Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XVI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Final Fantasy XVI



    Aνοίγω θέμα για το επόμενο μεγάλο, επίσημο παιχνίδι της πασίγνωστης σειράς jrpg Final Fantasy.

    To game θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για την καινούρια κονσόλα της Sony το καλοκαίρι του 2023 χωρίς να είναι ξεκάθαρο αν θα πρόκειται για timed exclusive όμως. Η λογική λέει πως αργότερα θα το δούμε και στον υπολογιστή καθώς και στο Xbox Series x.

    Το παιχνίδι αναπτύσσεται εδώ και 7 χρόνια από την ομάδα που είναι υπεύθυνη για το πολύ επιτυχημένο και αγαπητό MMORG της Squarenix, Final Fantasy XIV. Παραθέτω τα ονόματα των ανθρώπων- επικεφαλής του όλου project.


    Producer - Naoki Yoshida (FINAL FANTASY XIV Online, DRAGON QUEST X, DRAGON QUEST: Monster Battle Road)


    Main Director - Hiroshi Takai (FINAL FANTASY V, SaGa Frontier, THE LAST REMNANT)

    Creative Director & Original Screenplay - Kazutoyo Maehiro (FINAL FANTASY XIV Online, FINAL FANTASY XII, THE LAST REMNANT)

    Localization Director - Michael-Christopher Koji Fox (FINAL FANTASY XIV Online, FINAL FANTASY XI Online, FINAL FANTASY VII Dirge of Cerberus)

    Art Director - Hiroshi Minagawa (FINAL FANTASY XIV Online, FINAL FANTASY XII, FINAL FANTASY TACTICS)

    Combat Director - Ryota Suzuki (DEVIL MAY CRY 5, Dragon’s Dogma and MARVEL VS. CAPCOM 2 (All published by CAPCOM))

    Character Design - Kazuya Takahashi (FINAL FANTASY XIV Online, FINAL FANTASY XI Online, FINAL FANTASY X)

    Composer - Masayoshi Soken (FINAL FANTASY XIV Online, Nanashi no Game series, Mario Hoops 3-on-3 (Published by Nintendo))

    Χωρίς αμφιβολία πρόκειται για μια εξαιρετική ομάδα της οποίας τα μέλη έχουν πολύ δυνατό βιογραφικό. Να τονίσω ότι το Final Fantasy XIV, το οποίο έχει παραδώσει η συγκεκριμένη ομάδα, είναι ίσως το πιο επιτυχημένο MMORG αυτήν την στιγμή και έχει αγαπηθεί πάρα πολύ από τον κοινό λόγω της εξαιρετικές ιστορίας του, της μουσικής του καθώς επίσης και των χαρακτήρων του.

    Παραθέτω τα δύο trailers που έχουν παρουσιαστεί μέχρι τώρα από την Squarenix. Το δεύτερο ανέβηκε πριν από λίγες εβδομάδες και δείχνει και αρκετό gameplay.




    Για την ιστορία δεν ξέρουμε ακόμα πολλά πράγματα. Το setting δεν είναι πλέον συνδυασμός fantasy και modern με steampunk αισθητική αλλά είναι καθαρά medieval fantasy, κάτι που έχουμε καιρό να δούμε στην σειρά. Γνωρίζουμε ότι στον κόσμο του Final Fantasy XVI υπάρχουν πολύ ισχυροί άνθρωποι που μπορούν να ελέγξουν τα summon beasts ( Shiva, Ifrit, Bahamut κτλ)) τα οποία εδώ θα ονομάζονται Eikons. Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν θα είναι πολύ σημαντικοί για την πλοκή καθώς διαθέτουν τεράστια δύναμη που μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο σε πολεμικές συγκρούσεις και πολιτικές εξελίξεις. Ο κόσμος είναι χωρισμένος σε βασίλεια και από ότι φαίνεται θα ξεσπάσει σύντομα πόλεμος. O Naoki Yoshida δήλωσε πρόσφατα δήλωσε σε συνέντευξή του ότι θα είναι μια πολύ σκοτεινή ιστορία. Στόχος τους είναι να παραδώσουν ένα παιχνίδι με ιστορία και σκηνές που θα καθηλώσει, θα συναρπάσει τον παίκτη και θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία

