Announcement

Collapse
No announcement yet.

Horizon: Zero Dawn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
     
    Eννοούσα κατά βάση το γεγονός πως η Aloy είναι κλώνος της Elisabet. Στην αρχή όταν σε σκανάρει η πόρτα στο mountain και εμφανίζει το υψηλό ποσοστό του DNA matching το αντιλαμβάνεται κανεις σχετικά έυκολα πιστεύω εδομένου του σχεδόν 100% match ;)


    Αλλά ναι οι υπόλοιπες εξελίξεις με GAIA, HADES etc μου άρεσαν πολύ. Όπως και το τέλος( after credits) που μου φαινεται απολυτα λογικο σαν εξέλιξη και όχι ότι το τράβηξαν από τα μαλλιά για ενδεχόμενο sequel. Επίσης εγώ είδα εξελιξη στην Aloy σαν χαρακτήρα από την αρχή μέχρι το τέλος του game( αρκετά πιο υπέυθυνη και ηγετική στο τέλος αλλά και με αρκετά σημεία να αμφισβητει τον εαυτό της)- βέβαια εγώ τελικά έγινα και fanboy της στην πορεια οπότε ίσως δεν το βλέπω πολύ αντικειμενικα xD Γενικά όλοι οι χαρακτήρες μου άρεσαν με κάποιες μικρές παραφωνίες. Επίσης είναι φοβερό πως έχουν προσέξει να υπάρχουν διαφορετικοι διάλογοι και αναφορές απο τους NPCs ανάλογα με το χρόνο που θα επιλέξεις να αναλάβεις έστω και ένα sidequest( και μιλάμε για αρκετές εναλλακτικές από ότι είδα στο resetera)

    ΕDIT
    To Origins ήθελα πολύ να το δώ καθώς έχω να παίξω AC από τα δύο πρώτα και αυτό του PS Vita( ωραίος τίτλος δεδομένης της ιπποδύναμης του Vita αν και εν το τελείωσα ποτέ) άλλά εν συνεχεία ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Οdyssey. Κάποια στιγμή πρέπει να παίξω αυτά και το Witcher 3+expansions( θα μου πάρει κανά χρόνο δλδ xD ) Πάντως αφού ολοκληρώσω το Spiderman σκεφτόμουν να ασχοληθώ είτε με το Evil Within είτε με το Resi 7.
    Last edited by Sinclair; 02-12-2018, 07:11 PM.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • #32
      Ναι συμφωνω αυτο που εχεις στο spoiler tag ηταν οντως προβλεψιμο, αναφερομουν στα υπολοιπα μιας και θεωρω πως εκει ηταν το major turn στο plot (εκει εστιασα και μου αρεσε απιστευτα πολυ). Θελω να πω περιμενες οτι θα το εξηγησουν καπως αλλα ηταν πολυ ευρηματικος ο τροπος που το εκαναν (περιμενα κατι πολυ διαφορετικο και generic).

      Για τα horror που σκεφτεσαι δυσκολη επιλογη, εμενα μου αρεσαν και τα 2 παρα πολυ και επαιξα πρωτα Resi 7 και μετα EW. Τo Resi ειναι πιο maistream το EW απο την αλλη ειναι λιγο hit or miss, προσωπικα ωστοσο θεωρω οτι ειναι ισως ο καλυτερος τιτλος του Mikami και απο τα πολυ καλα παιχνιδια που μπορει καποιος να δει ( btw αν το ξεκινησεις μην ξεχασεις να βγαλεις τις μπαρες, εχει προστεθει σαν επιλογη).

      Edit: Για W3 εχω γραψει πολλες απο τις εντυπωσεις μου, το μονο που θα πω ειναι, man... you should play it . Ειναι μεγαλη δεσμευση η αληθεια ειναι αλλα δεδομενου οτι ειναι timeless βαλτο στο προγραμμα οποια περιοδο αισθανθεις πιο ελευθερος.
      Last edited by nooto; 02-12-2018, 08:34 PM.

      Comment


      • #33
        Thread Resurrection .

        Ειναι αστειο να λεω για AAA heavily marketed console exclusive με καλα reviews πως το επαιξα χωρις να εχω υψηλες προσδοκιες, αλλα για καποιο λογο ετσι εγινε και το παιχνιδι με εξεπληξε πολυ ευχαριστα. Περιμενα το κλασικο περιτυλιγμα ενος AAA game, κοινως πολυ θεαμα και λιγοτερη ουσια, αλλα οσο να ναι διασκεδασα και με το παραπανω το core gameplay loop του παιχνιδιου.

