Announcement

Collapse
No announcement yet.

Killzone 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    <div class='quotetop'>(BigBOSS &#064; May 22 2008, 06&#58;15 PM) [snapback]24285[/snapback]</div>
    Για αυτό μη λέτε βλακείες απλώς για spam, γιατί αυτά δεν τα λέω εγώ.
    [/b]
    Δεν τα λες εσυ,αλλα για ψαξε λιγο στο gameover το preview του Haze να δεις αποθεωση.

    Με μια πρωτη επαφη με τον τιτλο διαρκειας μερικων λεπτων δεν μπορεις να βγαλεις καποιο τελικο συμπερασμα λοιπον.
    Εγω απο τα βιντεο εξαλουθω να βλεπω μετριο ΑΙ.Σιγουρα αυτοι που το επαιξαν θα ειδαν κατι παραπανω,αλλα αυτο το λιγο παραπανω δεν φτανει για να βγαλουμε θετικα συμπερασματα για το gameplay.

    Comment


    • #77
      καλά εντάξει ο τύπος γενικά καλλιεργεί hype για να πουλάει περισσότερο.στη συγκεκριμένη περίπτωση για να έχει αυξημένη επισκεψιμότητα.γιατί για σκεφτείτε ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια να στο βγάζουν μούφα πριν κυκλοφορήσει.θα ξενερώσουν τα φανμπόιζ, δε θα τους σταλεί το παιχνίδι για ριβιού και γενικά δε θα έχουν κάτι να γράφουν.το τελευταίο δεν το έγραψα τόσο καλά αλλά ελπίζω να γίνω κατανοητός (a.k.a. νυστάζω τέτοια ώρα και θέλω να πάω για νάνι )
      Carpe diem

      Comment


      • #78
        <div class='quotetop'>(Altair &#064; May 23 2008, 12&#58;46 AM) [snapback]24373[/snapback]</div>
        καλά εντάξει ο τύπος γενικά καλλιεργεί hype για να πουλάει περισσότερο.στη συγκεκριμένη περίπτωση για να έχει αυξημένη επισκεψιμότητα.γιατί για σκεφτείτε ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια να στο βγάζουν μούφα πριν κυκλοφορήσει.θα ξενερώσουν τα φανμπόιζ, δε θα τους σταλεί το παιχνίδι για ριβιού και γενικά δε θα έχουν κάτι να γράφουν.το τελευταίο δεν το έγραψα τόσο καλά αλλά ελπίζω να γίνω κατανοητός (a.k.a. νυστάζω τέτοια ώρα και θέλω να πάω για νάνι )
        [/b]
        Μπα... αν διαβαζεις στο gameover καμια φορα τα σχολια απο κατω,θα εχεις παρατηρησει οτι περισσοτερο &#39;&#39;πουλαει&#39;&#39; εκει ενα αρνητικο νεο για το Ps3 παρα ενα θετικο.Aν ελεγε οτι ειναι μαπα θα ειχε 100δες replies χαρας

        Comment


        • #79
          Πάντως το πρώτο το είχα πάρει στο Sith Lord μιας και με όσα διαβάζαμε από τον Τύπο και τα sites φαινόταν για άριστο παιχνίδι...Και φυσικά we got owned.Ειδικά ο Sith που το πάλευε μέχρι που τελικά απογοητεύτηκε και πρέπει να το έστειλε νομίζω.

          Εμένα μου είχε φανεί πολύ μέτριο.Δεν μπορούσες να περάσεις πάνω από ένα περβάζι απλά,αλλά έπρεπε να σου εμφανιστεί ένα κουμπί να πατήσεις-που κάποιες φορές δεν εμφανζόταν ποτέ,οι εχθροί ήταν δύσκολοι όχι λόγω ΑΙ αλλά λόγω αντοχών,τα γραφικά μουντά και καμμία σχέση με αυτό που υποσχόντουσαν.Το μόνο που έκανε στο παιχνίδι η σύγκριση με το Ηalo ήταν κακό.Για FPS του PS2 που χωλαίνει σε αυτό τον τομέα ήταν ΟΚ.

          Το Killzone 2 λογικό να αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό αλλά ας είμαστε λίγο αισιόδοξοι μπορεί να προκύψει κάτι πολύ καλό τελικά.
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • #80
            <div class='quotetop'>(Burai_Fighter &#064; May 23 2008, 09&#58;05 AM) [snapback]24391[/snapback]</div>
            Το Killzone 2 λογικό να αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό αλλά ας είμαστε λίγο αισιόδοξοι μπορεί να προκύψει κάτι πολύ καλό τελικά.
            [/b]
            Bσκ ανασταλτικος παραγοντας για αισιοδοξια ειναι το μετριο πρωτο game οπως λες και εσυ.Απο την αλλη μπορει να υπαρχει καποια αισιοδοξια λογο του γεγονοτος οτι εχουν σπρωξει πολυ χρημα για το παιχνιδι και δεν νομιζω μονο για τον οπτικο τομεα.
            Παντως κανεις δεν μπορει να μιλησει με σιγουρια για το τελικο αποτελεσμα.