    Σχετικά με το gameplay τώρα γνωρίζουμε ότι τo σύστημα μάχης του νέου τίτλου θα είναι καθαρά action αλλά, συμπεραίνοντας από τις πληροφορίες που δίδονται από το hud, θα βασίζεται και σε στατιστικά και rpg gameplay μηχανισμούς. Πρόσφατα ο Yoshida αποκάλυψε ότι καθώς προχωράει η ιστορία θα αποκτούμε ικανότητες που βασίζονται στα Eikons τις οποίες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στη μάχη. Αυτές θα αποκτώνται μέσω skill trees τα οποία θα ξεκλειδώνονται καθώς προχωράει η ιστορία και θα μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε διαδοχικά κατά την διάρκεια της μάχης δημιουργώντας combos. Επίσης γνωρίζουμε ότι θα υπάρχουν party members αλλά δεν θα μπορούμε να τους ελέγξουμε. Αυτό το οποίο δεν είναι γνωστό είναι το αν θα μπορούμε να ρυθμίσουμε με κάποιον τρόπο το ΑΙ τους. Το Final Fantasy XVI δεν θα είναι open world αλλά, όπως μας έχει αποκαλύψει ο βασικός παραγωγός, θα έχει μεγάλα και ανοικτά περιβάλλοντα τα οποίο θα προσφέρονται για εξερεύνηση. Θα υπάρχουν 4 μεγάλες περιοχές οι οποίες θα φέρνουν σε περιβάλλοντα που βλέπουμε σε open world video games αλλά δεν θα είναι open world. Ακόμη, θα υπάρχουν sidequests και υλικό το οποίο θα ικανοποιήσει τους completionists αλλά παρόλα αυτά ο σκοπός είναι να παραδώσουν ένα παιχνίδι το οποίο θα βασίζεται στην ιστορία και δεν θα κουράζει προσφέροντας τέτοιο όγκο περιεχομένου που θα κάνει τους παίκτες να «ξεχάσουν» ότι υπάρχει και η πλοκή όπως πολλές φορές γίνεται σε σύγχρονα παιχνίδια. Απώτερος σκοπός είναι να προσφέρουν ένα παιχνίδι πολύ υψηλής ποιότητας το οποίο θα είναι must have όλους τους κατόχους της νέας κονσόλας της Sony.

    Μέσα στο χρόνο η Squarenix θα μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες για το παιχνίδι. Όταν έχουμε κάποια ανακοίνωση θα την δημοσιεύω εδώ.


    Last edited by Deus; 03-07-2022, 09:13 PM.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

  • #2
    Τελος το παιχνιδι απο μενα μετα απο 90 ωρες περιπου και κανοντας σχεδον τα παντα που μπορει να κανει καποιος στο πρωτο playthrough. O τιτλος σε γενικες γραμμες μου αρεσε, αλλα δυστυχως για αλλη μια φορα εχουμε να κανουμε με περιεργες επιλογες, και με ενα αποτελεσμα που σιγουρα θα διχαζει και διχαζει, και που για μενα προσωπικα δειχνει οτι η S-E σε επιπεδο ΑΑΑ τουλαχιστον ακομα ψαχνει να βρει τα πατήματα της. Θα σπασω αυτα που θελω να πω σε θετικα και αρνητικα.