        Καιρο ειχα να παιξω ενα open ended game και να κανω βολτες χωρις λογο απλα επειδη το διασκεδαζα. Για αρχη το παιχνιδι ειχε πολυ σωστο μεγεθος κοσμου, νομιζω ηταν η χρυση τομη ετσι ωστε ο κοσμος να μην ειναι μικρος, αλλα να μην ειναι και αχανης. Μπορουσες να πας παντου ακομα και χωρις fast travel και παντα υπηρχαν πολλα πραγματα στην περιοχη να σε κρατησουν σε ενδιαφερον. Η δραση ηταν εντονη σε καποιες στιγμες, ενω σε αλλες φασεις δεν υπηρχε τιποτα στον οριζοντα απο mechs κτλ - κοινως υπηρχαν ωραιες εναλλαγες. Οπως και να χει το ολο πακετο το βρηκα σαν μια πολυ χαλαρωτικη εμπειρια ακομα και στις στιγμες δρασης. Σε αυτο σιγουρα συμβαλλει και η ολη ατμοσφαιρα καθως και η μουσικη του τιτλου που βγαζαν κατι πολυ.. γαληνιο αν μπορω να το πω.

        Eπαιξα το παιχνιδι χωρις να ξερω τιποτα, οποτε χαρηκα αρκετα οταν ειδα τη λογικη με τα διαφορα οπλα και ποσο διαφορετικα ειναι, καθως και οτι το παιχνιδι σου δινει τη δυνατοτητα να αντιμετωπισεις καθε μαχη με αρκετους διαφορετικους τροπους. Αυτα που λεω ακουγονται προφανη, αλλα οταν πας στα τυφλα αποδεικνυονται ευχαριστες εκπληξεις.
        Το pacing ηταν καλο και δεν ενιωσα να κουραζομαι σε καποιο σημειο, γενικα θα λεγα πως το ολο balance του τιτλου ηταν αρκετα καλοδουλεμενο.

        Με κουρασε λιγο το looting και μου φανηκε λιγο αστειο το copy paste των climbing mechanics των Uncharted, αλλα και παλι καποιο ουσιαστικο παραπονο δεν εχω.
        Για ιστορια/γραφικα/μουσικη οπως διαβασα πιο πανω νομιζω τα χετε σχολιασει ολα, οποτε δεν εχω να προσθεσω κατι.

        Μπραβο στην ομαδα της Guerilla, ηταν μεγαλο αλμα να πανε απο τα Killzone σε κατι τετοιο. Ειμαι περιεργος να δω πώς μπορουν να βελτιωσουν την ολη φορμουλα, αλλα οι βασεις ειναι πολυ καλες, οποτε ελπιζω το 2ο παιχνιδι να ειναι ακομα καλυτερο.
        Last edited by Xeno; 04-05-2020, 05:46 PM.

        Comment


        • #34
          Το τρειλερ απο την PC έκδοση, κυκλοφορία στις 7 Αυγούστου.

          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • #35
            To ξεκίνησα και εγώ.

            Είναι από τα λίγα ps4 exclusives που μου έχουν μείνει. Ήθελα πάντα να το παίξω γιατί αφενός μου φαινόταν πάρα πολύ ενδιαφέρον το setting του και αφετέρου επειδή ακούω πως αν και open world έχει λογική διάρκεια, καμία σχέση με τις 200 ώρες που απαιτούν τα κλασσικά ubisoft open world games για 100% ολοκλήρωση, εδώ στις 70 ώρες έχεις τελειώσει.

            Να πω πως το διασκεδάζω πάρα πολύ. Δεν είναι καθόλου mindless πίου πίου η μάχη, θέλει προσοχή και μια Ά προσοχή η αντιμετώπιση των ρομπότ. Βρίσκω πολύ διασκεδαστική και εθιστική την εξόντωση των μηχανών, μου αρέσει το ότι πρέπει να προσέχεις σε ποιο μέρος του σώματός τους επιτίθεσαι, με τι elements καθώς και ότι αυτό καθορίζει την έκβαση της μάχης, πχ αν ρίξεις ένα φλεγόμενο βέλος σε ένα συγκεκριμένο μέλος αυτό σκάει και προκαλεί μεγάλη ζημιά και σε άλλους εχθρούς. Ακόμη, το setting και η πλοκή μου έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον, στο μακρινό μέλλον, με την ανθρωπότητα δηλαδή να ζει σε πρωτόγονες μητριαρχικές κοινωνίες και να ζει οργανωμένη σε φυλές προσπαθώντας να επιβιώσει σε έναν κόσμο που από ότι φαίνεται έχει καταστραφεί καθώς υπάρχουν υπολείμματα από πολιτισμό. Ανυπομονώ να δω πως εξελίσσεται η πλοκή και τι εξήγηση δίνεται.

