Announcement

Collapse
No announcement yet.

Assassin's Creed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Με μια γρήγορη ματιά βλέπω ότι δεν τα διαθέτεις οπότε το φορητό VideoClub αλα (Fioth) καλείται να στα δανείσει...
    [/b]
    Its FiOth mon amour .
    <div align="center">

    "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

    Comment


    • #32
      έχοντας πλέον τελειώσει τον τίτλο είπα να γράψω αναλυτικά μερικά πραγματάκια.

      αρνητικά:
      1)επαναλαμβανόμενο του κερατά
      2) δολοφόνος είσαι ρε γμτ όχι one man army να σφάζεις ανά δεκάδες τους εχθρούς σου λες και παίζεις hack &#39;n&#39; slash.
      3)θέλω υπότιτλους στα βίντεο να διαβάζω αυτά που μου λένε γιατί μόνο να τα ακούω ώρες ώρες όλο και κάτι δε θα πιάσω.
      4)μπορεί να κάνει τα 1012 ο πρωταγωνιστής και δεν ξέρει κολύμπι;έλεος δηλαδή.gta 3& vice city anyone; :blink:


      θετικά:
      1)τρομερή προσοχή στη λεπτομέρεια.υψηλά production values,άριστος κατ&#39;εμέ τεχνικός τομέας.
      2)πολύ εθιστικό παρόλο που είναι τόσο επαναλαμβανόμενο
      3)μεγάλη κλιμακα τεκταινομένων
      4)πολύ όμορφο σενάριο,με πολλές ανατροπές και ένα πολύ ωραίο cliffhanger finale.
      5)τέλειες μάχες
      6)απίστευτη ελευθερία κινήσεων
      7)πολύ καλή μα όχι τέλεια και όχι όπως θα έπρεπε να είναι για παιχνίδι του είδους A.I.
      8)Believe the HYPE

      το 2 πως θα είναι άραγε;ελπίζω πολύ διαφορετικό.πλάκα πλάκα από τα achievements έκανα μπόλικα αλλά όχι όλα.

      p.s. όχι και τ΄σοο αναλυτικά τελικά ε;


      p.s.2 παρακαλώ κάποιο λινκ με τους διαλόγους μπας και καταλάβω κάποια πραγματάκια που έχασα.
      Carpe diem

      Comment


      • #33
        πολύ καλή μα όχι τέλεια και όχι όπως θα έπρεπε να είναι για παιχνίδι του είδους A.I.
        [/b]
        ARE YOU NUTS?&#33;Πρεπει να ειναι η χειροτερη ΑΙ που εχω δει σε high-end τιτλο εδω και πολλαααααα χρονια...
        <div align="center">

        "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

        Comment


        • #34
          καλά.για σκέψου πρώτα την κλίμακα των τεκταινομένων και μετά έλα να μου πεις.τέτοιο Α.Ι. σε τίτλους στιλ gta έχεις ξαναδεί;και μη μου πέιτε ότι είναι άτοπη η σύγκριση.πείτε μου έναν τίτλο με free roaming λογική που να έχει καλύτερη τεχνητή νοημοσύνη.βάσει αυτών των δεδομένων κρίνω πάντα.αν το κρίνω βάσει άλλων παιχνιδιών να είναι από τις χιερότερες που υπάρχουν.και πίστεψε με.όταν στην πέφτουν ανά 20 οι εχθροί είναι πολύ καλό που δεν είναι τόσο έξυπνοι.
          Carpe diem

          Comment


          • #35
            Μιας και όπως φαίνεται θα μας απασχολήσει για πολύ ακόμα η σειρά,παραθέτω ένα βίντεο για το Assassin's Creed Brotherhood.


            Για το Assassin's Creed 2 θα γράψω άλλη ώρα μιας και δεν προλαβαίνω.Όσοι έχετε ασχοληθεί με τη σειρά γράψτε εδώ έστω και τώρα.
            Carpe diem

            Comment


            • #36
              Θα πάρει κανείς σας το Brotherhood;Αν ναι σε ποια κονσόλα;To Single player θα κρατάει γύρω στις 15 ώρες και θα έχει και multiplayer.Ψηθείτε όσοι έχετε Χ360 να οργανώσουμε ομαδικά assassinations.
              Carpe diem

              Comment


              • #37
                Λόγω της όλης συζήτησης στο θέμα για τα Assassin's Creed, τελείωσα τελικά το πρώτο στο 360. Τι να ειπωθεί βέβαια, μετά από 4 χρόνια από την κυκλοφορία του περίπου?

