Announcement

Collapse
No announcement yet.

God Ωf War

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sinclair
    replied
    Βασικα αν εχει παίξει κανεις GoW καταλαβαίνει απόλυτα τι εννοείς. Εδω να θυμίσω πως το πρωτο God of War ηταν φόρος τιμής( κατα τον Jaffe χειρότερο)στο Devil May Cry( μεχρι και το το orb system οπως και η αναβάθμιση των κινήσεων ειναι φωτοκόπια) Απλώς στο GoW κανεις enter το button combination a la Killer Instinct και μετα συνεχίζει το combo χωρις να μπορείς να παρέμβεις.
    Επιπλέον η αμυνα ειναι απιστευτα δυνατή καθώς κρατώντας το L1 αν θυμαμαι καλα, αμύνεσαι σε όλες τις επιθέσεις απο όλες τις κατευθύνσεις.(κατι που δεν ισχυει πλεον οπως και το attack cancel που κανει την μάχη στο νεο GoW πιο fluid)

    Παιδια πιστευω αν του δώσετε χρόνο θα εκπλαγείτε με το σύστημα μάχης πολυ θετικά. Δεν το πίστευα ποτε πως μπορει να επιτευχθεί κατι τετοιο με τη συγκεκριμένη camera... κι όμως... Επιπλέον δώστε του χρόνο, μολις ανοίξει το παιχνιδι ξεδιπλώνονται οι επιλογές που εχεις.
    Ίσως να πρεπει να το ξεκινήσει κανεις στο normal και κατόπιν να το βάλει στο Hard. Ειδικα το Hard ειναι πραγματικα δύσκολο κατι που δεν το περιμενα απο ΑΑΑ τίτλο- όπου συνήθως λεγοντας hard εννοουμε το normal με κάποια επιπλέον πρόκληση.( Κοινως να δεις Άι το gameover μεσα μεσα) Μολις ωστόσο κανει κλικ το gameplay δεν υπαρχει γυρισμός, imo, στα παλιότερα God of War.
    Last edited by Sinclair; 23-04-2018, 02:45 PM.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Μπορει να μην το εκανα τοσο κατανοητο, αυτο που εννοω ειναι το εξης: φανταστειτε οτι υπαρχει ενα combo τυπου τετραγωνο x2, τριγωνο, τετραγωνο, το οποιο πραγματοποιει μια συγκεκριμενη κινηση. Την ωρα που πατας το τελευταιο τετραγωνο το παιχνιδι εχοντας παρει το input πραγματοποιει αυτη την κινηση (ή το finisher αυτης της κινησης) που σαν animation μπορει να κρατησει ας πουμε 2 δεπτερολεπτα. Τα 2 αυτα δεπτερολεπτα το παιχνιδι ΔΕΝ δεχεται αλλο input απο τον παιχτη, οποτε αν κατα τη διαρκεια του combo στην πεσει καποιος εχθρος που δεν ειχες υπολογισει ΔΕΝ μπορεις να σπασεις την κινηση σου και να κανεις dodge ή block. Πρεπει να δεχθεις το damage ακομα και αν ειχες την ικανοτητα ως παικτης να κανεις evade την επιθεση διοτι οσο εισαι σε combo animation πρεπει να περιμενεις τον Kratos να το τελειωσει προκειμενου να εισαγεις κατι αλλο στο χειριστηριο.

    Οταν μιλαω για mashing εννοω οτι ειναι καλυτερο να μην μπεις στην λογικη του combo system αλλα να πατας δικους σου συνδιασμους, ειτε του light ειτε του heavy button (αναλογα με το πως κρινεις) μιας και οταν δεν πραγματοποιεις τα complex moves του παιχνιδιου εχεις την δυνατοτητα να σπασεις την επιθεση σου για evades.

