Announcement

Collapse
No announcement yet.

Horizon: Zero Dawn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
     
    Eννοούσα κατά βάση το γεγονός πως η Aloy είναι κλώνος της Elisabet. Στην αρχή όταν σε σκανάρει η πόρτα στο mountain και εμφανίζει το υψηλό ποσοστό του DNA matching το αντιλαμβάνεται κανεις σχετικά έυκολα πιστεύω εδομένου του σχεδόν 100% match ;)


    Αλλά ναι οι υπόλοιπες εξελίξεις με GAIA, HADES etc μου άρεσαν πολύ. Όπως και το τέλος( after credits) που μου φαινεται απολυτα λογικο σαν εξέλιξη και όχι ότι το τράβηξαν από τα μαλλιά για ενδεχόμενο sequel. Επίσης εγώ είδα εξελιξη στην Aloy σαν χαρακτήρα από την αρχή μέχρι το τέλος του game( αρκετά πιο υπέυθυνη και ηγετική στο τέλος αλλά και με αρκετά σημεία να αμφισβητει τον εαυτό της)- βέβαια εγώ τελικά έγινα και fanboy της στην πορεια οπότε ίσως δεν το βλέπω πολύ αντικειμενικα xD Γενικά όλοι οι χαρακτήρες μου άρεσαν με κάποιες μικρές παραφωνίες. Επίσης είναι φοβερό πως έχουν προσέξει να υπάρχουν διαφορετικοι διάλογοι και αναφορές απο τους NPCs ανάλογα με το χρόνο που θα επιλέξεις να αναλάβεις έστω και ένα sidequest( και μιλάμε για αρκετές εναλλακτικές από ότι είδα στο resetera)

    ΕDIT
    To Origins ήθελα πολύ να το δώ καθώς έχω να παίξω AC από τα δύο πρώτα και αυτό του PS Vita( ωραίος τίτλος δεδομένης της ιπποδύναμης του Vita αν και εν το τελείωσα ποτέ) άλλά εν συνεχεία ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Οdyssey. Κάποια στιγμή πρέπει να παίξω αυτά και το Witcher 3+expansions( θα μου πάρει κανά χρόνο δλδ xD ) Πάντως αφού ολοκληρώσω το Spiderman σκεφτόμουν να ασχοληθώ είτε με το Evil Within είτε με το Resi 7.
    Last edited by Sinclair; 02-12-2018, 08:11 PM.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • #32
      Ναι συμφωνω αυτο που εχεις στο spoiler tag ηταν οντως προβλεψιμο, αναφερομουν στα υπολοιπα μιας και θεωρω πως εκει ηταν το major turn στο plot (εκει εστιασα και μου αρεσε απιστευτα πολυ). Θελω να πω περιμενες οτι θα το εξηγησουν καπως αλλα ηταν πολυ ευρηματικος ο τροπος που το εκαναν (περιμενα κατι πολυ διαφορετικο και generic).

      Για τα horror που σκεφτεσαι δυσκολη επιλογη, εμενα μου αρεσαν και τα 2 παρα πολυ και επαιξα πρωτα Resi 7 και μετα EW. Τo Resi ειναι πιο maistream το EW απο την αλλη ειναι λιγο hit or miss, προσωπικα ωστοσο θεωρω οτι ειναι ισως ο καλυτερος τιτλος του Mikami και απο τα πολυ καλα παιχνιδια που μπορει καποιος να δει ( btw αν το ξεκινησεις μην ξεχασεις να βγαλεις τις μπαρες, εχει προστεθει σαν επιλογη).

      Edit: Για W3 εχω γραψει πολλες απο τις εντυπωσεις μου, το μονο που θα πω ειναι, man... you should play it . Ειναι μεγαλη δεσμευση η αληθεια ειναι αλλα δεδομενου οτι ειναι timeless βαλτο στο προγραμμα οποια περιοδο αισθανθεις πιο ελευθερος.
      Last edited by nooto; 02-12-2018, 09:34 PM.

      Comment


      • #33
        Thread Resurrection .

        Ειναι αστειο να λεω για AAA heavily marketed console exclusive με καλα reviews πως το επαιξα χωρις να εχω υψηλες προσδοκιες, αλλα για καποιο λογο ετσι εγινε και το παιχνιδι με εξεπληξε πολυ ευχαριστα. Περιμενα το κλασικο περιτυλιγμα ενος AAA game, κοινως πολυ θεαμα και λιγοτερη ουσια, αλλα οσο να ναι διασκεδασα και με το παραπανω το core gameplay loop του παιχνιδιου.

        Καιρο ειχα να παιξω ενα open ended game και να κανω βολτες χωρις λογο απλα επειδη το διασκεδαζα. Για αρχη το παιχνιδι ειχε πολυ σωστο μεγεθος κοσμου, νομιζω ηταν η χρυση τομη ετσι ωστε ο κοσμος να μην ειναι μικρος, αλλα να μην ειναι και αχανης. Μπορουσες να πας παντου ακομα και χωρις fast travel και παντα υπηρχαν πολλα πραγματα στην περιοχη να σε κρατησουν σε ενδιαφερον. Η δραση ηταν εντονη σε καποιες στιγμες, ενω σε αλλες φασεις δεν υπηρχε τιποτα στον οριζοντα απο mechs κτλ - κοινως υπηρχαν ωραιες εναλλαγες. Οπως και να χει το ολο πακετο το βρηκα σαν μια πολυ χαλαρωτικη εμπειρια ακομα και στις στιγμες δρασης. Σε αυτο σιγουρα συμβαλλει και η ολη ατμοσφαιρα καθως και η μουσικη του τιτλου που βγαζαν κατι πολυ.. γαληνιο αν μπορω να το πω.

        Eπαιξα το παιχνιδι χωρις να ξερω τιποτα, οποτε χαρηκα αρκετα οταν ειδα τη λογικη με τα διαφορα οπλα και ποσο διαφορετικα ειναι, καθως και οτι το παιχνιδι σου δινει τη δυνατοτητα να αντιμετωπισεις καθε μαχη με αρκετους διαφορετικους τροπους. Αυτα που λεω ακουγονται προφανη, αλλα οταν πας στα τυφλα αποδεικνυονται ευχαριστες εκπληξεις.
        Το pacing ηταν καλο και δεν ενιωσα να κουραζομαι σε καποιο σημειο, γενικα θα λεγα πως το ολο balance του τιτλου ηταν αρκετα καλοδουλεμενο.

        Με κουρασε λιγο το looting και μου φανηκε λιγο αστειο το copy paste των climbing mechanics των Uncharted, αλλα και παλι καποιο ουσιαστικο παραπονο δεν εχω.
        Για ιστορια/γραφικα/μουσικη οπως διαβασα πιο πανω νομιζω τα χετε σχολιασει ολα, οποτε δεν εχω να προσθεσω κατι.

        Μπραβο στην ομαδα της Guerilla, ηταν μεγαλο αλμα να πανε απο τα Killzone σε κατι τετοιο. Ειμαι περιεργος να δω πώς μπορουν να βελτιωσουν την ολη φορμουλα, αλλα οι βασεις ειναι πολυ καλες, οποτε ελπιζω το 2ο παιχνιδι να ειναι ακομα καλυτερο.
        Last edited by Xeno; 04-05-2020, 06:46 PM.

        Comment


        • #34
          Το τρειλερ απο την PC έκδοση, κυκλοφορία στις 7 Αυγούστου.

          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment

          Working...
          X