Πάντως χωρίς να θέλω να ρίξω λάδι στη φωτιά, όταν είχα πρωτοπαίξει και τελειώσει το GoW- εννοείται μου άρεσε πάρα πολύ- το σκεφτόμουν πάντα σαν poor man's DMC. Και η αλήθεια είναι πως κάτι τέτοιο ήταν, ειδικά το άσχημα υλοποιημένα roll και η άμυνα που αντιτίθεται και νικάει σχεδόν τα πάντα, το grapple που σε έκανε invincible πάλι στα πάντα- οι εχθροί περιμένουν να τελειώσεις την κίνηση ενώ έχεις κάνει grapple κ.α.. Eπίσης το σύστημα αναβάθμισης- red, blue, green orbs( δεν τα αλλάξανε καν), new moves, ακόμη και η λογική πολλών κινήσεων( juggle, εναέριο mayhem) ήταν κάτι παραπάνω από δανεισμένη από DMC. Άλλο που το game ξέφευγε από την όποια σύγκριση λόγω των QTEs- setpieces και του wow factor και φυσικά ήταν πολύ πολύ καλό σαν game. Εξακολουθεί να έχει το πιο απλοϊκό gameplay από τον ανταγωνισμό- ακόμη και το god of war 3. Τώρα για το LoS όταν με το καλό το ολοκληρώσω, τα λέμε. Απλά να σημειώσω πως η σειρά δεν αρχίζει και τελειώνει στο SotN...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Castlevania: Lords of Shadow
Collapse
X
-
Ρε συ ground δεν πρεπει να υπαρχει review για το παιχνιδι που να μην αναφερει την λεξη GoW στο κειμενο του.
Οποιο game και να παρεις(οσο πρωτοτυπο και να ειναι) θα βρεις οτι εχει παρει στοιχεια απο αλλου.
Νομιζω οτι δεν χρειαζονται τοσες αναλυσεις επι αναλυσεων.Οταν επαιξα gow πρωτη φορα δεν μου θυμησε ουτε ninja gaiden ουτε DMC(παρολο που δεν διαφωνω οτι μπορει να εχει παρει στοιχεια απο το τελευταιο),οταν επαιξα castlevania μου θυμησε αμεσως το GoW.
Και αυτο συμβαινει παντου,σε οποια συζητηση και να δεις για το παιχνιδι,θα μπει και το GoW στην κουβεντα.
Συνολικα εκ πρωτης οψεως μοιαζει πολυ με το GoW,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν εχει τον δικο του χαρακτηρα.
An to grapsw me megalytera grammata tha to deite?
Anarwriemai....
O Naked Snake apo thn allh, yposthrizei pws to LoS oute Castlevania einai, oute diko tou xarakthra exei, pragma pou einai olofanera lathos.
Apo ekei kai ystera, h allh enstash pou exw einai sxetikh me ta legomena oti to GoW den thymizei kapoio allo paixnidi, pou dhladh exei kseshkwsei teleiws ksediantropa kai to DMC kai to Onimusha kai anarwtiemai pws einai dynaton na mhn mporei na to dei kaneis.
Ground η διαφωνία μου δεν είναι αν το LOS είναι Castlevania ή όχι .
Ναι είναι Castlevania! δεν διαφωνώ σε αυτό. Και μην νομίζεις ότι είμαι κανένας superfan του GOW.
Gia ta sequels amfivalw para poly gia to an tha ekselixthoun se sygxrona setting.
Ean dwsoun synexeia sto telos tou LoS tote afto pistevw ps tha einai meta apo polla games.
Mporei vevaia na kanw kai lathos."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Αυτό ήθελα να πω κι εγώ, ότι δεν είπε κάπου ο Ground ότι δε δανείζεται στοιχεία από GoW, αλλά ότι το παιχνίδι έχει δικό του χαρακτήρα. Κάπου το χάσαμε (χάσατε βασικά, εγώ δε συμμετείχα :xp: ), οπότε ας βάλουμε μία τελεία και ας ηρεμήσουμε.
Για μένα τα αρνητικα είναι 4:
1) Κάμερα - Τα έχουμε πει πολλές φορές, δεν μπαίνω στον κόπο.
