Originally posted by Scatman
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I just finished
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
17 Αυγούστου . Mη μου κολλάς ημέρες ούτε για αστείο
Τελείωσα το Lord of Arcana (PSP) ~Square-Enix~
Συνολικά ήταν μία άκρως απογοητευτική εμπειρία που εμένα προσωπικά τίποτα δε με είχε προετοιμάσει για κάτι τόσο αρνητικό.
Πρόκειται για ένα action RPG , τελείως generic που κοινώς απλώς δεν προσφέρει τίποτα σε κανένα τομέα πέρα βέβαια απ'τα κλασσικά δηλαδή ήχο και γραφικά.
Μιλάμε για ένα παιχνίδι χωρίς προσανατολισμό και ταυτότητα, με απλοικό σενάριο, γραμμική ~απόλυτα~ δράση, κάκιστη κάμερα, κοινό gameplay, 0 development χαρακτήρων, καθόλου σταθερή πρόκληση...
Ότι πιο απογοητευτικό έχω παίξει τα τελευταία χρόνια και φέρει τη σφραγίδα της γνωστής εταιρείας." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Developer (Access Games)
Publisher (Square Enix)"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Etsi opws pane ta pragmata se ligo tha einai h monh etairia pou tha kanei publish titlous apo Iapwnia.
Pali kala na les."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Βασικά αυτοί που πραγματικά προσπαθούν είναι οι Nippon ~που όμως δυσκολεύεται κι έχει περιορίσει αρκετά~, Atlus & ΧseeD. Τα κριτήρια Publishing των συγκεκριμένων εταιρειών είναι τελείως διαφορετικά απ'τα αντίστοιχα της S-E.
H S-E δίνει πολύ έμφαση στο οπτικοακουστικό τα τελευταία χρόνια και δε μου φαίνεται τυχαίο που διάλεξε να promot-άρει (χρηματοδήότησε και στην παραγωγη) το LoA.
Εάν όμως είναι να εξάγει τέτοιου επιπέδου μετριότητες, καλύτερα το τίποτα. Δεν ταιριάζουν τέτοιες κινήσεις στο προφίλ της." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Kala sou eipa dwse merika xronia akomh sthn krish kai vlepw atlus kai xseed na agorazontai epishs..."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Ε, το παρατράβηξες.
Σε μία τέτοια περίπτωση ο πιο ζημιωμένος θα είναι η SE που έχει μεγαλύτερα λειτουργικα κόστη. Οπότε το πιο πιθανό θα ήταν να απολύει κόσμο και να πουλάει κομμάτια απ'τον "όγκο" της.
Την XseeD αδύνατο να την αγοράσει. Δεν είναι developers αλλά publishing team. Πρακτικά δε τη χρειάζονται.
Για την Atlus ποτέ μη λες ποτέ αλλά είναι πολύ μεγάλο μέγεθος για να εξαγοραστεί." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Apla lew.
Pantws entaksei kalytera na vgaeinei kai kana paixnidi ektos iapwnias na to blepoume kai emeis para na menoun ola entos kai na ta vlepeis mono esy"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
lol
καλά. Εάν το θέτεις έτσι
Με ή χωρίς τις εταιρείες πάντα θα υπάρχει ένας σύνδεσμός με τις jap-only κυκλοφορίες, οι fan μεταφράσεις. Συνήθως, οι επιλογές ~για μετάφραση~ των gamers είναι πιο ποιοτικές απ'τις αντίστοιχες των εταιρειών." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Originally posted by Scatman View Postlol
καλά. Εάν το θέτεις έτσι
Με ή χωρίς τις εταιρείες πάντα θα υπάρχει ένας σύνδεσμός με τις jap-only κυκλοφορίες, οι fan μεταφράσεις. Συνήθως, οι επιλογές ~για μετάφραση~ των gamers είναι πιο ποιοτικές απ'τις αντίστοιχες των εταιρειών.sigpic
Comment
-
scat για να το πας μεχρι τελους παντως δεν μπορει ολο και καποιο ενδιαφερον θα ειχε τι διαολο, βαλε 3rd birthday οσο εισαι ακομα μεσα, δεν το εχει παιξει κανενας εδω πλην απο μενα να πουμε καμια κουβεντα, κακως imo θαφτηκε απο τον τυπο τοσο ασχημα
Comment
-
Συνήθως ότι αρχίζω θέλω να το τελειώνω. Δείχνω αρκετή υπομονή και για να εγκαταλείψω κάτι πρέπει να είναι πραγματικά εκνευριστικό. Δεν είναι δηλαδή RPG επιπέδου Ephemeral Fantasia ή Izuna.