                Το σίγουρο είναι πως και day one να το είχα παίξει, θα μιλούσα για ένα απλά μέτριο προς καλό game. Πανέμορφο οπτικά, δεν έχει γεράσει καθόλου- αν και σε κάποια σημεία στις πόλεις που επικρατούσε συνωστισμός το frame rate έκανε κάτι βουτιές θεαματικές Για να είμαι ειλικρινής μου φάνηκε σαν ένα μεγάλο tech demo. Πολύ ωραίο το feeling του parkour σε πόλεις της Ανατολής την εποχή των σταυροφοριών αλλά ως εκεί. Generic ανέμπνευστο battle system- κάνε counter μέχρι να βαρεθείς, οι υπο αποστολές ήταν ολόιδιες και ναι απλά έπρεπε να κάνεις το ίδιο πράγμα 9 φορές για να δεις τον τερματισμό. Τέλος πάντων, game που ουσιαστικά βιάστηκαν να το βγάλουν υπο πίεση είναι. Το σενάριο, κάτι θέλει να πει, κάπου πάει να πιάσει ένα Half Life 2 τόνο αλλά, κατ'εμέ πάντα, τρώει τα μούτρα του. Ειδικά ο χειρισμός του Desmond εντός της αίθουσας του animus είναι πολύ περιοριστικός και "κολλημένος", αν γίνομαι κατανοητός. Ο Altair, σαν χαρακτήρας καλός ήταν, είχε μια κάποια εξέλιξη εντός των πλαισίων του story για προσωπική εξιλέωση, αλλά εν τέλει μας δίνουν περισσότερα ερωτήματα παρά εξηγήσεις και ένα cliffhanger τέλος. Τέλος πάντων χρυσή μετριότητα με κάποιες καλές στιγμές. Το έπαιξα και το τελείωσα εν τάχει- σε ένα δυο town sections υπό καθεστώς βαρεμάρας έκανα και όλες τις υποαποστολές εκτός από το collect the flags- για να μην το κάνετε εσείς. Τώρα, κάποια στιγμή θα πιάσω και το ανώτερο από ότι διαβάζω από όλους 2.
                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                Comment


                • #38
                  Ωραιος burai

                  Ειδικά ο χειρισμός του Desmond εντός της αίθουσας του animus είναι πολύ περιοριστικός και "κολλημένος", αν γίνομαι κατανοητός
                  Το ''tank'' walking του Desmond υπαρχει για να νιωσεις περισσοτερο την διαφορα με τον αερινο (ειδικα για την εποχη που παρουσιαστηκε ο τιτλος) χειρισμο του Altair και την αποσταση αναμεσα στις ικανοτητες τους. Η ολη διαφοροποιηση αφορα αμεσα στο σεναριο, θα καταλαβεις τι εννοω οταν με το καλο πιασεις το 2.

                  Συμφωνω με ολα οσα ειπες, περιμενουμε εντυπωσεις απο το (the real thing) ac2.

