Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Πάνω σε αυτό που είπες πως το ανέλαβε άλλη ομάδα ανάπτυξης,μην ξεχνάς κάτι.Το παιχνίδι ξεκίνησε ως ένα διαφορετικό project το οποίο επειδή δεν τους βγήκε το ονομάσανε Devil May Cry χώσανε κι ένα σενάριο της πλάκας κι έτοιμο το σήκουελ.
    Εμ... όχι. Αυτό που λες ισχύει για το πρώτο Devil May Cry. Συγκεκριμένα είχε ξεκινήσει την καριέρα του σαν Resident Evil 4( εξελισσόμενα στην Ισπανία μάλιστα) αλλά με διαφορετική μάχη. Ωστόσο μιας και ήταν αρκετά διαφορετικό για Resident Evil ο Kamiya και η ομάδα του χρησιμοποιήσαν ένα bug του Onimusha( που επέτρεπε την εκτόξευση του εχθρού στον αερα και μετά την εκτέλεση combos με όπλα και σπαθιά) Τελικά κάπως έτσι παρατήσαν το Resi 4 και ο τίτλος έγινε το DMC.

    Το DMC 2 από την άλλη ανακοινώθηκε λίγο μετά την επιτυχία του πρώτου σε Αμερική και Ευρώπη και το ανέλαβε η ομάδα του Capcom vs SNK 2 με επικεφαλής τον Itsuno. Συγκεκριμένα η Capcom της το ανέθεσε χωρίς να έχει ρωτήσει τον Κamiya προηγουμένως.;)
    Προσωπικά πάντως το level design δε με χάλασε. Ειδικά τα κάστρα etc θεωρώ πως ήταν πολύ καλοσχεδιασμένα όμως οι πιο idustrial περιοχές δε μου αρέσαν ιδιαίτερα.Στο θέμα των bosses συμφωνώ κι εγώ. Ωστόσο δεδομένων των παραπάνω συνθηκών- απόρροια βιαστικών κινήσεων της Capcom- θεωρώ πως εξαρχής ήταν δύσκολο να δοθεί κάτι τόσο καλό όσο το πρώτο. Εγώ πάντως χρησιμοποίησα και τα υπόλοιπα σπαθιά( προφανώς δε μου άρεσε καθόλου η έλλειψη άλλων όπλων πχ gauntlets) ενώ έχει δίκιο πως μπορούσες από μακριά και εκ του ασφαλούς να "τσιμπάς" την ενέργεια των bosses από ένα σημείο και μετά( ειδικά με τη Lucia) Πάντως θεωρώ πως είναι ένα από τα καλά action games του PS2. Τα υπόλοιπα από κοντά σε κανά καφέ γιατί δεν τα μπορώ άλλο τα κατεβατά μου :p
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • Originally posted by Burai_Fighter View Post
      1)Εμ... όχι. Αυτό που λες ισχύει για το πρώτο Devil May Cry. Συγκεκριμένα είχε ξεκινήσει την καριέρα του σαν Resident Evil 4( εξελισσόμενα στην Ισπανία μάλιστα) αλλά με διαφορετική μάχη. Ωστόσο μιας και ήταν αρκετά διαφορετικό για Resident Evil ο Kamiya και η ομάδα του χρησιμοποιήσαν ένα bug του Onimusha( που επέτρεπε την εκτόξευση του εχθρού στον αερα και μετά την εκτέλεση combos με όπλα και σπαθιά) Τελικά κάπως έτσι παρατήσαν το Resi 4 και ο τίτλος έγινε το DMC.


      2)Τα υπόλοιπα από κοντά σε κανά καφέ γιατί δεν τα μπορώ άλλο τα κατεβατά μου :p
      1)Τι διάολο;Θα έπαιρνα όρκο πως τα πράγματα είναι όπως στα λέω αλλά διαβάζοντας τόσες λεπτομέρειες μάλλον κάπου έχω κάνει εγώ το λάθος.

      2)Οκ;)
      Carpe diem

      Comment


      • Φτιάξτε άλλο thread γι αυτήν την συζήτηση σας παρακαλώ.


