
Aνοίγω θέμα για το επόμενο μεγάλο, επίσημο παιχνίδι της πασίγνωστης σειράς jrpg Final Fantasy.
To game θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για την καινούρια κονσόλα της Sony το καλοκαίρι του 2023 χωρίς να είναι ξεκάθαρο αν θα πρόκειται για timed exclusive όμως. Η λογική λέει πως αργότερα θα το δούμε και στον υπολογιστή καθώς και στο Xbox Series x.
Το παιχνίδι αναπτύσσεται εδώ και 7 χρόνια από την ομάδα που είναι υπεύθυνη για το πολύ επιτυχημένο και αγαπητό MMORG της Squarenix, Final Fantasy XIV. Παραθέτω τα ονόματα των ανθρώπων- επικεφαλής του όλου project.
Producer - Naoki Yoshida (FINAL FANTASY XIV Online, DRAGON QUEST X, DRAGON QUEST: Monster Battle Road)
Main Director - Hiroshi Takai (FINAL FANTASY V, SaGa Frontier, THE LAST REMNANT)
Creative Director & Original Screenplay - Kazutoyo Maehiro (FINAL FANTASY XIV Online, FINAL FANTASY XII, THE LAST REMNANT)
Localization Director - Michael-Christopher Koji Fox (FINAL FANTASY XIV Online, FINAL FANTASY XI Online, FINAL FANTASY VII Dirge of Cerberus)
Art Director - Hiroshi Minagawa (FINAL FANTASY XIV Online, FINAL FANTASY XII, FINAL FANTASY TACTICS)
Combat Director - Ryota Suzuki (DEVIL MAY CRY 5, Dragon’s Dogma and MARVEL VS. CAPCOM 2 (All published by CAPCOM))
Character Design - Kazuya Takahashi (FINAL FANTASY XIV Online, FINAL FANTASY XI Online, FINAL FANTASY X)
Composer - Masayoshi Soken (FINAL FANTASY XIV Online, Nanashi no Game series, Mario Hoops 3-on-3 (Published by Nintendo))
Χωρίς αμφιβολία πρόκειται για μια εξαιρετική ομάδα της οποίας τα μέλη έχουν πολύ δυνατό βιογραφικό. Να τονίσω ότι το Final Fantasy XIV, το οποίο έχει παραδώσει η συγκεκριμένη ομάδα, είναι ίσως το πιο επιτυχημένο MMORG αυτήν την στιγμή και έχει αγαπηθεί πάρα πολύ από τον κοινό λόγω της εξαιρετικές ιστορίας του, της μουσικής του καθώς επίσης και των χαρακτήρων του.
Παραθέτω τα δύο trailers που έχουν παρουσιαστεί μέχρι τώρα από την Squarenix. Το δεύτερο ανέβηκε πριν από λίγες εβδομάδες και δείχνει και αρκετό gameplay.
Για την ιστορία δεν ξέρουμε ακόμα πολλά πράγματα. Το setting δεν είναι πλέον συνδυασμός fantasy και modern με steampunk αισθητική αλλά είναι καθαρά medieval fantasy, κάτι που έχουμε καιρό να δούμε στην σειρά. Γνωρίζουμε ότι στον κόσμο του Final Fantasy XVI υπάρχουν πολύ ισχυροί άνθρωποι που μπορούν να ελέγξουν τα summon beasts ( Shiva, Ifrit, Bahamut κτλ)) τα οποία εδώ θα ονομάζονται Eikons. Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν θα είναι πολύ σημαντικοί για την πλοκή καθώς διαθέτουν τεράστια δύναμη που μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο σε πολεμικές συγκρούσεις και πολιτικές εξελίξεις. Ο κόσμος είναι χωρισμένος σε βασίλεια και από ότι φαίνεται θα ξεσπάσει σύντομα πόλεμος. O Naoki Yoshida δήλωσε πρόσφατα δήλωσε σε συνέντευξή του ότι θα είναι μια πολύ σκοτεινή ιστορία. Στόχος τους είναι να παραδώσουν ένα παιχνίδι με ιστορία και σκηνές που θα καθηλώσει, θα συναρπάσει τον παίκτη και θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία
Σχετικά με το gameplay τώρα γνωρίζουμε ότι τo σύστημα μάχης του νέου τίτλου θα είναι καθαρά action αλλά, συμπεραίνοντας από τις πληροφορίες που δίδονται από το hud, θα βασίζεται και σε στατιστικά και rpg gameplay μηχανισμούς. Πρόσφατα ο Yoshida αποκάλυψε ότι καθώς προχωράει η ιστορία θα αποκτούμε ικανότητες που βασίζονται στα Eikons τις οποίες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στη μάχη. Αυτές θα αποκτώνται μέσω skill trees τα οποία θα ξεκλειδώνονται καθώς προχωράει η ιστορία και θα μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε διαδοχικά κατά την διάρκεια της μάχης δημιουργώντας combos. Επίσης γνωρίζουμε ότι θα υπάρχουν party members αλλά δεν θα μπορούμε να τους ελέγξουμε. Αυτό το οποίο δεν είναι γνωστό είναι το αν θα μπορούμε να ρυθμίσουμε με κάποιον τρόπο το ΑΙ τους. Το Final Fantasy XVI δεν θα είναι open world αλλά, όπως μας έχει αποκαλύψει ο βασικός παραγωγός, θα έχει μεγάλα και ανοικτά περιβάλλοντα τα οποίο θα προσφέρονται για εξερεύνηση. Θα υπάρχουν 4 μεγάλες περιοχές οι οποίες θα φέρνουν σε περιβάλλοντα που βλέπουμε σε open world video games αλλά δεν θα είναι open world. Ακόμη, θα υπάρχουν sidequests και υλικό το οποίο θα ικανοποιήσει τους completionists αλλά παρόλα αυτά ο σκοπός είναι να παραδώσουν ένα παιχνίδι το οποίο θα βασίζεται στην ιστορία και δεν θα κουράζει προσφέροντας τέτοιο όγκο περιεχομένου που θα κάνει τους παίκτες να «ξεχάσουν» ότι υπάρχει και η πλοκή όπως πολλές φορές γίνεται σε σύγχρονα παιχνίδια. Απώτερος σκοπός είναι να προσφέρουν ένα παιχνίδι πολύ υψηλής ποιότητας το οποίο θα είναι must have όλους τους κατόχους της νέας κονσόλας της Sony.
Μέσα στο χρόνο η Squarenix θα μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες για το παιχνίδι. Όταν έχουμε κάποια ανακοίνωση θα την δημοσιεύω εδώ.
Comment