    Δεν λεω οτι δεν δουλευει γενικα η λογικη του light και του heavy, ουτε οτι ειναι πολυπλοκη ή απλοικη. Αλλα οπως εχω την δυνατοτητα να αντιδρασω οταν παταω συνεχεια τετραγωνο και να σπασω την κινηση μου αν κατι συμβει, το ιδιο επρεπε να μπορουσα να κανω αν ημουν master και ηξερα ολες τις κινησεις. Δεν μπορει το παιχνιδι να σου λεει οτι αν πας να χρησιμοποιησεις καποιο complex move πρεπει να εχεις υπολογισει τι θα συμβει 3 δεπτερολεπτα μετα διοτι σε αυτο το time window δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Με αλλα λογια το παιχνιδι δεν επιβραβευει τον παικτη που ξερει το κινησιολογιο αλλα αυτον που δεν θα το χρησιμοποιει καθολου καθως στην δευτερη περιπτωση του κανει ανα πασα στιγμη δυνατη τη χρηση του evade του block ή του parry. Τελος εννοειται οτι γενικα μπορεις να κανεις combos, στο ps3 ολα τα παιχνιδια εχουν και 1000 hits trophy (ελπιζω να θυμαμαι σωστα ) που το εχω παρει κιολας. To broken εχει να κανει με το ποτε υπαρχει punisment και ποτε reward και εν τελει με το οτι υπαρχει ολοκληρη λιστα με moves και οπλα που ανοιγουν στην πορεια και ο καλυτερος τροπος παιξιματος παραμενει αυτος που ειχες οταν ξεκινας το game, τετραγωνο ή τριγωνο και reflexes.
    Last edited by nooto; 23-04-2018, 10:43 AM.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Ναι για να συμπληρώσω τον [MENTION=246]丹野[/MENTION] είναι θέμα design. Θα μπορούσε και το cancel/evade να είναι broken. Συνήθως υπάρχει μια light attack με μικρό damage που αφήνει το περιθώριο evade και μία heavy που "μένει" οπότε κινδυνεύεις αν κάνεις κατάχρηση, αλλά κάνει πολύ damage.

    Αυτό που είχαν παρατηρήσει αρκετοί είναι πώς το τετράγωνο, τετράγωνο, τρίγωνο (light, light, heavy) ήταν πολύ broken γιατί δεν είχε πολύ ρίσκο σαν combo.

    Τεχνικά το σύστημα μάχης των παλαιών God of War δεν ήταν και πολύ περίπλοκο, οπότε [MENTION=19]nooto[/MENTION] μάλλον για αυτό θα παρατήρησες αυτό το φαινόμενο, πάντως θυμάμαι ότι στο button mashing οι αντίπαλοι έκαναν "deflect" την επίθεση και αντεπιτίθονταν.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Originally posted by nooto View Post
    Tbh πιστευω πως δεν υπαρχει περιπτωση το GOW 3 να ειναι καλυτερο σε ολους τομεις και ας μην εχω παιξει ακομα το καινουργιο το God of War. Πανω κατω τα ειπε ο Sinclair, και εγω εχω παιξει και τα 5 παιχνιδια εκτος του Ascension και παροτι τους θεωρω υπεροχους τιτλους, το battle system της σειρας ηταν τελειως broken γιατι σε κανενα παιχνιδι δεν μπορουσες να κανεις attack cancel. Μπορει να ακουγεται σαν χαζομαρα αυτο αλλα οταν ξεκινας ενα combo και ο χαρακτηρες μπαινει στο animation δεν μπορεις να σταματησεις την επιθεση μεχρι να ολοκληρωθει το animation οποτε εισαι ανοιχτος στη ζημεια των αντιπαλων καθως δεν μπορεις να κανεις ουτε dodge ουτε block. Αυτο καθιστα αμεσα ολο το combo system αχρηστο και κανει το button mashing τον βελτιστο τροπο παιξιματος. Πολυ περιεργη και τελειως flawed επιλογη που εμεινε μαλιστα σε ολα τα παιχνιδια για καποιον λογο (δεν το εχω δει σε κανενα σοβαρο παιχνιδι του ειδους).