3rd Birthday? Δε μου πέρασε καν απ'το μυαλό να το δοκιμάσω... Προς το παρών, έχω αρχίσει το Mimana Iyar Chronicles το οποίο αγνόησα παλιότερα προς χάριν του Hexyz Force.
Λογικά θα το πιάσω αμέσως μετά. Έχω περιέργεια να το δω." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Τελείωσα και το Mimana Iyar Chronicles (PSP) και γενικά είμαι ικανοποιημένος.
Πρόκειται για ένα απλό jrpg, τελείως παραδοσιακό με όλη τη σημασία της λέξεως που ενώ δεν είναι κακό παρουσιάζει κάποιες σημαντικές αδυναμίες.
Καταρχάς, διαφωνώ με τα καταστροφικά σχόλια που υπάρχουν στο ίντερνετ σχετικά με την ποιότητά του. Δεν είναι RPG του 2/10 ή 4/10.
Σα γενικότερη εικόνα θυμίζει έντονα Tales of....Lunar!! Λίγο ο κόσμος του παιχνιδιού, λίγο οι χαρακτήρες/προσωπικότητες.. παραπέμπουν σε αυτά τα 2 παιχνίδια. Για να γίνω και πιο συγκεκριμένος, θεωρώ ότι είναι παρόμοιο με τα Tales of Destiny 2 (όχι το Eternia) και Lunar - Silver Star.
Είναι αρκετά συμπαθητικό, έχει όμορφα χαρακτηριστικά με πιο δυνατό στοιχείο τις anime σκηνές, απλά γραφικά, καλό ήχο, συνηθισμένο gameplay. Οι χαρακτήρες και το σενάριο είναι κάπως παιδικά αλλά ευτυχώς έχουν προσεχθεί και το τελικό αποτέλεσμα είναι ok.
Κατά την άποψή μου, 3 είναι τα βασικότερα μειονεκτήματά του.
1.) Η απίστευτα υψηλή συχνότητα των μαχών που ακόμα και με Tear Drops (-50% εμφάνιση αντιπάλων) ~χρησιμοποιούσα συνέχεια~ παρέμεναν πολλές.
2.) Η έλλειψη χάρτη στα dungeons ~σε ωθεί στα όρια σου~
3.) Η Μικρή διάρκειά του που θα ήταν ακόμη μικρότερη εάν υπήρχαν χάρτες.
Περί του 2.) , απ'το 3ο dungeon και μετά τα πράγματα ξεφεύγουν. Εάν υποθέσουμε πως το σημείο Ω είναι ότι πιο κοντινό πριν το τέλος ενός dungeon, ανακάλυψα πως αρκετές φορές ενώ είχα φτάσει εκεί...λόγω έλλειψης Map σε συνδιασμό με τα πολλά παρακλάδια διαδρομών..βρέθηκα να οδηγώ ξανά το χαρακτήρα μου στο σημείο Α...την αρχή δηλαδή... ΑΝ προσθέσουμε και τα πολλά random encounters.. μία μεγάλη δοκιμασία νεύρων!
Όπως και να έχει, δε μετάνιωσα που ασχολήθηκα παρά τις αδυναμίες του
Σειρά παίρνει μάλλον το Parasite Eve - 3rd Birthday αλλά για να πω την αλήθεια, έχω ψιλοβαρεθεί το PSP και θα προτειμούσα να ασχοληθώ με το DS ή κάποια κονσόλα." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
Comment