    Θετικα:

    1) Μερος του οπτικου κομματιου του τιτλου, και κυριως οτι εχει να κανει με τα eikon battles (ουσιαστικα μαχες αναμεσα σε summons) ειναι απιστευτα εντυπωσιακο. Πολυ προσεγμενα ειναι και αλλα κομματια του τιτλου μου οντως υπενθυμιζουν οτι το παιχνιδι ειναι current gen only.
    2) H ιστορια, οι χαρακτηρες, το κειμενο, και η αφηγηση ειναι σιγουρα οτι καλυτερο εχει δωσει η σειρα μετα το X, και οντως θυμιζει τις πολυ καλες εποχες των Final Fantasy. To ιδιο ισχυει και για το setting αλλα και το lore που και τα δυο εχουν πολυ ενδιαφερον. Σαν συνολο σιγουρα δεν θα την εβαζα στις top ιστοριες του μεσου σε καμια περιπτωση, αλλα υπαρχει μια Α ποιοτητα σε ολα οσα ανεφερα, και μετα το κλεισιμο του παιχνιδιου θεωρω οτι θα σας μεινουν τοσο το τελος, οσο και οι χαρακτηρες του ταξιδιου.
    3) Η μουσικη ειναι εξαιρετικη σε γενικες γραμμες. Παροτι δεν εχει καποιο theme που να ξεχωριζει κατα τη γνωμη μου, μιλαμε για soundtrack απιστευτης ποιοτητας και που τεχνικα ακομη ειναι σε αλλο επιπεδο.
    4) Το συστημα μαχης. Εδω ειναι ενα απο τα σημεια που θα διχασουν τον κοσμο. Κατ'αρχην το συστημα μαχης ειναι action οπως ξερουμε οκ, αλλα εχει γινει αντικατασταση των combos με abilities που εχουν cooldowns στην ουσια, και το οποιο σημαινει οτι πραγματοποιεις την τεχνικη που θες, και πρεπει να περιμενεις να γεμισει αν θες να την χρησιμοποιησεις ξανα. Αυτο δυναμικα δινει μια αισθηση turns σε ενα συστημα που ειναι action, και η ολη μιξη εχει πολυ ενδιαφερον. Υπαρχουν και αλλα action παιχνιδια που εχουν παρομοια mechanics (το GoW για παραδειγμα) αλλα η υλοποιηση ειναι διαφορετικη. Οποτε κατα την γνωμη μου το XVI παρουσιαζει κατι αρκετα ξεχωριστο. Απο κει και περα τα builds που μπορει κανεις να φτιαξει εχουν να κανουν με το γεγονος οτι απο μια πληθώρα abilities, πρεπει να διαλεξεις 6+3, και μπορεις να φτιαξεις ενδιαφεροντα πραγματα καθως καποια abilities εχουν καλυτερο synergy με καποια αλλα, καποια ευνοουν closed combat gameplay, αλλα πιο long range, κοκ. Overall, ειναι πολυ ιδιαιτερο συστημα και εμεινα πολυ ευχαριστημενος καθως ηταν μεν action, αλλα ειχε και αρκετο customization, και θυμιζε και πιο JRPG λογω των cooldowns στα abilities.
    5) Μερος του optional υλικου και σχεδιαση του κοσμου. Σε οτι αγορα το optional κομματι, θα πω οτι ενα 30% των quests ηταν αρκετα καλα, τα υπολοιπα ηταν αδιαφορα κατα κυριο λογο, αλλα δεν ηταν ουτε ενοχλητικα, ουτε χαλουσαν την ολη εμπειρια. Σε οτι αφορα τη σχεδιαση του κοσμου και το exploration, δεν θα ελεγα οτι ειμαι ακριβως θετικος γιατι το παιχνιδι δεν προσφερει τιποτα το ιδιαιτερο, αλλα νομιζω τη δουλεια του την εκανε. Οκ οπως ξερετε μιλαμε για zones, σε σχεδιασμο semi open (ανοιχτο με κλειστα και πιο γραμμικα κομματια) που δυστυχως δεν σου δινει και καποιο ιδιαιτερο κινητρο να εξερευνησεις, αλλα απο την αλλη δεν σε κανει να αισθανεσαι οτι το παιχνιδι ειναι μια ευθεια γραμμη οπως το XIII πχ. Ξαναλεω, δεν ειναι οτι ενθουσιάστηκα σε καμια περιπτωση αλλα οκ δεν μου χαλασε την εμπειρια κιολας.