    Πολυ ωραια posts παιδια συνεχιστε, εχω πραγματικα απορια και εγω για τις βαθμολογιες και κατα ποσο στηριζονται καπου. Θα μπω και εγω συντομα στο παιχνιδι (πιθανον μετα το AC: Origins).
    Μπορείς να κάνεις ελιγμούς, αρκεί να ξέρεις πότε ν' αποφύγεις τις επιθέσεις τους και πόσα χτυπήματα πρέπει να κάνεις. Στο πρώτο κιόλας αφεντικό στο πρώτο GoW (PS2) του πέταξα 100+ χτυπήματα combo στον αέρα. Αν το PS2 είχε τη δυνατότητα καταγραφής ή είχα κάποιο Video Recorder, θα το βιντεοσκοπούσα.

    Κάποιες επιθέσεις του Κράτου ήταν πολύ δυνατές και μπορούσες να κάνεις τις επιθέσεις σου σχεδόν παντού. Το θέμα είναι να ξέρεις από που έρχονται οι εχθροί, δηλαδή να ξέρεις τις συνήθειες (patterns) τους.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Tbh πιστευω πως δεν υπαρχει περιπτωση το GOW 3 να ειναι καλυτερο σε ολους τομεις και ας μην εχω παιξει ακομα το καινουργιο το God of War. Πανω κατω τα ειπε ο Sinclair, και εγω εχω παιξει και τα 5 παιχνιδια εκτος του Ascension και παροτι τους θεωρω υπεροχους τιτλους, το battle system της σειρας ηταν τελειως broken γιατι σε κανενα παιχνιδι δεν μπορουσες να κανεις attack cancel. Μπορει να ακουγεται σαν χαζομαρα αυτο αλλα οταν ξεκινας ενα combo και ο χαρακτηρες μπαινει στο animation δεν μπορεις να σταματησεις την επιθεση μεχρι να ολοκληρωθει το animation οποτε εισαι ανοιχτος στη ζημεια των αντιπαλων καθως δεν μπορεις να κανεις ουτε dodge ουτε block. Αυτο καθιστα αμεσα ολο το combo system αχρηστο και κανει το button mashing τον βελτιστο τροπο παιξιματος. Πολυ περιεργη και τελειως flawed επιλογη που εμεινε μαλιστα σε ολα τα παιχνιδια για καποιον λογο (δεν το εχω δει σε κανενα σοβαρο παιχνιδι του ειδους).

    Πολυ ωραια posts παιδια συνεχιστε, εχω πραγματικα απορια και εγω για τις βαθμολογιες και κατα ποσο στηριζονται καπου. Θα μπω και εγω συντομα στο παιχνιδι (πιθανον μετα το AC: Origins).

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    majorfox not even close imho...( και έχω λιώσει τα προηγούμενα God of Wars και του PSP εκτός του Ascension)

    Βέβαια αν θες πες πεντε πραγματάκια παραπάνω, αν έχεις τελειώσει τον τίτλο ή έχεις προχωρ΄γησει περσσίτερο μπορεί να έχεςι δίκιο τι να πω. Πάντως αυτές τις συγκρίσεις αν και τις θεωρώ αναγκαίο κακό πιστεύω πως όσον αφορά το battle system( αλλά και τη δομή του τίτλου που πλέον είναι περισσότερο rpg με ποιοτικό battle system, όσο εχω δει τουλάχιστον) μιλάμε για apples and oranges πλέον... Πολλώ δε μάλλον, που τα παλιότερα god of war ήταν η χαρά του button mashing και της ελάχιστης στρατηγικής( πέραν του πότε να εχεις διαθεσιμα τα special moves και ενα πολύ βασικό prioritze σε εχθρούς, η πλειονότητα των οποίων ήταν cannon fodder a la Dynasty Warriors) Αυτό που είχαν σε μεγαλύτερο βαθμό μέχρι στιγμής τα παλιότερα ήταν το wow factor με multi stage boss fights( πχ Colossus, η εισαγωγή του 3 αλλά και η τελική μάχη του πρώτου)

