Μπα, κάτι άλλο ήταν, δε θυμάμαι όμως τι. Είχε να κάνει με κάτι αντικείμενα που έπρεπε να μαζέψεις, ή με ένα γρίφο που έπρεπε να λύσεις. Ήταν σε ένα σπίτι στο χωριό, νομίζω κάπου στο δυτικό τμήμα, ίσως νοτιοδυτικά. Δε θυμάμαι .
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I just finished
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
-
Τέλος το mafia 2. Αρκετά καλό παιχνίδι, καλη ιστορία και αρκετά καλό gameplay με εξαίρεση τις αποστολές με την οδήγηγη που ήταν μέτριες. Δυστηχώς δεν είχε καλό ρυθμό αν και ανέβηκε μετά το δεύτερο μισό. Το τέλος ηταν καλο αλλα θα είχε πιο ενδιαφέρον αν ειχε alternative endings.
Comment
-
Super Mario 3D World. Οκ δεν ηταν Galaxy ηταν ομως εξαιρετικο και πολυ γεματο - και βεβαια εχω πολλα καλουδια να συλλεξω αλλα θα το αφησω για τωρα να παω στο επομενο. Αυτο που θελα παντως ειναι να σταματησουν να βαζουν τη φιλοσοφια των 2D στα 3D.
Comment
-
Αυτο που θελα παντως ειναι να σταματησουν να βαζουν τη φιλοσοφια των 2D στα 3D.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Teleiwsa ta:
- Tales of Eternia
- Dragon's Crown
- Final Fantasy Type-0
- Final Fantasy 6
- Ogre Battle
Twra tha paiksw to Grand Knights History gia PSP.
Afth h konsola einai to gift that keeps on giving, olo anakalyptw paixnidares:
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Oson afora ta FPS, games pou perissotero koitas tous allous epeidh eisai nekros para paizeis den paizw egw
TPS paizw pou kai pou, alla to shooting genika den einai to genre mou."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by Ground_zero View PostTeleiwsa ta:
- Tales of Eternia
- Dragon's Crown
- Final Fantasy Type-0
- Final Fantasy 6
- Ogre Battle
Twra tha paiksw to Grand Knights History gia PSP.
Afth h konsola einai to gift that keeps on giving, olo anakalyptw paixnidares:
Comment
-
-
Originally posted by straierΤι εννοείς;
- Υπάρχει time limit.
- Δεν υπαρχει health, μπορεις να δεχτεις ενα χτυπημα και να γινεις μικρος ή δυο αν εχεις suit. Ομως πρεπει να σαι προσεκτικος καθως εδω τα coins δε σου ξαναγεμιζουν ενεργεια οπως στα κλασικα 3D Mario και τα μανιταρια εινι περιορισμενα. Αυτο αμεσως δινει μεγαλυτερο βαρος στο να προστατευεσαι και να παιζεις survivor.
- Η πιστα τερματιζει οταν βρεις τη σημαια και οχι οταν παρεις ενα αστερι. Υπαρχουν αστερια αλλα πρεπει να τα παρεις και να μη χασεις μεχρι να τερματισεις. Αυτο αλλαζει αρκετα τη φιλοσοφια και σε συνδιασμο με το προηγουμενο χαρακτηριστικο που ανεφερα κανει το game αρκετα πιο αγχωτικο και εκνευριστικο. Και τα Galaxy ηταν challenging αλλα δεν ειχες το αγχος οτι αν χασεις αντε να μαζευεις παλι πραγματα. Επισης στα Galaxy ειχες περισσοτερα checkpoints, θυμαμαι οτι υπηρχαν πιστες που ειχα χασει πολλες φορες αλλα το απολαμβανα γιατι δε χρειαζοταν να επαναλαβω μεγαλα sections.
- Σ' ολο αυτο δε βοηθαει οτι στο 3D World συχνα επρεπε να φυλλαξεις το suit σου (μπουμερανγκ, διπλος/τριπλος/τετραπλος παικτης κλπ) για να παρεις κατι αργοτερα.
Γενικα ηταν σαφες οτι το challenge βασιζοταν στο οτι το παιχνιδι δε συγχωρουσε λαθη και επρεπε να σαι συνεχως σε εγρηγορση.
Τελος, στα Galaxy οπως και στα προηγουμενα 3D Mario το καθε αστερι ειχε και λιγο διαφορετικο path εως πολυ, οποτε ξαναπαιζες την ιδια πιστα αλλα εβλεπες αλλα πραγματα.
Γουστα...
Comment
Comment