    Αρνητικα:

    1) Τεχνικος τομεας. Παροτι εγραψα οτι κομματια του τιτλου ειναι πολυ εντυπωσιακα, συνολικα δεν υπαρχει καμια συνεπεια. Το παιχνιδι κανει βουτια απο το να δειχνει τιτλος του ps5, στο να δειχνει τιτλος του ps3 και τουμπαλιν. Υπαρχουν παρα πολλοι npcs που ειναι πολυ ασχημοι, και ουσιαστικα ειναι σαν κουκλες με κακο lip sync, ενω παραλληλα, ενω υπαρχουν περιοχες που εχουν λεπτομερεια και ειναι καλοσχεδιασμενες, υπαρχουν αλλες που ειναι αδειες τελειως και θυμιζουν εποχες που περασαν πριν 15 χρονια. Απο την μια εχεις σκιασεις με raytracing που δειχνουν φανταστικες, απο την αλλη εχεις το νερο που περπατανε οι χαρακτηρες πανω και δεν κουνιεται, ή τον ουρανο με τελειως low quality συνεφα. Το χειροτερο ολων για μενα και κατι που πραγματικα μου χαλασε την εμπειρια ηταν το frame rate στο performance mode. Ηταν τελειως unstable και επηρεαζει παρα πολυ την εμπειρια ειδικα σε τετοιο τιτλο. Δεν ξερω αν ειμαι εγω, αλλα δεν με αφησε να ευχαριστηθω το παιχνιδι καθολου και με πηγε ετσι μεχρι τελος. Απο κει και περα ουτε το 30 fps mode για μενα ηταν playable, δεν ξερω ειχε να κανει με την υλοποιηση του motion blur? δεν ξερω τι ακριβως εφταιγε, και επιπλεον και στα 2 modes βλεπεις πραγματα οπως εχθρους στο βαθος να κινουνται με 15 frames, κατι που ειχα να το δω απο εποχες ps3 οκ. Τελος να σημειωσω οτι το παιχνιδι εχει το απαισιο FSR 1.0 για upscaling και σε σημεια αισθανοσουν οτι επαιζες Xenoblade σε οτι αφορα την αναλυση. Tbh, ισως τιποτα απο ολα αυτα δεν ειναι τραγικο για καποιους, ή να ακουγονται ρηχα, αλλα δεν ξερω δεν μπορω να δεχθω οτι ο τιτλος κυκλοφορησε σε αυτη την κατασταση και κατι τετοιο ειναι οκ για τιτλο της τωρινης γενιας που στην τελικη δεν ειναι καν εντυπωσιακος οπτικο περα απο πολυ συγκεκριμενα σημεια.
    2) Οι εχθροι. Ολο το παιχνιδι πρεπει να εχει συνολικα 20-30 εχθρους, μετα εχουμε reskins αυτων των εχθρων με προσθηκη 1-2 κινησεων παραπανω. Ακομα και τα hunts ειναι reskins, ακομα και τα S ranks. Κατι τετοιο μπορει να ειναι οκ σε ενα παιχνιδι 10 ωρων, αλλα δεν ειναι οκ εδω. Εδω απο τη μεση και μετα στην πραγματικοτητα το συστημα μαχης συνεχιζει και αναπτυσσεται, ενω αντιθετα οι εχθροι παραπανουν στασιμοι.
    3) Οι περιοχες. Αν εξαιρεσουμε τις 4-5 μεγαλες πολεις του παιχνιδιου (που πηγαινεις εκει κατα τη διαρκεια της ιστοριας, καθεσαι λιγο για να κανεις καποιο dungeon, και μετα δεν επιστρεφεις εκει ποτε ξανα), ολο το υπολοιπο σκηνικο, ολες οι υπολοιπες περιοχες (απο τις 4 στο παιχνιδι), πρεπει να ειναι οι λιγοτερο Final Fantasy περιοχες ever, και οτι πιο generic εχω δει στη σειρα. Το σκηνικο ειναι δασος, ερημος, βουνο, και μετα, αγγλικα χωρια, markets στην μεση ανατολη, και 1-2 generic καστρα. Πραγματικα περα απο αυτο, δεν υπαρχει τιποτα αλλο ιδιαιτερο στον κοσμο περα απο καποια πραγματα που αφορουν στο lore, και που φαινεται οτι απλα τα πεταξαν μεσα ετσι.
    4) Itemization, progression, δυσκολια. Για να βαλουμε τη δυσκολια απο τη μεση, το παιχνιδι ναι ειναι ευκολο,αλλα προσωπικα δεν με χαλασε ιδιαιτερα. Το βαζω στα αρνητικα αλλα ειμαι πιο κοντα στο ουδετερο. Τωρα σε οτι αφορα τα αλλα 2. Το εγραψα και στον server, σε μια εποχη που ολοι αντιγραφουν τα FF σε οτι αφορα τοσο itemization οσο και τα progression systems, η S-E αποφασισε να τα βγαλει ολα απο το XVI. Αυτο ειναι το μεγαλυτερο προβλημα και ο κυριος λογος που καποιος μπορει να πει οτι το παιχνιδι δεν ειναι JRPG. Σε καθε point της ιστοριας, αν κανεις τα 2-3 side quest που ανοιγουν, παιρνεις απλα το καλυτερο οπλο που υπαρχει για το συγκεκριμενο σημειο (που σημαινει αυτο με το μεγαλυτερο atk) και thats it. Ολα τα υπολοιπα αντικειμενα που μπορεις να βαλεις στον χαρακτηρα δεν επηρεαζουν στην πραγματικοτητα κατι. Για μενα καλιστα θα μπορουσαν να μην υπαρχουν καθολου items και οπλα και μαλλον το παιχνιδι θα εμενε το ιδιο.
    5) Ανυπαρξια μυστικων. Το παιχνιδι δεν εχει κανενα μυστικο στην ουσια, το optional content μαρκαρεται στον χαρτη, και απο κει και περα οτι βλεπεις αυτο ειναι. Δεν υπαρχουν κρυφα σημεια στον χαρτη, δεν υπαρχει κατι που ο παικτης θα ανακαλύψει αν εξερευνησει κλπ.