    Aπό την άλλη, ήταν δεδομένο ότι η αλλαγή θα δίχαζε-άλλο ένα κομμάτι που εγώ πιστεύω πως είναι υπέρ του τίτλου και αυτό που ρίσκαρε να κάνει.( πιο down to earth προσέγγιση, τηρουμένων των αναλογιών πάντα, συν του να μετατρέψει έναν ψυχοπαθή ανεγκέφαλο σε κάτι περισσότερο )

    EDIT:
    Και για να μην παρεξηγηθώ, τα προηγούμενα God of War τα λατρεύω και έιναι ό,τι πρέπει για risque ξυλίκι και αντρίλα( σαν εξώφυλλο των Manowar στο Into glory ride ένα πράγμα) Το μόνο που με είχε εκνευρίσει αφάνταστα ήταν το πώς επέλεξαν να κλείσουν την τριλογία( δεν το χαλάω σε κάποιον, το 3 ήταν εξαιρετικός τίτλος boss rush, αλλά ο επίλογος ήταν... σε φάση να δικαιλογήσουμε τα αδικαιλόγητα και να συμπαθήσουμε τον Kratos) Τεσπα my two cents...
    Last edited by Sinclair; 22-04-2018, 10:04 PM.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    [MENTION=19]nooto[/MENTION]

    Και ο 丹野 συνεχίζει την παράδοση του να τερματίσει το παιχνίδι στο God Mode.

    Leave a comment:


  • majorfox
    replied
    Το god of war 3 ειναι καλύτερο σε όλους τους τομείς εκτος απο τα γραφικά του νέου με ομαλή μετάβαση απο cut scene σε gameplay.

    Αυτά

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Σκεφτόμουν να κάνω ένα OT να υπάρχει, αλλά τέτοια επικούρα εισαγωγή δεν θα έκανα με τπτ οπότε να ναι καλά ο nooto.

    Στα του game, έχει ανοίξει αρκετά πλέον. Νομίζω πως έκανα και ένα sidequest. Συνεχίζω στο Hard, αλλά υπήρξαν στιγμές που δοκίμασε τα όριά μου( ξέρει ο Evans/ moogle να σας πει) Δεν μπορώ να πω και πολλά γιατί πραγματικά δεν αξίζει να κάνω spoil ακόμη και σε κάτι τόσο φαινομενικά απλό, όπως μια μάχη με εχθρούς ή ένα mini boss.

    Από την άλλη μπορώ να σας δώσω μέσω της στρατηγικής στη συγκεκριμένη μάχη μια ιδέα για το πως λειτουργεί το battle system( το οποίο επιμένω πως ενώ έχει το control scheme των Soulsborne δεν έχει σχέση είναι κάτι το τελείως διαφορετικό και πρωτότυπο)

    Λοιπόν αναφέρομαι σε μια απλή μάχη με εχθρούς αν δε σας ενδιαφέρει μην διαβάζετε( αν και δεν θα αναφέρω ονόματα κτλ ούτε τοποθεσία)
    Ξεκινάει λοιπόν η μάχη και σκάνε μύτη δύο ιπτάμενοι εχθροί και δύο κανονικοι ένας λεπτός και ένας πιο ντούκι οι οποίοι αν τους αφήσεις ελάχιστα ανενόχλητους, περαν των projectiles που σου ρίχνουν, μπορούνε να κάνουν possess τους απλούς εχθρούς κάνοντάς τους immune στο stagger, ενώ παράλληλα αναπληρώνουν ενέργεια εκτός κι αν τους κάνεις stunned οπότε κατά κάποιο τρόπο εξαναγκάζεις τους ιπτάμενους να τους εγκαταλείψουν( φυσικά μπορούν να τους ξανακάνουν posses and so on) Όπως και να έχει...