                  Comment


                  • #39
                    Καλά δεν ήταν και το καθοριστικό σημείο, που με ενόχλησε στον τίτλο, απλά ένα ακόμη μείον- αν και καταλαβαίνω τι θες να πεις. Πάντως, συνεχώς μου έδινε την αίσθηση ενός παιχνιδιού που μπορούσε να επωφεληθεί τόσο πολύ από κάποιο επιπλέον χρονικό διάστημα ανάπτυξης. Γιατί τόσες πόλεις και γιατί τόσα sections, σε κάθε μία? Σαν level design δεν υστερούσαν καθόλου, imo. Ίσα ίσα που είναι η χαρά του platform fan και φέρνει κάπως σε PoP. Απλώς κάπου όταν ανεβαίνει το scale χάνεις σε άλλα πράγματα. Βέβαια έχω διαβάσει και ένα σωρό πράγματα για το πώς διορθώνει τον τρόπο παιχνιδιού το να κλείνεις το GPS( lol) και να μη χρησιμοποιείς το map, αλλά πραγματικά δεν είχα το κουράγιο να κάνω κάτι τέτοιο. Επίσης, προς το τέλος, κάπου χανόταν η μπάλα όταν ήθελες να σώσεις ένα κατοικο σε κίνδυνο. Περιστοιχιζόταν από τρεις στρατιώτες και ερχόντουσαν κατά κύματα άλλοι πόσοι, με αποτέλεσμα για να σώσεις έναν κάτοικο ή ιερέα να έχεις στα πόδια σου ξαπλωμένους καμμιά δεκαριά Ε, είπαμε, όχι κι έτσι... Παράλληλα τα informant missions με το χρονικό περιθώριο θα μπορούσαν να είναι καλύτερα υλοποιημένα. Btw οι peasants- plz sir, gimme some coins- και οι μπεκρούλιακες, τρελοί που σε ρίχναν off balance είναι απίστευτα εκνευριστικοί. Πάντως ομολογώ πως το να βρίσκεις τρόπο να κάνεις stealth kill τα bosses, ή πιο σωστά τους assassinatios targets έχει ενδιαφέρον. Εν κατακλείδι θα προτιμούσα μια λιγότερο sandbox, αλλά πιο καλά δομημένη εμπειρία. Για μία ακόμη φορά, μίλησαν τα $$$ στο promotion του game εποχές launch, γιατί οι βαθμολογίες που πήρε, πέρα από λίγα sites που ήταν ρεαλιστικά δλδ 6-7/10, ήταν πραγματικά για γέλια. Διάβαζα reviews της εποχής που το αποθέωναν και απορούσα το γιατί- τώρα που τελείωσα το game αλλά και κατά τη διάρκεια. Imo έχει θετικά στοιχεία, αλλά οκ προσωπικά δεν διασκεδάζω με το potential- εν δυνάμει θα μπορούσε να ήταν τέλειο game- αλλά με το game καθ'αυτό.

                    edit: εντάξει για το σενάριο ήμουν λίγο αυστηρός.

                    edit2: επέστρεφα από πρωινό καφέ με το μετρό και όταν είδα απίστευτο κόσμο τόσο στο μετρό όσο και στην Ερμού άρχισα να έχω deja vu από τις αποδράσεις σε Ιεροσόλυμα, Δαμασκό κτλ xD
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • #40
                      κάπου πάει να πιάσει ένα Half Life 2 τόνο
                      Tι εννοείς με αυτό; Εγώ από το ελάχιστο που το είδα δε μου φάνηκε να έχουν κάποια συνάφεια οι δύο τίτλοι. Το σενάριο του HL2 αν μη τι άλλο είναι η αφήγησή του, η προσθήκη και μόνο cut scenes σπάει αυτομάτως τη δομή.

                      Comment


                      • #41
                        edit2: επέστρεφα από πρωινό καφέ με το μετρό και όταν είδα απίστευτο κόσμο τόσο στο μετρό όσο και στην Ερμού άρχισα να έχω deja vu από τις αποδράσεις σε Ιεροσόλυμα, Δαμασκό κτλ xD
                        Μην ανησυχείς, αν μπεις μέσα σε μια παρέα ατόμων θα γίνεις ασπρόμαυρος και δε θα σε βλέπουν οι φρουροί.
                        Originally posted by Squall Leonhart
                        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                        Originally posted by 丹野
                        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                        Originally posted by Ryu_gr
                        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                        Comment


                        • #42
                          Έχουν σχέση με το half life. Έχεις τον έλεγχο στα cut scenes, κοινώς ελευθερία κινήσεων- ειδικά στο animus. Tο animus, σαν τμήμα είναι αυτό που αντλεί επιρροή από το Half life. Δεν ξέρω αν έχεις παίξει τον τίτλο, αλλά είναι κάτι παραπάνω από φανερή η επιρροή που άσκησε στην ομάδα ανάπτυξης, ειδικά όσο προχωράς. Έχει μέχρι και την έκφραση rise and shine μέσα- imo δεν παίζει να είναι τυχαίο, όσο λογική κι αν φαίνεται η χρήση της.( μην τρελαθούμε εννοώ πως λογικά το κάνανε σαν φόρο τιμής απλώς αποτυγχάνει )
                          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                          Comment