2) Λεπτομέρειες στο battle system - θα επιμείνω ότι κάποια χτυπήματα είναι απλά άδικα προς τον παίχτη. Υπάρχουν στιγμές όπου τρως κάποιο χτύπημα με το που ξεκινάει το animation του αντιπάλου. Να μην αναφερθώ στις φάσεις όπου γίνεται ένας πανικός από εχθρούς, τα combos σου σπάνε με το παραμικρό και έτσι βρίσκεσαι σε μία ξεκάθαρα μειονεκτική θέση.
3) Η εξέλιξη του σεναρίου, όπου είναι λες και πηγαίνεις από το Γ στο Ω χωρίς ενδιάμεσα στάδια - πιο συγκεκριμένα, δε δίνεται κάποια ξεκάθαρη εξήγηση για κάποια ζητήματα, όπως για τη μεταστροφή του Pan, για τις αμαρτίες που διέπραξε ο Gabriel, γενικά για το λόγο που ήταν τόσο τσαντισμένος. Η εξέλιξη ήταν πολύ επίπεδη, με τίποτα δεν μπορούσα να μπω στο κλίμα και να βρω λόγους για να είναι τόσο παρεξηγημένος ο πρωταγωνιστής. Σε κάποιο σημείο, που άρχισε να ζητάει άφεση αμαρτιών, έλεγα από μέσα μου "WTF ποιες αμαρτίες, είναι σαν να ζητάς συγνώμη που σου γάμησαν τη ζωή και εσύ απλά έσφαξες όλο το darkness." Αφού ρε παιδιά δε σκότωσε ούτε έναν καλό .
4) Λεπτομέρειες στο χειρισμό - έχει να κάνει κυρίως με το platforming κομμάτι. Θα μιλήσω με ένα παράδειγμα για να γίνω κατανοητός: τρέχω με διπλό tap το μπροστά, φτάνω στο σημείο που πρέπει να πηδήξω και ξαφνικά το τρέξιμο κόβεται όχι επειδή πέρασαν τα 6-7 βήματα που σου επιτρέπονται, αλλά επειδή ακούμπησα το σημείο όπου υποτίθεται ότι είναι η άκρη της πλατφόρμας. Αυτομάτως χάνεται όλη η φόρα, οπότε το άλμα που κάνω είναι ελάχιστο και φυσικά πέφτω στο κενό. Ακούγεται σαν λάθος δικό μου, στην πραγματικότητα όμως αυτό είναι κάτι που χαρακτηρίζει αρκετά σημεία - κατά τη γνώμη μου και το γενικότερο χειρισμό - του τίτλου: η γεωμετρία του χώρου έχει ένα θέμα και αυτό επιδρά αρνητικά στο άνετο platforming. Άπειρες φορές έπεσα στο κενό όχι από λάθος δικό μου, αλλά επειδή δεν έχει ευέλικτο χειρισμό.
Υπάρχουν και λοιπά σχεδιαστικά λάθη που λύνονται εύκολα με ένα update. Πολύ ιδιαίτερη περίπτωση είναι το ότι ξεκινάς το κάθε επόμενο κεφάλαιο με την ίδια ενέργεια και μαγεία που είχες στο τέλος του προηγουμένου. Ok δεκτό να γίνεται αυτό σε μία απλή πίστα, αλλά να πηγαίνεις τώρα σε final boss ή σε κάποιο άλλο παλούκι boss και να είσαι σε critical condition χωρίς μαγεία; Λίγο έλεος βρε παιδιά . Ο παίχτης αναγκάζεται με αυτόν τον τρόπο να ανοίξει ένα παλαιότερο κεφάλαιο και να γεμίσει ενέργεια/μαγεία (ή απλά να παίξει τέλεια ).
Όλα αυτά είναι πράγματα που τα βάζω στην άκρη δεδομένου ότι το παιχνίδι ήταν μεγάλο (16 ώρες πρώτο playthrough), έχει replay value, έχει ΚΟΡΥΦΑΙΑ αισθητική και υπόσχεται πολλά για τη συνέχειά του.
Comment
-
Symfwnw 100% me ola osa eipe o Evans.
Entaksei skotwse 2 athwous ousiastika, en agnia tou vevaia, alla to ekane."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Nαι τους σκότωσε, αλλά το όλο στήσιμο του χαρακτήρα του σχεδόν δε δικαιολογούσε τέτοια αντίδραση, πόσο μάλιστα όταν δεν το έκανε επίτηδες. Επίσης δεν κατάλαβα πώς έζησε ο Zobek . Α και ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί ο Pan έπρεπε να θυσιάσει τον εαυτό του :xp: .