            Είμαι στο 32% και περίπου 30 ώρες gameplay, κλασσικά προσπαθώ να καθαρίσω τον χάρτη, να ολοκληρώσω κάθε αποστολή και να μαζέψω κάθε collectible. Μέχρι τώρα το χαίρομαι πραγματικά. Περισσότερα αργότερα!


            Tidy!

            Do not blame me.Blame yourself or God.
            In Matsuno we trust.

            Comment


            • #36
              Πρόσφατα είδα τους τίτλους τέλους. Μου πήρε γύρω στις 70 ώρες και έχω κάνει σχεδόν τα πάντα, μάζεψα όλα τα collectibles, ολοκλήρωσα όλες τις αποστολές και έχω φτάσει στο μέγιστο level με όλα τα skills ξεκλειδωμένα.

              To παιχνίδι μου άρεσε πάρα πολύ. Η μάχη είναι πολύ χορταστική και διασκεδαστική και έχει ένα σχετικό βάθος καθώς υπάρχουν πολλοί μηχανισμοί και ικανότητες και έτσι υπάρχει ποικιλία. Επίσης, ο κόσμος είναι πολύ όμορφος και οι περιοχές είναι πραγματικά χάρμα οφθαλμών, ο τεχνικός τομέας είναι πραγματικά καταπληκτικός και παρόλο που πολλές φορές η οθόνη γεμίζει από εχθρούς, παγίδες, αντικείμενα, εκρήξεις κτλ το frame rate παραμένει σταθερό. Να σημειωθεί πως μιλάμε για game του 2017...

              Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ από όλα ήταν η ιστορία του και το setting του. Παρόλο που δεν διεκδικεί βραβείο πρωτοτυπίας και ηθοποίας οι δημιουργοί έκαναν πάρα πολύ καλή δουλειά και εδώ. H πλοκή του με καθήλωσε και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω, ήθελα να το προχωρήσω μόνο και μόνο για να δω τι θα γίνει και πως θα τελειώσει η ιστορία.

              Φυσικά, όποιος το έχει τελειώσει γνωρίζει ότι υπάρχει cliffhanger και αναπάντητα ερωτήματα... Θα τολμήσω μια πρόβλεψη
               
              πιστεύω πως όλα στήθηκαν από τον Ted Faro. Ο τελευταίος είχε δείξει από πιο πριν ότι έχει νιχιλιστικές τάσεις αφού διέγραψε όλες τις βάσεις δεδομένων που περιείχαν την κουλτούρα και την ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού που αφανίστηκε από τα ρομπότ. Έτσι, απογοητευμένος από την πορεία των νέων ανθρώπων, οι οποίοι προέκυψαν από το project Zero Dawn, αποφασίζει να ενεργοποιήσει τον Hades για να εξαφανίσει την ανθρωπότητα και να την επανεκκινήσει. Αυτός ήταν υπεύθυνος για το σήμα που επανέφερε τον Hades και προκάλεσαν τα γεγονότα που εξελίσσονται στο Horizon Zero Dawn.


              Για πείτε, πως σας φαίνεται; Να σημειώσω πως δεν διάβασα πουθενά φήμες ούτε θεωρίες, το έβγαλα εγώ από το κεφάλι μου.

              Το μόνο που δεν με ξετρέλανε είναι ο ανοικτός κόσμος του. Δεν ξέρω, πείτε με περίεργο αλλά αυτή η φόρμουλα των open world, που δίνουν έναν ανοικτό χάρτη στον παίκτη με σημειωμένα όλα τα σημεία ενδιαφέροντος και απαιτείται απλά να τα επισκεφτούμε και να μαζέψουμε/σκοτώσουμε ότι υπάρχει δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Για εμένα χάνεται η μαγεία της εξερεύνησης και της ανακάλυψης έτσι, το σημαντικό είναι να παρατηρήσεις το περιβάλλον και να τα βρεις όλα μόνος, το να σου πει το παιχνίδι που να πας και τι να κάνεις δεν έχει και πολύ νόημα για εμένα. Η μόνη διαφορά που βρίσκω με ένα μη open world game είναι καθαρά τo immersion, το ότι σε βάζει δηλαδή μέσα στο κλίμα και στον κόσμο δηλαδή. Εννοείται πως το Breath of The Wild έχει απείρως καλύτερο σχεδιασμένο open world, εκεί κάθε φορά που έβαζες να παίξεις έβρισκες και κάτι καινούριο, το κάθε gaming session ήταν και μια ξεχωριστή εμπειρία. Στο Horizon, καθώς και σχεδόν σε όλα τα ubisoft style open world games, απλά περπατάς σε πολύ μεγάλες περιοχές, ακολουθείς ένα εικονίδιο στον χάρτη ή το quest marker και απλά σκοτώνεις ή μαζεύεις ότι βρεις.