    Η λογική αφού έχασα μέχρι να καταλάβω τι γίνεται είναι να ξεπαστρεψω έναν απο τους δύο ιπτάμενους με πέταγμα του τσεκουριού και βοήθεια από τον μικρό με τα βέλη του... Ο άλλος αναγκαστικά θα κάνει possess τον βαρύ( εχουν και προτιμήσεις)Εδώ να αναφέρω πως αν δεν καθαρίσεις γρήγορα ένα από τα δύο ιπτάμενα καθικάκια( ) όχι μόνο κάνουν possess αλλά αν τα εξορκίσεις τελικά, έχουν αναπληρώσει την ενέργειά τους xD Σε όλα αυτά προστίθεται η εμφάνιση και α΄λλων εχθρών μερικοί εκ των οποίων έχουν και projectiles.

    Μην τα πολυλογώ, έχασα κοντά 10 φορές( μία στο νήμα κυριολεκτικά) και μέσα στα νεύρα το κατέβασα στο normal. Εκεί η κατάσταση άλλαζε, το game είναι πολύ πιο εύκολο( όχι επίπεδο Nier αλλά αρκετά πιο εύκολο) Το άφησα και επέστρεψα πριν από λίγο για να βγάλω την μάχη με την πρώτη( άντε τη δεύτερη) στο hard- καταραμένος εγωϊσμός...

    Κάποια hints and tips.
    Το game επειδή επιχειρεί να βασίσει το battle system/ melee combat σε over the shoulder camera τύπου Resi 4/ Gears περιορίζει πολύ το οπτικό σου πεδίο. Κοινώς ό,τι βρίσκεται εκτός FoV, είναι επικίνδυνο. Οι εχθροί κινούνται συνεχώς, δεν χαρίζονται καθόλου, με αποτέλεσμα αν δεν υπήρχαν τα βέλη που σε πληροφορούν για την εκάστοτε κατέυθυνηση της επίθεσης( αλλά και οι πληροφορίες που σου δίνει ο Ατρέας και το sound design)να μιλάμε για broken καταστάσεις... Και ως ένα βαθμό αν δεν εντρυφήσει κανείς και δεν μπει στη λογική του τίτλου φαίνεται πως τα πράγματα δεν είναι καθόλου διαχειρίσιμα... Χρειάζεται συνεχης προσαρμογή της camera( να αναφέρω πως ο Kratos στοχεύει μόνο ό,τι βρίσκεται εντός FoV) Αν είσαι locked on σε έναν εχθρό παραμενεις( press R3 και toggle με right analogue όπως στα Souls)ωστόσο-κι εδώ εγώ παιδεύτηκα και μπερδεύτηκα αρκετά μέχρι να το συνηθίσω-δεν κάνεις toggle σε όποιον είναι εκτός οπτικού πεδίου... Έτσι είχα θεικά γελοίες στιγμές που ο εχθρός είναι στα αριστερά μου ή δεξιά μου ελάχιστα εκτός οπτικού πεδίου και δεν μπορούσα να τον πετύχω( όταν ασχοληθείτε θα καταλάβετε τι εννοω) καθώς το muscle memory έφερνε στο μυαλό στιγμές arkham asylum όπου υπάρχει το auto lock on και εκτός οθόνης. Εδώ επιβάλλεται να διαχειρίζεσαι σωστά την camera, να προσέχεις τα νώτα σου και να χρησιμοποιείς την ασπίδαs. Ιδιαίτερα τις πρώτες ώρες μέχρι να ανοίξει το παιχνίδι και το gameplay με τα skills... Από εκεί και πέρα βέβαια όταν αρχίζεις να αναβαθμίζεις τις κινήσεις σου όπως και αυτές του Ατρέα, συνειδητοποείες πόσο περισσότερο διαχειρίσιμες είναι όλες αυτές οι καταστάσεις. Γενικά το battle system φαίνεται να εχει αρκετό βάθος και στρατηγική, περισσότερο σίγουρα από τους προηγούμενους τίτλους.( πχ υπάρχει ability που όσο δεν παθαίνεις ζημιά αυξάνεται η δύναμη του axe, ability του Aτρεα που του επιτρέπει να κάνει πιο γρήγορα stun τους εχθρούς κτλ) Επίσης εδώ να σημειώσω πόσο σημαντικό είναι να χρησιμοποιείς τον Ατρέα στη μάχη και να παρατηρείς τι κάνει, καθώς νομίζω πως μιλάμε για αρκετά σημαντικό ρόλο σαν NPC... Στην ανωτέρω μάχη πέραν του ότι χρησιμοποίησα όλο το οπλοστάσιο που είχα στη δια΄θεσή μου( πχ skills που απωθούν τους εχθρους) όταν άρχισα να συνεργάζομαι καλύτερα με τον Ατρέα βγήκε πολύ πιο άνετα.