Να πω επίσης ότι έχει φοβερή ποικιλία σε περιοχές, σκηνικά κτλ, ποτέ δε βαρέθηκα. Ίσως να ήταν ακόμα καλύτερο αν είχε εννιαία δομή και δεν ήταν χωρισμένο σε κεφάλαια. Έτσι βοηθάει το completion βέβαια. Δεν ξέρω, ίσως μία δομή τύπου Arkham Asylum του ταίριαζε καλύτερα.
Comment
-
Gia na anoiksei o dromos pros ekeinh thn diastash epre na thysiastei enas theos.
Den eimai poly fan twn thewriwn alla oloi lene oti o Pan htan o teleftaios apo tous palious theous kai pername kai kala ston enan kai monadiko theos.
Entaksei paparitses IMO.
O Zobek yparxei logos pou ezhse, giafto zoumarei sthn maska tou sto telos.
Eksalou einai lord of death etsi?"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Λοιπόν για να κλείσω και εγώ επι του θέματος,αλλά και να απαντήσω σε κάποιες ανακρίβειες θα προσπαθήσω να γράψω αυτό που σκέφτομαι όσο πιο απλοϊκά γίνεται για να καταλάβει και ο Ground το σκεπτικό μου και να λυθεί η παρεξήγηση.Βέβαια με λυπεί ότι ο Ground μου θέτει ερωτήματα (δίνοντας μου και "μια τελευταία ευκαιρία κιόλας".Μα τη γενναιοδωρία.Εγώ πάντως επειδή είμαι πιο χουβαρντάς Ground σου δίνω άπειρες ευκαιρίες να ξαναδιαβάσεις τα post μου και το ύφος με το οποίο απαντάς και φέρνεις στο προσκήνιο debates που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ (περι παρθενογέννεσης και GoW,για το αν το Gow αντιγράφει το DMC που αντιγράφει το Onimusha που αντιγράφει το τάδε που αντιγράφει το παράλλο.Απο μόνος σου πάντα) αλλά διημιουργείς - και ακόμα πιο εντυπωσιακά - απαντάς μόνος σου) και ταυτόχρονα ειρωνεύεται αποσπάσματα απο τα post μου που δεν μπορεί να καταλάβει,αλλά και ρίχνει το επίπεδο της κουβέντας με αναφορές στον ΠΑΟΚ και την νοοτροπία των οπαδών του για να περιγράψει έναν game χαρακτήρα αλλά και τις προτιμήσεις μας.Αν και βλέπωντας απόλυτες προτάσεις που δεν επιδέχονται αμφισβήτησης του τύπου ...:
To LoS einai Castlevania, telos.
Αλλά κομμάτια να γίνει,το ξεχνάω αυτό για να μην ξεφύγουμε πάλι.
Το debate μας εξ'αρχής ήτανε σχετικά με το αν το LoS είναι πιστό στο πνεύμα της σειράς ή όχι.Η μάλλον,αυτό έθιξα εγώ.Τώρα τι κατάλαβε ο Ground, ο Θεός κ' η ψυχή του γνωρίζουν μόνο.
Το LoS κατ'εμε,δεν είναι πιστό στο πνεύμα της σειράς,και δεν αναγνωρίζεται ως classic Castlevania απο μένα για τους εξής απλούς λόγους :
Το LoS ΕΧΕΙ στοιχεία που παραπέμπουν στο παρελθόν της σειράς.Αυτά τα στοιχεία όμως είναι περισσότερο εικαστικού χαρακτήρα,και όχι gameplay.Και δεν εννοούμε απαραίτητα την side scrolling λογική(αν και αυτό είναι το απόλυτο trademark της σειράς),αλλά εξαιτίας του γεγονότος ότι εξετάζωντας συνολικά ένα προς ένα τα κομμάτια του παιχνιδιού,καταλήγει κάποιος στο συμπέρασμα ότι ο πυρήνας του gameplay του (που είναι και το όλο θέμα μας) συντίθεται απο άλλα franchises και απλώς στολίζεται επιδερμικά με minor elements απο την σειρά Castlevania.Ο όγκος ποσοστιαία που καταλαμβάνουν οι αναφορές σε άλλα παιχνίδια,απο αυτόν που καταλαμβάνουν οι αναφορές στην σειρά Cast,είναι πολύ μεγαλύτερος και αφορά πιο σημαντικούς τομείς του παιχνιδιού.