              Είμαι ο μόνος που σκέφτεται έτσι;
              Last edited by Deus; 09-01-2021, 12:45 AM.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • #37
                Το τελείωσα κι εγώ το παιχνίδι.
                Νομίζω σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες.
                Σε τεχνικό επίπεδο είχα θέμα με 2 πράγματα:
                Το πόσο κοντά είναι η κάμερα στην Aloy, ειδικά σε κλειστούς χώρους-πόλεις και το climbing και συγκεκριμένα ότι πολύ συχνά είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσεις τι μπορεί να σκαρφαλώσεις και τι όχι.
                Οι μάχες γενικά ήταν ωραίες και με αρκετό βάθος, τουλάχιστον με μηχανές, αν και με ανθρώπους δεν είχαν τόσο ενδιαφέρον, υποθέτω η λογική είναι ότι εκεί χρησιμοποιείς περισσότερο stealth. Ίσως θα μου άρεσε να υπάρχουν μερικές μηχανές παραπάνω, αν και οι τρόποι να τις αντιμετωπίσεις είχαν αρκετή ποικιλία.
                Για τον κόσμο θα συμφωνήσω με το Deus από την άποψη ότι όντως πηγαίνεις από checkpoint σε checkpoint και η αλήθεια είναι πως δε σου δημιουργεί landmarks στο μυαλό όπως ένα Dark Souls π.χ. αλλά ευτυχώς σε σχέση με άλλα open world δε με κούρασε ιδιαίτερα επειδή υπάρχει η αίσθηση του μέτρου και στο μέγεθος του κόσμου αλλά και στο ότι δε σε βομβαρδίζει με χιλιάδες πανομοιότυπα quests. Να σημειώσω εδώ πως έκανα πρακτικά τα πάντα (εκτός από NG+ που δε νομίζω να ασχοληθώ).
                Η μουσική αρκετά διακριτική αλλά συμπαθητική σε γενικές γραμμές με το Aloy's Theme (Main Menu Theme) να ξεχωρίζει.
                Την ιστορία τη βρήκα πολύ καλή και με καλό ρυθμό και αρκετά πρωτότυπη μπορώ να πω. Σίγουρα από τα θετικά του τίτλου.
                Σε αυτό βοηθάει και η Aloy που νομίζω έγινε από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες σε videogame αν και κάποιες φορές τη βρήκα υπερβολικά τέλεια. Ιδιοφυΐα,απαράμιλλες αθλητικές και μαχητικές ικανότητες, υπερβολικά καλός άνθρωπος κλπ.
                Προτείνεται ανεπιφύλακτα, είναι πολύ ιδιαίτερη εμπειρία.

                Σχετικά με αυτά που εικάζει ο Deus:
                 
                Η αλήθεια είναι πως ο Ted Faro είχε god complex και δεν έβαλε μυαλό μετά από όσα προκάλεσε η αλαζονεία του με τα Faro Robots αφού αποφάσισε μόνος του πως πρέπει να καταστρέψει τον APOLLO λες και έπρεπε όλα να είναι δικές του αποφάσεις...
                Ο HADES ήταν ήδη φτιαγμένος με σκοπό να αντιστρέφει τις terraforming προσπάθειες της GAIA οπότε θεωρητικά έκανε αυτό που ήταν προγραμματισμένος να κάνει, αν και δεν ήταν σαφές πώς κρινόταν αυτό. Το θέμα στη συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια είναι πως ακόμα και αν είχε δίκιο η GAIA μάλλον δεν είχε πλέον τα resources να το κάνει κι άλλη φορά...
                Η GAIA βέβαια είπε πως ο HADES πήρε σήμα πριν από 1000 χρόνια (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) για να ξυπνήσει οπότε θα μπορούσε να ήταν προγραμματισμένο από τον Faro, ο οποίος όμως δε μου φαίνεται λογικό να ήταν ακόμα ζωντανός.
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment

                Working...
                X