    Επιλογος:

    Και για να κλεισω, θα ηθελα λιγο να σχολιασω το approach της συγκεκριμενης ομαδας και να πω οτι κατα τη γνωμη μου τοσο η αναγνωση της αγορας οσο και το marketing-δηλωσεις-προσεγγιση ηταν τελειως λαθος. Πρωτα απο ολα το παιχνιδι προσφερει μια πολυ contained cinematic εμπειρια που σε οτι αφορα το gameplay ειναι character action. Δεν μπορω να δω πως ενας τετοιος τιτλος μπορει να προσεγγισει παραπανω παικτες οπως ηθελαν περα απο το οτι ειναι cinematic και στην επιφανεια ειναι σαν τα νεα GoW (αλλα στην πραξη δεν ειναι, ειναι πολυ διαφορετικα παιχνιδια). Δευτετον, η ομαδα ειπε οτι το παιχνιδι ειναι ετοιμο εδω και πολυ καιρο, οτι δεν χρειαζεται d1 patch, οτι δεν χρειαζεται dlc γιατι ειναι ολοκληρωμενο κοκ. Θα ηταν μια χαρα αν ηταν ετσι, αλλα οπως ειπα κοιτωντας τα reskins, το πως τρεχει και πως ειναι ο τεχνικος του τομεας, καθως και το γεγονος οτι δεν εχει κανενα μυστικο και τιποτα που να σε κρατησει να ασχοληθεις παραπανω μαζι του, θα ελεγα οτι τιποτα απο οσα ειπαν δεν ισχυει. Τριτον, ακολουθήθηκε ενα approach του τυπου δεν θα βαλω μυστικα μεσα στο παιχνιδι γιατι μπορει ο παικτης να μην τα δει, θα το κανω ευκολο γιατι μπορει ο παιχτης να μην ξερει να παιζει κοκ, ενα approach που αποδεδειγμενα ειναι καταστροφη για οποιους το ακολουθησαν. Ποιος θελει να παιξει ενα πανευκολο παιχνιδι που δεν εχει νοημα να το εξερευνησεις και να το ανακαλυψεις?