    Αυτό που κατά την ταπεινή μου άποψη, έχουνε καταφέρει, είναι να αποδώσουνε την αίσθηση της μάχης από κοντινή απόστασημ ε πολύ μεγάλη επιτυχία. Η μετάβαση ας πούμε από τα χτυπήματα, combos, launchers etc σε finishing moves είναι πολύ ομαλή, φέρνοντας στο μυαλό την αντίστοιχη αίσθηση που δημιουργούσε το Doom. Σε αυτό συμβάλλει και το εξαιρετικό sound design, με τα χτυπήματα να ηχούν όπως πρέπει( γενικά τεστοστερόνη και αδρεναλίνη στο max)

    Γενικά είμαι πολύ ενθουσιασμένος για τη συνέχεια. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο από την SSM στον 4ο τίτλο της main σειράς.( δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω το Ascension )
    Last edited by Sinclair; 22-04-2018, 09:48 PM.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    pro edit για να παει ο nooto first post.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    +1 για την παρουσίαση. Τα posts μεταφέρθηκαν. Συγγνώμη αλλά δεν υπάρχει λειτουργία out of the box για να αλλάξει το αρχικό post ή οι ημερομηνίες, οπότε το αρχικό post αλλάζει σε αυτό δημοσιεύτηκε πιο νωρίς.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    God Ωf War



    To παιχνιδι των παιχνιδιων, το παιχνιδι που θα αναγκασει τον Roronoa να παρει ps4, το παιχνιδι που θα κανει τον BB να παραδεχτει την ανωτεροτητα των κονσολων, το αριστουργημα της sony που εκανε τον ramp να ξεχασει τι σημαινει nintendo και να υποκλιθει στον Altair, το φαινομενο που εκανε τον ihne να παραμιλαει για τα γραφικα και το gameplay του. 95% απο 100 περιπου reviewers στο meacritic και ολο το GO επιτελους μαθαινει τι σημαινει gaming και πλεον δεν υποτιμα την δυναμη του playstation.

    Jokes aside, μιας και υπαρχει κινηση και βλεπω να μιλατε στο ''τι παιζετε'' γραφετε εδω για να εχουμε καποιες αποψεις μαζεμενες. Ο mod αν δεν βαριεται ας μεταφερει και τα posts εδω. Θα το πιασω και εγω συντομα.
    Last edited by nooto; 22-04-2018, 08:06 PM.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Originally posted by Sinclair View Post
    ΙΗΝΕ παίζεις στο give me god of war??( aka as hardest) Χαρα στην υπομονη σου και στο κουράγιο σου. Αν στο Hard εχω θέματα αυτές τις πρωτες ωρες με την προκληση( αν και οντως ειναι manageable η κατάσταση)φανταζομαι πόσο δύσκολο θα ειναι το επόμενο επίπεδο.
     