Πιστεύω ότι κάποιος πρέπει να είναι όχι σκληροπυρηνικός απλώς,αλλά τυφλά φανατισμένος με μία gaming σειρά για να μην δεί αυτό που είναι καταφανέστατο.Και αυτό είναι ότι το LoS δεν έχει ταυτότητα(Ίσως διημιουργήσει όμως με περαιτέρω sequel στο ίδιο πάντα μοτίβο).Την χάνει απο την στιγμή που αλλάζει perspective.Είναι μια λευκή σελίδα γεμισμένη απο αυτόγραφα πετυχημένων παιχνιδιών.Μέσα σε αυτά και της σειράς Castlevania.Και ακόμα και στην χρήση των Cast elements υπάρχει δόλος.Είναι εκεί,για να μην καταρρεύσει ο cash-in Castlevania τίτλος και για να μην ξενίσει τους φανς σε σημείο που να το αποκυρήξουν.Και όπως βλέπουμε εδώ,το πετύχανε μια χαρά.
Για την ακρίβεια,το LoS είναι το αντίστοιχο του Homecoming για την σειρά Silent Hill.Υποφέρουν και τα δύο απο westernization στο gameplay τους,και ενώ απο στυλιστικής και info άποψης είναι related,δεν είναι απο πλευράς gameplay.Για το story ούτε λόγος να γίνεται.
Πως θα έπρεπε να ήταν.
Μια μεταφορά του LoS ΑΥΤΟΥΣΙΟ σε handheld ή ρεφιναρισμένο σε home system,και αλλαγή σε side scrolling perspective και λογική,εξαγωγή των στοιχείων που είναι unrelated όπως Τιτάνες,trolls goblins και λοιποί LOTR που παρεμβάλλουν ακόμα και στο στυλιστικό κομμάτι και είσαι σετ(And bring back the metal themes!).Linear or non linear έχει μικρή σημασία,αν και η ιστορία λέει ότι non-linear ενισχύεται η αίσθηση του progress ως ταξίδι.Castlevania = Side scrolling.Αυτό είναι το gaming DNA του παιχνιδιού,και είναι αδιάφορο αν το εισήγαγε ή αν το υιοθέτησε,εμείς έτσι το μάθαμε.
Το LoS το αλλάζει.Δεκτή και όμορφη αλλαγή.Αλλά ως reboot που αρχίζει κάτι καινούριο.Όχι ως pure Castlevania που διατηρεί το πνεύμα της σειράς ζωντανό.Σαν LoS θα στεκότανε περίφημα και δεν θα χαμε να πούμε τίποτα.Αλλά απο την στιγμή που φέρει τον τίτλο Castlevania πρέπει να συμπεριφέρεται και σαν τέτοιος.Θες να το πούμε το Castlevania της νέας εποχής?Θες να το πούμε Castlevania 3d?Όπως και αν θες να το ονομάσεις γεγονός παραμένει ένα: Είναι μια διαφορετική προσέγγιση που απομακρύνεται ακόμα περισσότερο απο την βάση της.Αρχίζει απο το μηδέν,zero,point blank.Είναι ένα καλό παιχνίδι,αλλά ένα κακό Castlevania έχοντας πάντα ως γνόμωνα τα προηγούμενα installments της σειράς.Αυτό εννοούσα όταν είπα ότι "δεν είναι Castlevania" και κακώς δεν διευκρίνησα απο την αρχή.Ήταν σχήμα λόγου κοινώς.Αυτή είναι η άποψη μου.Όχι τέλος.Είναι απλώς η άποψη μου σαν θαυμαστής της σειράς και όχι φανατισμένος οπαδός της που την βλέπει όπου δει βαμπίρ και λυκάνθρωπους.
Δεν έχω να πώ τίποτε άλλο.Είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουμε.Σε τελική ανάλυση ο καθένας έχει διαφορετικά κριτήρια και προσδοκίες.
Comment
-
Castlevania = Side scrolling.Αυτό είναι το gaming DNA του παιχνιδιού,και είναι αδιάφορο αν το εισήγαγε ή αν το υιοθέτησε,εμείς έτσι το μάθαμε.