            Comment


            • #81
              Tα γραφικα του killzone ειναι τα καλυτερα που εχει βγαλει το PS2 παντως.. ;)

              Comment


              • #82
                Nope του god of war θεωρούνται τα καλύτερα γραφικά...
                Nintendo I.D.: paixtis
                3ds friend code: 2664-2347-7128

                Comment


                • #83
                  Killzone 2&#39;s delay good for gamers - Price
                  Price said: "Having space between two big FPS games like Resistance 2 and Killzone 2 is not only good for the developers, it&#39;s good for gamers.
                  http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=145324

                  Comment


                  • #84
                    σήμερα άνοιξε το Killzone 2 official website
                    http://www.killzone.com/kz/

                    NDS themes

                    Comment


                    • #85
                      10 νέες εικόνες από το Killzone 2
                      http://gamekyo.com/news28207_new-screensho...killzone-2.html

                      NDS themes

                      Comment


                      • #86
                        Killzone 2 &#39;Objective&#39; gameplay HD
                        http://www.gamevideos.com/video/id/3718
                        NDS themes

                        Comment


                        • #87
                          Killzone 2
                          E3 2008: Destruction Cam Gameplay
                          http://www.gametrailers.com/player/36570.html

                          Comment


                          • #88
                            E3: Off-screen gameplay
                            http://www.gamersyde.com/stream_7971_en.html

                            Comment


                            • #89
                              E3 2008 Killzone 2 Multiplayer trailer (1080p)
                              http://poseidon.dl.playstation.net/cdn/UP9...0084&country=us

                              εικόνες από το MP mode

                              http://i6.photobucket.com/albums/y24...an/kz24214.jpg
                              http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/fz6p2t.jpg
                              http://i6.photobucket.com/albums/y24...an/13zai4l.jpg
                              http://i6.photobucket.com/albums/y24...an/kz23768.jpg
                              http://i6.photobucket.com/albums/y24...an/kz22229.jpg
                              http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/4kfmg5.jpg
                              http://i6.photobucket.com/albums/y24...an/20hafy8.jpg
                              http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/9ssdol.jpg



                              .gifs
                              http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/sniper.gif
                              http://i6.photobucket.com/albums/y247/Woll...iler-HD1080.gif
                              http://img.photobucket.com/albums/v673/ice..._MP_Running.gif


                              πληροφορίες
                              ? 32 Players
                              ? &#39;Badges&#39; (means tweakable TF like classes. Basically you can mix two classes of your choice or keep one singular focused one. Primary & Secondary skills.)
                              ? Clan Valor points (clans (64players max) bet against each other before a match, winners take all. New clan starts with 1000 points)
                              ? You unlock more stuff as you level up, ranks, ribbons, medals, trophies
                              ? Five game modes including Assassination, Body Count, Search & Destroy, Search & Retrieve
                              ? Built in system for regular Clan Tournaments (a ladder supports 256 clans)
                              ? Eight maps currently (some made for as low as 12 players while others for 32 players)
                              ? Dynamic missions: Comp controls, one round might be Body Count, next (all within same match) might be Assassination..etc
                              ? Global dedicated servers
                              ? Killzone.com will keep track of all stats
                              ? KZ2 is more or less feature complete (no co-op or split screen), six more months of polish and tuning
                              ? KZ2 Multiplayer has been in testing globally for over a year.[/b]
                              http://ps3.ign.com/articles/891/891245p1.html
                              Rather than adhere to a rigid character class system, Killzone 2?s online mode allows the player to mix abilities from different roles to better suit his / her preferred style of play. Abilities are represented by badges: the primary badge defines the main role of the player character, as well as its outward appearance, while the secondary badge serves as a complementary ability that enhances the main role.

                              Although their player characters look different, both Helghast and ISA factions have the same set of roles and badges to choose from. Here they are, from left to right:

                              Rifleman:
                              The default multiplayer character is assigned when no primary badge is selected. A secondary badge may still be added. Riflemen can start with most weapons, except for the specialized ones.

                              Engineer:
                              Primary badge ability: Sets up an automated turret which targets the enemy.
                              Secondary badge ability: Repairs ammunition dispensers, mounted guns, and automated turrets.

                              Medic:
                              Primary badge ability: Revives downed team mates.
                              Secondary badge ability: Throws a health pack, which can be picked up by other players.

                              Scout:
                              Primary badge ability: Uses a cloaking suit to become near-invisible.
                              Secondary badge ability: Tags all on-screen enemy players with a hidden marker, which broadcasts their coordinates to team mates.

                              Assault:
                              Primary badge ability: Dons heavy armour twice as strong as normal.
                              Secondary badge ability: Temporarily boosts running speed.

                              Tactician:
                              Primary badge ability: Throws a coloured smoke grenade, which serves as a spawn point.
                              Secondary badge ability: Requests air support from a sentry bot which targets the enemy.

                              Saboteur:
                              Primary badge ability: Assumes the disguise of a randomly selected enemy player.
                              Secondary badge ability: Throws a sticky, proximity-activated C-4 charge.[/b]
                              NDS themes

                              Comment


                              • #90
                                Killzone 2 - Online Multiplayer Trailer
                                http://psnow.es/index.php/video/play/killz...iplayer_trailer

                                Comment

                                Working...
                                X