Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Last Guardian

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Το παιχνίδι τα σπάει σε γραφικά αλλά μπάζει φοβερά στον χειρισμό και την κάμερα. Ειδικά το τελευταίο δεν ξέρω και γω πως το κατάφεραν να το κάνουν λάθος.
    Αφού στο Colossus που είναι παρόμοιας λογικής δεν είχαν τόσο μεγάλο θέμα. Έπρεπε να φιξάρουν τα controls τουλάχιστον, δεν γίνεται να πατάω το πάνω και να πηγαίνει προς τα κάτω ή πλάγια.

    Comment


    • #47
      Το να λεει κάποιος γραφικάρες αυτο το παιχνίδι στο ps4 ειναι σαν να έχει τρακάρει αμοιβάδα με νταλίκα

      Comment


      • #48

        Comment


        • #49
          Αλλη μια εκκρεμοτητα που κλεινει μετα απο 10 χρονια περιπου, τελος το παιχνιδι μετα απο 13 με 14 ωρες. Πραγματικα εξαιρετικη εμπειρια και απο τα πιο ιδιαιτερα παιχνιδια που εχω παιξει, με καταπληκτικη ατμοσφαιρα, φανταστικο immersive κοσμο και αισθηση κλιμακας, και art και μουσικη στα πολυ υψηλα standard που εχει η συγκεκριμενη ομαδα. Το τελος επισης ηταν πολυ συγκινητικο. Ο τιτλος παροτι περασε develοpment hell και αργησε παρα πολυ καιρο να βγει, παραδιδει εν τελει κατι πολυ ολοκληρωμενο και μοναδικο κατα τη γνωμη μου.

          Σαν μικρη περιγραφη θα ελεγα οτι μιλαμε για ενα puzzle platformer, με τα puzzles solutions να θελουν χρηση εντολων που δινεις στο AI companion ζωακι (Trico). Τα puzzles βασιζονται κυριως στην παρατηρητικοτητα και στις σωστες εντολες που δινεις στο ζωακι, και τα βρηκα παρα πολυ καλα υλοποιημενα, και με πολυ καλο pacing δοσμενα. To Trico λειτουργει περισσοτερο σαν κανονικο ζωακι και λιγοτερο σαν λειτουργικο AI που κανει οτι του λες, κατι το οποιο ομως προσφερει και στο δεσιμο του παικτη μαζι του, αλλα και στη μη straight forward λυση των puzzles. Το δε platforming ειναι κοντα μηχανικα-σχεδιαστικα σε αυτο του SotC, το οποιο εχει τη σωστη ισορροπια αναμεσα στον manual ελεγχο και στον οποιο αυτοματισμο που βοηθαει. Γενικα ο χειρισμος και τα animations ειναι αρκετα πλουσια, κατι που πολλες φορες μπορει να κανει δυσκολα πραγματα που σε αλλα παιχνιδια θα ηταν απλα, αλλα μιλαμε για σχεδιαστικη επιλογη περισσοτερο που για μενα προσφερει στο παιχνιδι και στην ολη εμπειρια. Level design wise ο τιτλος ηταν παρα πολυ καλος, και ο κοσμος του απιστευτα ομορφος, καθετος, και με τρελη κλιμακα. Παραλληλα ενω το παιχνιδι ειναι τελειως γραμμικο, ποτε δεν το νιωθεις ως τετοιο, νιωθεις οτι εισαι σε ενα πραγματικο κοσμο ο οποιος δεν σε περιοριζει.

          Με τα οσα γραφτηκαν (απο τον Xeno κυριως πριν καποια χρονια) περι τιτλου που παιζει σαν ps2 και μοιαζει με ps3 διαφωνω πληρως tbh , δεν θυμαμαι καποιο παιχνιδι του ps2 να παιζει ετσι και γενικα δεν νομιζω οτι εχω παιξει κατι αντιστοιχο. Και το platforming του ακομα ειναι αρκετα unique και δεν νομιζω οτι εχει καποια σχεση με αυτο των παιχνιδιων του ps2 η να θυμιζει κατι απο εκεινη την εποχη. Το ιδιο ισχυει και για τα γραφικα, δεν νομιζω να εχω δει παιχνιδια στο ps3 (βασικα ακομα και στο ps4) που να εχουν τετοιες τεχνικες στο φωτισμο, στις αντανακλασεις, στις σκιασεις, στο πως ειναι τα συννεφα, η σε λεπτομερεια πλασματων οπως το Trico, η στο πως επιδρα ο αερας πχ πανω σε επιφανιες και αντικειμενα. Και να πω οτι το παιχνιδι το επαιξα το 2025 οποτε θα μπορουσε να μου φανει χειροτερο αποτι αν το επαιζα στην εποχη του, αντιθετα, το βρηκα εξαιρετικα εντυπωσιακο ακομα και σημερα, ακομα και σε συγκριση με παιχνιδια του σημερα. Στο μονο που μπορω να πω οτι συμφωνω ειναι η προβληματικη καμερα, και αυτο οχι επειδη δεν λειτουργει καλα αλλα επειδη ειναι προγραμματισμενη κατα μια εννοια πολλες φορες να γυριζει μονη της και να κανει focus σε points of interest, κατι που αφαιρει απο τον δικο σου ελεγχο.

          Αυτα γενικα, για μενα οπως ειπα εξαιρετικη εμπειρια και μοναδικος τιτλος. SotC μαλλον θα το εβαζα πιο πανω αν και εδω πραγματικα παιρνεις κατι εξισου unique και παραλληλα το δεσιμο με το Trico και η ανατπυξη της ολης σχεσης σας ειναι ενα επιπλεον bonus. Μενει να δουμε το Ico τωρα για να κλεισουμε, αντε να δουμε πως θα το παιξουμε.
          Last edited by nooto; 14-04-2025, 12:47 PM.

          Comment

          Working...
          X