        Comment


        • Καλά τώρα που το λήξαμε μας το λες;
          Carpe diem

          Comment


          • Τέλος και το Braid. Δεν ξέρω τι να γράψω. Από τη μία σαν game μου άρεσε αρκετά και ορισμένοι γρίφοι ήταν σπαζοκεφαλιές όσο δεν πάει. Gameplay wise μου άρεσε πάρα πολύ και θεωρώ πως εκεί βασίζεται και μεγάλο μέρος της ιδιοφυίας του. Πραγματικά ίσως η καλύτερη εφαρμογή time control που έχω δει.

            Τώρα story wise... Όπως οι περισσότεροι δεν είχα αντιληφθεί τπτ σχεδόν, μέχρι που το τελείωσα- οπότε μια υπόνοια που είχα επιβεβαιώθηκε. Από εκει και πέρα διάβασα ένα plot analysis να δω τι παίζει και πραγματικά απορώ πώς τελικά όλα συνδέονται( όλα... νταξει όχι και όλα) Σίγουρα είναι κάτι έξω από τα συνηθισμένα σαν τρόπος αφήγησης και ροής. Απλά το θέμα που διαπραγματεύεται, θεωρώ πως έχει ειπωθεί
             
            και καταδικαστεί
            πολλές φορές στο παρελθόν με πιο επιτυχημένους τρόπους( δε θα ανφέρω φυσικά ταινίες etc γιατί δε θέλω να χαλάσω το game σε κάποιον) Βασικά για να είμαι ειλικρινής το σενάριο χωράει ανάλυσης αλλά δε λειτούργησε με μένα. Σαν gameplay και αισθητική με κέρδισε hands down.

            Προτιμώ στο πίσω μέρος του μυαλού μου να κρατήσω, τη δική μου ερμηνεία.
            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

            Comment


            • Ποια ερμηνεία; Μοιράσου τη μαζί μας!
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • Παιδιά ετοιμάζω μία απάντηση την οποία θα παραθέσω στο θέμα του Braid. Ας συνεχίσουμε εκεί τη συζήτηση, γιατί το thread τσάμπα κάθεται. Είναι μία ευκαιρία και να μιλήσουμε χωρίς spoiler tags. Συνέχεια εκεί λοιπόν.

                Comment


                • Τι έγινε ρε σεις μόνο εγώ τερματίζω παιχνίδια εδώ μέσα;Μόλις τερμάτισα το King Kοng και πήρα και το πρώτο μου(και μάλλον τελευταίο ) χιλιάρικό μου.
                  Πιάνω τώρα πάλι το gta4.
                  Carpe diem

                  Comment


                  • Εγώ με το FF Tactics που παίζω θα αργήσω πολύ να γράψω εντυπώσεις XD . Πάλι καλά να λες που κάποιος post-άρει . Πιάσε τώρα και κανά JRPG στο PS2 να νιώσεις gamer .

                    Comment


                    • Το Shadow Hearts είναι μέσα στα άμεσα σχέδιά μου.

                      Χτες ήμουνα αρκετά κουρασμένος και ξέχασα να γράψω λίγα λόγια για τον τίτλο.

                      Λοιπόν.Το King Kong είναι ίσως το καλύτερο movie tie-in ever(το Escape from butcher bay και τα 2 kotor τα αφήνω εκτός,λόγω του ότι δεν είναι βασισμένα 100% στην ταινίες).Μικρό σε διάρκεια,ευχάριστο,με ωραίες ιδέες,άψογο τεχνικό τομέα για την εποχή του (2005 αν θυμάμαι καλά) ο οποίος ακόμα και σήμερα εντυπωσιάζει και φουλ κινηματογραφική ατμόσφαιρα.Το μόνο αρνητικό είναι ότι μπορεί να γίνει κάπως μονότονο ώρες ώρες,αλλά ακόμα κι έτσι δύσκολα θα αφήσεις το χειριστήριο από τα χέρια.Επίσης οι πίστες που ελέγχεις τον Kong αν και πολύ διασκεδαστικές είναι απίστευτα απλές και σε παίρνουν από το χέρι και σου λένε τι να κάνεις.
                      Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στον ήχο ο οποίος είναι απλά Τούμπανος ενώ και η μουσική είναι άψογη,καθώς επίσης και στην προτελευταία πίστα η οποία αν και δεν είναι κάτι ιδαίτερο έχει κάποιες πολύ καλές ιδέες μέσα.
                      8-/10
                      Carpe diem

