Βασικά έλεγα να το πάω με το πάσο μου,να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερα κλπ.Αλλά από Δευτέρα αυτά.Τώρα θέλω κάτι χαλαρό.Κάτι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χαλαρό.Είμαι ανάμεσα στα Torchlight,Darksiders,Enslaved,Sly the thievous racoon 1,Splatterhouse.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I just finished
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Torchlight θα έλεγα από τα παραπάνω. Ή το ρακούν, μου θυμίζει ένα παλιό platform με ένα ρακούν κλέφτη, και ήταν καλό.Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
-
-
Originally posted by Titus View PostTorchlight θα έλεγα από τα παραπάνω. Ή το ρακούν, μου θυμίζει ένα παλιό platform με ένα ρακούν κλέφτη, και ήταν καλό.
Comment
-
Originally posted by Altair View PostΒασικά λέω να βάλω και τα 2.Το ένα στο Χ360 και το άλλο στο ps3.Titus εσύ απ'όσο θυμάμαι δεν ασχολείσαι με κονσόλες,που το ξέρεις το Sly;
Το ps2 αν το συνδέσω,θα το συνδέσω για Shadow Hearts.Αλλά δεν είμαι ακόμα έτοιμος για δεύτερο jrpg.
BTW το Torchlight μια χαρά είναι στο Χ360.Το ντέμο μου άρεσε πάρα πολύ και γενικά από παντού ακούω ότι είναι πολύ καλή η μεταφορά από τα pc.Carpe diem
Comment
-
Τέλος το Prince of Persia: Forgotten Sands!
Επιβεβαιώνω ότι όντως μικρό είναι. Καμία σχέση με την τριλογία που ήταν πιο μεγάλα απ' αυτό. Η ιστορία παίρνει μέρος στον κόσμο των Τζίνι και στο παρελθόν του Βασιλιά Σολομώντα, κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την τριλογία, οπότε πάρτε το ως offset story. Οι εχθροί είναι ο στρατός του Σολομώντα, ο οποίος μου θύμισε πάρα πολύ την ταινία «Η Μούμια 2».
Το σύστημα μάχης παραήταν απλό και εύκολο, λες και το πήγαν στα πρώτα του βήματα. Τα μόνα που ξεχώρισαν ήταν η ικανότητα να παγώνεις το νερό και να το χρησιμοποιείς ως platform puzzle, και η τηλεμεταφορά του Πρίγκηπα για να πέσει απάνω στους εχθρούς.
Το παράπονο μου ήταν που μ' έβαλε να αναβαθμίσω την κάρτα μνήμης στα 4GB για να εξαλείψω το φαινόμενο του lag. Άλλο παράπονο είναι το loading glitch! Κάθε φορά που τελείωνα μία πίστα, πετυχαίνω μπροστά μου ένα ΚΕΝΟ, όπου φαίνεται μόνο σαν να μην υπήρχε ΤΙΠΟΤΑ εκεί μπροστά, ενώ στην πραγματικότητα η πίστα δεν φορτώθηκε(!). Ευτυχώς το διόρθωσα κάνοντας Option Menu και μετά επιστρέφοντας στο παιχνίδι με μοναδικό σκοπό να φορτώσει η πίστα. ;>_>
Τα γραφικά του ήταν πάρα πολύ βελτιωμένα και καλύτερα από του PoP 2 και χειρότερα από του PoP 3.
Τα όσα μας είπαν ότι αυτό είναι πολύ πριν το 2ο PoP, ήταν παπαριές! Οπότε παραμένουν ως έχουν τα ερωτήματα μας! Τι έγινε ανάμεσα στο 1ο-2ο και στο 2ο-3ο??? >_>sigpic
Comment
-
Άργησα λιγάκι αλλά είχα τρεχάματα.Anyway.Πάει το Sly and the Thievous Racoonus.Πήρα και το platinum (piece of cake btw).
Πάμε στον τίτλο τώρα.
Κλασσικό τρισδιάστατο παιχνίδι πλατφόρμας με stealth elements,ανάπτυξη όλων των χαρακτήρων,χωρίς απλά να τους πασάρει για να υπάρχουν,gameplay παλιάς σχολής όπου με ένα χτύπημα είσαι μακαρίτης και γενικά υπήρχε μια πολυμορφία στα επίπεδα.Ο τεχνικός τομέας πολύ καλός,ενώ και η ιστορία είχε ενδιαφέρον.
