οτι εχει ξεκινησει μια καραμελα online οτι φταινε οι κατοχοι των ps4 και xbone που αγορασαν το παιχνιδι και να μην διαμαρτυρονται. Εκει καταντησαμε...
                                Η αλλη καραμελα ειναι οτι φταινε οι gamers που τους πιεσαν να το κυκλοφορησουν... Δλδ αν πιεσουμε την Marvel να κυκλοφορησει τωρα το Doctor Strange 2 γιατι το εχει αργησει, θα μας ακουσει ακομα και ειναι στο pre-production. Δλδ γραφονται αδιανοητα πραγματα.

                                Τεσπα περισσοτερα για το game σε λιγο.
                                Last edited by Enpsty; 14-12-2020, 01:05 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X