                      Comment


                      • Τελειωσα τα killzone 2, resistance 2, uncharted και resistance retribution. Στην παρουσα φαση δεν μπορω να γραψω πολλα πραγματα, ολα τα παιχνιδια τα βρηκα καταπληκτικα με μονη απογοητευση το resistance 2 το οποιο ηταν σχετικα μετριο. Η πραγματικη αποκαλυψη ηταν το retribution το οποιο θεωρω πως ειναι ενα απο τα καλυτερα shooter των τελευταιων ετων με την bend να αξιοποιει το ολο setting καλυτερα απο την εταιρια που το δημιουργησε...

                        Μεσα στις επομενες μερες ελπιζω να βρω περισσοτερο χρονο για να γραψω για καθε παιχνιδι ξεχωριστα. Τωρα ξεκινησα το symphony of the night (επιτελους) ενω στα μελλοντικα σχεδια ειναι και το little big planet.

                        Comment


                        • Μη μου πεις ότι δεν το έχεις ξαναπαίξει το Symphony...
                          Carpe diem

                          Comment


                          • Τραγικος το ξερω εχω τελειωσει το rondo αλλα δεν αγγιξα το symphony...Θα παρω το αιμα μου πισω τωρα ομως lol! Επισης εχω και το ff tactics που ακομα δεν το εχω αγγιξει γιατι το φοβαμαι λογω μεγεθους lol, θα περιμενω να δω εντυπωσεις και ποσο θα παρει στον evans που ασχολειται τωρα και το εχει και πιο προσφατο και καποια στιγμη ελπιζω να το ξεκινησω.

                            Comment


                            • Κοίτα για μένα το να παίξω και να τερματίσω το FFT ήταν τεράστια πρόκληση, επειδή το ξεκίνησα και το παράτησα 3 φορές στο παρελθόν (τις 2 λόγω δυσκολίας). Όταν καταφέρεις και μπεις στο κλίμα του και εξοικειωθείς με το σύστημά του θα μπορέσεις να το προχωρήσεις με μία σχετική άνεση. Για μένα οι δέκα ώρες είναι το κομβικό σημείο του τίτλου, εκεί που τελειώνει το εισαγωγικό κεφάλαιο και ξεκινάει το πραγματικό ταξίδι.

                              Το παίζω 29 ώρες ως τώρα και το πηγαίνω πάρα πολύ χαλαρά, ανάλογα με την όρεξη. Είναι παιχνίδι που απλά δεν πρέπει να το βάζεις όταν δεν έχεις έστω και στο ελάχιστο μειωμένη όρεξη να παίξεις. Αρκετά απαιτητικό, τόσο στη δυσκολία του, όσο και στην αφήγησή του. Άπειρα ονόματα και γεγονότα, πολλή πολιτική και με κάθε cut scene μπαίνουν (ως τώρα πάντα) νέα δεδομένα στη σκηνή.

                              ΙΜΟ θέλει χρόνο και όρεξη. Έχοντας ως δεδομένα αυτά που έχω δει ως τώρα πάντως, πρόκειται σίγουρα για ένα από τα δέκα καλύτερα JRPGs που έχω παίξει, μη σου πω πέντε. Είναι από τα παιχνίδια που και στη μέση τους να είσαι, το έχουν κάνει τόσο σωστά μέχρι εκεί που απλά δεν μπορεί να το χαλάσουν μετά. Όταν έχεις δυνάμεις να αφιερώσεις σε ένα βαρβάτο JRPG, απλά παίξ'το.

                              Comment


                              • Δεν ειναι μεγαλο το FFT, μην αφηνεις τις σειρηνες να σε παρασυρουν .
                                Eμενα ενα απλο playthrough, χωρις τρελο rush, αλλα και χωρις λιωσιμο μου πηρε κατω απο 35 ωρες αν δεν απατωμαι.

                                Στο PS3 βλεπω τα σαρωσες ολα, καλη φαση - ανεβασες στροφες αποτομα .
                                Ελπιζω να εισαι on track και με τα της εξεταστικης^^.

                                Comment

                                Working...
                                X