                          • #43
                            Έλα ρε Μπουράι.Έκατσες κι έπαιξες το 1;Μπράβο.
                            Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες.Παίξε το 2 όποτε μπορέσεις και θα τρελαθείς από το πόσο πολύ έχει βελτιωθεί ο τίτλος σε όλους τους τομείς.
                            Άσχετο,αλλά ψήνομαι για replay στο 1 καιρό τώρα.Βέβαια με τα όσα διάβασα στο ποστ σου,καθώς και με τις αναμνήσεις που μου έρχονται,λέω να το αφήσω για κάποια άλλη φορά.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • #44
                              Όχι άσε το replay. Μία φορά είναι αρκετή, νομίζω. Κι εγώ έλεγα να το πάω απλώς από objective σε objective αλλά δεν είναι εφικτό. Ούτως ή άλλως οι υπο-αποστολές βοηθούνε με την αύξηση της DNA sync bar και για να κρύβεσαι/ ξεφεύγεις πιο εύκολα από τους φρουρούς. Συνεπώς, είναι σίγουρο πως θα ασχοληθείς με μερικές. Άστο καλύτερα σου λέω.

                              Έλα ρε Μπουράι.Έκατσες κι έπαιξες το 1;Μπράβο.
                              Εντάξει δεν έκανα και αγγαρεία- συνήθως όταν δε μου αρέσει ενα game, απλώς το παρατάω.
                              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                              Comment


                              • #45
                                Πάντως ομολογώ πως το να βρίσκεις τρόπο να κάνεις stealth kill τα bosses, ή πιο σωστά τους assassinatios targets έχει ενδιαφέρον. Εν κατακλείδι θα προτιμούσα μια λιγότερο sandbox, αλλά πιο καλά δομημένη εμπειρία. Για μία ακόμη φορά, μίλησαν τα $$$ στο promotion του game εποχές launch, γιατί οι βαθμολογίες που πήρε, πέρα από λίγα sites που ήταν ρεαλιστικά δλδ 6-7/10, ήταν πραγματικά για γέλια. Διάβαζα reviews της εποχής που το αποθέωναν και απορούσα το γιατί- τώρα που τελείωσα το game αλλά και κατά τη διάρκεια. Imo έχει θετικά στοιχεία, αλλά οκ προσωπικά δεν διασκεδάζω με το potential- εν δυνάμει θα μπορούσε να ήταν τέλειο game- αλλά με το game καθ'αυτό.
                                Koιτα οταν ειχε κυκλοφορησει το παιχνιδι τα δεδομενα ηταν καπως διαφορετικα, γενικα υπηρχε wow factor τοσο απεναντι στα γραφικα οσο και απεναντι στη διαφορετικη free roaming (με platform στοιχεια) λογικη που ακολουθουσε. Εγω συγκεκριμενα μεχρι να φτασω στο 1/3 του τιτλου πιστευα οτι προκειται για το καλυτερο παιχνιδι ολων των εποχων...απλα μετα καταλαβα οτι στα υπολοιπα 2/3 κανεις ακριβως το ιδιο και η επαναληψη χτυπαει κοκκινο. Imo παντως (δεδομενης της εποχης που κυκλοφορησε) θα ελεγα οτι ειναι τιτλος του 7-8. Στο σημερα βεβαια τα πραγματα ειναι τελειως διαφορετικα.

                                Καλά δεν ήταν και το καθοριστικό σημείο, που με ενόχλησε στον τίτλο, απλά ένα ακόμη μείον- αν και καταλαβαίνω τι θες να πεις.
                                Ναι καταλαβα οτι δεν σε ενοχλησε, απλα ηθελα να τονισω οτι το συγκεκριμενο ειναι περισσοτερο επιλογη παρα αδυναμια της ομαδας. H επιλογη αυτη σχετιζεται αμεσα με το σεναριο και εχει να κανει με την εξελιξη τοσο της προσωπικοτητας οσο και των ικανοτητων του κεντρικου πρωταγονιστη της ιστοριας, του Desmond. Εχει πραγματικα πολυ ενδιαφερον η προσεγγιση με την οποια παρουσιαζεται η αναπτυξη του Desmond ανα τους τιτλους...

                                Γενικα οπως ειπα συμφωνω απολυτα με τα οσα εγραψες για το παιχνιδι. Για μενα ειχαν μια καταπληκτικη ιδεα την οποια τοτε δεν μπορουσαν να διαχειριστουν, το ac2 αντιθετα ειναι αλλο παιχνιδι...

                                Προσωπικα πιστευω οτι αν εν τελει στο 3 κανουν αυτο που φανταζομαι, η σειρα θα μεινει στην ιστορια ως ο ορισμος του franchise που ανα βασικο επεισοδιο (1- τριλογια του Ezio με το 2-3) επαναπροσδιοριζει τον εαυτο του...

                                Comment

                                Working...
                                X