Λες ότι το Castlevania πρέπει να διατηρήσει τη side scrolling λογική, πώς όμως θα γίνει reset διατηρώντας αυτή τη λογική; Το LoS ξεκινάει κάτι από το 0, τόσο σεναριακά όσο και αισθητικά, με μηχανισμούς εμφανέστατα δανεισμένους από άλλους τίτλους και προσπαθώντας, μέσω αυτών, να αποκτήσει το δικό του χαρακτήρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάτι τέτοιο είναι κακό, όταν γίνεται σωστά; Παρθενογέννεση δεν υπήρχε, δεν υπάρχει και δε θα υπάρξει, ας μην έχουμε τόσο αυστηρά κριτήρια λοιπόν. Καταλαβαίνω να θες μία σειρά να μένει πιστή στις αρχές που έθεσαν οι πρώτοι τίτλοι της, αυτό όμως θα την κρατάει μόνιμα πίσω, στερώντας την τα καλά που έχει να προσφέρει η σύγχρονη τάση του gaming. Τέτοιο reset έγινε και στα RE με το RE4 και μόνο καλά αποτελέσματα είχαμε να δούμε. Στην περίπτωση του RE4 μάλιστα το reset ήταν πολύ πιο "άτοπο," από την άποψη ότι τα mechanics άλλαξαν τελείως, το πλαίσιο όμως έμεινε το ίδιο (ίδια ιστορία, ίδιοι χαρακτήρες, διαφορετική τελείως αισθητική και gameplay). Το LoS διατηρεί κάποια κοινά στοιχεία και προσωπικά σχεδόν αδυνατώ να βρω τόσο τρανταχτές - σχετικά με την ιστορία - αποκλίσεις. Λυκάνθρωποι, βρυκόλακες και λοιπά δαιμονισμένα τέρατα υπήρχαν ανέκαθεν στη σειρά.
Το LoS απέτυχε σε όσα ανέφερα παραπάνω και στο ότι κάποια set pieces του θύμιζαν τραγικά πολύ άλλους τίτλους. Οι τρεις μάχες με τους τιτάνες ήταν ξεκάθαρη αντιγραφή από Shadow of the Colossus και God of War, τόσο στη λογική που έπαιζαν, όσο και σε ονομασίες και - ίσως - art direction. Ο καιρός θα δείξει αν ο πειραματισμός θα οδηγήσει σε μία νέα σειρά άξια αναφοράς.
edit: και επειδή έχω φοβηθεί λίγο με την όλη εξέλιξη της κουβέντας, δεν έχω υφάκι υπεροπτικό ή "ξερολίστικο," απλά εκφράζω μία διαφωνία .
Comment
-
Snake entaksei apanthsa se osa les se prohgoumena post mou.
Diafwnw sta panta kai pistevw pws den exeis dikio se tipote. (gnwmh mou)
An ena paixnidi einai 2D sidescroller den to kanei Castlevania kai kai ena 3D paixnidi den shmainei pws den einai castlevania.
To DNA ths seiras paramenei anegixto kai to LoS einai Castlevania kai exei to dko tou xarakthra.
Poly apla.
Osoi exete thn antitheth apopsh sto myalo sas aplws skefteite merika paixnidia opws symphony of the night, lament of innocence kai curse of darkness kai syniditopoihste oti ta Castlevania vasizontai sto lore tous, oxi sto gameplay tous to opoio exoun allaksei 3-4 fores ws twra."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by Evans View Post
edit: και επειδή έχω φοβηθεί λίγο με την όλη εξέλιξη της κουβέντας, δεν έχω υφάκι υπεροπτικό ή "ξερολίστικο," απλά εκφράζω μία διαφωνία .
Μην πεις τίποτα για τα MGS την γ....σες
Λες ότι το Castlevania πρέπει να διατηρήσει τη side scrolling λογική, πώς όμως θα γίνει reset διατηρώντας αυτή τη λογική;
με μηχανισμούς εμφανέστατα δανεισμένους από άλλους τίτλους και προσπαθώντας, μέσω αυτών, να αποκτήσει το δικό του χαρακτήρα.
Παρθενογέννεση δεν υπήρχε, δεν υπάρχει και δε θα υπάρξει, ας μην έχουμε τόσο αυστηρά κριτήρια λοιπόν.