    Η σιγουρια της ομαδας (καθως και το γεγονος οτι ειναι highly regarded λογω του XIV) μου δημιουργησαν πολυ μεγαλες προσδοκιες, και εν τελει τα παραπανω εκαναν το μπαμ της πτωσης να ειναι πολυ δυνατο οταν τελικα επαιξα το παιχνιδι, και να μου δημιουργηθει ενας αρνητισμος (που προσπαθησα να τον αποβαλλω και για να το ευχαριστηθω αλλα και για να μπορω να βλεπω πιο καθαρα) που δυστυχως υπαρχει μεχρι σημερα.

    Σε καθε περιπτωση, θα εβαζα το XVI μεσα στα καλα FF, και σαν μια εμπειρια που πιστευω θα μου μεινει, λογω της ιστοριας, των χαρακτηρων, και τους τελους. Βαθμολογικα βρισκομαι στο 8/10 και η ζυγαρια γερνει προς τα θετικα, ξαναλεω, παρα τα οσα αρνητικα εγραψα και παροτι φαινεται σαν να στηνω το παιχνιδι και την ομαδα στον τοίχο. Συνολικα περασα πολυ καλα, και θα ηθελα να παιξω το παιχνιδι ξανα στο FF mode, οταν και αν με το καλο βελτιωσουν την ολη εμπειρα, απλα ειναι κριμα που για αλλη μια φορα φαινεται οτι σε ΑΑΑ επιπεδο η S-E δεν ειναι ακομη εκει που θα επρεπε, και για αλλη μια φορα μιλαμε για χαζα λαθη κοκ. Ισως να ειμαι σκληρος με την ομαδα (εχουν παραλληλα και το XIV αλλωστε που κανει το ολο εγχειρημα τρελο σε επιπεδο εργατοωρων), αλλα anyway, το αφηνω εδω γιατι ηδη εγραψα παρα πολλα. Αυτα!
    Last edited by nooto; 12-08-2023, 12:34 AM.

    Comment


    • #3
      Ολική επαναφορά. Καινούριο Final Fantasy, τα προβλήματα με την παραγωγή του PS5 λύθηκαν οπότε η αγορά ήταν επιβεβλημένη.
      Είμαι στο πρώτο μεγάλο boss fight με Garuda. Θα γράψω κι εγώ εντυπώσεις καθώς το προχωρώ
      Attached Files
      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

      Comment


      • nooto
        nooto commented
        Editing a comment
        Ωραιος!!

    • #4
      Καλως τον!

      Περιμενουμε εντυπωσεις εννοειται! Να σε ενημερωσω επισης οτι βρισκομαστε και στον discord server του Gamer's Odyssey οπου οι περισσοτεροι απο εμας ειναι πολυ ενεργοι. Το link του server μπορεις να το βρεις στην αρχικη σελιδα του Gamer's Odyssey (πανω δεξια που υπαρχει ο πινακας social media) σε περιπτωση που ενδιαφερεσαι να τα λεμε και πιο αμεσα.