    ειμαι στο σημειο που συναντάς τον Brok
    Οχι αλλα εχω δει διαφορα streams, ολοι παραπονιουνται για το ιδιο μιλαμε για bullet sponge enemies με μονή λύση το axe throw build.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    ΙΗΝΕ παίζεις στο give me god of war??( aka as hardest) Χαρα στην υπομονη σου και στο κουράγιο σου. Αν στο Hard εχω θέματα αυτές τις πρωτες ωρες με την προκληση( αν και οντως ειναι manageable η κατάσταση)φανταζομαι πόσο δύσκολο θα ειναι το επόμενο επίπεδο.
     
    ειμαι στο σημειο που συναντάς τον Brok

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Eίμαι κάποιες μάχες μετά το πρώτο boss fight( βασικά αρκετά πιο μακριά τώρα που το σκέφτομαι καθώς πρέπει να έπαξα σίγουρα ακόμη 90 λεπτά)
    Το game τεχνικά στο απλό PS4 είναι πανέμοροφο, ξεπερνάει ίσως και το Horizon που ήδη είναι εκπληκτικό. Επίσης το sound design είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ, τόσο στο sound system όσο και με το custom profile στο Gold Headset. Δοκίμασα και την ελληνική μεταγλώττιση και αν και είναι καλή( όπως και του Sly Cooper, το Ascension δεν το έχω)προτίμησα την original( τον Ατρέα στην ελληνική εκδοση δεν τον υποδυεται παιδί οπότε η φωνή του ακούγεται πολύ περίεργη) Menus, υπότιτλους κτλ τα έχω αφήσει ελληνικά...