Πάμε στα αρνητικά.
-Πολύ εύκολο στο μεγαλύτερο διάστημα του τίτλου.
-Σε κάποιες πίστες το trial and error ήταν πανταχού παρών.
-Κάποια mini games όπως shooting galleries,car races & shmup events θα μπορούσαν να έχουν υλοποιηθεί πολύ καλύτερα ή/και να μην τραβάνε τόσο πολύ σε διάρκεια.
-Πλήθος ικανοτήτων,που όμως πέρα από 2-3,τις υπόλοιπες δεν τις χρησιμοποίησα πάνω από 1-2 φορές για να τις δοκιμάσω.
Ελπίζω το σήκουελ να είναι πολύ καλύτερο.Έχω ακούσει πως είναι το καλύτερο μάλιστα.Κάποια στιγμή θα ασχοληθώ.
Βαθμός 7.5/10Carpe diem
Comment
-
Πάει και το Dragon Age: Origins- έστω το main game με τα Stone Prisoner και Warden's Keep DLCs. Το ρολόι έδειξε 75 ώρες περίπου. Ο αρχικός ενθουσιασμός κάπου άρχισε να υποχωρεί όταν μερικές main quests άρχισαν να "τραβάνε" αρκετά. Επίσης η τελευταία αποστολή και η δομή της δε μου άρεσαν καθόλου. Κύματα εχθρών, που πέφταν σαν μύγες και ένα last boss που imo δεν είχε τον αντίκτυπο που έπρεπε. Πολύ πιο έντονα συναισθήματα είχα όταν σκότωσα τον High Dragon στο Ruined Temple και τη Flemmeth- αν και αρκετά πιο εύκολη ήταν ο πρώτος dragon που σκότωσα. Όπως και να έχει πολύ χορταστικό παιχνίδι, τίγκα στο περιεχόμενο αλλά ίσως αυτό να είναι και το μειονέκτημά του γιατί κάπου κουράζει. Σε πολλά σημεία μάλιστα πέτυχα glitches και bugs- ιπτάμενες maids στο Denerim, o Jowan ακόμη αγνοείται κτλ κτλ.
Θα γράψω κάποια πραγματάκια και στο main thread.
Comment
-
Τέλος το Radiant Historia (DS).
Αρκετά καλό παιχνίδι με καλές κι αρνητικές στιγμές.
Κρατάω το ενδιαφέρον στήσιμο, την έξυπνη gameplay φιλοσοφία με τα ταξίδια στο χρόνο (αδίκως το κατηγορούν ότι αντιγράφει το Chrono, διαφέρει) και τους συμπαθείς χαρακτήρες. Έχει και ωραίο soundtrack! Πολύ σημαντικό.
Αυτό που το εμποδίζει να χαρακτηριστεί classic είναι η απλότητά του στο μεγαλυτέρο μέρος της δράσης. Δηλαδή, δεν προσφέρει κάτι το παραπανω, αρκείται στα καθιερωμένα είτε αυτό λέγεται πλοκή είτε μηχανισμός μάχης.
Παρόλαυτά, όποιος δε βαριέται τα turn-based, lvl up, drama καταστάσεις τότε ας του ρίξει μία ματιά. Έχει ενδιαφέρον." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
ναι ειναι μινιμαλιστικο οσο αναφορα το combat ειδικα σε animation στις special κινησεις ισως και το μονο του μειονεχτημα, τσαμπα περιμενα να δω κανα εντυπωσιακο effect οσο ανοιγα κινησεις, και μενα μου αρεσε παρα πολυ για τους λογους που ανεφερες, ασε που μου θυμισε το στησιμο ,ο χαραχτηρας του script, και το υφος του σεναριου ολιγον τι απο suikoden, απο τα καλυτερα jrpgs του nds για μενα
εκανες και τα 236 nodes? O_o , ειχα κανει τα 233 και αναγκαστηκα να ψαξω σε οδηγο για να κανω τα 3 που εχασα Τ_Τ
Comment
Comment