      Φυσικα συνεχιζουμε και ποσταρουμε και εδω οσο μπορουμε ωστε να κραταμε και το forum ζωντανο. Αυτα απο μενα! Καλως ηρθες πισω και παλι!​

      Comment


      • #5
        Λοιπόν κάποιες πρώτες εντυπώσεις.
        Είμαι αμέσως μετά τη 2η επίσκεψη στo Phoenix Gate. Μέχρι στιγμής το battle system μου αρέσει αρκετά με μόνη ένσταση πως δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις όλο το toolset αλλά σε περιορίζει το να κανείς equip τo κάθε special move ξεχωριστά.
        Θεωρητικά, φαντάζομαι, πως υπάρχει η δυνατότητα mix and match όλων των special moves αλλά πρακτικά όπως είναι δομημένο το battle system ( με cooldown στα moves) αλλά και λόγω του περιορισμού στα special moves που μπορείς να έχεις equipped( προφανώς αν κάνω κάποια master μπορώ να τα χρησιμοποιώ σε διαφορετικά Eikons αλλά είναι νωρίς για κάτι τέτοιο δεδομένου του κόστους) μάλλον είναι ανέφικτο κάτι τέτοιο- το αναφέρω κυρίως γιατί σε action games τύπου DMC έχεις διαθέσιμο όλο το moveset καθώς προχωράς. Αυτό το λέω κυριβς γιατι το flow του battle system φέρνει πολύ σε DMC/ Platinum, όποτε αυτοί οι περιορισμοί κάπως με ξένισαν. Από την άλλη πιθανώς καθώς προχωράς να αποκτάει νόημα η επιλογή των κινήσεων για κάθε μάχη, δεν ξέρω.( πχ έχω βολευτεί με τις δυο βασικές κινήσεις στο Phoenix moveset και δεν έχω δοκιμάσει αυτή που είναι σαν counter)
        Εν κατακλείδι, όχι δεν είναι κάτι τραγικό από άποψης πρόκλησης όπως διάβαζα, το αντίθετο είναι παρά πολύ βατό/ εύκολο χωρίς τα accessories τα οποία φαντάζομαι θα το κάνουν cakewalk. Σίγουρα υπάρχει ένα άγχος για το performance με τους συνδυασμούς και το burst ( που το timing είναι κάπως σφιχτό αρχικά) αλλά στην πορεία εξοικειώνεσαι και θερίζεις. Ακόμη και στο boss fight στo Phoenix Gate τα πράγματα δεν μπορώ να πω πως ξέφυγαν από άποψης challenge.
        Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα μου αρέσει το σενάριο, τα boss είναι όντως επικά μέχρι στιγμής αλλά μου λείπει η αίσθηση του party, της ομάδας.
        Τεχνικά είναι ακριβώς όπως τα έγραψε ο nooto δεν έχω να προσθέσω κατι.
        Οι χάρτες είναι ο ορισμός της βαρεμάρας. Ένα «ευθύ πιάτο» που απλώς πορεύεσαι χωρίς αίσθηση ότι ανακαλύπτεις κάτι. Καλά δε συζητάμε για σύγκριση με From τίτλους προφανώς αλλά ακόμη και το 15 κάτι σου έδινε όταν ξεφεύγες από την πεπατημένη.
        Δεν είναι ότι δεν το διασκεδάζω, μου αρέσουν οι χαρακτήρες και το σύστημα μάχης ( btw o Clive τώρα που πήρε την κανονική αμφίεση μου θυμίζει Gabriel Belmont για κάποιο λόγο :Ρ )αλλά κάτι λείπει.
        Προχωραμε και βλέπουμε.

        PS: Η μουσική στη μάχη στο Phoenix Gate ήταν φανταστική.
        PS2: Cid θεός. Voice actor απίστευτος και μου φέρνει σε λίγο πιο ώριμο Nathan Drake στα looks
        Last edited by Sinclair; 03-09-2023, 09:15 AM.
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

        Comment

        Working...
        X