    Στα του gameplay τώρα. Kαμμία σχέση με τα προηγούμενη God of War. Ούτε gore μέχρι στιγμής, ούτε τόσο flashy moves, ούτε encounters με 10-15 εχθρούς και finishers που προκαλούν σοκ. Εδώ η μάχη είναι αρκετά πιο grounded, λιγότερο λεπτεπίπλεπτη( κοινώς street fight- βρωμόξυλο) Βασικά ο Kratos πλέον είναι αρκετά πιο βαρύς. Δεν συμφωνώ ιδιαίτερα με τις απόψεις που έχω διαβάσει σε fora/ reviews για κόπια του Dark Souls etc καθώς εδώ πέραν του control scheme( το default είναι attack με R1 και heavy attack με R2) δεν υπάρχει θέμα με διαχείριση stamina bar που ειναι και βασικό κομμάτι της μάχης των συγκεκριμένων τιτλων. Τέλος πάντων για μένα μέχρι στιγμής οι συγκρίσεις τελειώνουν κάπου εδώ.
    Ο Κratos λοιπόν είναι πολύ πιο βαρύς ενώ και τα hits πλέον έχουν μεγαλύτερο impact imo. Το έχω ξεκινήσει στο Hard και έχω φάει πολύ ξύλο... Γενικά το game προσωπικά μιλώντας, με έχει φέρε στα όριά μου ακόμη κι αν είναι τόσο νωρίς. Έχω κάποιες ενστάσεις βέβαια, καθώς εκεί που σου εμφανίζεται ένας νέος ας πούμε heavy εχθρός, μέχρι να τον νικήσεις εμφανίζεται άλλος ένας και τελικά αλλοι δυο τρεις με κάποιους να πετάνε projectiles. Δεδομένου ότι η camera είναι fixed over the shoulder και πολύ κοντά στον Kratos αυτό θεωρητικά περιορίζει πολύ το οπτικό πεδίο ωστόσο έχουν δώσει μια λύση με βέλη που εμφανίζονται γύρω σου και σε προειδοποιούν σχετικά με την κατεύθυνση των εκάστοτε επιθέσεων( κάτι σαν spider sense) Γενικά χρησιμοποιώ πολύ evade, ελάχιστα την shield( κακώς μάλλον) και μερικές φορές το parry( το οποίο είναι όπως και στα προηγούμενα GoW πολύ εύκολο να το βγάλεις αλλά η counter attack δεν είναι τόσο δυνατή) Από την άλλη οι εχθροί στο Hard γενικά είναι κάπως "ντούκια" δεν χαρίζονται εύκολα και αντέχουν αρκετό dmg. Αυτές τις πρώτες ώρες δεν έχω δει κάποια εξέλιξη στις δυνατότητές μου πέραν από μια runic attack. Γενικά το game πλέον rpgοφέρνει καθώς υπάρχουν επίπεδο δίπλα στις life bars. Ωστόσο το βασικό challenge είναι η διαχείριση των εχθρών πχ σε μια μάχη είχα δύο heavy εχθρούς και έναν με projectile attacks( δεν θέλω και να κάνω spoil τώρα)που είναι δύσκολο να τον πετύχεις εκτός κι αν υπάρξουν κάποιες συνθήκες. Σε αυτή την περίπτωση πέταξα αυτόν κάτω από το περβάζι έχωντας ενεργοποιήσει το Spartan Rage και στη συνέχεια ασχολήθηκα με τους υπόλοιπους.( γενικά θα έλεγα πως μέχρι στιγμής το crowd control είναι πολύ βασικό στοιχείο όπως και των παλαιότερων τίτλων δλδ)
    Γενικά υπάρχουν combos αλλά είναι αρκετά λιγότερο flashy, υπάρχει το launcher με το R2 ενώ στις πρώτες ώρες αυτά μοιράζονται μεταξύ axe και hand combat. Από εκεί και πέρα υπάρχει η δυναότητα να πετάξεις το axe και να το καλέσεις πίσω( χρησιμοποιώντας στο ενδιάμεσο τα χέρια σου) Πολύ στρατηγική και η χρήση του stun meter( μια μπάρα κάτω από την health των εχθρών) Ουσιαστικά με light atacks( και ιδιαίτερα τις bare hand)η μπάρα γεμίζει αρκετά εύκολοα, όπως και όταν εκτοξεύεις εναν εχθρό σε ένα τοίχο η πάνω σε άλλους εχθρους. Όταν γεμίσει τελείως τότε ο εχθρός είναι stunned και μπορείς να κάνεις finisher με το R3( σαν το Doom)
    Από εκεί και πέρα το πρόσθετο στοιχείο είναι ο Ατρέας που με τα βέλη μπορεί να αυξήσει το stun meter η και να τους απασχολήσει μέχρι να αναδιοργανωθείς.( με το τετράγωνο του δίνεις εντολή να ρίχνει βέλη-στην παρουσα φάση μέχρι τρία μετά χρειάζεται recharge) Από την άλλη οι εχθροί μπορούν να τον αρπάξουν οπότε μπαίνει ένας άλλος παράγοντας ανησυχίας και σε μάχες με αρκετούς εχθρούς τα πράγματα μπορούν να γίνουν αρκετά αγχωτικά.
    Τέλος να αναφέρω πως ο μηχανισμός με το axe throwing χρησιμοποιείεται σε γρίφους/puzzles τα οποία μέχρι στιγμής είναι αρκετά απλά.( πιθανολογώ πως αργότερα θα δυσκολεύουν ειδικά όταν αφορούν locked chests)

    Προσωπικά είμαι πολύ ενθουσιασμένος αν και το game είναι μέχρι στιγμής αρκετά challenging και έχω φάει πολύ ξύλο. Ωστόσο όταν καταφέρνω και περνάω ένα encounter αισθάνομαι πολύ badass... μέχρι το επόμενο.

    Σεναριακά έχω διάφορες θεωρίες, λαμβάνοντας υπόψιν και όσα έχουν ειπωθεί σχετικά με τους απογόνους και τη μοίρα τους στα προηγούμενα God of War.( δες τι είπε και ο Φρόιντ )

    Μακάρι να έχω τον χρόνο και τις καθημερινές ώστε σε κανά μήνα να το τελειώσω. xD
    Last edited by Sinclair; 21-04-2018, 05:37 PM.

    Leave a comment:

Working...
X