Καταλαβαίνω να θες μία σειρά να μένει πιστή στις αρχές που έθεσαν οι πρώτοι τίτλοι της, αυτό όμως θα την κρατάει μόνιμα πίσω, στερώντας την τα καλά που έχει να προσφέρει η σύγχρονη τάση του gaming
Το LoS διατηρεί κάποια κοινά στοιχεία και προσωπικά σχεδόν αδυνατώ να βρω τόσο τρανταχτές - σχετικά με την ιστορία - αποκλίσεις. Λυκάνθρωποι, βρυκόλακες και λοιπά δαιμονισμένα τέρατα υπήρχαν ανέκαθεν στη σειρά.
Ο καιρός θα δείξει αν ο πειραματισμός θα οδηγήσει σε μία νέα σειρά άξια αναφοράς.
Evans,συμφωνούμε σχεδόν σε όλα.Δεν κατάλαβα που ακριβώς διαφώνησες με το post μου,αλλά αν θες να μου εξηγήσεις αναλυτικότερα πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω γιατί πιθανώς να μην σ'επιασα και γω.
Comment
-
Εκεί που διαφώνησα είναι στον τρόπο που ορίζεις το reset. Θεωρώ ότι το reset απαιτεί διαφορετική λογική στη δομή του τίτλου, τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε gameplay. Ένα ακόμα 2D side scroller δε θα ήταν reset, αλλά ένα ακόμα 2D side scroller Castlevania. Το LoS ήταν reset, τόσο σεναριακό όσο και σε gameplay, οπότε τον αρχικό του σκοπό τον πέτυχε. Τώρα στα του gameplay δε διαφωνούμε σε κάτι, πειραματισμός υπήρξε, προσπάθεια υπήρξε, αρκετές αποτυχίες επίσης υπήρξαν, time will tell κτλ κτλ.
Αυτά σχετικά με τη διαφωνία μου ;) .
Τώρα στο άλλο σου ερώτημα, τα MGS ακολούθησαν μία εξελικτική πορεία, τα TLoZ όμως όχι . Βέβαια ok παράδειγμα έθεσες και κατάλαβα τι εννοείς.
Edit:
Είπα να ξεκινήσω στο χαλαρό κάποια trials, έβγαλα 110% το πρώτο κεφάλαιο και πήγα στο 2ο. Μάλλον βεβαια θα βάλω στόχο πρώτα να πάρω όλα τα gems που μου έμειναν και τα arks και μετά να πιάσω τα trials. Τώρα μέχρι που θα το φτάσω δεν ξέρω, αργά ή γρήγορα θα το κάνω platinum σίγουρα.
Comment
-
Το ξεκίνησα κι εγώ έστω και καθυστερημένα. Λοιπόν για να μιλήσω κι εγώ ανοιχτά, όντως το battle system θυμίζει god of war και το πρώτο μεγάλο boss θυμίζει SotC. Στο πρώτο θέμα, μου πήρε ένα διάστημα να προσαρμοστώ, ειδικά με τα goblins ΑΛΛΑ εκεί κατάλαβα πόσο διαφορετικά από το GoW παίζει. Oυσιαστικά δίνεται μεγάλη βαρύτητα στο evade- ή έστω δίνω εγώ δεν ξέρω μιας και προτιμώ σε αυτά τα games το evade a la DMC- το parry και φυσικά το grapple.
Το πρώτο boss παραήταν κλόπια SotC σε μεγάλο βαθμό. Όχι ότι με χάλασε ιδιαίτερα. Το μόνο που μου έσπασε τα νεύρα ήταν πως σε σημεία δεν καταλάβαινα πώς να αποφύγω κάτι, ή τι έπρεπε να κάνω για να πάω στο επόμενο rune αλλά οκ τελικά μετά από λίγα retries το πήγα αέρα- btw παίζω κι εγώ στο hard.
Επίσης απίστευτη ανατριχίλα στο σημείο που κλείνει το εκάστοτε chapter και φαίνεται ο Gabriel που προχωράει στην επόμενη περιοχή ενώ σιγά σιγά διαγράφεται ο δρόμος που ακολουθεί στο χάρτη και συνοδεύεται από επική μουσική. Ρε πού φτάσαμε από το κουτσό περπάτημα του Simon στο πρώτο NES Castlevania, αν μου το έλεγε κάποιος τότε πως θα έπαιζα κάποτε έτσι ένα Castlevania θα έχανα τον ύπνο μου.
Comment
-
O Gabriel einai poly wraios gia Belmond, tha hthela na dw kapoia kalyterh synexeia."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
Comment